Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

La placute de frana recomand EBC HH sunt mult mai bune decat cele originale

Asa am auzit si eu, dar sunt 157lei perechea la romimoto; 3 perechi = 471lei... :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ferodo am pus pe spate la 80 ron setul si se duc in 10-12000 mersul meu si mananca si discul vizibil frana dumnezeu cu mila desi sunt friction grade high, gold fren ceramic carbon franeaza acceptabil sunt 100 ron nu ataca discul, dar nu tin mai mult decat ferodo. pe fata in schimb am pus direct EBC si de 18000 nu au ajuns la jumate din uzura, plus ca discurile arata foarte bine. Acum trebuie sa schimb spatele dar nu ma mai zgarcesc si pun tot EBC, de SBS am mai auzit lucruri bune dar nu cred sa fie mai ieftine.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci duminica se intimpla o adunare ceva? Fabio zice ca are treaba dar parca vad ca apare daca ii facem pofta!

salut,si cu te dai mosule ? :o ca parca l-ai dat....ai altu?

Mesaj completat

vad ca nimeni nu are idei pentru duminica,sint dispus la o tura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal John,nu l-am dat,i-l promisesem lui Mr Negulescu care mi-a bagat carne in frigider cind m-am razgindit.Trebuia sa plec din tara,dar s-a schimbat situatia 180 de grade.Deci sunt disponibil.Si nelinistit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal John,nu l-am dat,i-l promisesem lui Mr Negulescu care mi-a bagat carne in frigider cind m-am razgindit.Trebuia sa plec din tara,dar s-a schimbat situatia 180 de grade.Deci sunt disponibil.Si nelinistit!

 

Hai Alex ca nu este dracu chiar atat de negru! Treaba naspa a fost nu ca te-ai razgandit (pana la urma este dreptul tau sa faci ce vrei) ci pentru ca nu aveam toti banii disponibili in momentul respectiv si a trebuit sa ma bag la un credit (ti-am si zis). Cum creditul fusese aprobat, banii in cont si buza imi ramasese umflata, a trebuit sa ma misc repede sa fac rost de o mobra. Dar nu-mi pare rau. Poate este sutul in fund pentru pasul inainte ca cine stie cand imi luam stroama.

Daca nu ploua duminica sunt si eu alaturi de voi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ajungi prin capitala si nu dai un semn de viata atunci sa stii ca ne suparam.... si o sa fie bai mare intre noi

suntem la doar un telefon distanta asa ca nu ne ocoli!!!!

 

O sa anunt inainte cand vin. poate ma vad cu mai multi la un suc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
La placute de frana recomand EBC HH sunt mult mai bune decat cele originale

 

Asa am auzit si eu, dar sunt 157lei perechea la romimoto; 3 perechi = 471lei... :o

 

Ebc este o firma englezeasca foarte mare (English Breaking Company, daca nu ma insel), care face eforturi serioase impotriva Lucas Trw la nivelul Europei. Nu stiu ce calitate ofera (voi afla la primavara) dar stiu sigur ca Lucas Trw nu au fost deloc la nivelul asteptarilor.

Cele mai bune preturi pentru produsele EBC le gasiti pe WeMoto.com (un Louis, Polo, FcMoto, MotoMike, etc englezesc si foarte ok).

Am ales la nimereala, V-Strom 650, 2004-2005 si uitati ce a iesit:

post-3763-1267271000_thumb.jpg

Au zeci, daca nu sute de piese pentu fiecare motor in parte si multe nici nu se compara la pret cu alte surse.

Puteti plati cu PayPal, sunt f. prompti si trimit lejer in Romania. In momentul in care proceseaza comanda va arata si taxele de expeditie (rezonabile, zic eu).

Cel mai interesant este urmatorul aspect (desi pe voi va intereseaza mai putin lucrul asta fiindca stati preponderent pe strada, dar ca idee):

Prima data ar fi bine sa intrati pe site la EBC. Acolo introduceti modelul de motocicleta, anul, etc si va spun ce produc ei pentru ea.

La placutele de frana au mai multe tipuri de compozitii ce variaza de la placute exclusiv de sosea, la racing pe asfalt pana la uz off-road preponderent. Cum, pentru Tenere, majoritatea comerciantilor tin pe stoc sau vand mai mult placute de strada (astea sunt standard la motorul meu) de 3 ori pana acum, in 6000 de km ramaneam doar cu metalul.

La Ebc am gasit aceasta aplicatie care mi-a aratat ce produc si aici am gasit si placutele tip TT care sunt pentru uz on-off 50-50.

Deci, bine ar fi sa vedeti ce va recomanda EBC in functie de nevoi si dupa aceea sa comandati. Daca nu gasiti pe WeMoto ce va trebuie intrati pe Ebay.co.uk si nu aveti cum sa nu le gasiti. Taxele postale din Anglia, pentru o pereche m-au dus pe mine la 2,5 Lire. Cred ca 2 sau 3 perechi tot pe acolo sunt.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de link, preturile sunt foarte ok.

Dar transportul pt 3 perechi de EBC HH (2 fata si 1 spate) e 12.89 lire...

Daca mai pun si 4 bujii NGK Iridium transportul sare la 17.52 lire.

Daca adaugi si mai multe chestii pretul transportului nu mai creste asa mult, deci s-ar putea sa renteze in cazul in care comandam mai multi.

Eu as vrea sa comand cam peste o saptamana, daca mai vrea cineva ceva de la wemoto.com ziceti.

 

In alta ordine de idei, cine iese maine la o tura? :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

vreau si eu sa imi schimb semnalele spate (nu se pupa cu lazile si suportu de bagaje).

nu stiu cum sa ajung la piulita care tine, pe interior semnalul. ce se da jos si cum? m-am uitat aseara si nu m-am prins.

 

deci, imi poate zice si mie cineva cum dau carenele spate jos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai Alex ca nu este dracu chiar atat de negru! Treaba naspa a fost nu ca te-ai razgandit (pana la urma este dreptul tau sa faci ce vrei) ci pentru ca nu aveam toti banii disponibili in momentul respectiv si a trebuit sa ma bag la un credit (ti-am si zis). Cum creditul fusese aprobat, banii in cont si buza imi ramasese umflata, a trebuit sa ma misc repede sa fac rost de o mobra. Dar nu-mi pare rau. Poate este sutul in fund pentru pasul inainte ca cine stie cand imi luam stroama.

Daca nu ploua duminica sunt si eu alaturi de voi

:o :D :) :cheers:

 

Cred ca referitor la tura sa e hotarim miine pina in prinz.sa vedem si cum se prezinta vremea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

vreau si eu sa imi schimb semnalele spate (nu se pupa cu lazile si suportu de bagaje).

nu stiu cum sa ajung la piulita care tine, pe interior semnalul. ce se da jos si cum? m-am uitat aseara si nu m-am prins.

 

deci, imi poate zice si mie cineva cum dau carenele spate jos?

Eu n-am umblat niciodata la semnalele din spate, dar banuiesc ca ar trebui sa se ajunga de sub sa cu o cheie acolo.

Daca nu, coada aia de plastic din spate pare ca se tine doar in 2 suruburi, dupa ce dai suportul de bagaje jos.

Vezi in manualul de service, la paginile 7-3 si 7-5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in legatura cu lateralele pentru schimbarea semnalelor ... eu am fost la un service pentru o problema in zona carenelor laterale spate si apentru a-mi da carenele jos a fost necesar sa imi dea jos pana si placa pentru topcase-ul final... daca imi mai amintesc bine carenele spate au 3 prinderi din care unul este fara surub....

sigur nu sunt va spun din prisma unei persoane care deabia avea cateva zile cand am cumparat motocicleta si nu stiam cu ce se mananca :rolleyes: acum imi pare rau se acel lucru

 

 

Piese de schimb pentru o stroama din 2007 stiti cineva cine aduce,dezmembreaza, la preturi rezonabile sau au pe stoc sh?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de link, preturile sunt foarte ok.

Dar transportul pt 3 perechi de EBC HH (2 fata si 1 spate) e 12.89 lire...

Daca mai pun si 4 bujii NGK Iridium transportul sare la 17.52 lire.

Daca adaugi si mai multe chestii pretul transportului nu mai creste asa mult, deci s-ar putea sa renteze in cazul in care comandam mai multi.

Eu as vrea sa comand cam peste o saptamana, daca mai vrea cineva ceva de la wemoto.com ziceti.

 

In alta ordine de idei, cine iese maine la o tura? :rolleyes:

 

Ma bag si eu sa comand ceva. Adica:

- http://www.wemoto.com/bikes/Suzuki/DL_650_...Filter_K&N/ - 1buc.

- http://www.wemoto.com/bikes/Suzuki/DL_650_..._Kit_-_K&N/ - 1 buc.

- http://www.wemoto.com/bikes/Suzuki/DL_650_...ilter_Champion/ - 1 buc.

 

ATW te ocupi tu sa le comanzi pe toate astea??? Alcineva nu mai doreste nu mai pofteste?

Editat de AS25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am umblat niciodata la semnalele din spate, dar banuiesc ca ar trebui sa se ajunga de sub sa cu o cheie acolo.

Daca nu, coada aia de plastic din spate pare ca se tine doar in 2 suruburi, dupa ce dai suportul de bagaje jos.

Vezi in manualul de service, la paginile 7-3 si 7-5.

 

marti o sa ma uit la asta. am cautat si in manual, seciunea 7 dar poate am trecut peste si nu am gasit. mai caut o data.

 

cutiile laterale stau bine, am facut proba cu ele, dar pentru a pune cutia din dreapta, indoi putin de semnalizator in sus. efortul este considerabil mai mic deca sa demontez tot de pe partea din spate a mobrei. partea cea mai frustranta e ca vad surubul, il ating, dar nu am cum sa pun cheie pe el. momentan, din cauza vremii si a programului trec asta pe lista de asteptare.

 

inca o intrebare.

 

dupa multa saliva scursa pe la colturile gurii mi-am luat si eu motoreta "noua". acum 200km i-am terminat rodajul si sunt foarte multumit de ea. am totusi un pitic pe creier: mi se pare ca vibreaza pe la 5000 de ture si in sus. pasagera mi-a confrmat si ea. nu e deranjant, dar se simte ca vibreaza. e normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!! stie cineva cine aduce(magain,ebay) in tara SPEEDO HEALER..am schimbat raportul de transmisie final si am eroare mare pe kilometraj,vitezometru..e.t.c!!

Mesaj completat

L-am spalat(cu vapul) si nu mi-a mai pornit(este inecat dupa cum mirose) sa fie apa pe bobine (sunt prinse pe cadru destul de expus jetului de apa) sau mai poate fii si altceva ?daca sunt bobinele pana maine se usuca si scot bujiile, le sablez si totul est OK ..daca nu ce ar mai putea fii!!??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

marti o sa ma uit la asta. am cautat si in manual, seciunea 7 dar poate am trecut peste si nu am gasit. mai caut o data.

 

cutiile laterale stau bine, am facut proba cu ele, dar pentru a pune cutia din dreapta, indoi putin de semnalizator in sus. efortul este considerabil mai mic deca sa demontez tot de pe partea din spate a mobrei. partea cea mai frustranta e ca vad surubul, il ating, dar nu am cum sa pun cheie pe el. momentan, din cauza vremii si a programului trec asta pe lista de asteptare.

 

inca o intrebare.

 

dupa multa saliva scursa pe la colturile gurii mi-am luat si eu motoreta "noua". acum 200km i-am terminat rodajul si sunt foarte multumit de ea. am totusi un pitic pe creier: mi se pare ca vibreaza pe la 5000 de ture si in sus. pasagera mi-a confrmat si ea. nu e deranjant, dar se simte ca vibreaza. e normal?

 

 

Si eu am avut aceeasi senzatie,pe la 500rpm.Acum ori m-am obisnut,ori schimb treptele altfel ca nu imi mai dau seama

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut aceeasi senzatie,pe la 500rpm.Acum ori m-am obisnut,ori schimb treptele altfel ca nu imi mai dau seama

so eu am aceeasi senzatie. dar nu "de la" 5000rpm, ci "pe la" 5000rpm. si mi-am dat seama de asta ca acolo e 110km/h in vit 6-a (care e 'legala' pe nationala pe care merg eu mai des. si am obs ca daca merg cu 100 sau cu 120numai vibreaza. si am crashbar givi.

 

si acum am o intrebare: se poate sa vobleze fata daca e cauciucul cu presiun mai scazuta decat in carte?

ca am mers ieri afara din oras si am obs ca pe la 80-100, daca lasam ghidonulincepea sa vobleze, dar cum puneam mana pe el se liniste. camd am akuns in oras am verificat presiunea si era 1.8 in loc de 2.25.

se poate sa fie asta cauza? ca nu am mai iesit de atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

so eu am aceeasi senzatie. dar nu "de la" 5000rpm, ci "pe la" 5000rpm. si mi-am dat seama de asta ca acolo e 110km/h in vit 6-a (care e 'legala' pe nationala pe care merg eu mai des. si am obs ca daca merg cu 100 sau cu 120numai vibreaza. si am crashbar givi.

 

si acum am o intrebare: se poate sa vobleze fata daca e cauciucul cu presiun mai scazuta decat in carte?

ca am mers ieri afara din oras si am obs ca pe la 80-100, daca lasam ghidonulincepea sa vobleze, dar cum puneam mana pe el se liniste. camd am akuns in oras am verificat presiunea si era 1.8 in loc de 2.25.

se poate sa fie asta cauza? ca nu am mai iesit de atunci.

 

Incearca sa faci proba cu topcase-ul dat jos, la mine asta este cauza pentru voblaj indiferent ca este gol sau nu si tot pe la viteza aia 80-100

La 5000 rpm nu vibreaza nimic am crashbar suzuki modificat

Bafta

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...