lenoyy Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Intra pe site la Louis, mergi la Bike Database, bagi modelul si iti afiseaza fisa tehnica si toate produsele compatibile. Ptr V-Strom model 2004-2006 lungimea este de 116 Ptr V-Strom model 2007-2011 lungimea este de 118 (bascula spate e mai lunga) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smire Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Merci. Am vazut ca specifica 118. Ramane aceeasi intrebare, daca iau de 120 se pot scoate zalele suplimentare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Merci. Am vazut ca specifica 118. Ramane aceeasi intrebare, daca iau de 120 se pot scoate zalele suplimentare? Poti scoate linistit zale din el. Daca vine inchis vezi doar sa aiba za de legatura pe nit inclusa, daca nu sa o cumperi separat ca altfel nu-l poti monta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smire Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Este deschis, deci nu ar fi nicio problema. Multumesc de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Ia ce gasesti de la 118 zale in sus cu.x ring. 525vx este fioarte bun. Ne mai auzim vineri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Cine si-a verificat vreodata valorile tuturor senzorilor plus reglaje gen TPS,STPS,TB,etc,etc...Si unde?Ca al meu iar face nazuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 hai sa va mai inviorez putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Salut, Cred ca esti din TM - valorile senzorilor si cum se verifica apar in manualul de service Haynes - cu un voltmetru si putin talent tehnic ti le poti verifica singur (mai ales daca ai spatiu de shurubarit). TPS poate fi verificat ca e pozitionat corect intrand in dealer mode - dar foarte greu se deregleaza asta. Ar ramane de facut o sincronizare (daca vrei vb cu un prieten ce are scula daca poate ajuta cu ea) si o verificare la clapetele secundare ca se deschid la fel - iarasi simplu de facut. Si in rest ar fi de verificat diverse etanseitati/filtru aer. Dar cum se manifesta? numai bine, paul Cine si-a verificat vreodata valorile tuturor senzorilor plus reglaje gen TPS,STPS,TB,etc,etc...Si unde?Ca al meu iar face nazuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 (editat) Salutare la toata lumea! Are cineva cumva in plus un plastic negru ca cel incadrat cu rosu in poza atasa? Daca nu de unde pot comanda unul? Multumesc anticipat, Mihai Editat Mai 24, 2013 de mihai.ch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 salut, am eu. suna-ma 0733546951. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 zilele astea am tot analizat posibilitatea schimbarii etrierilor fata folosing adaptoarele de la SVracingparts http://www.svracingparts.com/products/#!/~/product/category=472406&id=1632836 care v-ati facut pana acum modificarea asta ? de doua zile ma tot uit dupa etrieri pe ebay si binenteles ca om serios ce sunt am vrut ceva modele mai noi, doar ca lista etrierilor care se potrivesc pare destul de scurta si nu cuprinde toate modelele care s-ar putea potrivi. daca a mai facut careva modificarea asta, aveti cumva o lista mai completa a etrierilor care se potrivesc ? ati schimbat si pompa ? , care e diferenta intre pompa de pe 1000 si cea de pe 650 ? (cam asta e treaba la noi...daca troaca nu se strica sa ai ce repara mai des....ne mananca de upgrade-uri ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 (editat) florin.radu a facut-o parca si era vorba la un moment dat sa se apuce Bogdan Harea sa copieze adaptoarele de etrieri. Vezi ca sunt 2 tipuri de adaptoare, pentru Tokiko si Nissin si etrierii propru zisi ii gasesti destul de usor la dezmembrari, se potrivesc: Direct Bolt on for the 4 Piston Nissin CBR 600 F4 - F4i All Model Years, 2000 - 2001 CBR 929, 2002 - 2003 CBR 954, 2003 - 2004 CBR 600RR and SP2 2001 and newer RC51.Direct Bolt on for the 4 Piston Tokico 2001 - 2003 GSXR 600, 2000 - 2003 GSXR 750, All Model Years of the SV1000. These are all the same Tokico Calipers, Atentie, daca faci modificarea in mod ideal ar trebui scimbate si discurile de frana, noile placute calcand diferit pe disc (daca te uiti acum discul are o parte nefolosita la interior, parte care va fi acoperita de noile placute) altfel o sa ai o peroada destul de mare pana cand placutele se vor aseza pe disc si in timpul asta franarea o sa fie char mai proasta decat cu etrierii originali. Editat Mai 26, 2013 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 nu o sa schimb discurile in nici un caz . lista aia e pe site la nenea ala, pe mine ma intereseaza ce alte modele sunt compatibile inafara de alea . de exemplu cbr900 sc50 ???, cbr600rr din 2006 ? as vrea sa-mi pun Nissin ca Tokico am tot avut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 (editat) florin.radu a facut-o parca si era vorba la un moment dat sa se apuce Bogdan Harea sa copieze adaptoarele de etrieri. Vezi ca sunt 2 tipuri de adaptoare, pentru Tokiko si Nissin si etrierii propru zisi ii gasesti destul de usor la dezmembrari, se potrivesc: Direct Bolt on for the 4 Piston Nissin CBR 600 F4 - F4i All Model Years, 2000 - 2001 CBR 929, 2002 - 2003 CBR 954, 2003 - 2004 CBR 600RR and SP2 2001 and newer RC51. Direct Bolt on for the 4 Piston Tokico 2001 - 2003 GSXR 600, 2000 - 2003 GSXR 750, All Model Years of the SV1000. These are all the same Tokico Calipers, Atentie, daca faci modificarea in mod ideal ar trebui scimbate si discurile de frana, noile placute calcand diferit pe disc (daca te uiti acum discul are o parte nefolosita la interior, parte care va fi acoperita de noile placute) altfel o sa ai o peroada destul de mare pana cand placutele se vor aseza pe disc si in timpul asta franarea o sa fie char mai proasta decat cu etrierii originali. Foarte buna precizarea cu "calcatura" placutelor pe disc. si chiar dureaza ceva rodajul daca discurile au ceva uzura. Pompa de 650 au modificat-o decat dupa 2007 are 14mm pistonasul. In schimb 650-ul 2004-2006 si toate stroamele de 1000 au de 16mm Eu am cateva mii de km bune cu franele modificate si nu m-as mai intoarce la stock. Eu am configuratia: -etrieri cbr 954 rr -pompa de frana brembo radiala 19x20 -placute de frana Carbon Lorraine A3+ Nu mai schimb nimic inafara de discuri cand va fi cazul. nu o sa schimb discurile in nici un caz . lista aia e pe site la nenea ala, pe mine ma intereseaza ce alte modele sunt compatibile inafara de alea . de exemplu cbr900 sc50 ???, cbr600rr din 2006 ? as vrea sa-mi pun Nissin ca Tokico am tot avut Daca mergi pe nissin se zvoneste ca cele mai reusite ar fi cele de F4 - F4i , discurile daca sunt bune nu ai de ce sa le schimbi oricum si cu o uzura mare si neuniforma dupa 150-200km va frana mai bine decat standard. JIhadul se dezlantuie cand se aseaza perfect. Editat Mai 26, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 pentru pompa ai mai facut ceva modificari s-au se potriveste cu restul "amplasamentului" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Cat despre roti,eu le-am distrus pe ambele dintr-un foc,la vreo 60 km/h,intr-o groapa sub apa,in asfalt cu adancimea unui lat de palma,dar buza taioasa rau( nu ca si la tine,dar s-au deformat rau de tot).Nu am cazut dar am cazut in schimb pe ganduri.Din ce in ce mai mult cred ca Stomul,indiferent de cilindree e o motocicleta dificila si din materiale ieftinache.Distractia m-a costat 1550 euro + transport Germania si nu aveau nici rulmenti,nici macar valve.Personal am vazut janta fata la Strom indoita dupa ce s-a incercat o urcare pe o bordura dar la viteza ridicol de mica...Eu am luat motorul la 0 km.si a inceput cu figurile nepermis de repede pentru o motocicleta noua-nouta.Figuri pe care la alte marci nu prea le intalnesti.Tot timpul tre sa reglezi ceva.....Se pare ca nu degeaba e printre cele mai ieftine AT-uri moderne. Singura urma a gropilor, bordurilor si a altor obstacole la a mea e teava indoita la cilindrul fata si au fost destule ocazii cand putem sa jur ca le-am facut varza. Esti sigur ca nu mergi cu presiune prea mica? As verifica prima data precizia manometrului pe care il folosesti la umflarea pneurilor. Si eu am luat motorul la 0km si 45.000km singurele defectele pe care as putea sa le input constructorului ar fi:: *Strangerea slaba a colierului de la furtunul termostatului, pierdea antigel. *Suruburile ce tin cadrul de bord s-au slabit de la niste hartoare si-mi vibra bordul ca naiba, strans pe loc, dar umblasem la ele anterior, deci cam vina mea. *La un moment dat nu se mai aprindeau farurile, am curatat contactul demarorului. *Un pistonas de frana era semi blocat, am servisat etrierul. *O semnalizare facea contact intermitent, inlocuit un cablu de semnalizare. In rest revizii cu un reglaj de pastile la 24.000km si o sincronizare de injectie tot cam atunci. nu o sa schimb discurile in nici un caz . lista aia e pe site la nenea ala, pe mine ma intereseaza ce alte modele sunt compatibile inafara de alea . de exemplu cbr900 sc50 ???, cbr600rr din 2006 ? as vrea sa-mi pun Nissin ca Tokico am tot avut Daca nu scrie de alte modele, presupune ca nu se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 (editat) pentru pompa ai mai facut ceva modificari s-au se potriveste cu restul "amplasamentului" ? Ca sa adaptez minunatia aia de pompa a trebuit sa: -sa confectionez contact de stop pe frana mecanic (ea are un surub cu contact hidraulic, o mizerie care se aprinde foarte greu) -sa pun un furtun de frana mai lung pana la repartitor -sa confectionez un adaptor pentru butoiasul de lichid de frana -sa prind oglinda langa pompa pe un adaptor separat -sa inlocuiesc boltul de la maneta cu cel standard de la v-strom si sa dau o alta gaura in handguard -sa tai cativa mm din partea de jos a handguardului ca sa se aseze ca lovea in reglajul manetei cu alte cuvinte daca vrei radiala brembo cauta una care vine stock pe yamaha r1, r6, sau pe un ducati supersport are deja contact de frana, si se potriveste si oglinda pe el. Modifica intai etrierele: la 150-200 lei plus placutele 250 lei si lasa pompa pentru la urma ca sigur o sa fi uimit de rezultate Editat Mai 26, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 deci e clar. raman cu pompa veche gasisem etrieri cu tot cu pompa pe ebay. oricum etrierii pe care am pus eu ochii sunt vreo 100e . o sa ma mai uit poate gasesc mai ieftini in romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 deci e clar. raman cu pompa veche gasisem etrieri cu tot cu pompa pe ebay. oricum etrierii pe care am pus eu ochii sunt vreo 100e . o sa ma mai uit poate gasesc mai ieftini in romania daca te hotarasti la ce vrei pot vb cu prietenul asta al meu si sigur iesi mai ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 (editat) Singura urma a gropilor, bordurilor si a altor obstacole la a mea e teava indoita la cilindrul fata si au fost destule ocazii cand putem sa jur ca le-am facut varza. Esti sigur ca nu mergi cu presiune prea mica? As verifica prima data precizia manometrului pe care il folosesti la umflarea pneurilor. Si eu am luat motorul la 0km si 45.000km singurele defectele pe care as putea sa le input constructorului ar fi:: *Strangerea slaba a colierului de la furtunul termostatului, pierdea antigel. *Suruburile ce tin cadrul de bord s-au slabit de la niste hartoare si-mi vibra bordul ca naiba, strans pe loc, dar umblasem la ele anterior, deci cam vina mea. *La un moment dat nu se mai aprindeau farurile, am curatat contactul demarorului. *Un pistonas de frana era semi blocat, am servisat etrierul. *O semnalizare facea contact intermitent, inlocuit un cablu de semnalizare. *Pulita sudata de axul spate datorita cuplului mare de strangere, refacut filetul cu tarod+filiera si strans la cuplu mai mic. In rest revizii cu un reglaj de pastile la 24.000km si o sincronizare de injectie tot cam atunci. Am uitat un defect, poate cel mai insemnat , piulita si axul spate care in timp se auto-sudeaza. Editat Mai 26, 2013 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 deci e clar. raman cu pompa veche gasisem etrieri cu tot cu pompa pe ebay. oricum etrierii pe care am pus eu ochii sunt vreo 100e . o sa ma mai uit poate gasesc mai ieftini in romania eu am adaptoare + etrieri tokiko + placute noi etrierii de la amicul lui florin radu, pret f bun montaj la florin dupa modificare , daca nu stii la ce sa te astepti rezultatele sunt dezamagiroare, dar apoi incet - incet incepi sa franezi din ce in ce mai bine, pe masura ce placutele se aseaza pe disc cu modificarea asta si ulei mai vascos in furci ( 15 w - medium/hard)ai rezultate bune daca vrei treci pe la mine sa vezi ce a iesit,,,tin motorrul la un garaj pe sos fundeni si cateodata in zona delfinului (pantelimon) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Am uitat un defect, poate cel mai insemnat , piulita si axul spate care in timp se auto-sudeaza. pentru ax si piulita au inventat vaselina. se ung la fiecare demontare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Motorul meu a fost ok.pana i_am schimbat TPS_ul.Acum cu tot PCIII_ul si tuning si etc.merge ca p....Suspectez Fast Idle.Nu pare greu de reglat dar e tricky.Unul s-a chinuit 3 zile si nu a reusit fiindca nu avea aia 2_3 mm.joc la acceleratie....Eu nu i-am verificat si reglat nimic,niciodata.Cred ca e cazul.... Si sa merg iarasi pana in Ungaria pentru atata....!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 (editat) Motorul meu a fost ok.pana i_am schimbat TPS_ul.Acum cu tot PCIII_ul si tuning si etc.merge ca p....Suspectez Fast Idle.Nu pare greu de reglat dar e tricky.Unul s-a chinuit 3 zile si nu a reusit fiindca nu avea aia 2_3 mm.joc la acceleratie....Eu nu i-am verificat si reglat nimic,niciodata.Cred ca e cazul.... Si sa merg iarasi pana in Ungaria pentru atata....!!! Salut, Fast idle are influenta doar la pornire la rece- apesi pe buton de pornire, brm - intra fast idle (o parghie) si ti-l tureaza pana la 1500-1700 si apoi coboara la relanti cald (cat e el reglat). dupa ce coboara la relanti - fast idle nu mai are nici o treaba. sunt putine moto la care mai intra fast idle pt ca in timp se deregleaza si nimeni nu isi bate capul cu el. La DL650 se poate regla cu rezervorul dat la o parte si prin 2-3 incercari cu porniri repetate - sa porneasca la 1500 dupa apasat be buton. La DL650 la acel surub se ajunge de sus in jos, prin coltul stanga sus al cutie de filtru cu o surubelnita mai lunga si un pic elastica/articulata. Si apropo = reglat fast idle cu masurat tensiunea recomandata la acel senzor duce la turatie dupa pornire 2500 care mie mi se pare nesanatos pt motor si de aia am ales sa il reglez "prin incercari" si sa porneasca la 1500-1700. Personal nu cred ca fast idle iti influenteaza mersul ciudat de acum (asta iti influenteaza doar pornirea la rece in primul minut - rolul lui e sa ti-l tina un pic la 1500 rpm imediat dupa pornire). La DL1000 vad ca nu mai e pozitionat la fel ca la dl650 Uite cum functioneaza: mai multe detalii aici: http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=7512.0 Daca zici ca merge ciudat dupa schimbat TPS eu cred ca mai degraba ar trebui verificat TPS - ca este pozitionat bine prin intrare in dealer mode (se foloseste o agrafa de biro intre pinii apropiati dintr-un capat de la mufa de test - e langa senzorul TO - tipp over) si pus contact si vazut ca liniuta aia e la mijloc - sigura gasesti documentat pe vstrom.info. apoi poate ti-or mai fi dereglat diverse clapete atunci cand ti-au schimbat TPS - dar si astea pot fi verificate - si alea secundare si alea principale. partea de tuning nu am idee cum e adaugata dar cred ca poate si aia influenta mersul prost - eventual data jos si vazut ca merge ok fara si apoi documentat cum tre PCIII. bafta, paul numai bine, paul Editat Mai 26, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Dragutza mea nu mai este tinerica. A implinit zilele trecute 50.000 de km. Deja intra in categoria "Mature" Ca sa zic asa este o MILR - Motorcycle I Like to Ride! LMA, draga mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.