Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

asa e ai dreptate ...ne bucuram fiecare de flescaitura" lui ....... eu de la yamaha de 600 am ajuns la k 1200

si ot simti diferenta ...pe cand TU..........numeri km pana la luna

Da ne-am prins ca esti un bogatan arogant, altceva?...N-ai un milion de euro de facut sau vreo uzina de cumparat?

 

P.S .

 

Hai sa terminam cu trolatul si cu off-topic. Deja e cocina si personal nu ma intereseaza niciun aspect legat bmw la momentul actual. Daca voi avea intrebari, le voi pune pe forumul dedicat.

 

Multumesc!

Editat de Nocturnus85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ne-am prins ca esti un bogatan arogant, altceva?...N-ai un milion de euro de facut sau vreo uzina de cumparat?

ca de obicei nu reusiti sa faceti diferenta intre KM RULATI si bani in cont...... asta e fiecare are LIMITA LUI

 

MA REFEREAM STRICT LA CE AM CALARIT SI RULAT........

da pentru tine de la chopere la strom e diferenta ai de LA PAMANT LA LUNA......greu de masurat

 

ps la bavaria in reprezentanta au fost lasate multe STROM ....oamneii au trecut la GS.......asta o poti verifica pana sa ajungi la LUNA...

 

"Posted 03 June 2013 - 01:33 PM

Salutare,

 

Dupa cum spune titlul, ma intereseaza un motor din clasa Adventure-touring.

 

Ce vreau eu:

 

Un motor orientat 70% strada-30% dum forestier.

 

Sa fie fiabila, sa consume decent iar motorul sa fie destul de potent pentru drumuri 2up la viteze de autostrada.

 

Maz orientez spre:

 

Vstrom 650/1000

Versys 650

F 650 Dakar( aici stiu ca unele modele au probleme cu furcile care, tind efectiv sa plesneasca...not good and not safe)

Varadero 1000 ( la dansa ma cam sperie consumul)

Aprilia Caponord 1000 ( despre acest model nu cunosc multe lucruri)

 

Ar mai fin Africa Twin insa caut un an cat mai nou. Deasemenea am auzit ca atat Africana cat si Transalpul sunt un pic mai lenese insa au un motor bullet-proof.

 

Ca si buget, undeva la 3000 +"

 

cele de mai sus stau drept dovada la ce am scris

tu in ian 2013 nici nu stiai ce enduro touring ti se potriveste si acum ne povestesti ce experimentat esti n BMW

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

"Posted 03 June 2013 - 01:33 PM

Salutare,

 

Dupa cum spune titlul, ma intereseaza un motor din clasa Adventure-touring.

 

Ce vreau eu:

 

Un motor orientat 70% strada-30% dum forestier.

 

Sa fie fiabila, sa consume decent iar motorul sa fie destul de potent pentru drumuri 2up la viteze de autostrada.

 

Maz orientez spre:

 

Vstrom 650/1000

Versys 650

F 650 Dakar( aici stiu ca unele modele au probleme cu furcile care, tind efectiv sa plesneasca...not good and not safe)

Varadero 1000 ( la dansa ma cam sperie consumul)

Aprilia Caponord 1000 ( despre acest model nu cunosc multe lucruri)

 

Ar mai fin Africa Twin insa caut un an cat mai nou. Deasemenea am auzit ca atat Africana cat si Transalpul sunt un pic mai lenese insa au un motor bullet-proof.

 

Ca si buget, undeva la 3000 +"

 

cele de mai sus stau drept dovada la ce am scris

tu in ian 2013 nici nu stiai ce enduro touring ti se potriveste si acum ne povestesti ce experimentat esti n BMW

NA...

cu BMW ai punctat toate cele enumerate mai sus, mai putin fiabilitatea :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca de obicei nu reusiti sa faceti diferenta intre KM RULATI si bani in cont...... asta e fiecare are LIMITA LUI

 

MA REFEREAM STRICT LA CE AM CALARIT SI RULAT........

da pentru tine de la chopere la strom e diferenta ai de LA PAMANT LA LUNA......greu de masurat

 

ps la bavaria in reprezentanta au fost lasate multe STROM ....oamneii au trecut la GS.......asta o poti verifica pana sa ajungi la LUNA...

 

"Posted 03 June 2013 - 01:33 PM

Salutare,

 

Dupa cum spune titlul, ma intereseaza un motor din clasa Adventure-touring.

 

Ce vreau eu:

 

Un motor orientat 70% strada-30% dum forestier.

 

Sa fie fiabila, sa consume decent iar motorul sa fie destul de potent pentru drumuri 2up la viteze de autostrada.

 

Maz orientez spre:

 

Vstrom 650/1000

Versys 650

F 650 Dakar( aici stiu ca unele modele au probleme cu furcile care, tind efectiv sa plesneasca...not good and not safe)

Varadero 1000 ( la dansa ma cam sperie consumul)

Aprilia Caponord 1000 ( despre acest model nu cunosc multe lucruri)

 

Ar mai fin Africa Twin insa caut un an cat mai nou. Deasemenea am auzit ca atat Africana cat si Transalpul sunt un pic mai lenese insa au un motor bullet-proof.

 

Ca si buget, undeva la 3000 +"

 

cele de mai sus stau drept dovada la ce am scris

tu in ian 2013 nici nu stiai ce enduro touring ti se potriveste si acum ne povestesti ce experimentat esti n BMW

Are vreo importanta de cand am Stromul? Ti-am povestit eu cat de experimentat sunt in BMW? Am dat un argument cu un mic aer de sarcasm amice cand am zis de faptul ca trage stanga/dreapta insa ti s-a sculat o vena cand ti-ai vazut prea iubitul brand atacat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Obligatoriu rezervorul jos. E mai greu prima data. Scoti suruburile rezervorului si slabesti pe cele ale carenelor laterale. Daca te ajuta cineva rezervorul iese fara sa le demontezi. Furtunul de benzina are o cupla rapida. Nu curge decat foarte putina, dar plin rezervorul este greu, si greu de manevrat. Scoate cat poti de multa intr-o canistra.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu tai nimic,in schimb vom vorbi la momentul potrivit despre o conversie tubeless....Zici ca e fiabila treaba???

Pe vreme rea folosesc altceva.Cum ar fi:

No,no,no....Alea sunt de bicicleta.Are baiatu" si arcurile necesare.In schimb cred ca voi avea probleme cu gaborii datorita locarii placii de inmatriculare....Si cu asta basta!!!!E topic V Strom.....totusi.

Tocmai de aceea spuneam.. "in stilul acelor sei".Bineinteles ca nu de bicicleta.

Tot respectul pentru munca ta. Cand te exprimi omeneste devii chiar un tip fain,de treaba.

Spor la bobberit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai de aceea spuneam.. "in stilul acelor sei".Bineinteles ca nu de bicicleta.

Tot respectul pentru munca ta. Cand te exprimi omeneste devii chiar un tip fain,de treaba.

Spor la bobberit :)

:peace:

 

Sa umbli la filtru de aer dl 650 tb sa dai rezervorul jos de tot,sau ridicat ceva .nu de alta dar tocmai l-am umplut cu benzinica.

Ar fi bine sa dai jos si macar o carena,deoarece daca le cracanezi prea mult risti sa auzi o onomatopee gen POC...si s-a dus la dracu o carena!Dar dece ai benzina in airbox?E normal sa apara o pelicula de ulei cu miros de benzina datorita vaporilor de la epuratoarele carterului...Dar umplut cu benzina...????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uitati ce am gasit:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.i2o.Suzukivstrom1000absar

E un model 3D pt noul VStrom 1000.
Functioneaza in doua moduri: model 3D normal (360° view), sau "augmented reality" - tiparesti "tinta" pe o foaie de hartie sau o afisezi pe un alt telefon/tableta, dupa care te plimbi cu telefonul in jurul ei si vezi modelul 3D in detaliu, din aproape orice unghi/directie, ba chiar poti sa vezi si in interior un pic. :)

Exista si o aplicatie iOS.

 


post-6232-0-03960000-1387121107_thumb.pngpost-6232-0-20526100-1387121108_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum e vremea sa mai vorbesti odata cu Mosul si de ce nu u Iepurasul :

Handguards, Crashbar, Cric central, Sidecase-uri,Topcase, Tankbag, Parbriz serios, Ungator automat lant( la capitolul asta precis starnesc iarasi furtuni pro / contra :) ) , GPS + GPS holder ( daca consideri ca e cazul) , incalzire Oxford / Saito sau alta ( daca consideri ca e cazul) , etc.

Ai timp berechet sa stabilesti cand si daca e cazul bineinteles.

Sa-l stapanesti intreg si sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum e vremea sa mai vorbesti odata cu Mosul si de ce nu u Iepurasul :

Handguards, Crashbar, Cric central, Sidecase-uri,Topcase, Tankbag, Parbriz serios, Ungator automat lant( la capitolul asta precis starnesc iarasi furtuni pro / contra :) ) , GPS + GPS holder ( daca consideri ca e cazul) , incalzire Oxford / Saito sau alta ( daca consideri ca e cazul) , etc.

Ai timp berechet sa stabilesti cand si daca e cazul bineinteles.

Sa-l stapanesti intreg si sanatos.

Multumesc frumos pentru urari si le intorc tie si tuturor V-Stromistilor ! Dar nu numai , tuturor motociclistilor !

 

Cat despre lista , cate ceva de acolo exista , altceva e pe drum iar altele sunt in plan . O intrebare despre GPS : exista ceva bun on & off , solid si de incredere ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@RobertAmbrozie: eu as mai pune pe lista aia si un pinlock ca vad ca iti plac sporturile de iarna :)

 

Si daca ramai cu parbrizul original poti sa incerci sa ii pui sub prinderile de jos niste distantiere de 2-3cm ca sa creasca unghiul de inclinare, face minuni pentru atenuarea turbulentelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Si daca ramai cu parbrizul original poti sa incerci sa ii pui sub prinderile de jos niste distantiere de 2-3cm ca sa creasca unghiul de inclinare, face minuni pentru atenuarea turbulentelor.

Valabil pana la 165-170, dar din poze il vad mai "bine crescut".
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:peace:

 

Ar fi bine sa dai jos si macar o carena,deoarece daca le cracanezi prea mult risti sa auzi o onomatopee gen POC...si s-a dus la dracu o carena!Dar dece ai benzina in airbox?E normal sa apara o pelicula de ulei cu miros de benzina datorita vaporilor de la epuratoarele carterului...Dar umplut cu benzina...????

 

NUUUUUU.REZERVORUL E PLIN CU BENZINA NU AIR BOXUL.

 

Obligatoriu rezervorul jos. E mai greu prima data. Scoti suruburile rezervorului si slabesti pe cele ale carenelor laterale. Daca te ajuta cineva rezervorul iese fara sa le demontezi. Furtunul de benzina are o cupla rap

ida. Nu curge decat foarte putina, dar plin rezervorul este greu, si greu de manevrat. Scoate cat poti de multa intr-o canistra.

DA .Multumesc de sfat.Vreau sa pun o toba after m dar am vazut k toba la modelul din 2010 vine de jos si are o alta forma si e cam dintr-o bucata .Sonda lamda vine mai spre toba finala si nu vreau sa o elimin sub nici o forma.A mai schimbat cineva ,cum si de unde se taie.Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NUUUUUU.REZERVORUL E PLIN CU BENZINA NU AIR BOXUL.

:D

Salut maestre,

e neagra?

nu se taie nimic - toba aftermarket trebuie sa vina si cu galerii cap-coada (cu loc pt sonda).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NUUUUUU.REZERVORUL E PLIN CU BENZINA NU AIR BOXUL.

 

Eu i-am montat asta :

 

http://www.ebay.de/itm/AUSPUFFANLAGE-TAKKONI-BLACK-MIT-KRUMMER-EG-ABE-SUZUKI-DL-650-V-STROM-BJ-04-12-/171191547009?pt=DE_Motorradteile&hash=item27dbcfb481

 

Totul a fost perfect, inclusive pozitia sondei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@RobertAmbrozie: eu as mai pune pe lista aia si un pinlock ca vad ca iti plac sporturile de iarna :)

 

Si daca ramai cu parbrizul original poti sa incerci sa ii pui sub prinderile de jos niste distantiere de 2-3cm ca sa creasca unghiul de inclinare, face minuni pentru atenuarea turbulentelor.

 

Da , ai dreptate , cel mai mare chin a fost sa dezaburesc viziera . La viteza mica o ridicam si asteptam sa se dezabureasca , la viteza mare o coboram si se aburea la loc , cateodata nu aveam suficiente maini sa ma ocup si de viziera , de aceea fie inghetam, fie incercam sa ghicesc detaliile drumului prin viziera aburita... si tot asa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@RobertAmbrozie: scuze ca-ntreb,ce an e a ta exact? ceva 2007+ ?

@Adrian , da, e 2007, inmatriculata in oct . 2007 de catre primul proprietar . Cauciucurile au DOT din 10. 2006 , de unde trag concluzia ca sunt cele originale . Motocicleta avea 26.900 km cand am cumparat-o .

 

pin-lock sefu!!! :)

 

Valabil pana la 165-170, dar din poze il vad mai "bine crescut".

Am ridicat suportul parbrizului in pozitia superioara . N-am castigat mare lucru in atenuarea turbulenteleor ( cred ) dar nici nu am mers cu viteze mari avand in vedere conditiile . Deci chestiunea cu parbrizul ramane in studiu , deschisa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...