Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Daca am da noi cu parerea de pret ai spune k suntem invidiosi sau nu stiu cum.asta il faci tu ,nu noi.tu ceri oamenii dau.eu am dat 2010 ,abs,indict tr cric central anakee 2 fata 500km spate 3000km toate coburile givi keyless etc.4400 e. asa k sa iti faci o impresie k tot ne ai intrebat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asta este problema...eu nu cred ca am pus un pret aiurea,cred ca este rezonabil. Multi vor sa obtina pretul de achizitie,desi nu au investit mai nimic in el.

Si nu este neaparat vorba de investitie cat este vorba de intretinere...


» Post actualizat in 06 Oct 2016 11:30

Stiu motorul care l.ai dat si merita...dar sunt alti colegi care au model '07--'08 fara ABS, la vanzare si nu au nici pe jumatate achiparea pe care ai avut-o si cer cu mult peste 4000...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ,asa e .am ramas f surprins la unii colegi cum spui tu k cer exagerat.am vz undeva un anunt ceva din 2008, 2009 la 4950 euro cu nimic in plus fata de standard si fara abs.dar nu este problema mea ,fiecare cere cat doreste{este prost cine plateste}.glumesc.numai bine tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu atatia bani am dat pe intretinere si anvelope in aproape 40 de mii de km cat m-am plimbat cu al meu .... fostu proprietar a mai bagat vreo 4 5 mii in primii 30 de mii, calculasem o data. Un motor pe piata cu ABS 2008-2011 in functie de dotari este intre 4000-5000 euro. Km sunt irelevanti, conteaza doar cum a fost intretinut.

 

in alta ordine de idei.

 

Am schimbat si eu filtru acela de benzina din pompa de benzina, care nu scrie in nici un manual ca ar trebui schimbat sau la cati km se schimba. Evident si garnitura noua intre pompa si rezervor ca asa mi se pare normal, dupa 7 ani mai imbtraneste cauciucu si am vazut cum arata guma din pompa de la masina dupa 15 ani si nu as fi vrust sa ajunga si asta la fel. Cum mesteream altceva la motor am ratat momentu sa fac poza cu filtrele unu langa altu nemontate. Dar se poate intelege diferenta intre ele si asa. La ce a fost in filtru vechi, categoric trebuie schimbat mult mai des de 70 de mii de km cat a avut la mine.

Nu pot intelege de ce in manual zice sa inlocuiesti furtunele de apa si frana la 4 ani, dar nu zice un cuvant de filtru din pompa de benzina.

Evident ca a primit si o noua sincronizare de clapete si deja e mai bine, sa vedem maine dimineata pe frig cum sta la relanti si apoi la primu drum cum o fi cu consumu :) dar ceva ma face sa cred ca va scadea, nu de alta dar la peste 7 mii de ture incepea sa sune aiurea, acu chiar ii place :)




post-69607-0-87404300-1475783660_thumb.jpg post-69607-0-13866500-1475783662_thumb.jpg

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact nu stiu sa iti spun, dar undeva la 15-20 de euro si vreo 10 garnitura. Am luat la gramada mai multe piese si nu stiu cat fu exact, dar pe acolo. Se da jos rezervoru, de preferabil cu cat mai putina benzina :) se desface pompa din curu rezervorului, se desface pompa, se schimba filtru si se asambleaza totu la loc. Treaba de catve minute cand ai deja desfacute/date jos caranele din fata :)

 

La sincronizare efectiv am umblat la 4 suruburi, dar am invartit de ele vreo 2 ore, fara sa pun timpu de dezmembrat la socoata, iar manualul de service e cum e...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat ai dat pe filtru si cam care e procedura de inlocuire?

Filtrul cred ca era 120-140-160 in functie de sursa.

Se intoarce rezervorul invers, se desfac cele 5 suruburi inbus si se scoate pompa cu grija (fara sa fortezi) cu atentie la tija cu plutior.

Se desface pompa si se inlocuieste filtrul. Totul este extrem de simplu si intuitiv.

La reinstalare a se unge cu vaselina siliconica tot ce este de cauciuc (inclusiv oringurile de pe conducta externe de presiune).

2004 fost al meu iar in 2016 garniturile erau ca noi.

Urmatoarea verificare dupa 2 ani.

 

 

...Dar se poate intelege diferenta intre ele si asa. La ce a fost in filtru vechi, categoric trebuie schimbat mult mai des de 70 de mii de km cat a avut la mine.

La cum arata filtrul de joasa presiune cred ca curand te asteapta si o schimbare de filtrul de inalta presiune.

Trebuie verificat si interiorul rezervorului prin gaura pompei de benzina sa nu aibe rugina imediat sub gulerul acela de la busonul de alimentare.

 

Bafta,

paul

» Post actualizat in 06 Oct 2016 20:49

exact nu stiu sa iti spun, dar undeva la 15-20 de euro si vreo 10 garnitura.

120 de lei filtrul de joasa presiune si 450 filtrul de inalta presiune. Nu am inteles niciodata de ce au inclus aici si valva de suprapresiune in acest filru si il cumperi cu valva cu tot.

La 2004 filtrul de inalta presiune este muuult mai mare (triplu cred). Avantaj ca se murdareste muuult mai greu dar si pret pe masura - 1400 de lei.

Din aceste motive de pret - bypass-ul de filtru de inalta presiune este mai mult mai des practicat la modelele pana in 2006. In functie de stresul stapanului se pune sau nu un filtru extern - MAhle KL145 merge la fix.

post-18136-0-94499800-1475786962_thumb.jpg

 

stima,

paul

» Post actualizat in 06 Oct 2016 20:57

are 140 mm zona de furtun lunga si 50mm zona scurta pentru cei care doresc sa isi manufactureze. Furtunul folosit trebuie sa reziste fie special pentru benzina si sa fie pentru conducte cu presiune (cu insertie) macar 3atm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba extra, ca de fabrica, a iesit cum trebuie. Sa ma bag si eu la o inlocuire, chiar daca are nici 30k km?

Cum ziceau si colegii mai sus...depinde foarte mult de cine a exploatat.o si in ce conditii.

Eu unul as verifica sigur starea interioara a rezervorului si a filtrului.

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ivanp...Nu există riscul ca furtunele să sară din coliere datorită presiunii?Colierele nu par din fabrică.Intreb asta fiindcă si eu vreau să relochez un regulator de presiune la un chopper.Apropo!A apărut nouă DL1000 XT lansată alaltăieri la Koln.Roti spitate,asistenta la pornire si multe altele.Ma bucur ca nu m-am grăbit.

Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ivanp...Nu există riscul ca furtunele să sară din coliere datorită presiunii?Colierele nu par din fabrică.Intreb asta fiindcă si eu vreau să relochez un regulator de presiune la un chopper.Apropo!A apărut nouă DL1000 XT lansată alaltăieri la Koln.Roti spitate,asistenta la pornire si multe altele.Ma bucur ca nu m-am grăbit.

Salut,

 

Fiecare mufa si filtrul au un guler care nu permite iesirea furtunului dupa ce colierele sunt stranse.

Filtrul este folosit si la auto unde conexiunile sunt facute tot cu colier mecanic.

Cel putin in 2 cazuri functioneaza fara probleme de vre-o 2 ani.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut becuri Philips H4 Motovision. Se mai fabrica sau le-au inlocuit cu cele denumite CityVision?

Nu le mai gasesc pe niciunde si unde le gasesc (becurionline.ro) imi zic ca nu le au pe stoc.

 

merci,

paul

 

 

Aha...Merci!Există în comerț mufe din astea cu cuplaj?Mie îmi trebuie la o Yamaha Raider.Banuiesc,ca sunt standard.

Hmmm ... nush' ce sa zic. Nu le-am gasit vazut niciunde de vanzare in cautarile mele pentru alte tampenii.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut becuri Philips H4 Motovision. Se mai fabrica sau le-au inlocuit cu cele denumite CityVision?

Nu le mai gasesc pe niciunde si unde le gasesc (becurionline.ro) imi zic ca nu le au pe stoc.

 

merci,

paul

 

 

Hmmm ... nush' ce sa zic. Nu le-am gasit vazut niciunde de vanzare in cautarile mele pentru alte tampenii.

 

numai bine,

paul

Salut Paul!

Iti iau eu daca vrei. Dar nu neaparat Motovision, ca e doar reclama de ele. Eu am fost la ei, la reprezentanta, si mi-au zis sa nu iau d-alea, ci X Tream Vision 130%. Am pus si pe moto si pe masina si am lumina ca ziua, alba, foarte ok. Cele Motovision sunt doar 100%, astea sunt 130%. Si mai ieftine cu vreo 5 lei, nesemnificativ.

Anyway, daca vrei, trec luni si le iau si ti le trimit cumva.

O zi faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Paul!

Iti iau eu daca vrei. Dar nu neaparat Motovision, ca e doar reclama de ele.

O zi faina!

Salut Madalin,

Multumesc mult de ajutor.

Xtreme vision gasesc aici local si am acum dar mi s-a pus pata pe motovision pe care le-am folosit in trecut si mi-e dor de tenta portocalie specifica.

 

Multumesc mult.

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Madalin,

Multumesc mult de ajutor.

Xtreme vision gasesc aici local si am acum dar mi s-a pus pata pe motovision pe care le-am folosit in trecut si mi-e dor de tenta portocalie specifica.

 

Multumesc mult.

Paul

Au la emag.ro

http://www.emag.ro/bec-far-philips-h4-moto-vision-30-12v-55w-12342prbw/pd/DY4K2MBBM/?gclid=CjwKEAjwj92_BRDQ-NuC98SZkWYSJACWmjhlzM45olYLmlAf3CgFMVHqG1zLA3rr52mifO5k3-1qHxoCWB_w_wcB&gclsrc=aw.ds

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, tu stii ce-i cu alea portocalii :)

 

In alta ordine de idei vreau sa stiu si eu ce consum aveti cu DL 1000.

Eu am fost pana Cheile Dambovicioarei, cu pasager, laterale si topcase full, si la dus si la intors. Am mers destul de tare pe unde am putut, si 160 km/h, spre Trgoviste si am facut calculul din pompa in pompa: 5,66%.

Nu mi se pare exagerat, cu atat mai mult cu cat BMW 1200 GS, al sotiei, consuma 5,5% fara pasager.

Eram doar curios cum sta cu consumul fata de altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu am tras de ea, merge lejer cu 6.000 rot/min la 160 km/h. A fost remapata de GeoTNG, a primit filtru K&N. E normal ca 650-ul sa consume mai putin, de aceea ma interesa un consum la una de 1000. Dar asa imi fac cel putin o parere. E clar ca n-am cum sa scot consum de 4 la un motor de 996 cmc.

O seara faina si merci pentru raspunsuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aham, merci. E sub jumatea mediei, m-am linistit.

Eram curios pentru ca, prin remapare, GeoTNG a imbogatit amestecul de carburant pe anumite plaje de turatii, crescand puterea. Fix ceea ce vorbeam cu el, ca e posibil ca atunci cand teoretic ar consuma mai multa benzina, schimband raportul aer-benzina, si lasand motorul sa functioneze in parametri, ne-gatuit, sa consume mai putina benzina in general.

Nu am pus-o pe un stand sa vad exact ce putere are, dar e clar ca fata de varianta stock, gatuita, acum trage ca si cum ar avea 10-20 de CP in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...