Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salutare!

 

... Am instalat una pe VStromul meu si sunt tare multumit de ea

....

Bravo domnule!

ai si niste poze reale cu instalatia sa vedem ce si cum? Dupa aia promit sa citesc si instructiunile.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand ungatoare automate, dar am rezerve la cele actionate pneumatic. Daca nu tii la curatenia rotii spate, merge oricare pt ca cel mai usor este sa ungi lantul. Greu este sa-l ungi cu exact cantitatea necesara de ulei, care sa unga, dar sa nu murdareasca cu excesul. Pneumaticele, indiferent de producator nu stau bine la cap finite a reglajului. Curge mult sau nu curge deloc. Mai bine cativa bani in plus si electronicele sunt cele mai bune. Ele nu mizeaza pe reducerea debitului pana la niste valori prea mici pt a fi controlate, ci pe alternarea perioadelor de ungere cu debit normal, cu cele de pauza, in care lantul functioneaza cu uleiul acumulat in spatele oringurilor.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ceva de exemplu, dar e al naibii de scump....

 

https://www.louis.de/artikel/scottoiler-e-system-v2/10004397?list=20787962

Asta l-am avut pe V Strom : extrem de multumit insa o parere mai avizata in legatura cu el o poate emite userul pstefan care mi-a cumparat mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am montat de fostu propietar oilerul CLS 200µ (Chain Lube Systems) se pare ca CLS au updata linia de produse respectiv de preturi http://onlineshop.cls-evo.de/index.php?page=product&info=106

 

Lantul este in folosire de aproximativ 16 mii de km. Mai are inca 4 liniute de alea mici de intins la roata, din 7-8 cate or fi in total. Cativa dinti de pe roata dintata spate par sa fie usor uzati.

 

Singuru lucru ce nu il prea inteleg, reglarea se face "la maxim" si trebuie sa picure la 25 grade C 18 secunde, iar la 10 grade la 52. De unde deduc eu, ca atunci cand este frig afara se unge mai putin, iar cand e cald, se unge mai mult. Oare cum o fi la celelalte sisteme?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare cum o fi la celelalte sisteme?

pai e destul de simplu mai ales daca nu ai o problema cu smacul de pe janta spate - de preferat neagra.

lantul trebuie sa aibe o pelicula (fina) de ulei in zona oringurilor (pe ambele oringuri). daca nu - mai deschizi un pic. daca pelicula e prea groasa (ai ulei si pe janta) mai inchizi.

la mine reglez debitul dupa lungimea pe care este acoperita aparatoare de lant cu ulei in partea din spate. (cand are 10 cm stiu ca lantul e uns perfect).

PS lantul e pus pe moto de 40k km si a fost intins o singura data in perioada asta.

eu folosesc scottoiler vacuumatic si nu as trece la nimic altceva din motive de simplitate in instalare/utilizare/fiabilitate/pret achizitie.

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nedumerirea mea era pe tema cum picura la alte sisteme cand e mai frig afara, din cauza modificarii vascozitatii uleiului. Adica daca alte sisteme tin cont de temp ambienetala si fac corectia de timpi datorita modificari vascozitatii in functie de temperatura picurand aceasi cantitate de ulei ( setata manual sau de viteza de deplasare), sau daca toate sistemele picura la fel. La frig mai putin, la cald mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La frig mai putin, la cald mai mult.

din cate stiu eu alea cu valva (uzuale) - deschid pe inpuls comandat - cand este frig/creste vascozitatea -> picura mai putin

"unii" (ocupati in ultimul timp) gasisera o metoda cu sistem care sa pompeze volum - dar nush daca vre-unul dintre sistemele comerciale foloseste.

dar cum ziceam - este unul dintre domeniile unde nu merita prea mult efort - simplu si sa faca treaba.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O ultima postare din partea mea la categ. "Ungere lant", deoarece mi se pare o investitite foarte mare si chiar nu ma pasioneaza subiectul:

2012 luna iulie cumparat mobra cu 0 km la bord - fara ungator - 2014 luna asta am 32.000 km la bord - deci se poate si fara.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cine a zis ca nu se poate?

de uns ai uns?

scottoiler-ul e 70 euro acum - vre-o 3 perechi de spray uns + curatit.

pe langa asta - eu cel putin nu suport sunetul de lantz care zornaie - nu am reusit sa obtin asta decat cu un lant proaspat uns (primii 50 de km dupa ungere) sau cu ungator.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus si poze actuale la anuntul meu. Mai mult de-atat nu mai insist aici, ca nu-i frumos.

/index.php?/topic/719033-suzuki-dl-650-v-strom-2008-inmatriculata-provenienta-ro-3900e/?p=3851420

de ce sa nu fie frumos ca chiar ie (mobra).

nu te grabi cu vandutul ...

la ce te-ai hotarat (doar curios).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i frumos in sensul ca nu trebuie sa facem din acest forum talcioc. Un anunt, o singura data, e de bun simt.

Imi iau o capra, revin cu detalii cand o sa fie mai sigura treaba. O iau cu bani imprumutati de la prieteni. Daca ma descurc sa dau banii inapoi fara sa vand stromul, le pastrez pe amandoua, altfel trebuie sa vand una. Ca sa fiu sigur, merg inainte cu vanzarea stromului, chiar daca nu sunt sigur ca e varianta buna. Deocamdata, e cea mai sigura cale de a returna banii imprumutati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cine a zis ca nu se poate?

de uns ai uns?

scottoiler-ul e 70 euro acum - vre-o 3 perechi de spray uns + curatit.

pe langa asta - eu cel putin nu suport sunetul de lantz care zornaie - nu am reusit sa obtin asta decat cu un lant proaspat uns (primii 50 de km dupa ungere) sau cu ungator.

 

stima,

paul

Dar kitul pe curea....?Daca nu vindeam miarul meu,asta urma...

post-44963-0-55879400-1413485156_thumb.jpg

post-44963-0-98644100-1413485163_thumb.jpg

Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce sarcina e pe cureaua aia, cred ca se schimba preventiv la maxim 5000km, si nu cred ca e tocmai ieftina.

Si daca ti se rupe sau iti sar dintii de pe ea pe undeva in drum, chiar daca ai alta la tine, tb sa dai roata jos, daca nu si piese din cadru/suspensie spate.

Vad ca multe modele de HD au curea, dar alea sunt moto de bulevard, nu de mers in jurul lumii, ca stroamele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vremuri, cand aveam Vstromul, in Germania, kitul costa undeva la 1200 euro. Nu prea merita investitia. Scapi de zgomotul lantului(pe cine derajaza?)si unsul regulat, in schimbi stai cu frica in san pt ruperea fara nici un avertisment a curelei. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar HD au cuplu mai mare si sunt mai grele. Si cureaua rezista. Cred ca e OK daca faci turul lumii pe asfalt avand curea de transmisie dar ii ia din aerul sportiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curelele moderne rezista infinit mai mult ca si lantul...care si el se poate rupe(plus ca la rupere iti poate distruge motorul).Buell Ulyses merge pe tarla bine-merci,dar are o protectie mult mai sigura la curea.E ok.sa faci 50-60k km.fara nici o intretinere si sa ii verifici tensiunea odata pe an....Daca tine la Vulcanul de 2k sau Electra Ultra Glide(+400kg.),pentru Strom e pistol cu apa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...