Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

De trei zile sunt si eu posesorul unui V-strom 650A/20006

Azi am facut o tura de vreo 400 km,super mobra )....un crashbar Givi are cineva?

 

Felicitari pentru alegere, sa te bucuri de ea multi km fara evenimente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De trei zile sunt si eu posesorul unui V-strom 650A/20006

Azi am facut o tura de vreo 400 km,super mobra )....un crashbar Givi are cineva?

Felicitari pentru alegere si te asteptam si pe www.vstromania.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De trei zile sunt si eu posesorul unui V-strom 650A/20006

Azi am facut o tura de vreo 400 km,super mobra )....un crashbar Givi are cineva?

 

Bine ai venit printre noi si citi mai multi km.

Mesaj completat

De trei zile sunt si eu posesorul unui V-strom 650A/20006

Azi am facut o tura de vreo 400 km,super mobra )....un crashbar Givi are cineva?

 

Bine ai venit printre noi si citi mai multi km cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Stie cineva de unde se pot achizitiona carligele din poza ?

Sincer sa fiu eu am facut rost de cateva de la reprezentanta Suzuki (auto, nu moto) unde am vopsit carenele (am intrebat si mi-au fost facute cadou ca vopseam la ei motorul). Atentie: eu sunt din sibiu

S-ar putea sa gasesti la magazine de piese auto mai dotate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai bujii si baterie buna porneste de fiecare data din prima chiar si dupa 3 luni de stat in garaj. In 70000 km cat am tinut-o eu nu-mi aduc aminte sa fi dat macar un rateu. Bateria a fost cea originala, iar bujiile normale si iridiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari

Va rog sa-mi spuneti cum porneste v-stromul la rece tinand cont ca sunt dintr-o zona foarte friguroasa (Toplita). Ca am o aprilia care ma dispera cu pornirea la rece.

 

nici eu nu am avut probleme, nici dupa o pauza de 2 luni, dar exact cum zice si Bogdan trebuie sa ai bujiile si bateria ok...si relantiul sa fie la 1300 cum scrie in carte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti, vreau sa va impartasesc fericirea mea legata de noile cutii laterale primite. pot sa va spun ca se comporta foare bine la mers, nu vibreaza sau alte lucruri, iar ca dimensiune mi se par perfecte, nici mari nici mici (iar daca e sa fie un pic mai mult bagaj merg prinse pe capace :wacko: ). daca vreti sa va comandati si inainte de asta vreti sa le vedeti nu ezitati sa ma contactati. sa uzim de bine

Mesaj completat

din pacate nu reusesc sa atasez poze aici, trebuie sa intrati aici pentru poze :

 

/index.php?...3915&st=390

post-14674-1302952938_thumb.jpg

post-14674-1302952942_thumb.jpg

post-14674-1302952948_thumb.jpg

post-14674-1302952952_thumb.jpg

post-14674-1302952957_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am lucrat la o protectie de radiator pentru ca ce gaseam sa-mi placa fie era prea scump fie oferea protectie scazuta sau obtura foarte mult aerul spre radiator. Vara trecuta in concediu am avut noroc cu carul pentru ca am luat o vrabie la 120km/h si culmea a nimerit fix intr-un brat de la furca cum a doua oara nu cred sa mai am asa noroc :wacko: m-am hotaat sa incerc de unul singur si ce a iesit vedeti mai jos :laugh:. Prelungirea de aripa din fibra de carbon este o investitie minima dar foarte eficienta tine motorul mult mai curat si nu te mai stropesti la fel pe ploaie.

post-37264-1303061495_thumb.jpg

post-37264-1303061576_thumb.jpg

post-37264-1303061634_thumb.jpg

post-37264-1303061841_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Proaspat posesor de dl650/2004.

In weekend sincronizat throttle valve - erau un pic dezechilibrate - acum merge mai lin pe acceleare in ture joase 3-5mii si nu mai face asa urat in sarcina sub 3mii de ture - (cand mai ramane acolo uitata!)

Am reglat si cold idle - la mine nu mergea defel. Acum intra frumos la fiecare pornire si tine motorul la 1500 de ture dupa fiecare pornire la rece.

 

Obs In manualul de service este gresita poza si instructiunile cu pinii pt care se masoara tensiunea initiala (1.21) petru cold idle:

Gresit - ei zic ca se masoara tensiunea intre pinul de sus si de jos la TP

If the TP sensor output voltage is out of specification, turn the

fast idle adjusting screw

1 and adjust the output voltage to

specification.

&TP sensor output voltage: 1.21 V

(Red – B/Br)

 

Corect - se masoara tensiunea intre pinul de sus si pinul din mijloc sa fie 1.21.

Eu unul super incantat de cum merge motoreta - vreau doar sa mai scap de acel clank din furca la gropi - cred ca ulei furca proaspat 10w rezolva.

 

Numai de bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Proaspat posesor de dl650/2004.

In weekend sincronizat throttle valve - erau un pic dezechilibrate - acum merge mai lin pe acceleare in ture joase 3-5mii si nu mai face asa urat in sarcina sub 3mii de ture - (cand mai ramane acolo uitata!)

Am reglat si cold idle - la mine nu mergea defel. Acum intra frumos la fiecare pornire si tine motorul la 1500 de ture dupa fiecare pornire la rece.

 

Numai de bine,

Paul

 

Sa o stapanesti sanatos!

 

Ce inseamna cold idle? socul?

Mesaj completat

Am lucrat la o protectie de radiator pentru ca ce gaseam sa-mi placa fie era prea scump fie oferea protectie scazuta sau obtura foarte mult aerul spre radiator. Vara trecuta in concediu am avut noroc cu carul pentru ca am luat o vrabie la 120km/h si culmea a nimerit fix intr-un brat de la furca cum a doua oara nu cred sa mai am asa noroc :wacko: m-am hotaat sa incerc de unul singur si ce a iesit vedeti mai jos :laugh:. Prelungirea de aripa din fibra de carbon este o investitie minima dar foarte eficienta tine motorul mult mai curat si nu te mai stropesti la fel pe ploaie.

 

ti-a iesit bine protectia de radiator...

 

scutul de motor tot de tine este facut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Proaspat posesor de dl650/2004.

...

Numai de bine,

Paul

 

Sa o folosesti sanatos si fara evenimente.

E o super mobra, dar banuiesc ca deja stii asta.

 

Te asteptam si pe vstromania.ro.

In TM suntem cativa posesori de stroama deja...

Editat de R600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos!

 

Ce inseamna cold idle? socul?

 

Salut,

Da, cold idle - relanti la rece - soc. De fiecare data cand pornest dl cu temperatura apei sub aprox 40 de grade trebuie sa iti porneasca cu relanti la 1500-2000 si apoi pe masura ce se incalzeste - trebuie automat sa scada turatia pana la valoarea relanti cald - 1300. La mine n-avea chef nici daca afara erau 5 grade si m-am inervat. Dar s-a rezolvat.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Da, cold idle - relanti la rece - soc. De fiecare data cand pornest dl cu temperatura apei sub aprox 40 de grade trebuie sa iti porneasca cu relanti la 1500-2000 si apoi pe masura ce se incalzeste - trebuie automat sa scada turatia pana la valoarea relanti cald - 1300. La mine n-avea chef nici daca afara erau 5 grade si m-am inervat. Dar s-a rezolvat.

 

Numai bine,

Paul

 

La mine se intampla altfel...porneste pe la 1000 si urca treptat pana la 1300 si ramane aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-a iesit bine protectia de radiator...

 

scutul de motor tot de tine este facut?

 

Da scutul a iesit din a doua incercare si este cel mai util lucru home-made dupa extensiile de crashbar :wacko:

Mai urmeaza o protectie de far si am terminat cu "blindajul" :laugh:

 

daca stie cineva de unde pot cumpara o plasa in genul asteia...

post-37264-1303133298_thumb.jpg

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceasi problema ca la Paul ciuciu soc :wacko: ... pini ca pini dar si tensiunea aia cred ca e gresita ... la 1.21V e prea mare relantiul la rece...

 

Adevarat.

Esti cumva din TM?

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...