ivanp Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 o sa puna si bogdan poza cu presa si o sa sa indrepte ... o sa vezi! asta este piesa indoita, va dau semn dupa ce ajung cu ea la indreptat piesa_crash.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Ma asteptam la mai rau. Se indreapta usor si cu un baros de 5 kg si o placa de fier. Contacteaza-ma si daca nu te grabesti foarte tare o si vopsim, caci vopseaua se va duce sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Azi am fost la SMAEB,slab rau de tot. Parca dr la an la an tot mai slab este! Intrebare intrebatoare: am simtit tot drumul pana la Buc si imapoi o vibratie in ghidon pe care inainte nu o aveam. Peste iarna i-am pus: inaltatoare ghidon Sw motech hand-guar tot Sw motech crash bar Givi Am banuiala ca de la crash bar ar fi dar nu sunt sigur. V-ati mai confruntat careva cu problema asta? Nu e o vibratie mare dar inainte nu era! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Azi am fost la SMAEB,slab rau de tot. Parca dr la an la an tot mai slab este! Intrebare intrebatoare: am simtit tot drumul pana la Buc si imapoi o vibratie in ghidon pe care inainte nu o aveam. Peste iarna i-am pus: inaltatoare ghidon Sw motech hand-guar tot Sw motech crash bar Givi Am banuiala ca de la crash bar ar fi dar nu sunt sigur. V-ati mai confruntat careva cu problema asta? Nu e o vibratie mare dar inainte nu era! vibratia se modifica in functie de turatie sau e constanta? daca se manifesta in jur de 5000-5800 e de la givi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Givi e de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Mi-era dor de forum si am zis sa intru sa vad ce mai faceti. Apropo mergeti pe 12 la intalnirea organizata de slow riders? Eu unul ma duc si mi-ar placea sa fim cat mai multi din gasca vstrom. In alta ordine de idei mi-am comandat tot circuitul de frana din metal. cel de la galfers. cam scump ca e pt abs dar am inteles ca e diferenta mare. MI-am luat si forkbrace. Am auzit ca si aici se simte diferenta. Cand o sa vina va spun si real feelul. O sa mai am de investit in ea: claxon a la fabio si sistemul ala de inaltat parbrizul si mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xanderash Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 o intrebare v-strom-ul meu are un sunet care mi se pare aiurea la 5000 de ture fix ... nu imi dau seama ce ar putea fi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) pentru cei cu vibratiile: daca ati montat sau repozitionat sau umblat la crashbaruri din cauza asta aveti vibratiile. fiarele alea au forma de diapazon si intra in rezonanta cu motorul. stand pe loc tineti motorul turat pana acolo unde este vibratia si puneti mana pe crash. o sa va dati seama despre ce vorbesc. Editat Aprilie 5, 2014 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Pai si ce as putea sa-i fac acum sa nu mai vibreze? Nu l-as da jos. In mers am pus mana pe el si intradevar vibra tare,de aia am zic ca de la crash bar ar putea fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) Sa cumperi altul sau sa te joci. "Diapazonul" preia vibratia, la frecventa critica, in orice pozitie. Ai putea sa-i schimbi frecventa de rezonanta ingreunand-ul, turnand plumb sau cositor topit in tevi macar 1/2 kg sau ceara topita amestecata cu pilitura de fier,sau bile de rulment, probabil in coturile de sus al crach-ului. La vibratii nu exista solutii clare, numai incercari si multe vizite dedicate la biserica. Pt inceput agata doua greutati de cateva sute de grame de tevi in partea de sus, dar prinse mecanic foarte bine, nu soricei sau powertape si tureasa-l asa. Vezi diferenta si marind sau micsorand greutatile si eventual locul de amplasere, poti afla ce se intampla. Vibratia nu dispare in totalitate, dar macar o muti mai sus sau mai jos fata de turatia motorului cea mai utilizata. Editat Aprilie 5, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 M-ai omorat! Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Sau inventezi niste prinderi suplimentare pt crashbar, in locurile unde sta cel mai mult in aer. Il faci mai solid, adaugirile vor avea si un rol practic, suplimentar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 In partea de jos.fata este o tevusca ce intra in tevile propriu-zise si se strange cu un imbus.Pe mine m-a omorat pana am realizat ca nu am strans suficient surubul.Dupa ce am strans mai tare.....liniste deplina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Problema la givi e de la "tevusca" aia care conecteaza cele 2 parti.. la mine pot sa o strang cat vreau ca tot vibreaza asa ca acuma am scos-o de tot - stiu ca e compromisa rau rezistenta structurii dar temporar asa o las pana gasesc o solutie la piesa aia. Cred ca de-a lungul anilor givi a mai facut modificari la crashbaruri si probabil si la piesa de legatura de aceea nu functioneaza aceleasi solutii la toti. Alta varianta era scurtarea boltului care vine peste surubul cu care se strang jumatatile pentru ca sa permita o fixare mai stransa pe teava de legatura. @ovideo: cred ca primul pas la tine ar fi o remontare mai atenta, strangerea progresiva a suruburilor de fixare pe cadru cu dinamometrica la cuplul specificat si strans bine conectorul, daca nu merge - welcome to the club La ultimele variante de tn532 vad ca au aplicat si un bumper pe teava care s-ar putea sa aiba si rol de greutate antirezonatoare - bumper care s-a pastrat si pe noult tn3101 la care a mai aparut o teava in structura probabil pentru a mai reduce din efectul de diapazon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 La ultimele variante de tn532 vad ca au aplicat si un bumper pe teava care s-ar putea sa aiba si rol de greutate antirezonatoare - bumper care s-a pastrat si pe noult tn3101 la care a mai aparut o teava in structura probabil pentru a mai reduce din efectul de diapazon. tn532_tn3101.jpg ala e un plastic cacacios (ieftin) care ar putea ajuta sa treci niste chingi prin el pt borsete laterale (cu sau fara el e fix la fel din punct de vedere al vibratiilor). la mine nu a vibrat nici primul model de givi si nici asta al doilea. intr-adevar unde e distantierul ala trebuie strans cel putin pana cand distantierul nu mai misca. ps - nimeni cu parbrizul ala mra vario? ... ma uit la el si imi vine sa il montez. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 ala e un plastic cacacios (ieftin) care ar putea ajuta sa treci niste chingi prin el pt borsete laterale (cu sau fara el e fix la fel din punct de vedere al vibratiilor). Speram sa fie ceva mai substantial care sa ajute la vibratii.. da' mno, is italieni, designul e baza Ma gandeam la conector sa il duc la un strung sa iau un pic din grosime cat sa imi permita sa pun un cauciuc subtire peste el sa nu mai fie metal pe metal in interiorul tevilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Uzzy77 Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Ce parere aveti despre parbrizul de touring de la Kappa - KD260? L-a incercat cineva? E ok la o viteza de croaziera de 130-140km/h? Are un pret destu de atractiv, daca este si eficient ar fi super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) Am sa incerc sa-l remontez mai cu atentie si sa strang surubul respectiv mai tare. Inainte as vrea sa-i sudez o bucata de teava cum are asta de la kappa: http://www.kappamoto.com/attachfile/content/moto_padre/105473/0.0.1.acc_man_kn532.pdf Oare de aia l-or fi pus,sa nu mai vibreze? Ce-i cu parbrizul MRA Vario? Am eu dar nu e mare smecherie! Sau inventezi niste prinderi suplimentare pt crashbar, in locurile unde sta cel mai mult in aer. Il faci mai solid, adaugirile vor avea si un rol practic, suplimentar. Nu prea pot sa fac treaba asta ptr ca unde sta cel mai mult in aer sunt carenele si n-ai cum sa faci prinderi pe carene.Altfel era cea mai buna solutie. Editat Aprilie 5, 2014 de ovideo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Sunt multe modele de crashbar care ocolesc carenele prin fata. (Tenere, Africa Twin,....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Ce parere aveti despre parbrizul de touring de la Kappa - KD260? L-a incercat cineva? E ok la o viteza de croaziera de 130-140km/h? Are un pret destu de atractiv, daca este si eficient ar fi super. cred ca e acelasi cu Givi 260 ST. Yamoco/lucian/pstefan te pot lamuri cum e cu el. Am sa incerc sa-l remontez mai cu atentie si sa strang surubul respectiv mai tare. Ce-i cu parbrizul MRA Vario? Am eu dar nu e mare smecherie! strange surubul respectiv pana pune presiune pe distantierul acela si nu o sa mai vibreze. De MRA vario ziceam ca am unul nou la vanzare (am mai avut in trecut pe suportul standard). Pe suportul de la Madstand sta un pic la distanta prea mare de rider si de aia as testa altul. numai bine, paul PS - am montat kitul de relee - a iesit foarte curat asa cum imi doream. acum imi parea rau ca nu am facut modificarea mai demult: - nu mai trec cei 10 amperi prin butonul contact buton - nu mai variaza luminozitatea farurilor de la turatia de relanti spre accelerat si nici cand e la relanti si semnalizezi - nu se vede nici o diferenta. - lumina galbuie a farurilor a devenit alba numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 (editat) salut. am si eu un v strom recent achizitionat. vreo 1500 km condusi in total si numai pe motorul asta. am si iesit pe offroad ca m-a mancat in .. talpa si va las sa va amuzati... min 3:05 super. si eu mai merg pe drumuri forestiere dar din cauza cauciucurilor de strada, cand dau de namol se cam lasa si cu o tranta saptamana trecuta am scapat-o si eu intr-o balta. (pe la min 1:30). eu doar am, scapat-o dar un prieten cu un F650 a facut si un salt interesant ) (min 4:40) daca vrei sa mergi mai des pe trasee dinastea cam trebuie sa treci la cauciucuri adecvate. eu nu ma indur sa pun Karoo pentru ca merg mult pe strada. probabil ca o sa-mi iau si o enduroaica pentru haladuiala prin padure. Editat Aprilie 6, 2014 de Sergiu_Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 (editat) Ce parere aveti despre parbrizul de touring de la Kappa - KD260? L-a incercat cineva? E ok la o viteza de croaziera de 130-140km/h? Are un pret destu de atractiv, daca este si eficient ar fi super.Din umila mea experienta si multe incercari, un parbriz fix pt enduro-turing universal valabil nu exista. Inaltimea diferita a proprietarului (165-195), conditiile diferite de exploatare inerente (enduro, oras, autostrada)fac ca un parbriz fix sa nu fie potrivit cel putin nu in anumite conditii. Exista Madstand-ul de care multi sunt multumiti si sistemul meu de glisare combinat cu un parbriz mai generos. Eu am urmarit sa obtin o vizibilitate max imediat inaintea motocicletei, pt deplasarea in oras, plimbari lejere, sau offroad unde groapa, bolovanul, sau sina de tranvai trebuie s-o vezi direct peste parbrizul coborat la max si o protectie max pt cursele lungi, sau autostrada, unde parbrizul ridicat 10-12 cm face sa fii ferit de vant, zgomot, muste, ploaie. In general am facut parbrize la comanda dupa cerintele si pe dimensiunile clientului, impreuna cu acesta stabilind decuparea pe contur pt a corespunde dpdv design. Care stati prin prejma va invit sa facem parbrizul impreuna, in schema deja folosita si perfectionata dupa mai multe zeci de parbrize realizate. De altfel majoritatea producatorilor au adoptat pt aceasta categorie sisteme reglabile usor, fara scule, pt unghi si/sau inaltimea parbrizelor, pt modele noi aparute in ultimii 2-3 ani (GS1200. XT1200ZE, Vstrom 1000 ABS, KTM1190) Editat Aprilie 6, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Uzzy77 Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Pai vecine, de unde sa stiu ca faci si parbrize... In cazul asta o sa te vizitez (oricum am zis c-o fac pt. sideuri) si vedem la fata locului ce putem sa incropim. Eu offroad/dirt nu fac, de ploaie ma feresc cat pot, as avea nevoie 90% pentru vant. Probabil un 10-12 cm mai inalt fata de cel original ar cam trebui sa-si faca treaba. Am 1.83cm inaltime, deci nu-s cat bradu'. In pozele atasate de tine, parbrizele sunt destul de inalte, cel putin pentru gustul meu. Din punct de vedere al designului, cel pe care l-am atasat eu in postul anterior, mi se pare exact ce trebe. Arata super ok, nu e nici prea prea nici foarte foarte, dar...nici nu stiu daca isi face sau nu treaba. @ivanp - o sa incerc sa le dau un pm sa vedem daca imi pot impartasi o parere. Banuiesc ca ei il au montan de mi-ai zis ca ma pot ajuta nu? Din punct de vedere sistem de prindere, cred ca o sa merg pe cel standard, macar sa incerc, ca nu m-as apuca de investitii. Totusi abia am luat moto de 2 satamani, prefer macar acum la inceput sa-mi bag banii in benzina, nu in upgradeuri. Oricum tre sa ajung la Fabio pentru furca si la Victor pt. un set de gume. Apropos de gume, m-am cam decis. O sa merg pe Anakee 2. Sper sa fie ok pentru ce am eu nevoie. Aaaa si inca ceva. Mi s-a pus pata pe o casca flip-up. Lazer Monaco Pure Carbon. Scumpa ca dracu, bunicica din ce am vazut prin reviewuri si ma gandeam ca poate aveti idee unde as gasi-o mai ieftin. In tara se invarte la vreo 2000 de lei, afara (e-bay), cu tot cu transport sa zic ca best deal am gasit in jur de 1650 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 @ivanp - o sa incerc sa le dau un pm sa vedem daca imi pot impartasi o parere. Banuiesc ca ei il au montan de mi-ai zis ca ma pot ajuta nu? Apropos de gume, m-am cam decis. O sa merg pe Anakee 2. Sper sa fie ok pentru ce am eu nevoie. da, yamoco a avut si el e inalt, pstefan are acum ( nu stiu cat de bine e crescut). anakee2 se patratzeste destul de repede pe spate - poti merge linistit pe un anakee 3 pe spate sau un metzeler tourance (evident daca nu ai nimic impotriva combinatiei diferite fata/spate). stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut1979 Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Si eu vreu sa schimb parbrizul...e cel original....am 1.87 inaltime...daca bag capul la cutie e mai bine ...in rest la viteze mai mari 120 ---ma cam sparge vantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.