Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Nu contest ca nu ar fi solid, dar mi se pare mic. Nu protejaza fata motorului la noroi si pietricele aruncate de roata, si nici in spatele motorului la tevile de esapament daca incalici un bolovan. De asemenea daca lateralele pliate nu au macar un punct de sudura intre ele, tot ansamblu este elastic cu sanse mari de strambare la lovituri. Dar nici noi nu mergem printre bolovani prea des.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru toti cei interesati si care se vor afla in Bucuresti , scutul Drenaline montat recent pe un DL650 va putea fi vazut , pipait , evaluat , in cadrul Salonului Nautic Bucuresti http://www.salonulnauticbucuresti.ro/ , in cursul zilei de maine, Duminica 9 Martie , intre orele 10.00 - 19.00 , in cadrul standului firmei Blue Marine Yachts . Aceasta expozitie se desfasoara la Romaero Baneasa .

 

Veti putea vedea si crash bar-ul Drenaline , dar si cricul central fabricat de Bogdan Harea .

 

Dupa parerea mea minimalismul nu e deloc rau pentru ca nu fura din garda la sol , asigura protectia esentiala necesara si nici nu genereaza un pret mare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea mea minimalismul nu e deloc rau pentru ca nu fura din garda la sol , asigura protectia esentiala necesara si nici nu genereaza un pret mare .

exact ce trebuie :). eu am ezitat sa-mi schimb scutul de plastic cu unul metalic din cauza ca imi scadea si mai mult garda la sol. Drenaline asta pare ce trebuie doar ca mi-ar fi placut sa fie putin mai lung ca sa ajunga pana langa cric. dar vreau sa-l vad :)

Editat de Sergiu_Q
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

achizitionat o protectie radiator ulei pt dl1000 (am crezut ca e la fel ca la 650 - piula). as putea sa o modific dar nu vreau sa ma mai complic.

doreste cineva?

 

post-18136-0-27904800-1394302401_thumb.jpgpost-18136-0-39499700-1394302414_thumb.jpg

 

este dintr-un aluminiu dur.

a costat 30 euro - vreau pe ea 100 lei - prefer TM.

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

achizitionat o protectie radiator ulei pt dl1000 (am crezut ca e la fel ca la 650 - piula). as putea sa o modific dar nu vreau sa ma mai complic.

doreste cineva?

 

attachicon.gifIMG_1812.JPGattachicon.gifIMG_1813.JPG

 

este dintr-un aluminiu dur.

a costat 30 euro - vreau pe ea 100 lei - prefer TM.

 

numai bine,

paul

bre, cand te hotarasti sa vinzi mobra sa imi zici mie primul. daca nu imi iau modelul nou sigur o iau pe a ta! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre, cand te hotarasti sa vinzi mobra sa imi zici mie primul. daca nu imi iau modelul nou sigur o iau pe a ta! :D

:)))

cel putin pana la urmatoarea aterizare fortata ... mai am de reglat jocul la supape.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru toti cei interesati si care se vor afla in Bucuresti , scutul Drenaline montat recent pe un DL650 va putea fi vazut , pipait , evaluat , in cadrul Salonului Nautic Bucuresti http://www.salonulnauticbucuresti.ro/ , in cursul zilei de maine, Duminica 9 Martie , intre orele 10.00 - 19.00 , in cadrul standului firmei Blue Marine Yachts . Aceasta expozitie se desfasoara la Romaero Baneasa .

 

Veti putea vedea si crash bar-ul Drenaline , dar si cricul central fabricat de Bogdan Harea .

 

Dupa parerea mea minimalismul nu e deloc rau pentru ca nu fura din garda la sol , asigura protectia esentiala necesara si nici nu genereaza un pret mare .

Din pacate , din cauze obiective motocicleta n-a mai ajuns la expozitie , dar va putea fi vazuta zilele viitoare , cu scutul instalat, la garajul lui Fabio .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

am terminat ieri si cu ungerea suspensiei prin inlocuirea bucsilor alea distantiere pe care nu le comandasem initial.

o sa revin in zona la fiecare 2 ani.

 

uitandu-ma la bascula - si la unghiul pe care il face cu planul orizontal - cred ca acea aparatoare de plastic se gaureste in partea superioara chiar in zona axului daca se merge cu lantul un pic mai putin intins decat zice manualul. se poate verifica vizual sub capacul de la pinionul mic.

eu merg cu el destul de slab - de obicei ridic cu piciorul zona inferioara la jumatatea lantului - daca atinge sus usor pe aparatoarea de plastic - il intind, daca nu, ramane asa pana la urmatoarea verificare. cred ca il am de vre-o 30k km si e inca oki (folosesc scottoiler).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

am moto de anul trecut din toamna si am luat un v-strom ... citesc de ceva vreme topicul de aici si sincer m-ati cam bagat la pareri cu cate nenorociri trebuie schimbate/servisate/mesterite etc la el .

imi puteti da o lista cu ce sa cer la service cand o sa ajung cu el ca de mers de cand l-am luat nu a stat 2 saptamani legate pe loc .

 

ms

Alexandru



salut

 

am moto de anul trecut din toamna si am luat un v-strom ... citesc de ceva vreme topicul de aici si sincer m-ati cam bagat la pareri cu cate nenorociri trebuie schimbate/servisate/mesterite etc la el .

imi puteti da o lista cu ce sa cer la service cand o sa ajung cu el ca de mers de cand l-am luat nu a stat 2 saptamani legate pe loc .

 

ms

Alexandru

si daca aveti ceva recomandari de service sau oameni capabili in zona Ploiesti nu ezitati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))

uh - scuze.

nu e cazul sa te sperii - pe aici unii e mai maniaci/o perioada cu timp liber mai mult.

e super fiabil si super usor de intretinut - mai ales daca ii stii unele slabiciuni.

 

stima,

paul



PS - donez un crashbar sw-motech (ala ce vine pe motorcicleta).

nu e ideal dar pe mine m-a scapat de niste carene schimbate fix de 2 ori.

prefer TM pentru ca o sa trebuiasca sa dau si axul motor + distantiere (e mai lung decat cel standard) si mie imi trebuie ala standard.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))

uh - scuze.

nu e cazul sa te sperii - pe aici unii e mai maniaci/o perioada cu timp liber mai mult.

e super fiabil si super usor de intretinut - mai ales daca ii stii unele slabiciuni.

 

stima,

paul

imi poti spune ce ulei si ce cantitate ii trebuie si ce filtre ?

asta asa ca sa pot sa il verific pe mecanicul la care o sa merg...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi poti spune ce ulei si ce cantitate ii trebuie si ce filtre ?

asta asa ca sa pot sa il verific pe mecanicul la care o sa merg...

daca asa verifici pe dl mecanic - eu zic sa il schimbi (pe mecanic).

schimbul de ulei poti sa il faci si tu super simplu.

 

HF138 filtru

ia-ti 3l ulei - eu folosesc motul 7100 10w50 sau 10w60 - oricare dintre cele doua e perfect pt vara.

sau macar 7100 10w40.

:D

cu filtru schimbat ar trebui sa intre (daca e 650):

Oil change: 2.3l
Filter change: 2.7l
Engine overhaul: 3.1l
stima,
paul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

am moto de anul trecut din toamna si am luat un v-strom ... citesc de ceva vreme topicul de aici si sincer m-ati cam bagat la pareri cu cate nenorociri trebuie schimbate/servisate/mesterite etc la el .

imi puteti da o lista cu ce sa cer la service cand o sa ajung cu el ca de mers de cand l-am luat nu a stat 2 saptamani legate pe loc .

 

ms

Alexandru

 

si daca aveti ceva recomandari de service sau oameni capabili in zona Ploiesti nu ezitati

Eu nu stiu sa existe vreo motocicleta de productie recenta mai fiabila si mai usor de untretinut decat un v-strom.

Chestii de urmarit si care pot pica sub 100.000km:

-rulmenti roti + rulment pinion spate - daca speli mobra cu presiune sau mergi des prin ploaie

-cablu de ambreiaj - daca mergi mult prin oras

-becuri la lumina numar mai ales daca mergi pe coclauri :D

In rest: lichid de frana+ antigel schimbate la 2 ani, ulei+ filtru la 6000km, filtru de aer daca ai unul "sport" merge spalat si curatat la vreo 12000 daca mergi pe cel de hartie inlocuit tot la intervalul asta, Buji la 12000 cele normale si la cat vrei cele pe iridium, placute de frana si lant cand se uzeaza...

Daca ai ceva inclinatii mecanice si sti sa montezi o priza acasa merge sa-ti faci si revizia la motocicleta singur.

Pe langa Ploiesti eu am mai fost la Romulus - Motofly, Stefanita - Nivotec pt schimburi de lant ca nu am presa si pentru achizitie de diverse consumabile. La George-TNG (Ciolpani) doar pentru reglaje, as fi mers si pentru altceva dar este mai departe. Toti au preturi ok si sunt oameni seriosi

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc!

Sunt din Iasi. Am fost azi la RAR sa-mi obtin Civ-ul, itp-ul, etc... Toate bune si frumoase pana la anul de fabricatie al mobrei (importata din Italia). In acte scrie Iunie/iulie 2010 (nu mai stiu exact), dar aia chipurile ar fi data primei inamtriculari si inspectorul de la RAR zice ca nu-i sigur daca-i 2009 sau 2010 si-a trimis "dosarul" la Bucuresti, sa vada aia mai exact in baza de date, etc... Ma suna el cand sunt gata actele. E super! Weekend-ul asta aveam planificata o tura, dar asta e...

In concluzie, stie cineva vreun site unde pot introduce seria cadrului sa aflu anul de fabricatie al mobrei? Asa ca scop informativ, pana afla el...

Ca model e 2010.

A mai intampinat cineva problema asta?

Noroc!

 

 

le: intradevar, mi-a aratat undeva pe interiorul unei carene, parca pe cea din dreapta, scria 2009... Si i-am zis, "Dom'le din partea mea o poti trece si 1905 nu ma dernajeaza", dar el Batman...

post-55237-0-17438800-1394527278_thumb.jpg

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel am patit si eu cu Vstromul adus din Italia. Macaronarii trec in acte anul primei inmatriculari, pe cand ai nostrii se uita dupa serie la data de fabricatie, comunicata de japonezi, care si aia poate fi incorecta pt ca se bazeaza pe o alocare de serii de catre producator pt productia estimata a modelului respectiv, in anul urmator, dar functie de situatia vanzarilor pot fi fabricate efectiv, inainte sau dupa anul planificat. Mai rar, dar se poate si asa.

Frumoasa ! S-o stapanesti cu placere.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

cred ca astia sunt chiar ce trebuie:

 

post-18136-0-67693100-1394530912_thumb.jpg

 

primit si cheia aia misto - mai am de reglat strangerea la jug (nu are joc dar se misca stanga/dreapta prea usor acum):

post-18136-0-37488700-1394531044_thumb.jpg

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

he he,

vedem ce iasa - cu siguranta nu o sa o schimb indata - se apropie foarte foarte bine de visele mele moto.

tu ti-ai facut modificarea cu frane cu 4 pistonase? ajung bine furtunele standard (eu am si un inaltator din ala in L).

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...