florin.radu Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Cred ca omu a inteles gresit ce am spus eu si de aici toata discutia. E inca la inceput intr-ale motociclismului si invata el pe parcurs ce si cum. In [primul an de motocicleala le stiam pe toate si sincer din ce merg mai mult din aia imi dau seama ca de fapt nu stiu nimic Pe voi ce lant v-a tinut cel mai mult? Ca am un Regina ZRP, Z-ring varful lor de gama care s-a intins foarte mult pe anumite portiuni si nu mai are viata multa si asta dupa 21000km did-ul original, 0-ring simplu cel mai ieftin cred, a tinut 41000km si era in stare mai buna ca asta cand l-am dat jos. Am mai avut si un did x-ring care in mod inexplicabil in aprox 15000km au sarit oringurile din el si 80% din zale erau blocate. RK sau EK a pus cineva? or fi mai durabile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 eu am avut regina, cu ungator 25.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 (editat) eu am avut regina, cu ungator 25.000 km. Si eu am ungator, inseamna ca atat e normal sa tina ca dc mai trag de el ajung tot pe acolo. Editat Mai 23, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 (editat) Eu am avut un lant DID X-ring si dupa 22000km inca mai avea ceva viata in el.Era montat pe un CBR900RR.(Stiu ca este usor offtopic dar daca tot vorbeam de lant mi-am permis sa zic.) Acum am optat pentru acelasi model de lant pe Vstrom si dupa 9 000km a trebuit sa il intind o singura data(la 4000km dupa ce l-am montat) Editat Mai 23, 2012 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 ideea e ca nici cu did nu an trecut de 27.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 ideea e ca nici cu did nu an trecut de 27.000 Daca stau sa ma gandesc la cei care nu au ungator de lant este relativa treaba... Eu unu nu am deci nu pot compara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Lantul original e DID? Eu am lantul original si are 31.000 km si inca e in stare buna. Ar trebui sa il schimb preventiv oare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Din punctul meu de vedere spui doar prostii. Sunt incepator, sezonul trecut din lipsa de timp am facut doar 6000 de km si n-a fost portine de pamant/piatra pe care sa nu ma descurc cu metzeler tourance. N-am simtit nicio clipa nevoia "caramelelor". Probabil depinde si de stilul fiecaruia de condus :-?? ps: n-am mers doar prin baltoace mici ) E incepator, iertati-l! El a mers cu capra de 180 de kile [la gol] si nu stie ce inseamna o Stroama sanatoasa de 235-250 de kile pe noroi. Nu-l mai certati E in perioada in care crede ca orice mobra zboara! Lantul original e DID? Eu am lantul original si are 31.000 km si inca e in stare buna. Ar trebui sa il schimb preventiv oare ? Pai daca arata ca-n poza din stanga, tre sa-l schimbi !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Lantul original e DID? Eu am lantul original si are 31.000 km si inca e in stare buna. Ar trebui sa il schimb preventiv oare ? si eu cam la fel...si nu stiu ce sa fac...sa schimb sau sa plec cu el asa?! pare sa se prezinte bine...nu zale blocate, nu intins...cum se masura? cu subleru? de unde pana unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Cred ca omu a inteles gresit ce am spus eu si de aici toata discutia. E inca la inceput intr-ale motociclismului si invata el pe parcurs ce si cum. In [primul an de motocicleala le stiam pe toate si sincer din ce merg mai mult din aia imi dau seama ca de fapt nu stiu nimic Pe voi ce lant v-a tinut cel mai mult? Ca am un Regina ZRP, Z-ring varful lor de gama care s-a intins foarte mult pe anumite portiuni si nu mai are viata multa si asta dupa 21000km did-ul original, 0-ring simplu cel mai ieftin cred, a tinut 41000km si era in stare mai buna ca asta cand l-am dat jos. Am mai avut si un did x-ring care in mod inexplicabil in aprox 15000km au sarit oringurile din el si 80% din zale erau blocate. RK sau EK a pus cineva? or fi mai durabile? eu zic sa mergi tot pe DID. pe tdm aveam 37.000km cand l-am dat jos. si venise cu motocicleta din italia, cine stie cati km mai avea. uns cu doar cu spray. PS eu nu l-am intins decat de 2 ori. cand l-am dat jos mai avea viata in el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 eu zic sa mergi tot pe DID. pe tdm aveam 37.000km cand l-am dat jos. si venise cu motocicleta din italia, cine stie cati km mai avea. uns cu doar cu spray. PS eu nu l-am intins decat de 2 ori. cand l-am dat jos mai avea viata in el... In principiu tot did o sa aleg, am gasit si ceva bun la pret insa stau in dubii cu unul afam care are un pret de lista mai mare dar prin reducere ajunge la acelasi pret cu did-ul cred ca o sa dau cu banul la final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 si eu cam la fel...si nu stiu ce sa fac...sa schimb sau sa plec cu el asa?! pare sa se prezinte bine...nu zale blocate, nu intins...cum se masura? cu subleru? de unde pana unde? se masoara la 10 zale, distanta in milimetri. scrie in manual exact procedura. faci 3-4 masuratori si vezi daca ai valori egale sau foarte apropiate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 (editat) problema cu lantul nu e numai ca se poate rupe, voi trebuie sa verificati si ce joc are pe foaie, degeaba pare ca nu s-a lungit, dar el in realitate are joc mare cand calca pe foaie si pinion. jocurile mari nu duc neaparat la rupere, duc si la deterioarea rulmentului de la axul pinionului de atac care din cauza uzurii lantului se poate sparge cu toate consecintele de rigoare: bile si bucati de metal care cad prin motor etc. limita de service la lant este de 319.4 mm. intre 20 pini. (10 zale) Editat Mai 23, 2012 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 la mine lantul din dotarea mobrei a fost schimbat la 36000km,un sfert din viata lui a fost uns cu sprayul,restul la ungator...cu ce a fost inlocuit numai fabio stie sper ca macaronarul sa nu-si schimbe meseria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 problema cu lantul nu e numai ca se poate rupe, voi trebuie sa verificati si ce joc are pe foaie, degeaba pare ca nu s-a lungit, dar el in realitate are joc mare cand calca pe foaie si pinion. jocurile mari nu duc neaparat la rupere, duc si la deterioarea rulmentului de la axul pinionului de atac care din cauza uzurii lantului se poate sparge cu toate consecintele de rigoare: bile si bucati de metal care cad prin motor etc. limita de service la lant este de 319.4 mm. intre 20 pini. (10 zale) te referi la jocul pe care il are atunci cand tragi de lant din dreptul basculei inspre spatele motocicletei, fix unde calca el pe foaie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 da, la jocul acela ma refer. acum eu consider ca a fost schimbat tot kit-ul odata. daca lantul si foaia/pinionul nu au fost schimbate impreuna e clar ca o sa dea cu virgula, spre exemplu: masori lantul si e bun dar calca prost si are joc, sau sta bine pe foaie dar e blocat si mai lung. variabile sunt multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Eu am montat kit RK o-ring pe la 24000 dupa ce m-am jucat pe plaja cu motorul si am mers pana in Italia fara sa il ung.... . Acum am 69000 si l-am intins prima data pe la 60000 cand mi s-a stricat ungatorul de lant si acum am schimbat pinionul fata care era "prastie". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 sper ca macaronarul sa nu-si schimbe meseria cum sa zici asa ceva? De doi ani de cand merg la el nu imi da voie sa ies din curte pana cand nu merge motocicleta perfect...are o rabdare de fier(testat de mine )... nici nu vreau sa aud de asa ceva iese scandal scuze jhon,de graba am interpretat dimineata gresit post-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Ca tot a fost post un review asemanator pe topicul de africa twin am gasit unul si pt v-strom nu o chinuie pe strada da o ia la pumni si picioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Au alea albastre 2008-2009 mai multi cai (facute special pt Germania)... dar mai nou am aflat ca cele argintii sunt construite cu niste mici diferente care le fac sa fie mai bune pe offroad p.s: si-a dat seama careva ce gume are pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Au alea albastre 2008-2009 mai multi cai (facute special pt Germania)... dar mai nou am aflat ca cele argintii sunt construite cu niste mici diferente care le fac sa fie mai bune pe offroad p.s: si-a dat seama careva ce gume are pe ea? Alea albastre nu au doar mai multi cai dar sunt si cele mai rapide .... hai bre ce naiba ... alea arginti sunt mai bune pe off ca nu se vede prafu asa usor pe ele tin la jeg Oricum toata treaba este din echipament: fuge intr-un mare fel daca ai cizme si manusi de supersport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 (editat) Bai' sa -mi bag, ala argintiu l-am vandut, acu ca am negru cu alb, asta ce talente ascunse mai are? Alea negre se strica cel mai greu, merg mai bine pe o roata si tocesc cu mai mare usurinta scaritele Editat Mai 24, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 al meu e negru si incerc sa-l fac sa mearga cu apa de ploaie in loc de benzina ca daca tot se plimba in fiecare zi prin ploaie si e apa gratis poate ,poate fac si eu un ghiseft ...sa vad cum il pacalesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 ... primit azi arcurile sonic - avem de surubarit in weekend. au ajuns in 10 zile la posta de la vama - si nu a fost nevoie de platit taxe/tva. va tin la curent, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 (editat) Ce ulei folositi in furca? Eu am aprox 110kg echipat si merg majoritar pe sosea. Intuitia imi zice sa incerc un 10W. este ok? Editat Mai 25, 2012 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.