flavius.corhei Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Exista cerere. Vreau sa imi iau eu in urmatoarele 6 luni. Inca nu am toti banii, dar se aduna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Salutare! ... Am instalat una pe VStromul meu si sunt tare multumit de ea .... Bravo domnule! ai si niste poze reale cu instalatia sa vedem ce si cum? Dupa aia promit sa citesc si instructiunile. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) tot la "promotie" este momentan pe louis un ungator la un pret destul de ok. https://www.louis.de/artikel/scottoiler-louis-special-edition-125ml-kettenoel/10004387 Editat Octombrie 14, 2014 de cooldeep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) Recomand ungatoare automate, dar am rezerve la cele actionate pneumatic. Daca nu tii la curatenia rotii spate, merge oricare pt ca cel mai usor este sa ungi lantul. Greu este sa-l ungi cu exact cantitatea necesara de ulei, care sa unga, dar sa nu murdareasca cu excesul. Pneumaticele, indiferent de producator nu stau bine la cap finite a reglajului. Curge mult sau nu curge deloc. Mai bine cativa bani in plus si electronicele sunt cele mai bune. Ele nu mizeaza pe reducerea debitului pana la niste valori prea mici pt a fi controlate, ci pe alternarea perioadelor de ungere cu debit normal, cu cele de pauza, in care lantul functioneaza cu uleiul acumulat in spatele oringurilor. Editat Octombrie 14, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Asa ceva de exemplu, dar e al naibii de scump.... https://www.louis.de/artikel/scottoiler-e-system-v2/10004397?list=20787962 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Asa ceva de exemplu, dar e al naibii de scump.... https://www.louis.de/artikel/scottoiler-e-system-v2/10004397?list=20787962 Asta l-am avut pe V Strom : extrem de multumit insa o parere mai avizata in legatura cu el o poate emite userul pstefan care mi-a cumparat mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Sau asa ceva, mai ieftin, dar foarte apreciat de v-stromistii de pe forumul german.... http://www.mccoi.de/neushop7/product_info.php?cPath=4_22&products_id=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 moaaaaa ce de piese. iese nava spatiala din el!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 eu am montat de fostu propietar oilerul CLS 200µ (Chain Lube Systems) se pare ca CLS au updata linia de produse respectiv de preturi http://onlineshop.cls-evo.de/index.php?page=product&info=106 Lantul este in folosire de aproximativ 16 mii de km. Mai are inca 4 liniute de alea mici de intins la roata, din 7-8 cate or fi in total. Cativa dinti de pe roata dintata spate par sa fie usor uzati. Singuru lucru ce nu il prea inteleg, reglarea se face "la maxim" si trebuie sa picure la 25 grade C 18 secunde, iar la 10 grade la 52. De unde deduc eu, ca atunci cand este frig afara se unge mai putin, iar cand e cald, se unge mai mult. Oare cum o fi la celelalte sisteme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 (editat) Oare cum o fi la celelalte sisteme? pai e destul de simplu mai ales daca nu ai o problema cu smacul de pe janta spate - de preferat neagra. lantul trebuie sa aibe o pelicula (fina) de ulei in zona oringurilor (pe ambele oringuri). daca nu - mai deschizi un pic. daca pelicula e prea groasa (ai ulei si pe janta) mai inchizi. la mine reglez debitul dupa lungimea pe care este acoperita aparatoare de lant cu ulei in partea din spate. (cand are 10 cm stiu ca lantul e uns perfect). PS lantul e pus pe moto de 40k km si a fost intins o singura data in perioada asta. eu folosesc scottoiler vacuumatic si nu as trece la nimic altceva din motive de simplitate in instalare/utilizare/fiabilitate/pret achizitie. stima, paul Editat Octombrie 15, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Nedumerirea mea era pe tema cum picura la alte sisteme cand e mai frig afara, din cauza modificarii vascozitatii uleiului. Adica daca alte sisteme tin cont de temp ambienetala si fac corectia de timpi datorita modificari vascozitatii in functie de temperatura picurand aceasi cantitate de ulei ( setata manual sau de viteza de deplasare), sau daca toate sistemele picura la fel. La frig mai putin, la cald mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 La frig mai putin, la cald mai mult. din cate stiu eu alea cu valva (uzuale) - deschid pe inpuls comandat - cand este frig/creste vascozitatea -> picura mai putin "unii" (ocupati in ultimul timp) gasisera o metoda cu sistem care sa pompeze volum - dar nush daca vre-unul dintre sistemele comerciale foloseste. dar cum ziceam - este unul dintre domeniile unde nu merita prea mult efort - simplu si sa faca treaba. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 O ultima postare din partea mea la categ. "Ungere lant", deoarece mi se pare o investitite foarte mare si chiar nu ma pasioneaza subiectul: 2012 luna iulie cumparat mobra cu 0 km la bord - fara ungator - 2014 luna asta am 32.000 km la bord - deci se poate si fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 pai cine a zis ca nu se poate? de uns ai uns? scottoiler-ul e 70 euro acum - vre-o 3 perechi de spray uns + curatit. pe langa asta - eu cel putin nu suport sunetul de lantz care zornaie - nu am reusit sa obtin asta decat cu un lant proaspat uns (primii 50 de km dupa ungere) sau cu ungator. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Am pus si poze actuale la anuntul meu. Mai mult de-atat nu mai insist aici, ca nu-i frumos. /index.php?/topic/719033-suzuki-dl-650-v-strom-2008-inmatriculata-provenienta-ro-3900e/?p=3851420 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Am pus si poze actuale la anuntul meu. Mai mult de-atat nu mai insist aici, ca nu-i frumos. /index.php?/topic/719033-suzuki-dl-650-v-strom-2008-inmatriculata-provenienta-ro-3900e/?p=3851420 de ce sa nu fie frumos ca chiar ie (mobra). nu te grabi cu vandutul ... la ce te-ai hotarat (doar curios). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Nu-i frumos in sensul ca nu trebuie sa facem din acest forum talcioc. Un anunt, o singura data, e de bun simt. Imi iau o capra, revin cu detalii cand o sa fie mai sigura treaba. O iau cu bani imprumutati de la prieteni. Daca ma descurc sa dau banii inapoi fara sa vand stromul, le pastrez pe amandoua, altfel trebuie sa vand una. Ca sa fiu sigur, merg inainte cu vanzarea stromului, chiar daca nu sunt sigur ca e varianta buna. Deocamdata, e cea mai sigura cale de a returna banii imprumutati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 (editat) pai cine a zis ca nu se poate? de uns ai uns? scottoiler-ul e 70 euro acum - vre-o 3 perechi de spray uns + curatit. pe langa asta - eu cel putin nu suport sunetul de lantz care zornaie - nu am reusit sa obtin asta decat cu un lant proaspat uns (primii 50 de km dupa ungere) sau cu ungator. stima, paul Dar kitul pe curea....?Daca nu vindeam miarul meu,asta urma... Editat Octombrie 16, 2014 de MOTORIOUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 La ce sarcina e pe cureaua aia, cred ca se schimba preventiv la maxim 5000km, si nu cred ca e tocmai ieftina. Si daca ti se rupe sau iti sar dintii de pe ea pe undeva in drum, chiar daca ai alta la tine, tb sa dai roata jos, daca nu si piese din cadru/suspensie spate. Vad ca multe modele de HD au curea, dar alea sunt moto de bulevard, nu de mers in jurul lumii, ca stroamele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Pe vremuri, cand aveam Vstromul, in Germania, kitul costa undeva la 1200 euro. Nu prea merita investitia. Scapi de zgomotul lantului(pe cine derajaza?)si unsul regulat, in schimbi stai cu frica in san pt ruperea fara nici un avertisment a curelei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Dar HD au cuplu mai mare si sunt mai grele. Si cureaua rezista. Cred ca e OK daca faci turul lumii pe asfalt avand curea de transmisie dar ii ia din aerul sportiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Curelele moderne rezista infinit mai mult ca si lantul...care si el se poate rupe(plus ca la rupere iti poate distruge motorul).Buell Ulyses merge pe tarla bine-merci,dar are o protectie mult mai sigura la curea.E ok.sa faci 50-60k km.fara nici o intretinere si sa ii verifici tensiunea odata pe an....Daca tine la Vulcanul de 2k sau Electra Ultra Glide(+400kg.),pentru Strom e pistol cu apa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 problema la curea e ca nu poti iesi pe off cu ea. daca treci prin balti sau rauri, paduri sau drumuri pline de resturi de crengi, pitre mari si prinzi cu cureaua,adio curea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Kit-ul de curea costa in jur de 700-800 eur in Germania si (din ce spun cei care au facut modificarea) rezista cel putin 50.000 km. Aveam si eu in cap aceasta idee, dar am renuntat din cauza complexitatii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Kit-ul de curea costa in jur de 700-800 eur in Germania fix cat un telescop bun ... si avantajele (la curea) sunt minore versus telescop. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.