Vulturul Cu Dinti Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 vezi ca e si ceva firma importatoare in ro/bucuresti - eu de la ei mi-am comandat dar nu mai gasesc site-ul acum. era ceva magazin online de gps si aveau si accesorii ram mount - bile de prindere si brate de legatura ... stima, paul Nu mai esista situl! La-m cautat mult si bine, cred ca au dat faliment. Erau undeva la periferia Buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Multumesc pentru urari, la fel urez si eu tuturor motociclistilor.... Folosesc Motoul 7100 (10w40), stiu ca multi merg mai degraba pe un ulei ceva mai gros (15w50) dar am preferat 7100 din alte considerente: ce este mai scump ar trebui sa fie mai bun. Sun genul care prefera sa nu faca rabat de la calitate cand este vorba de motocicleta , ma rog ma gandesc si la singuranta mea. Vreu sa stiu la un mers TOURING nu mai mult de 140 Km/h si nu mai mult de 7000 - 8000 de turati daca exista consum de ulei si de cat cu aproximatie, un minim si un maxim (ma orintez eu undeva pe la mijloc). Cat despre intrunirea de la vara i-mi doresc sincer sa particip si eu, sunt un mare amator de plimbari motiv ce ma determinat sa-mi achizitionez si aceasta motocicleta (mai detin un VN 900 Coustom), doar timpul este dumanul meu dar poate o rezolv. Multumesc pentru orice sfat pe care mi-l dati despre V-stromul meu. 7100 sar putea sa il consume, stroamele nu prea digera uleiurile sintetice asa ca aici treaba cu daca e mai scump musai e si bun nu prea are traba. la dl e cel mai bun motul 5100 semisintetic, nu il consuma si merge cutia cel mai bine. da acum e si chestie de gust, e cine vrea neaparat repsol ca ala i se pare cel mai ok sau castrol ca e mai moale la cutie. parerea mea e doar din experienta pe care o am cu marea majoritate si care prefera motul 5100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciocamihai Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 bine ai venit Mihai, Multumesc pentru urari 7100 sar putea sa il consume, stroamele nu prea digera uleiurile sintetice asa ca aici treaba cu daca e mai scump musai e si bun nu prea are traba. la dl e cel mai bun motul 5100 semisintetic, nu il consuma si merge cutia cel mai bine. da acum e si chestie de gust, e cine vrea neaparat repsol ca ala i se pare cel mai ok sau castrol ca e mai moale la cutie. parerea mea e doar din experienta pe care o am cu marea majoritate si care prefera motul 5100. Am inteles ....... Oricum o sa iau la mine un litru de ulei si o sa vad eu pe parcurs daca completez sau nu. Ideia este ca o mica retinere cu aceasta plecare motivata de faptul ca motocicleta a fost achizitionata la mana a doua de la Catalin din Rm Valcea (nu am aflat pe nici un forum daca baiatul umbla sau nu la kilometraj daca este serios sau nu, stiiti voi intrebari firesti cand faci o achizitie de acest gen) de o luna de zile si nu am apucat sa fac decat 1400 Km (vremea nu prea a tinut cu noi), pana acum ma surpris decat placut sper sa ramana asa. Em mi-am facut datoria fata motocicleta si am schimbat toate consumabilele acum nu tine decat de noroc. Multumesc pentru sfaturi cred ca o sa incerc si eu 5100 la urmatorul schimb si poate reusesc sa vad daca sunt diferente ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 nu ar strica sa te uiti si la rulmentii de la roti si la cei de jug, 2004-2007 sunt cam la schimbat de rulmenti anul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 nu ar strica sa te uiti si la rulmentii de la roti si la cei de jug, 2004-2007 sunt cam la schimbat de rulmenti anul asta. orice ar fi? a mea este 2004 si nu pare sa fie probleme...dar vreau o tura pe afara de vreo 5000km si sper sa nu apara vreo problema...doar o sa fie numai drumuri bune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) Acum ceva vreme, intr-unul dintre magazinele de piese si consumabile moto, cunoscut de altfel, am ramas cu o spranceana ridicata la afirmatia unuia dintre vanzatori. La replica mea "Nu iau 7100 ca-i full sintetic si-l papa motorul!" mi s-a raspuns cu "nu de-aia ci pentru ca are cilindrul ala in fata, inclinat" Wtf a vrut sa spuna? Lamuriti-ma si pe mine! Editat Mai 21, 2012 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 ... La replica mea "Nu iau 7100 ca-i full sintetic si-l papa motorul!" mi s-a raspuns cu "nu de-aia ci pentru ca are cilindrul ala in fata, inclinat" Wtf a vrut sa spuna? Lamuriti-ma si pe mine! Nu tu trebuie sa cauti ... el trebuie sa se caute ... o fi facut analogia cu bmw si cu asezarea acelor pistoane cand sta pe cric. nah ... or fi altii mai destepti si poate e la baza ceva tehnic. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Acum ceva vreme, intr-unul dintre magazinele de piese si consumabile moto, cunoscut de altfel, am ramas cu o spranceana ridicata la afirmatia unuia dintre vanzatori. La replica mea "Nu iau 7100 ca-i full sintetic si-l papa motorul!" mi s-a raspuns cu "nu de-aia ci pentru ca are cilindrul ala in fata, inclinat" Wtf a vrut sa spuna? Lamuriti-ma si pe mine! inseamna ca ala e mai destept ca toti constructorii din lume...... orice ar fi? a mea este 2004 si nu pare sa fie probleme...dar vreau o tura pe afara de vreo 5000km si sper sa nu apara vreo problema...doar o sa fie numai drumuri bune... nu ar strica sa verifici mai ales rulmentul de la foaie, ala e cel mai expus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 nu ar strica sa verifici mai ales rulmentul de la foaie, ala e cel mai expus. mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Salutare. Am inca o intrebare. Ce anvelope sa folosesc? (vreau sa pot merge si putin prin noroi la viteze mici fara sa cad cu ea) Am tot cautat, citit etc Am de ales intre: Metzeler Tourance EXP Heidenau K60 (cred ca fara Anakee 2) Sfaturi va rog p.s: ia uitati aici la known mechanical issues: http://motorcycleinfo.calsci.com/VStrom.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 anakee daca vrei putin noroi si incet. K60 scout daca vrei ceeva mai mult noroi. tourance exp daca vrei numai strada. tourance normal ai mai multe sanse pe noroi dar e slab. mai ai ca alternativa si k76 mia cramponate un pic decat tourance Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciocamihai Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 nu ar strica sa te uiti si la rulmentii de la roti si la cei de jug, 2004-2007 sunt cam la schimbat de rulmenti anul asta. Multumesc pentru sfaturi V-stromul meu este din 2006, am schimbat lichidele, filtrele, placutele, montat parbriz tourin Kappa, curatat bine transmisia si intins lantul iar vineri este programata priza, tot vineri o sa verific si rulmentii ma cam grabesc ca duminica este plecarea sper sa se termine ploile daca nu asta este.... Intre timp am facut 1000 Km de la schimbul de ulei si pot sa-mi fac o ideie daca a consumat ceva din el... Daca mai sunt ceva sfaturi le primesc cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Multumesc pentru sfaturi V-stromul meu este din 2006, am schimbat lichidele, filtrele, placutele, montat parbriz tourin Kappa, curatat bine transmisia si intins lantul iar vineri este programata priza, tot vineri o sa verific si rulmentii ma cam grabesc ca duminica este plecarea sper sa se termine ploile daca nu asta este.... Intre timp am facut 1000 Km de la schimbul de ulei si pot sa-mi fac o ideie daca a consumat ceva din el... Daca mai sunt ceva sfaturi le primesc cu placere Daca motorul tau nu are uzuri din cauza proastei utilizari a celui dinainte, n-ar trebui sa-ti faci nici o problema cu uleiul. Eu am 30000 din 2009 cu schimburile de ulei (motul 5100) la 6000 km. Gros/subtire cu/fara cloncanit este uleiul recomenadat de suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) anakee daca vrei putin noroi si incet. K60 scout daca vrei ceeva mai mult noroi. tourance exp daca vrei numai strada. tourance normal ai mai multe sanse pe noroi dar e slab. mai ai ca alternativa si k76 mia cramponate un pic decat tourance anakee pt noroi???? dor daca iti place riscul Editat Mai 22, 2012 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) Pentru noroi tre' "caramele" altfel impingi la cea mai mica baltoaca. Am prins pe drumul catre piatra arsa ceva zapada si noroi, vaca incaltata cu opinci dunlop trailmax, si am fost nevoit sa ma intorc desi mai aveam foarte putin pana acolo. Greu de tot si cu ajutor de la pasager mai ales pe zapada. Ideal pt mixt sunt metzeler karoo sau continental tkc 80 mergi pe oriunde si pe orice suprafata in deplina siguranta dezavantajul este durata de viata si galagia pe asfalt, si am impresia ca si consumul creste putin. Altfel orice alta guma "mixta" tourance, trailwing, anakee, trailmax este doar marketing si sunt bune doar pe asfalt si destul de durabile. In realitate iti bati joc de tine si de motocicleta de fiecare data cand iesi pe teren cu astfel de cauciucuri. Cum ar fi daca fotbalul ar fi jucat in slapi???. Dupa profil cea mai potrivita guma pentru stroama ar fi Heidenau K60, ma chinui de ceva timp sa-l incerc ... Editat Mai 22, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 TKC80 e bun pe off dar e varza pe asfalt ud. Esti ca pe gheata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) Pentru noroi tre' "caramele" altfel impingi la cea mai mica baltoaca. Altfel orice alta guma "mixta" tourance, trailwing, anakee, trailmax este doar marketing si sunt bune doar pe asfalt si destul de durabile. In realitate iti bati joc de tine si de motocicleta de fiecare data cand iesi pe teren cu astfel de cauciucuri. Din punctul meu de vedere spui doar prostii. Sunt incepator, sezonul trecut din lipsa de timp am facut doar 6000 de km si n-a fost portine de pamant/piatra pe care sa nu ma descurc cu metzeler tourance. N-am simtit nicio clipa nevoia "caramelelor". Probabil depinde si de stilul fiecaruia de condus :-?? ps: n-am mers doar prin baltoace mici ) Editat Mai 22, 2012 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 anakee pt noroi???? dor daca iti place riscul citeste ce a zis omu: vreau sa pot merge si putin prin noroi la viteze mici fara sa cad cu ea se poate face asta cu anakee. ideea e ca vrea sa mearga mai mult pe uscat. daca zicea vrea guma mixta atunci bagam la intaintare Metzler karoo T. Cea mai buna guma mixta. mult mai bun ca TKC care e mai scump si mai putin durabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Salutare. Am inca o intrebare. Ce anvelope sa folosesc? (vreau sa pot merge si putin prin noroi la viteze mici fara sa cad cu ea) Am tot cautat, citit etc Am de ales intre: Metzeler Tourance EXP Heidenau K60 (cred ca fara Anakee 2) am avut Tourance clasic iar acum am Anakee 2...daca vrei noroi clar iti trebuie altceva mai spre off...dar daca se intampla sa dai de putin noroi nu-i bai...te descurci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) Va multumesc pt sfaturile legate de anvelope. Verdict: Raman cu Tourance simplu; e mai ok pe off decat anakee 2 (anakee 2 e mai bun pe ud insa vreau cel mai bun off dintre aceste "compromisuri") Heidenau k60 Scout le scot, sunau f bine in teorie insa practic sunt de calitate indoielnica Karoo (sau Conti TKC) ar fi misto daca as avea posibilitatea sa le montez inainte sa ies pe off; nu ma ajuta pe strada, am avut ceva cu profil asemanator pe Dominator (mitas e 07, grip excelent pe nisip, pietris etc pe ud si noroi eram ca pe gheata) Editat Mai 22, 2012 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) Din punctul meu de vedere spui doar prostii. Sunt incepator, sezonul trecut din lipsa de timp am facut doar 6000 de km si n-a fost portine de pamant/piatra pe care sa nu ma descurc cu metzeler tourance. N-am simtit nicio clipa nevoia "caramelelor". Probabil depinde si de stilul fiecaruia de condus :-?? ps: n-am mers doar prin baltoace mici ) Ce nu ti-a placut la tkc sau la karoo pe pamant/piatra/nisip/iarba de spun prostii?? Vorbeam de mers in adevaratul sens al cuvantului nu de tarait cu picioarele pe jos ca ratza cand dai de putin noroi si cu motorul perfect drept ca daca o inclini putin fuge. Sa nu mai vorbim de siguranta si de distanta de franare. De trecut trec si eu cu astea stradale insa la viteza de 3-4 ori mai mica. Ce e drept pe asfalt esti boier si cum pe acolo mergem cel mai mult si nu se justifica caramelele pentru majoritatea. Referitor la poze crezi ca daca aveam crampoane mai puneam picioarele pe jos sau mai era nevoie sa fac pasagera pieton??? @igi eu am mers iarna asta cu tkc si nu am simtit sa fie proaste pe ud, ba chiar mi-au placut presiunea o aveam de 1,3 maxim pe fata si 1,5 pe spate se incalzeau repede chiar si pe temperaturi scazute. Abs-ul se activa chiar mai tarziu decat cu tourance clasic la temperaturi de max 10 grade. Va multumesc pt sfaturile legate de anvelope. Verdict: Raman cu Tourance simplu; e mai ok pe off decat anakee 2 (anakee 2 e mai bun pe ud insa vreau cel mai bun off dintre aceste "compromisuri") Heidenau k60 Scout le scot, sunau f bine in teorie insa practic sunt de calitate indoielnica Karoo (sau Conti TKC) ar fi misto daca as avea posibilitatea sa le montez inainte sa ies pe off; nu ma ajuta pe strada, am avut ceva cu profil asemanator pe Dominator (mitas e 07, grip excelent pe nisip, pietris etc pe ud si noroi eram ca pe gheata) Karoo si tkc nu au legatra cu plasticele de mitas e 07/ e 09 / e 10 K60 este totusi un cauciuc facut in germania si are review-uri bune, o sa-l incerc si eu. Am mers cu k60 pe transalp si dr si mi-a placut. insa profilul pt v-strom e diferit. Baga si apoi te convingi singur dc e bine sau nu Editat Mai 22, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Din punctul meu de vedere spui doar prostii. Sunt incepator, sezonul trecut din lipsa de timp am facut doar 6000 de km si n-a fost portine de pamant/piatra pe care sa nu ma descurc cu metzeler tourance. N-am simtit nicio clipa nevoia "caramelelor". Probabil depinde si de stilul fiecaruia de condus :-?? ps: n-am mers doar prin baltoace mici ) I pus punctul pe "Y" Vasta ta experienta te califica sa ne impartasesti concluzia ta avizata. Cel mai mult mi-a placut ca l-ai facut prost pe Florin. Bine punctat. Nu conteaza ca are mai mult de 100k pe mobra si fie soare, fie ploaie, este calare pe potecile de pe Valea Prahovei. La fel nu conteaza ca a incercat aproape toate tipurile de pneuri si din cand in cand ne mai spune si noua parerea lui. Rezonez cu tine ca mereu spune prostii. Tot ca incepator imi spun si eu parerea: si cu slick-uri poti face off-road. "Probabil depinde si de stilul fiecaruia de condus",....in special daca unul dintre prieteni te-mpinge, altul te trage si vreo doi care te sprijina sa nu o dai pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 (editat) bine ca mi-ai luat-o inainte, altfel iar ma banau astia pentru injuraturi. Editat Mai 23, 2012 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 I pus punctul pe "Y" Vasta ta experienta te califica sa ne impartasesti concluzia ta avizata. Cel mai mult mi-a placut ca l-ai facut prost pe Florin. Bine punctat. Nu conteaza ca are mai mult de 100k pe mobra si fie soare, fie ploaie, este calare pe potecile de pe Valea Prahovei. La fel nu conteaza ca a incercat aproape toate tipurile de pneuri si din cand in cand ne mai spune si noua parerea lui. Rezonez cu tine ca mereu spune prostii. Tot ca incepator imi spun si eu parerea: si cu slick-uri poti face off-road. "Probabil depinde si de stilul fiecaruia de condus",....in special daca unul dintre prieteni te-mpinge, altul te trage si vreo doi care te sprijina sa nu o dai pe jos. Nu s-a atacat omul pe cat te-ai atacat tu. Eu doar mi-am spus parerea Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 (editat) vezi ca jignirile si injuraturile sunt pe topicul de bmw, aici ne comportam ca oamenii normali. nu asa se spun parile. si da, ne atacam atata timp cat se baga cineva dinafara si nu stie sa se comporte civilizat. in 658 de pagini nimeni nu a facut prost pe nimeni, a trebuit sa apari tu sa o faci. te rugam sa poluezi alt topic. aici se incheie aceasta discutie orice alt comentariu il voi raporta. Editat Mai 23, 2012 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.