Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salut,

Masurat corect nivelul si cand ai facut schimbul si la verificare? - pornit, incalzit un pic apoi lasat 5-10 min? motoreta in plan vertical?

La DL din auzite apare un oarecare consum la mers in ture inalte in mod continuu.

Personal nu cred ca are legatura cu uleiul motul.

Eu folosesc motul 7100 - 10/40 iarna si 10/60 vara - nu au fost niciodata probleme de consum - merg destul de relaxat, rareori ajung la 7-8k pe turometru.

poate totusi e o eroare de verificare nivel.

 

stima,

paul

 

 

Salutare din nou,

 

Acum 1500 km am schimbat uleiul si filtrul de ulei. Am completat pana aproape de F (Full). Astazi am verificat nivelul la ulei si se pare ca "mananca" ulei. Nivelul la ulei este cam la mijloc intre F si L.

 

Am verificat si nu curge nici pe la filtru de ulei si nici prin alta parte.

 

Ati patit si voi asa ceva? Care este explicatia pentru care mananca ulei?

 

Ulei: Motul 5100 10W40

Filtru ulei: HF 138

 

Multumesc,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Te-ai mai uitat la nivel intre schimb si 1500 km ? Daca nu, exista posibilitatea sa-si fi tras filtrul nou ulei la prima pornire dupa schimb. Completeaza pana la linie, asigura-te de planul vertical al motocicletei si mai controleaza din nou dupa 500 - 1000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou,

 

Acum 1500 km am schimbat uleiul si filtrul de ulei. Am completat pana aproape de F (Full). Astazi am verificat nivelul la ulei si se pare ca "mananca" ulei. Nivelul la ulei este cam la mijloc intre F si L.

 

Am verificat si nu curge nici pe la filtru de ulei si nici prin alta parte.

 

Ati patit si voi asa ceva? Care este explicatia pentru care mananca ulei?

 

Ulei: Motul 5100 10W40

Filtru ulei: HF 138

 

Multumesc,

Mihai

 

S-ar putea sa fie asa cum au spus colegii si sa nu fi tinut cont de filtrul nou de ulei si faptul ca absoarbe ceva ulei chiar daca a fost pre-inbibat.

Deasemenea, depinde mult si de cum masori nivelul (pe cricul central sau nu, inclinatia terenului).

Exista un caz in comunitate al unui VStrom care a consumat aproape tot uleiul si motorul a fost distrus. uleiul era Motul 5100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema sta cam asa :

- Multi V Stromisti sustin si poate pe buna dreptate, ca Motul 7100 se consuma(se papa) mai mult decat 5100. La mine, Doamne ajuta, nu e cazul desi folosesc 7100. Om mai vedea............

- Cazul motorului distrus, precizat de tine, mi se pare o crasa neglijenta daca intradevar s-a intamplat : eu controlez nivelul cel putin de 2 ori pe saptamana sau/si la fiecare 300km - 500km.

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc la toti de informatii!

 

Am completat pana la Full (aprox. 250 ml) si am sa verfic mai des sa vad daca mai consuma ulei. La urmatorul schimb probabil am sa incerc Castrol Grand Prix 10W40 sa vad cum se comporta.

 

Toate cele bune,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Eu dupa 5100 as incerca - 7100 tot motul. Daca nici ala nu imi place m-as gandi eventual la motorex.

 

stima,

paul

 

Am completat pana la Full (aprox. 250 ml) si am sa verfic mai des sa vad daca mai consuma ulei. La urmatorul schimb probabil am sa incerc Castrol Grand Prix 10W40 sa vad cum se comporta.

 

Toate cele bune,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si al meu mananca destul de mult la drum lung cu pasager si bagaj, mai ales la mers constant peste 100km/h. In oras nu consuma deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Doar curios - ai incercat cu mai multe tipuri de ulei - semisintetic, sintetic - diverse branduri si consuma la fel?

La mine cel putin nu mananca ulei (Motul) de nici un fel - inclusiv tras si ture lungi (4k km) inclusiv autostrada cu pasager si bagaje si mers la 120 - 140 pe distante lungi (300-400km).

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia despre uleiuri nu aduce nimic bun niciodata :D este fara sfarsit desi incepe din orice :D

Cel mai bine le incercati si alegeti ce va place

De schimbatul treptelor greoi nu este vinovat doar uleiul si ideal ar fi sa verificati:

1. reglajul ambreiajului - mai ales de jos de sub capac

2. alinierea lantului

3. rulmentul de la foaie

4. cuplajul de cauciuc sa nu aiba joc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu cam scoate fum.

 

Am folosit doar Motul 5100 10w40 si de vreo 3 sezoane vara pun 15w50. O singura data am pus Castrol ca nu am gasit Motul si dupa 1500km (Romania-Italia) l-am schimbat din cauza cutiei de viteze care mergea prost.

Al meu a inceput sa manance pe la 50000 km. Chestia e ca la inceput ma ridicam o gramada cu el pe o roata, ca de, eram tanar B) si cred ca de acolo se cam trage.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ioooi da scoate... cati km are?

bun si mersul pe o roata la ceva :D Care aveti obiceiuri de genu puneti ulei peste maxim ca sa nu ramana sorbul pompei de ulei in gol

daca te hotarasti sa-i faci motorul am inteles ca pistoanele de busa sunt la marele fix si maresc compresia iar impreuna cu axele cu came de la sv dau vreo 80 de cai :D

@goodkat ia legatura cu userul @tng si te rezolva cat ai zice "peste" cand vine vorba de tunning e taticu' lor...

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai băi Igi dă-o-n colo de treabă, nici roaba mea nu scoate atât fum şi acum de la ultimul schimb mi-a mâncat 3 litri de ulei, în nici 6000km :crack:

Când daţi de zolee04 ( V-Strom Braşov ) să-l rugaţi să vă arate cum se merge încet cu dânsul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când daţi de zolee04 ( V-Strom Braşov ) să-l rugaţi să vă arate cum se merge încet cu dânsul :D

nu-i nevoie. am eu un coleg specialist la mers incet :crack: ...Bogdan Popescu

oriunde te-ai porni cu el ai minim o ora intarziere la fiecare suta de kilometri :crack:

care e faza cu consumul de ulei . cum naiba sa consume 3 litri in 6k km ?

nu era V-stromul cea mai reusita motoreta ?!? ...voi nu cumva vreti s-o faceti de ras ca v-ati luat pe ascuns BMW ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc la toti de informatii!

 

Am completat pana la Full (aprox. 250 ml) si am sa verfic mai des sa vad daca mai consuma ulei. La urmatorul schimb probabil am sa incerc Castrol Grand Prix 10W40 sa vad cum se comporta.

 

Toate cele bune,

Mihai

Dupa manual,cantitatea de ulei e insuficienta (cu vreo 250 ml).Am observat asta de mai multe ori.Vara bag 15w50.Ideal la mersul prin aglomeratia urbana.Acum am Motul V300.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus si eu 200 ml dupa 4500 km ca am un fix sa fie pe maxim mereu. Da a si vazut 200km/h ceva mai des :D, mobra are 94000km si cred ca este oarecum normal. Oricum sunt sigur ca daca mergeam mai incet cu ea nu era nevoie sa completez.

Ce bmw? care? cum? astia fac si motociclete ? credeam ca sunt specializati pe defectociclete si problemociclete :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa manual,cantitatea de ulei e insuficienta (cu vreo 250 ml).Am observat asta de mai multe ori.Vara bag 15w50.Ideal la mersul prin aglomeratia urbana.Acum am Motul V300.

bre...mai da-mi odata adresa sa iti trimit ala, ca eu nu o mai gasesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am dat si eu in multe randuri peste 200,mai ales dupa ce am pus pciii,dar pana acum,la 37k.km nu am constatat nici un consum de ulei.Oricum la mine e regula: la 4k km. eu schimb filtrul si uleiul.Stiu,e cam repede....dar prefer asa...

Am pus si eu 200 ml dupa 4500 km ca am un fix sa fie pe maxim mereu. Da a si vazut 200km/h ceva mai des :D, mobra are 94000km si cred ca este oarecum normal. Oricum sunt sigur ca daca mergeam mai incet cu ea nu era nevoie sa completez.

Ce bmw? care? cum? astia fac si motociclete ? credeam ca sunt specializati pe defectociclete si problemociclete :D



Mii de multumiri maestre,dar s-a rezolvat!A fost vorba de reglaje si atat.Nu a trebuit schimbat nici un senzor sau altceva.Vroiam doar sa vad daca nu cumva ECM-ul face figuri,dar slava domnului ca e ok.A fost vorba doar de sincronizare,reglarea TPS,STV,STPS.Totul facut cu diagnoza de rigoare.A fost putin cam tricky dar acum,de exemplu,cu pasager,intr-a 3-a merge foarte liniar fara sa trag de gaz.Adica nu moare,nu cloncane,nu nimic...Cum am pus mana pe gaz,a plecat fara nici un protest.Merge exact cum trebuie sa mearga orice dihanie ca asta....Pana cand?Om vedea!Oricum,multumesc inca odata!!!!

bre...mai da-mi odata adresa sa iti trimit ala, ca eu nu o mai gasesc..

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am dat si eu in multe randuri peste 200,mai ales dupa ce am pus pciii,dar pana acum,la 37k.km nu am constatat nici un consum de ulei.Oricum la mine e regula: la 4k km. eu schimb filtrul si uleiul.Stiu,e cam repede....dar prefer asa...

 

200km/h indicat la stroama de 650 este cam blana-forja-maxim :D 9000rpm in a 6-a

La bestia aia de 1000 viteza de 200kmh este croaziera probabil are si vreo 6700 rpm la viteza aia :D cel putin cu rapoarte stock

Ma bucur ca ai rezolvat problema inainte sa iti cumperi mai stiu eu ce mobra :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...