big_boy Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 Domilor am terminat/montat senzorul "delimitator". Totul merge ca la carte. In parcarea subterana nu am cum sesiza vreo diferenta. O sa aflu luna viitoare cel tarziu Poze: » Post actualizat in 02 Feb 2017 07:41Acum astept inaltatoarele de ghidon si pistonul de lipit cu baterii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 2, 2017 Share Postat Februarie 2, 2017 Ce înălțătoare îți iei? Ieri am luat și eu din vamă deflectorul de parbriz. Fain lucrat suportul. Chinezul a pus 10 usd pe colet, așa că nu am plătit nimic suplimentar. Prețul era de 27 sau 28 usd, dar in PS se pot face multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Februarie 2, 2017 Share Postat Februarie 2, 2017 Din ce am analizat am ajuns la concluzia ca astea sunt cele mai ok pentru mine: Sunt de 5cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 2, 2017 Share Postat Februarie 2, 2017 (editat) Arata bine, le-am vazut si eu acum ceva vreme pe aliexpress. Parca as prefera insa ceva ori fix (2-3 cm inaltime), ori un pic "adus" spre mine. Mi-ar placea sa testez inainte, totusi. Mai investighez. Cam in halul asta arata deflectorul meu. Sunt curios cum se comporta la drum. Daca mi-ar asigura mai putina vajaiala pana pe la 120-130, ar fi superb. E montat provizoriu, in orice caz (nu am strans suruburile din spate). » Post actualizat in 02 Feb 2017 17:09LE: aceea este setarea "cea mai inalta". E reglabil pe doua axe (fata-spate si sus-jos). Editat Februarie 2, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 DL 650 are intre 62 si 64 de cai in toate treptele inafara de a 4-a unde ii are pe toti 67. Exista de vanzare pe net niste delimitatoare care costa vreo 2 euro. Eu il aveam inclus in indicatorul de treapta, adica facea computerul sa creada ca e mereu intr-a 4-a si aveam mereu 67 de cai. De asta si la plecarea de pe loc eram mereu primul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 E, deci n-am vorbit degeaba despre limitarea la DL650. » Post actualizat in 03 Feb 2017 10:24 Un delimitator de ăla as vrea și eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 Salutare vstromisti, Pe langa job, seara protest si altele pot sa mesteresc la mobra in garaj cum s-a mai incalzit vremea. La noua mea mobra (DL650 din 2008 cu ABS si 27k km) inca de cand am cumaprat-o de la fostul si unicul proprietar mi-a spus ca nu prinde bine frana spate. Intr-adevar cursa tijei de la pompa de frana are o cursa destul de lunga si nu se opreste ferm in capat. Am inca mobra veche (DL650 din 2006 fara ABS cu 64k km care apropo e de vanzare aici: https://www.olx.ro/oferta/vand-suzuki-v-strom-dl650-ID6FzmG.html ) asa ca am putut sa compar: la mobra veche cursa este mult mai scurta si ferma in capat. Mobra noua e cu lichidul de frana din fabrica pe cand la cea veche l-am schimbat eu acum 2 ani. Fostul proprietar la mobra noua zice ca probabil e dus O ringul sau ceva in pompa. La ITP cand am fost a testat baiatul de acolo si a zis ca prinde bine frana spate. Si in mers daca apas hotarat prinde bine,dar tot e senzatia ca nu e ferma. Altceva ce am observat: am desfacut contrapiulita de la tija la ambele sa reglez pozitia pedalei si am observat ca la cea veche nu pot sa rotesc tija ca se stranjuleaza cauciucul din capatul pompei pe cand la cea noua se roteste tija usor cu mana si cauciucul ramene pe loc. Ce pareri aveti? La voi cum e? Sa desfac pompa frana sa vad daca e ceva acolo? Sau doar sa schimb lichidul de frana? Multumesc, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 Ce pareri aveti? La voi cum e? Sa desfac pompa frana sa vad daca e ceva acolo? Sau doar sa schimb lichidul de frana? Multumesc, Mihai Lasa prostiile - du-te la protest! Schimba lichidul si aeriseste. Dupa aia mai povestim. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 Lichidul de frână e jegos? Scoate jegul de pe tot traseul, curăță bine, clătește de două ori cu lichid proaspăt, completează și aerisește. » Post actualizat in 03 Feb 2017 13:49 Frec în el autocorect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 Lasa prostiile - du-te la protest! Schimba lichidul si aeriseste. Dupa aia mai povestim. stima, paul ) Asteptam raspunsul acesta de la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rrrhadoo Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 Salutare tuturor! Daca e cineva interesat, mi-a ramas de la v-strom un disc de frana spate si placute EBC (ambele noi, nemontate) . Am dat pe ele 425 lei, le vand la 350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Februarie 4, 2017 Share Postat Februarie 4, 2017 Lichidul de frână e jegos? Scoate jegul de pe tot traseul, poponeataăță bine, clătește de două ori cu lichid proaspăt, completează și aerisește. » Post actualizat in 03 Feb 2017 13:49 Frec în el autocorect... Nu m-am apucat de treaba inca. Am zis sa intreb aici daca are rost sa desfac pompa frana spate prima data sau doar sa schimb lichidul si sa aerisesc doar. Am sa incep cu inceptul si anume sa schimb lichidul si sa aerisesc. Pana se abroga ordonantele imi dau seama daca e vreo problema la pompa sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 4, 2017 Share Postat Februarie 4, 2017 Pompele sunt fix la fel. La aia veche se invarte cu tot cu cauciuc pentru ca s-a lipit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 Salut! Mai are cineva abtibildul de pe bascula cu valorile la care trebuie umflate rotile? Solo sau sarcina maxima? Ca m-am uitat pe trei site-uri si am dat de trei valori diferite. Si astea erau diferite in aceeasi unitate de masura, indiferent ca vorbim de PSI, BAR, ATM. Eu vara, pe sosea, mergeam cu 2.5 BAR fata, 3 spate. Dar as vrea sa stiu si ce scrie din fabrica. Am inteles ca ar fi la fel la 650 cu 1000. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailboat Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 Salut! Mai are cineva abtibildul de pe bascula cu valorile la care trebuie umflate rotile? Solo sau sarcina maxima? Ca m-am uitat pe trei site-uri si am dat de trei valori diferite. Si astea erau diferite in aceeasi unitate de masura, indiferent ca vorbim de PSI, BAR, ATM. Eu vara, pe sosea, mergeam cu 2.5 BAR fata, 3 spate. Dar as vrea sa stiu si ce scrie din fabrica. Am inteles ca ar fi la fel la 650 cu 1000. Merci! 2,5 față 2,5 spate solo și 2,5 față 2,8 spate cu pasager. Așa scrie în manual. Și tot așa e și pe site-ul michelin pentru pilot road 4 cel puțin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 (editat) 2,5 fata? Stiam de 2,2 bari (posibil sa ma insel, ce e drept). De azi am anvelopa montata pe spate, insa am suferit doua deziluzii in urma demontarii rotii: rulmentul de la foaie ar cam trebui inlocuit (ma cam asteptam) iar tampoanele de cauciuc au camera pusa pe margini. Ma ajuta cineva cu o oferta pentru acele tampoane de cauciuc? Surprinzator, rulmentii de la roata se invart fara zgomot, dar oricum vor fi inlocuiti. Sau sa ii mai las? Roata o pot da usor jos, nu e bai. Poza de maijos e de la echilibrare: 40 grame, 23 lei manopera. Editat Februarie 6, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailboat Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 2,5 fata? Stiam de 2,2 bari (posibil sa ma insel, ce e drept). De azi am anvelopa montata pe spate, insa am suferit doua deziluzii in urma demontarii rotii: rulmentul de la foaie ar cam trebui inlocuit (ma cam asteptam) iar tampoanele de cauciuc au camera pusa pe margini. Ma ajuta cineva cu o oferta pentru acele tampoane de cauciuc? Surprinzator, rulmentii de la roata se invart fara zgomot, dar oricum vor fi inlocuiti. Sau sa ii mai las? Roata o pot da usor jos, nu e bai. Poza de maijos e de la echilibrare: 40 grame, 23 lei manopera. Tocmai verificai manualul că nu știi niciodată când ți-o ia memoria razna și e așa cum zisei. 2,5 2,5 și 2,5 2,8.» Post actualizat in 06 Feb 2017 17:22 Tocmai verificai manualul că nu știi niciodată când ți-o ia memoria razna și e așa cum zisei. 2,5 2,5 și 2,5 2,8. Iar în psi e 36-36 și 36-41. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 (editat) Mai verifica o data. Uite, ca sa nu te pun sa cauti iar: 2,25 bar fata (single sau duo), 2,5 spate (2,8 duo). Editat Februarie 6, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailboat Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 Mai verifica o data. Mai verifica o data. Adică? Te-ai uitat tu în manualul de dl 1000 și nu e așa? Văd că ești hiperactiv, dar las-o baltă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 (editat) Omul a zis ca la DL1000 e la fel ca la DL650. La mine in manualul de DL650 scrie clar 33 PSI fata, single sau duo. Daca nu ma poti inghiti... ma poti gnora. Sau astia cu DL1000 se uita cu scarba sa saracii cu DL650?! Editat Februarie 6, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 Adică? Te-ai uitat tu în manualul de dl 1000 și nu e așa? Văd că ești hiperactiv, dar las-o baltă. Da, merci mult, deci e bine cum mergeam. Eu facusem presiunea dupa BMW 1200 GS al sotiei, avand in vedere greutatea si caii putere. Intrebam pentru ca maine imi pun crampoane si macar sa stiu ce-i spun baiatului de la vulcanizare. Pentru vremea de acum cred ca o sa merg cu 2,2 fata, 2,5 spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 (editat) Uite, sa nu zici ca-s magar, am verificat manualul de la DL1000 si ai avut dreptate: 2,5 fata (sinle sau duo) https://www.manualslib.com/manual/759936/Suzuki-Dl1000.html?page=109#manual Nu am fost atent sa vad ca Madalin are DL1000, la el sunt alte presiuni. Mea culpa. PS: macar n-am aruncat vorbe aiurea, cum obisnuiesc altii. » Post actualizat in 06 Feb 2017 17:56 Madalin: cu 2,25 mergi cam "pe moale". 2,5 bari e presiunea normala la pneul tau de pe fata. Dar pentru ca acum e mai frig, merge si cu presiune mai mica. Editat Februarie 6, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 (editat) Omul a zis ca la DL1000 e la fel ca la DL650. La mine in manualul de DL650 scrie clar 33 PSI fata, single sau duo. Daca nu ma poti inghiti... ma poti gnora. Sau astia cu DL1000 se uita cu scarba sa saracii cu DL650?! Lucian, pe bune, nu stiu ce te-a apucat. In primul rand am spus ca am citit ca ar fi la fel presiunile, dar preferam un sfat de la un posesor de abtibild de 1000 DL. In al doilea rand, nu stiu de unde ai scos-o pe aia cu saracii. Pentru ca 650-ul e mai scump ca 1000DL, cel putin la noi in tara. Nici eu nu inteleg de ce, dar asta-i trendul. Editat Februarie 6, 2017 de Madalin Pribu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailboat Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 Omul a zis ca la DL1000 e la fel ca la DL650. La mine in manualul de DL650 scrie clar 33 PSI fata, single sau duo. Daca nu ma poti inghiti... ma poti gnora. Sau astia cu DL1000 se uita cu scarba sa saracii cu DL650?! Prietene, omul a zis că "a înțeles" că ar fi la fel, nu că sigur e așa. Adică eu sunt cu manualul în față și tu nu îți pui problema că, foarte probabil, nu e la fel. După care, deși nici măcar nu am sugerat ceva în sensul ăsta, mă acuzi că m-aș da mare pentru că am mai mulți bari în roată sau mai mulți cmc. Dacă ți se pare normal, dă-i înainte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 (editat) Preturile nu le mai stiu, nu m-a interesat acest aspect decat cand il cautam pe al meu. Nu faceam referire la tine, ci la cel care ma facuse hiperactiv. Iar eu am o lene in mine....... Deci am DL650, inseamna ca-s full de bani, daca e mai scump ca vaca mare. Sa vezi ce sar banii de pe mine, ca mai am nevoie de toti rulmentii, inmatriculare, asigurare, verificare in primavara la Fabio etc. Si zilele urmatoare imi vine un Maxia 47... L-am achitat deja, in avans (sh, dar tot cu bani a fost, nu moca). Sailboat, am impresia ca te-am injunghiat, asa ai sarit la mine. Sefu', cauta butonul de ignore si izgheste-l cu incredere. Mi-am cerut scuze, e problema ta daca le accepti sau nu. Madalin a zis ca are impresia ca cele doua motoare folosesc aceleasi presiuni, asa ca am presupus ca nu ai gasit preiunile corecte, ca si Madalin cautase pe trei site-uri. Daca numai de la atata lucru au\i sarit la jugulara, imi inchipui ce ai fi facut daca te claxonam in trafic. Editat Februarie 6, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.