Sergiu_Q Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Salutari, cine ma poate ajuta cu piesa triunghiulara din imagine? givi_TN532.jpg Este piesa de prindere pe blocul motor a unui crash bar Givi TN532. A mea este indoita rau pe partea stanga, crash-ul aproape ca sta lipit de carena. Nu-mi permit sa iau un nou set complet, poate este cineva care si-a schimbat crash-ul si a ramas cu aceasta piesa. se poate indrepta eu am mai indreptat-o o data si acum vreau s-o indrept din nou referitor la "stransul din buci" eu cand ma sperii deja sunt in cadere ) . IGI are dreptate, la primele drumuri cauciucurile nu sunt prea aderente din cauza ca producatorul le da cu un soi de ceara ca sa se pastreze mai bine la depozitare. asa am luat eu o tranta in 2012 la mare . cauciuc la primul drum, am franat usor, foarte putin inclinat si mi-a fugit fata. asa face si eu cursul de la amckart anul asta . desi am vreo 12 ani de cand motociclesc, tot am impresia ca nu stiu multe. zic doar "impresia" pentru ca toti anii astia nu am avut niciodata un accident de luat in seama ci doar scapat motoreta de pe loc, cazut prin mocirla sau din cauza gropilor la viteze mici. Asta ar fi cea mai la indemana varianta. Cei care sunteti cunoscatori, credeti ca exista riscul sa plesneasca daca e pusa pe presa? Daca se incumeta cineva sa faca pe comanda, ar fi de mare ajutor. chiar mai simplu. o pui pe cadru si tragi de crashbar. la mine a asa a mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Multumesc pt hint, dar am incercat deja mai demult la Fabio la garaj Din pacate nu am pozat piesa, era mai usor de inteles. Tevile sunt ok, insa daca te uiti la piesa aceea triunghiulara observi ca este f f concava. Din pacate singurele variante pt mine sunt: - sa gasesc la cineva doar acea piesa - sa cumpar de la cineva facuta pe comanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Multumesc pt hint, dar am incercat ... insa daca te uiti la piesa aceea triunghiulara observi ca este f f concava. Io unul nu vreau sa accept ca piesa aia nu poate fi indreptata. (da, sunt capos) trimite-o (in plic) in tm cum o fi si o indreptam aici cumva. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Multumesc O sa incerc aici in Buc, ca si eu sunt capos. Dar vreau sa am pregatita rezerva in cazul in care plesneste, fara crash bar nu e recomandabil sa merg, nici pana la colt, la cum s-a dovedit ca sunt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Dar vreau sa am pregatita rezerva in cazul in care plesneste, fara crash bar nu e recomandabil sa merg, nici pana la colt, la cum s-a dovedit ca sunt... NU plesneste ca ie de fier si ala e maleabil. Jur, garantat, (si restul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 (editat) Salutari, cine ma poate ajuta cu piesa triunghiulara din imagine? givi_TN532.jpg Este piesa de prindere pe blocul motor a unui crash bar Givi TN532. A mea este indoita rau pe partea stanga, crash-ul aproape ca sta lipit de carena. Nu-mi permit sa iau un nou set complet, poate este cineva care si-a schimbat crash-ul si a ramas cu aceasta piesa. Poza cu stambatura nu pui? Mai mult ca sigur se indreapta. Daca nu te descurci adu-o s-o sperii cu presa de 45 T si de frica se indreapta singura. Pot fi indoite si tevile insa ! Editat Aprilie 3, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Deci, Mi-a ajuns parbrizul MRA - ma scapati de el??? Parbriz MRA Vario Touring transparent NOU, nemontat - 500lei. vad ca merge si pe dl1000 >2004 http://www.romimoto-piese.ro/article/423935/ http://www.louis.de/_109f214ebd4f0df9b260d4c6a346c22e17/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=60130001 stima, paul Salut, in legatura cu parbrizul ala, este vorba doar despre deflector sau vine un alt parbriz, identic cu originalul, dotat cu deflector ? Il dai si in rate ? Ti l-as lua in 3 rate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Salut, in legatura cu parbrizul ala, este vorba doar despre deflector sau vine un alt parbriz, identic cu originalul, dotat cu deflector ? Il dai si in rate ? Ti l-as lua in 3 rate. Salut, este parbriz cu deflector - o sa pun maine poze cu el. dar daca dai un search pe google o sa gasesti poze cu parbrizul acela ca e foarte comun pe dl - mra vario touring. daca nu mai este nimeni interesat - o sa te anunt. (as avea nevoie de bani si daca ii primesc in 3 serii - o sa se piarda in neant). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 (editat) Am mai cautat si eu si am vazut ca este parbriz cu deflector integrat. As putea in 2 rate, cate 250 pe luna, una in aprilie si una in mai. Nu stiu in schimb cat de eficient ar fi, asa ca mai citesc si eu. Am aproape 1,90. La mine in fata, daca ma cocosez un pic din coloana, nu mai simt nimic din curent, dar pasagera simte curentul din plin, de la 90km/h in sus. Ea are 1,70. Editat Aprilie 3, 2014 de Dogaru Florin George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Am mai cautat si eu si am vazut ca este parbriz cu deflector integrat. As putea in 2 rate, cate 250 pe luna, una in aprilie si una in mai. Nu stiu in schimb cat de eficient ar fi, asa ca mai citesc si eu. Am aproape 1,90. La mine in fata, daca ma cocosez un pic din coloana, nu mai simt nimic din curent, dar pasagera simte curentul din plin, de la 90km/h in sus. Ea are 1,70. La mine pasagera de 1,75 se simte mai ok cu parbriz scurt, chiar daca este mai mult vant este lin si fara turbulente, ceea ce este mult mai usor de suportat si mult mai confortabil pe distante lungi. Eu la 1,90 ca sa pun un parbriz sa arunce vantul peste mine si peste pasager trebuie sa fac din motocicleta velier, am facut o proba si peste un puig touring am lipit parbrizul original si tot era nasol pentru pasager, iar eu trebuia sa ma uit prin el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 (editat) Si-a modificat cineva toba stock prin taierea din teava aia din capat ca sa nu mai fie la nivel cu ornamentul cromat? "peashooter removal" ii zice lumea p forumuri. Nu-s fan tobe sport da' asta stock de pe vstrom e prea de tot.. masina de cusut. poza cu modificarea facuta: Editat Aprilie 3, 2014 de bocosb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 @igi cum spanac reusesti sa atingi cu scaritele folosind anake-urile? Cu dunlop, tourance, bridgestone, heidenau etc mergea lejer pana la scarite si am mobra ridicata de spate 3cm +arcuri mai tari. La anakee se termina suprafata de rulare inainte sa atinga scarita asfaltul. La naveta pana la munca asta incluzand cateva sensuri giratorii le inclin pana pe margine la mers legal. Sunt super cauciucuri anakee2 dar la mers sportiv trebuie sa scot corpul bine de tot inafara mobrei daca vreau sa iau o curba mai tare fara sa ies de pe suprafata de rulare. Dar ce crezi ca m-am uitat sa vad cand se termina suprafata de rulare? Merge! Eu am reusit sa raschetez si scaritele de pe spate care sunt mai scurte si mai subtire decat cele originale. As ridica-o si eu de spate dar nu imi dau voie cracii mei de fotomodel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Poate ai presiunea mai mica si din cauza asta nu aluneca atunci cand se termina crede-ma la la 2,8-3atm cand iesi de pe pata de contact incepe sa faca foarte urat, asa nasoala e senzatia ca i-am luat frica. O sa incerc si cu presiune mai scazuta insa doar de test ca altfel jante strambe si gume schimbate la 10k nu mai vreau. Sau poate la tine e de la mersul ala pe o roata si are mobra alt echilibru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 )) 2.8 pe spate 2.25 pe fata. Cam asa sta tot timpul la mine. Si frecatul e si cu pasager si fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Si-a modificat cineva toba stock prin taierea din teava aia din capat ca sa nu mai fie la nivel cu ornamentul cromat? "peashooter removal" ii zice lumea p forumuri. Nu-s fan tobe sport da' asta stock de pe vstrom e prea de tot.. masina de cusut. poza cu modificarea facuta: Da si eu as face asa.cum so auzi.am vazut pe youtube cum a demontat capacul din cele 3 suruburi si a taiat-o din interior.ast pareri .ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 ))))))))))))))))) rau va mai plictisiti pe aici. mai reparati si voi ceva la mobrele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Da si eu as face asa.cum so auzi.am vazut pe youtube cum a demontat capacul din cele 3 suruburi si a taiat-o din interior.ast pareri .ms Am vazut ca se poate si fara sa dai capacul jos daca ai disc de taiat mai mic decat diametrul interior al tevii - si e indicat sa mai lasi un "ciot" de 2-3 cm, in caz ca nu iti place cum suna sa poti bate o teava de diametru un pic mai mare peste, ca sa aduci toba la sunetul initial - din ce am studiat majoritatea sunt multumiti de modificare, volumul creste f putin in schimb suna mai gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 salut. am si eu un v strom recent achizitionat. vreo 1500 km condusi in total si numai pe motorul asta. am si iesit pe offroad ca m-a mancat in .. talpa si va las sa va amuzati... min 3:05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 (editat) Americanii si englezii folosesc alt termen pentru asta si anume "dirt-road" este el plin de noroi si de baltoace da tot drum este noi daca nu avem termenul asta generalizam si numim offroad tot ce nu este asfalt. Frumoasa iesirea mai putin cazatura Recomand ceva gume dedicate: tkc, karoo... se schimba treaba complet. Editat Aprilie 4, 2014 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 salut. am si eu un v strom recent achizitionat. vreo 1500 km condusi in total si numai pe motorul asta. am si iesit pe offroad ca m-a mancat in .. talpa si va las sa va amuzati... min 3:05 he he - fain drum. e un traseu pe care nu l-as mai face singur (din motive de siguranta). stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Am vazut ca se poate si fara sa dai capacul jos daca ai disc de taiat mai mic decat diametrul interior al tevii - si e indicat sa mai lasi un "ciot" de 2-3 cm, in caz ca nu iti place cum suna sa poti bate o teava de diametru un pic mai mare peste, ca sa aduci toba la sunetul initial - din ce am studiat majoritatea sunt multumiti de modificare, volumul creste f putin in schimb suna mai gros. daca o tai de tot o sa ai un sunet destul de ciudat ca un plesnit asa.....oricum ciudat ca sunet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 daca o tai de tot o sa ai un sunet destul de ciudat ca un plesnit asa..... dap, ca un plescait. tot ca o masina de cusut dar sisiita ... (dar nah, iarasi fiecare cu gusturile lui) stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 daca o tai de tot o sa ai un sunet destul de ciudat ca un plesnit asa.....oricum ciudat ca sunet. dap, ca un plescait. tot ca o masina de cusut dar sisiita ... (dar nah, iarasi fiecare cu gusturile lui) stima Ati auzit cum suna in realitate modificarea asta? pe youtube m-am uitat si eu si suna cam plesnit cum ziceti si voi dar majoritatea filmuletelor sunt facute cu telefonul si nu stiu daca un microfon de telefon are raspunsul in frecventa destul de larg incat sa prinda tot sunetul - pana la urma e facut pentru voci care nu prea coboara sub 100hz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 afirmatia mea este facuta pe baza inregistrarilor de pe iutiub dar eu zic ca sunt realiste. daca iti place sunetul - da-i inainte! stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 asta este piesa indoita, va dau semn dupa ce ajung cu ea la indreptat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.