bozoro Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 dediate cui? *dedicate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy71 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Merci. Vreau sa fac trecerea de la CBR F4 la V-Strom. La ora actuala e cel mai potrivit motor pentru drumurile de la noi, plus ca sunt adeptul drumurilor lungi. Bafta. Si eu am facut trecerea de la GSX-R K1 750 la V-strom 650 si nu imi pare rau deloc pana acuma...inca nu am apucat sa fac un drum mai lung cu el dar sigur o sa fie mai bine de cat pe vitezana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Intrebare: cum se manifesta filtrul de benzina infundat si cam cat e de complicata operatiunea de bypass(&costuri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 prima si prima data devine pompa mai zgomotoasa la contact. apoi incet incet - intai isi pierde din putere cand ajungi in ture inalte, apoi cand e infundat - nu mai urca in ture deloc. operatiunea de bypass - 2 beri daca esti comod si lucrezi incet - se da pompa jos. se verifica ca nu ai rezervor ruginit (daca da - por15) si daca nu - se curata filtrul si dai o gaura in plasticul de la filtrul de inalta presiune. daca ai chef si 100lei disponibili schimbi si filtrul de la sorb (unii zic ca cel de 650 de dupa 2006 e mai putin permisiv si ar fi recomandat asta). mai jos 2 poze sugestive de cum trebuie gaurit filtrul de inalta presiune. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 dai gaura in filtrul vechi si inlocuiesti sita veche cu filtru tip nou (dupa 2007) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Inca nu is sigur ca e filtrul de benzina.. aseara am observat dupa o tura scurta ca tranzitia de la frana de motor la acceleratie si invers nu mai e asa fina ca de obicei, parca se simtea o mica smucitura. Si cu motorul la relanti, daca trag un pic acceleratia, urca turatia dupa care cade la 1100 o secunda si iar inapoi la 1300 unde sta de obicei. E posibil sa fie ceva de la TPS? Editat Iunie 10, 2014 de bocosb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Inca nu is sigur ca e filtrul de benzina.. aseara am observat dupa o tura scurta ca tranzitia de la frana de motor la acceleratie si invers nu mai e asa fina ca de obicei, parca se simtea o mica smucitura. Si cu motorul la relanti, daca trag un pic acceleratia, urca turatia dupa care cade la 1100 o secunda si iar inapoi la 1300 unde sta de obicei. E posibil sa fie ceva de la TPS? daca merge ok in ture inalte - nu cred ca e de la filtrul de benzina (poti verifica si ala sa fii sigur - la 3 contacte puse ar trebui sa ai debit 300-350ml). in afara de balbaiala de dupa acceleratie de la relanti - urca ok in ture? schimbat benzina de curand ( pus de 99?). legat de problema ta - as verifica bujii, filtru aer, etanseitate conducte aer. pune in dealer mode sa nu ai ceva eroare stocata si sa vezi daca tps e la mijloc - de verificat la cate ture trece pe pozitia de sus. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Posted Today, 08:03 PM Merci. Vreau sa fac trecerea de la CBR F4 la V-Strom. La ora actuala e cel mai potrivit motor pentru drumurile de la noi, plus ca sunt adeptul drumurilor lungi. Bafta. ba r 1200 GS e cel mai potrivit... Quote MultiQuote prea mare pentru mine, motoare frumoase Editat Iunie 10, 2014 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Inca nu is sigur ca e filtrul de benzina.. aseara am observat dupa o tura scurta ca tranzitia de la frana de motor la acceleratie si invers nu mai e asa fina ca de obicei, parca se simtea o mica smucitura. Si cu motorul la relanti, daca trag un pic acceleratia, urca turatia dupa care cade la 1100 o secunda si iar inapoi la 1300 unde sta de obicei. E posibil sa fie ceva de la TPS? verifica lantul. ori e e slab si neuns ori are joc mare pe foaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 verifica lantul. ori e e slab si neuns ori are joc mare pe foaie pai io inteleg din explicatia lui ca manifestatia cu caderea turatiei pentru o fractiune apare la motor fara sa fie in sarcina. ca cand a zis de smucitura m-am gandit si eu la lantz sau la tampoanele de cauciuc de la angrenaj foaie/roata. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 verifica lantul. ori e e slab si neuns ori are joc mare pe foaieLasa gargara. Nu scrii si tu ceva la "1000 ABS" ca de plimbat te-ai cam plimbat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Lasa gargara. Nu scrii si tu ceva la "1000 ABS" ca de plimbat te-ai cam plimbat ! ba nene e atat de mult de scris.......da o sa fac un review frumos cum o sa inceapa inspiratia sa imi curga prin vene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Uzzy77 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Am observat mai demult, dar in ultima perioada parca a inceput sa-mi stea pe creier, am un zgomot metalic ca si cum ar fi ceva la intinzatorul de lant (de la distributie), undeva intre 4500 si 4700 rpm. Se aude si pe accelerare si pe decelerare, iar daca tin turatia in zona respectiva se aude intr-una! Aveti idee de la ce ar putea fi? Defapt ma intereseaza mai mult daca am motive sa-mi fac griji sau e ceva "normal". La Honda de exemplu, sunetul ala de la intinzator era "de la ei". Il schimbai si in 1000-1500 de km facea la fel.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 pune mana pe crashbar in timp ce o tii la turatia aia. vezi bine sa nu provina de acolo sau de la altceva metalic nestrans: scarite, suruburi sau alte alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 ba nene e atat de mult de scris.......da o sa fac un review frumos cum o sa inceapa inspiratia sa imi pcurga prin vene Incepe cu rele, ca ma gandesc ca-s mai putine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Daca tot auziti zgomote prin motoare intreb si eu. Cat de normal si/sau cat de tare ar trebui sa fie asa numitul tapping-noise sau knocking noise din motor? Din ce am vazut, doate cloncane, unele mai tare , altele mai incet,inclusiv SV-uri. De la ce e acel zgomot irritant la relanti? Am citit pe un alt forum ca unui tip ii batea atat de tare incat vibrochenul(parca) a facut vraiste prin motor. Am cautat si pe youtube si aceeasi poveste. Deci? care-I Solutia sa-l fac mai silentios? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 ma frec cu suportii aia de proiectoare adaptati din suporti universali de oglinzi. merg puse pe bara de 1 inch dar surubul care merge pe filetul de la oglinda e muuult prea mare. maine ma duc sa caut coliere din alea cauciucate - sper sa gasesc pe undeva ca incepe sa ma irite treaba. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 are CAREVA chef de duca pt maine si Duminica? pana in PIATRA CRAIULUI,si o tura mica de 5-6 ore cu rucsacul in spate...si pana acolo ocolim pe dn1A...pt curbe? sau pleaca ....careva pe undeva din Bucuresti pe Transalpina,transfagarasan....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Iunie 16, 2014 Autor Share Postat Iunie 16, 2014 Salutare lume. Cum se mai adauga poze aici pe motociclism, pentru ca nu reusesc de loc si nu cu link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Salutare lume. Cum se mai adauga poze aici pe motociclism, pentru ca nu reusesc de loc si nu cu link. ai in dreapta jos view more replya options ...apoi choose file si attaaach this file si apoi insert in post .. stima » Post actualizat in 16 Jun 2014 12:08 daci suport de proiectoare incropit din colier pentru insalatii = o mare tiganie. am gasit ceva de la sv motech: https://www.louis.de/en/artikel/light-clamp-kit/10020968?list=2807521 - dar asta foloseste surubul de strangere colier si pentru prindere proiector si ma cam deranjeaza. mai o versiune: https://www.louis.de/en/artikel/lamp-bracket-hawk/10020948?list=2807521 - e varianta de montare sub faruri - are impedimentul ca sunt prea sus montate proiectoarele si prefer sa le montez in zona de jos. mai aveti ceva solutii? merci, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Iunie 16, 2014 Autor Share Postat Iunie 16, 2014 Citeva poze de la ultima intrunire a Vstromistilor din Romania si prietenii acestora. Ultima poza e ultimul membru venit direct din Vama. Merci de pont ivanp Astfalt uscat tuturor. » Post actualizat in 16 Jun 2014 12:16Ai inca o poza interesanta, a motoarelor baietilor din Sibiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 (editat) » Post actualizat in 16 Jun 2014 12:16 Ai inca o poza interesanta, a motoarelor baietilor din Sibiu cam "prafuite" ... » Post actualizat in 16 Jun 2014 16:16 cam "prafuite" ... off - imi sterg gluma de mai sus. on - dupa weekend 1. in continuare alimentare becuri prin relee - rulz, la fel si releu cu intarziere. 2. incropit suport proiectoare din colier de tevi instalatii cu piulitza aia pe o parte - cam tziganie si caut in continuare o solutie ok. la swmotech au vre-o 2 modele - fiecare cu dezavantaje - cel montat sub far este prea sus si cel pt crasbar - pe surubul de strangere se prinde si proiectorul - greu de reglat/controlat sa nu miste - deci inca sunt in cautarea solutiei ideale. 3. ajuns asta la mine - http://cosmo-accessories.com/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_category_id=10&virtuemart_product_id=47&Itemid=470 calitate foarte oki, acopera perfect spatiul aia din fata bloc contact pe unde se vede cablaria din spatele farurilor, voltmetrul are segmente rosii care nu deranjeaza. dezavantaj - nu se vede la lumina - bine de stiut. 4. are cineva pe undeva salvat un partnumber de la bugspoiler plastic negru mat OEM dl 650 ? stima, paul » Post actualizat in 16 Jun 2014 16:17 nah » Post actualizat in 16 Jun 2014 16:19 ... nu se mai pot edita posturile ... si nici macar glumela (proaste)! stima Editat Iunie 16, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Maestre, este vreun site de accesorii sa nu-l sti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Maestre, este vreun site de accesorii sa nu-l sti? cu siguranta sunt ... dar cat traim invatam , nu? daca tot sunt la curatenie printre chestii - daca isi doreste cineva o cutie pentru sigurante: produsul este acesta: http://www.ebay.com/itm/151065336963?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 pret - 40 lei in Tm. eu mi-am gasit intre timp mufa mama pentru conectorul oem manere incalzite si cum tot aveam treaba sub cutia filtrului - l-am folosit pe acela pentru dashboard cu bricheta. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 arata impecabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.