bozoro Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 e tarziu probabil ... in dealer mode zice ceva erori? dupa ce rezolvi - zi-ne si noua te rog care a fost problema. paul o sa desfac unul sa verific. nu prea vad cum ai mai putea sa bagi vaselina in zona de uzura in spatele "capselor". » Post actualizat in 17 Aug 2014 01:06 mie imi pare destula vaselina: IMG_1905.JPGIMG_1906.JPG exemplarul este un skf 2RSH/C3. stima, paul » Post actualizat in 17 Aug 2014 01:07 mie imi pare destula vaselina: IMG_1905.JPGIMG_1906.JPG exemplarul este un skf 2RSH/C3. stima, paul si unde sunt facuti? eu am gasit skf made in turcia care aveau jumatate din vaselina pe care o ai tu acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Pt rotile moto, eu stiam din batrani ca: se iau rulmenti capsulati, se scoate capacul dintr-o parte, se baga vaselina din belsug si se monteaza rulmentii cu capacele ramase spre exterior. Mizeria n-are cum sa intre decat printre axul rotii si interiorul rulmentului, ceea ce e foarte putin probabil.... pai atunci iei 1RS direct ... nu iti mai bati capul sa scoti un capac. si unde sunt facuti? eu am gasit skf made in turcia care aveau jumatate din vaselina pe care o ai tu acolo. unul in france si unul in turcia. dar tot asa au vaselina. evident asta nu inseamna ca toti rulmentii au vaselina suficienta si poate ar trebui verificat inainte de a fi montati prin scoaterea cu grija a unui capac. stima, paul » Post actualizat in 17 Aug 2014 09:46 ... si cum scoti capacele alea fara sa le deteriorezi? surubelnita plata foarte subtire? numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Ies foarte usor cu ceva foartesubtire. Sunt cu marginea moale si stau intr-un santulet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kog Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 e tarziu probabil ... in dealer mode zice ceva erori? dupa ce rezolvi - zi-ne si noua te rog stima, paul Salut, nicio eroare in dealer mode. Maine o iau acasa. Va zic, sper sa nu fie prea multe de povestit... Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 dupa cativa km pe diferite tipuri de asfalat ud/uscat/denivelat/frumos/inalt/virajat/murdar etc nu pot decat sa recomand Metzeler Tourance Next. Astept cu nerabdare sa se mai toceasca Exp ul de pe spate si sa il inlocuiesc si pe el. Pe asfalt se comporta mult peste asteptari si e cam cum zic reviewurile de pe net, iti ofera o incredere mult mai mare. Are un zgomot specific profilului si compozitiei, un fel de zumzait, dar nu e deranjant. Prin noroaie nu l-am bagat inca, dar pe drumuri pietruite/prafuite si uscate se comporta un pic mai bine decat exp ul, dar diferenta nu e asa de mare ca la asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 e tarziu probabil ... in dealer mode zice ceva erori? dupa ce rezolvi - zi-ne si noua te rog care a fost problema. paul o sa desfac unul sa verific. nu prea vad cum ai mai putea sa bagi vaselina in zona de uzura in spatele "capselor". » Post actualizat in 17 Aug 2014 01:06 mie imi pare destula vaselina: IMG_1905.JPGIMG_1906.JPG exemplarul este un skf 2RSH/C3. stima, paul » Post actualizat in 17 Aug 2014 01:07 mie imi pare destula vaselina: IMG_1905.JPGIMG_1906.JPG exemplarul este un skf 2RSH/C3. stima, paul Cantitatea de vaselina depinde de tipul rulmentului, de aplicatia la care va fi folosit si de lubrifiantul folosit.. Un exemplu de calcul aici: http://www.klueber.com/ecomaXL/files/Lubrication_of_rolling_bearings_tips_and_advice.pdf Nu cred ca rulmentii capsulati se umplu pana la refuz cu vaselina, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 dupa cativa km pe diferite tipuri de asfalat ud/uscat/denivelat/frumos/inalt/virajat/murdar etc nu pot decat sa recomand Metzeler Tourance Next. Astept cu nerabdare sa se mai toceasca Exp ul de pe spate si sa il inlocuiesc si pe el. Pe asfalt se comporta mult peste asteptari si e cam cum zic reviewurile de pe net, iti ofera o incredere mult mai mare. Are un zgomot specific profilului si compozitiei, un fel de zumzait, dar nu e deranjant. Prin noroaie nu l-am bagat inca, dar pe drumuri pietruite/prafuite si uscate se comporta un pic mai bine decat exp ul, dar diferenta nu e asa de mare ca la asfalt. e si normal sa fie calumea avand in vedere profilul lor. . din ce am vazut BMW echipeaza gs-urile cu cauciucul asta. pe DL650 nici nu prea ai cum sa ai probleme cu genul asta de cauciuc. la 1000 fiind motorul mai brutal rupe destul de repede aderenta si trebuie sa ai grija mai mare la ce gume pui eu mi-am luat din greseala un Anakee2 pe spate si nu m-am impacat cu el. probabil mi-am si format stilul de mers pe al gen de cauciuc si mi-a fost greu sa ma adaptez la Anakee. dupa cateva drumuri l-am si schimbat. personal eu raman la Trailmax TR91. in weekend am tras o frana de am blocat rotile , am mers si pe curbe pe ploaie si n-am avut emotii cu trailmaxurile. sambata cand am ajuns in Fagaras am constat cu stupoare ca unul dintre suruburile care tine partea din spate a cadrului era desfacut putin de la gropi ? ua' da fac iz rong uit dis cantri ' ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 ati mers vre-unul pe cbf1000? ceva impresii - pozitie, consum, cuplu, regim turatii? stima, paul » Post actualizat in 18 Aug 2014 09:06 sambata cand am ajuns in Fagaras am constat cu stupoare ca unul dintre suruburile care tine partea din spate a cadrului era desfacut putin de la gropi ? ua' da fac iz rong uit dis cantri ' ? cred ca de la vibratii mai mult decat de la gropi. suzi zice ca trebuie verificate suruburile "importante" la 6k km. (alea doua si la mine le-am gasit slabite pe la 55000 cand le-am verificat prima data dar dupa nu a mai fost cazul). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 ati mers vre-unul pe cbf1000? ceva impresii - pozitie, consum, cuplu, regim turatii? stima, paul Am auzit laude despre motorul de cbf 1000, care cica nu s-ar aplica la cbf 600. Deci CBF 1000 ar fi super fiabil, dar mie nu mi-a placut pozitia in sa, stai putin aplecat, aproape ca te lasi pe brate, comparativ cu DL pe care stai drept, deci CBF e mai "street". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 pai motorul e de la cbr - nu am dubii de fiabilitate. cu picioarele stai mai stranse ca la dl? stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 pai motorul e de la cbr - nu am dubii de fiabilitate. cu picioarele stai mai stranse ca la dl? stima Cred ca da, le strangi tu cand mergi cu suspensiile alea pe drumuri romanesti :-). Eu l-am taiat de pe lista cand am vazut ca tre sa ma las in brate, practic nici nu l-am mai pornit sa ma dau cu el - greseala probabil - deci nu mai stiu cum stateau picioarele. DL-ul l-am luat 2 zile mai tarziu, si abia atunci am vazut ca e importanta si pozitia picioarelor, la motoarele anterioare fie eram mai tanar si flexibil :-), fie chiar stateam cu picioarele mai comod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 pai motorul e de la cbr - nu am dubii de fiabilitate. cu picioarele stai mai stranse ca la dl? stima Se pare ca stai mai aplecat si cu picioarele mai indoite. Vezi pe cycle-ergo.com, poti sa mai modifici datele pilotului sa iti dai seama exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Se pare ca stai mai aplecat si cu picioarele mai indoite. Vezi pe cycle-ergo.com, poti sa mai modifici datele pilotului sa iti dai seama exact. merci de site. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kog Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Sal, la prima desfacere era sarit colierul dintre airbox si cilindrul spate(sha) (posibil din rateurile date). La cilindrii(ambii) admisie min 0,15 (dar nu 0,2), iar evacuare 0,25. Val recomandate 0,2 cu 0,3. Mai verifica alimentare injectoare si vedem daca era doar de la aer fals. Bujiile noi - schimbate de mine vineri. Idei? Dealer mode nu dadea erori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Dragilor, Revin cu informatia ca in continuare am la vanzare un parbriz mra vario si valve ricor. chiar nu si le doreste nimeni? ... trebuie sa imi refac bugetul ca tocmai am luat un radar ... mama ma-sii (asta chiar a durut). Sal, la prima desfacere era sarit colierul dintre airbox si cilindrul spate(sha) (posibil din rateurile date). la 1000 stiu ca am mai intalnit problema asta pe net - ca solutie se lega un colt al airboxului de o gaura din corpul injector anterior in zona dinspre sofer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kog Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 (editat) Am un power comander daijiro(.com). Nu prea am gasit info despre instalarea lui. Stie cineva daca il scot trebuie sa remapez sau sa fac alte setari? Merci! Editat August 19, 2014 de kog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Am un power comander daijiro(.com). Nu prea am gasit info despre instalarea lui. Stie cineva daca il scot trebuie sa remapez sau sa fac alte setari? Merci! in principiu nu. de obicei device-urile sunt plug and play si setarile(maparile) se fac pe device. dar oricum nu ai nimic de pierdut daca il deconectezi si incerci fara el. sau poate e totusi cineva pe aici care are acelasi power comander. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 (editat) ati mers vre-unul pe cbf1000? ceva impresii - pozitie, consum, cuplu, regim turatii? stima, paul » Post actualizat in 18 Aug 2014 09:06 cred ca de la vibratii mai mult decat de la gropi. suzi zice ca trebuie verificate suruburile "importante" la 6k km. (alea doua si la mine le-am gasit slabite pe la 55000 cand le-am verificat prima data dar dupa nu a mai fost cazul). stima, paul Am eu unul si intainte intamplator sau nu am avut un v-strom. Daca vrei iti pot da detalii pe PM legat de ce te intereseaza. » Post actualizat in 19 Aug 2014 12:37 Cred ca da, le strangi tu cand mergi cu suspensiile alea pe drumuri romanesti :-). Eu l-am taiat de pe lista cand am vazut ca tre sa ma las in brate, practic nici nu l-am mai pornit sa ma dau cu el - greseala probabil - deci nu mai stiu cum stateau picioarele. DL-ul l-am luat 2 zile mai tarziu, si abia atunci am vazut ca e importanta si pozitia picioarelor, la motoarele anterioare fie eram mai tanar si flexibil :-), fie chiar stateam cu picioarele mai comod. Suspensiile de pe cbf u de 1000 (o sa ti se para paradoxal) sunt 10 ani in fata suspensiilor de pe dl u de 650 pana in 2007 (pe cel dupa 2007 nu stiu ca nu am avut). Si nu e o gluma proasta, cea mai mare nemultumire a mea la dl a fost cloncanitu ala naspa la suspensia si senzatia de stricat la gropi, atenuarea brutala si "scuturatoare" a denivelarilor. Cand m-am urcat pe cbf m-am urcat exact cu preconceptia ca nu o sa ma pot duce pe drumuri proaste cu mobra asta si supriza a venit inevitabil. Suspensia lucreaza super fin, silentios si senzatia de confort e mult mai buna. Un edit: la cbf ul meu arcurile de pe fata sunt progresive nu sunt cele stock, nu stiu in ce masura influenteaza asta ca nu am testat cbf ul cu suspensiile stock. La v-strom de asemenea am schimbat eu in disperarea de a scapa de clonk arcurile unele progresive (a ajutat la partead e confort, de clonk nu am scapat insa). Editat August 19, 2014 de ruler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 (editat) aaa - bravo! multumesc! pai poti sa imi dai si aici - nu cred ca e problem ca poate mai citesc si altii interesati de informatiile astea. ma intereseaza mai mult zona de touring cand se merge in 2 si incarcat cu sidecase+topcase+ tank rucsac bine incarcate toate - pozitie in sa (si pt pasager), consum, manevrabilitate, protectie la vant in zona genunchilor. - se pot face depasiri "din scurt" incarcat ca mai sus in conditii de trafic aglomerat? - la comoditate ma intereseaza daca poti sta comod in sa de dimineata pana seara cu pauza de pranz si o oprire/2 pentru pipi si a doua zi sa o iei de la capat fara ca dosul sa sufere si sa o poti tine asa 2 saptamani. aici ma gandesc nu neaparat la sha (se poate modifica) cat la pozitia de condus - spate/genunchi. - pe autostrada stau comod turele la 160km/h? stabilitate exista la viteza asta? se mai poate urca spre 180 fara sa fie fortat prea mult motorul? de fiabilitate nu imi pun probleme. - suspensiile ma gandesc ca sunt comparative cu dl-ul (adica standard lipsa). daca poti exprima opinia ta comparativ cu vstromul ar fi superb. evident orice altceva iti trece prin cap pozitiv/negativ - e binevenit! multumesc si numai bine, paul Editat August 19, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Am eu unul si intainte intamplator sau nu am avut un v-strom. Daca vrei iti pot da detalii pe PM legat de ce te intereseaza. » Post actualizat in 19 Aug 2014 12:37 Suspensiile de pe cbf u de 1000 (o sa ti se para paradoxal) sunt 10 ani in fata suspensiilor de pe dl u de 650 pana in 2007 (pe cel dupa 2007 nu stiu ca nu am avut). Si nu e o gluma proasta, cea mai mare nemultumire a mea la dl a fost cloncanitu ala naspa la suspensia si senzatia de stricat la gropi, atenuarea brutala si "scuturatoare" a denivelarilor. Cand m-am urcat pe cbf m-am urcat exact cu preconceptia ca nu o sa ma pot duce pe drumuri proaste cu mobra asta si supriza a venit inevitabil. Suspensia lucreaza super fin, silentios si senzatia de confort e mult mai buna. Un edit: la cbf ul meu arcurile de pe fata sunt progresive nu sunt cele stock, nu stiu in ce masura influenteaza asta ca nu am testat cbf ul cu suspensiile stock. La v-strom de asemenea am schimbat eu in disperarea de a scapa de clonk arcurile unele progresive (a ajutat la partead e confort, de clonk nu am scapat insa). Chiar ma gandeam sa-ti zic sa impartasesti cu toata lumea diferentele intre cele doua motoare, cu riscul ca unii sa te acuze de off-topic. Se pare ca am presupus in mod eronat faptul ca CBF-ul are suspensii mai rigide, si incepeam deja sa dezinformez lumea. Macar am zis ca regret ca n-am mai pornit acel CBF sa dau o tura cu el :-). Oricum, personal sunt inca multumit de faptul ca m-am hotarat la DL650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 aaa - bravo! multumesc! pai poti sa imi dai si aici - nu cred ca e problem ca poate mai citesc si altii interesati de informatiile astea. ma intereseaza mai mult zona de touring cand se merge in 2 si incarcat cu sidecase+topcase+ tank rucsac bine incarcate toate - pozitie in sa (si pt pasager), consum, manevrabilitate, protectie la vant in zona genunchilor. - se pot face depasiri "din scurt" incarcat ca mai sus in conditii de trafic aglomerat? - la comoditate ma intereseaza daca poti sta comod in sa de dimineata pana seara cu pauza de pranz si o oprire/2 pentru pipi si a doua zi sa o iei de la capat fara ca dosul sa sufere si sa o poti tine asa 2 saptamani. aici ma gandesc nu neaparat la sha (se poate modifica) cat la pozitia de condus - spate/genunchi. - pe autostrada stau comod turele la 160km/h? stabilitate exista la viteza asta? se mai poate urca spre 180 fara sa fie fortat prea mult motorul? de fiabilitate nu imi pun probleme. - suspensiile ma gandesc ca sunt comparative cu dl-ul (adica standard lipsa). daca poti exprima opinia ta comparativ cu vstromul ar fi superb. evident orice altceva iti trece prin cap pozitiv/negativ - e binevenit! multumesc si numai bine, paul O sa incerc sa fac o comparatie: Pana acum singurul minus fata de v-strom este protectia la vant, e singura chestie care as putea zice ca imi lipseste fata de v-strom (daca nu vand motoru urmeaza sa achizitionez din state un parbriz care teoretic ar elimina problema asta). Dpdv touring insa este superior cbf u din toate punctele de vedere. Motorul ca si putere si cuplu nici nu cred ca se pot compara, sunt total altceva 4 cilindri in linie - 98 CP, trage foarte fain, nu e brutal in turatii joase, iar la depasiri si mers mai tare pur si simplu nu exista termen de comparatie. De la 180 kmph daca tragi de caz are inca vana suficienta. Eu zic ca nu conteaza la motorul asta daca mergi solo sau cu pasager nu simti diferenta de putere. Franele iarasi sunt de pe alta harta ca si eficienta, franeaza mult mai bine, cu efort mult mai mic pe maneta (aici poate ajuta si cbs ul nu stiu) Suspensia am zis deja mai sus care e parerea mea. Ca si confort aici nu pot zice ceva ferm, saua si pozitia mi-au placut mult si pe v-strom, imi plac si pe cbf. Pe cbf stai intr-adevar mai aplecat in fata, dar daca mergi pe drum bun sustinut am tendinta sa cred ca e mai bine pentru coloana. Pe drum prost clar obosesc mult mai tare pe cbf fata de v-strom din cauza socurilor pe care le simti mai bine in maini. Saua este comparabila ca si confort, pe ambele motoare am mers sustinut cam acelasi timp si cu aceleasi efecte asupra fundului . Saua la cbf se poate regla in 3 pozitii (se poate ridica), eu merg pe pozitia cea mai joasa nu am testat restul. La v-strom parca nu se poate asta. Pe cbf am mers wekendu asta 8 ore sustinut prin RO (cam 500 km inclusiv pe drumuri sparte - pasul prislop de ex.) cu 2 pauze de tigara si o pauza de masa fara sa fiu distrus. Ce e clar - fara un parbriz de touring pe cbf e pain in the ass din cauza zgomotului facut de vant si a turbulentelor. Eu am acuma un parbriz de la mra variotouring, e net superior celui standard (care e degeaba) dar tot nu imi place. La inaltimea mea nu am gasit ceva ce sa imi placa, am gasit in state un parbriz mult mai lat si mai inalt despre care zice lumea ca rezolva problema, nu l-am luat inca din cauza scorului, am imbunatatit confortul cu dopuri de urechi (am si tobe sport) si cu cagula sa nu intre aeru pe sub casca. Un alt minus de care mi-am amintit la CBF ar fi ca se incalzeste foarte tare motorul in oras. Daca mergi intr-un oras aglomerat la peste 30 grade multa vreme s-ar putea sa iti fiarba picioarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 multumesc mult de timp si rabdare! eu la suspensii - le-am rezolvat cu valve ricor fata + amortizor wilbers spate. franele cu adaptori svracing protectia la vant tot cu parbriz. deci nu imi fac probleme ca si la asta clar as pune alt parbriz, inaltatoare ghidon sa le dus mai spre rider, ricor suspensie fata (spate nu cred ca as modifica). la incalzire motor - ai pus vre-odata un ulei gen 10w60? as mai intreba: 1. inteleg ca protectia in zona superioara lipseste (dar se poate rezolva cu parbriz) - insa cum e cu protectia in zona inferioara in zona genunchilor? ies la fel ca la dl in afara sau stau ascunsi genunchii dupa rezervor/carenele inferioare? 1. chiar nu se simte diferenta cand ai pasager si 50 de kg de bagaj la depasirile la 120 de la ora? inca mai poti depasi din scurt in conditii de trafic aglomerat? 2. consumul - in regim de autostrada cu bagaj si pasager (la vit de 160km/h), regim de mers pe nationale (90-110) si eventual la mers strict oras unde se sta mult in trafic. multumesc inca o data si numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 multumesc mult de timp si rabdare! eu la suspensii - le-am rezolvat cu valve ricor fata + amortizor wilbers spate. franele cu adaptori svracing protectia la vant tot cu parbriz. deci nu imi fac probleme ca si la asta clar as pune alt parbriz, inaltatoare ghidon sa le dus mai spre rider, ricor suspensie fata (spate nu cred ca as modifica). la incalzire motor - ai pus vre-odata un ulei gen 10w60? as mai intreba: 1. inteleg ca protectia in zona superioara lipseste (dar se poate rezolva cu parbriz) - insa cum e cu protectia in zona inferioara in zona genunchilor? ies la fel ca la dl in afara sau stau ascunsi genunchii dupa rezervor/carenele inferioare? 1. chiar nu se simte diferenta cand ai pasager si 50 de kg de bagaj la depasirile la 120 de la ora? inca mai poti depasi din scurt in conditii de trafic aglomerat? 2. consumul - in regim de autostrada cu bagaj si pasager (la vit de 160km/h), regim de mers pe nationale (90-110) si eventual la mers strict oras unde se sta mult in trafic. multumesc inca o data si numai bine, paul La suspensii tind sa cred ca nu ai avea ce sa modifici, la modul foarte serios. Legat de incalzirea motorului, am inteles de la mecanicul la care duc motorul ca toate motoarele astea derivate din motoare sport (asta e derivat din motoru de pe cbr) asa se incing in mod normal . Ca sa fac o comparatie cu v-stromu, la v-strom nu a mers niciodata ventilatorul, la un moment dat l-am dus sa verific daca nu e stricat, la cbf in oras vara porneste non stop. E ceva normal, insa e un disconfort clar daca mergi mult in aglomeratie Legat de protectie la genunchi eu nu am avut probleme nici pe v-strom nici pe cbf , nu simt sa ma bata vantu acolo, sa am o presiune sau alt disconfort. 1. chiar nu se simte diferenta cand ai pasager si 50 de kg de bagaj la depasirile la 120 de la ora? inca mai poti depasi din scurt in conditii de trafic aglomerat? Chiar nu, diferenta de putere mie mi se pare foarte mare fata de v-strom.Daca tragi de gaz peste 4 k rpm iti intinde mainile, la 170-180 kmph inca poti face depasiri din scurt. 2. consumul - in regim de autostrada cu bagaj si pasager (la vit de 160km/h), regim de mers pe nationale (90-110) si eventual la mers strict oras unde se sta mult in trafic. intre 5.5-6 % Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 La suspensii tind sa cred ca nu ai avea ce sa modifici, la modul foarte serios. Legat de protectie la genunchi eu nu am avut probleme nici pe v-strom nici pe cbf , nu simt sa ma bata vantu acolo, sa am o presiune sau alt disconfort. 1. chiar nu se simte diferenta cand ai pasager si 50 de kg de bagaj la depasirile la 120 de la ora? inca mai poti depasi din scurt in conditii de trafic aglomerat? Chiar nu, diferenta de putere mie mi se pare foarte mare fata de v-strom.Daca tragi de gaz peste 4 k rpm iti intinde mainile, la 170-180 kmph inca poti face depasiri din scurt. 2. consumul - in regim de autostrada cu bagaj si pasager (la vit de 160km/h), regim de mers pe nationale (90-110) si eventual la mers strict oras unde se sta mult in trafic. intre 5.5-6 % la dl cu suspensia standard ma lovea in cap cand treceam peste denivelari mici si dese gen crapaturi iesituri in asfalt, gropi de supprafata in stratul de uzura al asfaltului. cu ricor s-a rezolvat si absorbtia se face muuuult mai light. la fel brake dive-ul - ma scotea din minti - acum nu mai am nici cu asta o problema cu asta. nu am verificat cum e la cbf brake dive-ul dar probabil ca CBS-ul ajuta mult sa limiteze brake dive-ul (si stabilitatea) la franarile bruste. consumul nu suna rau DELOC deloc pentru un motor de 1000cmc. multumesc - devine interesant cbf-ul(1000). numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 pai din ce spuneti voi aici despre cbf1000 .... eu zic ca mai bine va luati noul DL1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.