Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Va multumesc tuturor. Cu siguranta voi accesa si vstromania si tot ce inseamna suzi vstrom. Cu stima, Gospodarul :bigstar:

 

 

 

" DRIVE FAST, BUT DRIVE SAFE! "

 

 

Salut , sa o stapanesti sanatos , si fara evenimente.

Uite poate vrei sa i pui si ceva accesorii; mie imi plac mai mult cutiile din aluminiu ..:rolleyes:

post-42511-0-90398500-1305104525_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , sa o stapanesti sanatos , si fara evenimente.

Uite poate vrei sa i pui si ceva accesorii; mie imi plac mai mult cutiile din aluminiu ..:rolleyes:

 

:))

salut maestre

se potrives si pe 650?

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut..bataia ambreiajului la relanti este specifica iar pt suspensia spate verifica intai reglajul supensiei (preload 2 liniute si rebound-ul 7/8 ture inapoi de la strans max),vibratia 2500-3500(difera de la moto ala moto) este si ea specifica si in engleza o sa o afli sub denumirea de"chudder" eu am trimis ambreiajul in Anglia si se simte mult mai putin acum!!de parbriz eu am 2 variante

post-10654-0-65274000-1305188455_thumb.jpg

post-10654-0-16730800-1305188566_thumb.jpg

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vibratiile la ture scazute sunt normale.

La relanti, pe loc, e normal sa se auda "oala" ambreiajului. Asa se aude la mai toate motoarele. Eu m-am speriat tare, cind am auzit acest zgomot la mototul meu, cumparat de nou (CBF 600).

Frina spate e mai slaba decit frina fata, la toate motoarele. Forta de frinare cea mai mare este pe fata, datorita distribuirii greutatii pe fata, la frinare.

Vintul e o mare problema la acest motor. Eu am 1,87 si nici parbrizul touring confectionat de dl. Harea nu rezolva problema, pentru mine.

Aseara am montat suportul parbrizului un ultimele doua gauri, pozitie care nu cred ca este tocmai recomandata de producator, deoarece capul suruburilor de sus nu incape in sloturile de jos. Cu toate acestea l-am montat asa si acum vad in fata numai prim parbriz. Inca nu am facut testul insa nu cred ca voi putea merge asa. Probabil dpdv al vintului va fi ok, insa ca vizibilitate, noaptea sau atunci cind parbrizul este murdar, sigur nu va fi ok.

Asta e singura chestie care ma dispera la acest motor.

Editat de GDan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vibratiile la ture scazute sunt normale.

La relanti, pe loc, e normal sa se auda "oala" ambreiajului. Asa se aude la mai toate motoarele. Eu m-am speriat tare, cind am auzit acest zgomot la mototul meu, cumparat de nou (CBF 600).

Frina spate e mai slaba decit frina fata, la toate motoarele. Forta de frinare cea mai mare este pe fata, datorita distribuirii greutatii pe fata, la frinare.

Vintul e o mare problema la acest motor. Eu am 1,87 si nici parbrizul touring confectionat de dl. Harea nu rezolva problema, pentru mine.

Aseara am montat suportul parbrizului un ultimele doua gauri, pozitie care nu cred ca este tocmai recomandata de producator, deoarece capul suruburilor de sus nu incape in sloturile de jos. Cu toate acestea l-am montat asa si acum vad in fata numai prim parbriz. Inca nu am facut testul insa nu cred ca voi putea merge asa. Probabil dpdv al vintului va fi ok, insa ca vizibilitate, noaptea sau atunci cind parbrizul este murdar, sigur nu va fi ok.

Asta e singura chestie care ma dispera la acest motor.

Dane...nu inaltimea reduce turbulentele(asta dupa zeci de incercari) ci unghiul la care este montat parbrizul...incearca sa-l ridici de parte din fata ..ex una din foto ale mele unde am un parbriz "Harea" dar prins pe un parbriz vechi modificat pe post de suport,deoarece modelul 2002-2003 nu are acel suport de parbriz reglabil!!daca nu te descurci suna-ma 0735168123 Raul!!

 

PS.. acum cu cel "harea" merg ca in masina la 120-130 si vad si peste el!!

PS2 acum este ca la americani ..urat dar practic!! :moto:

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te salut, domnule. Cred ca te tin minte. Dar ca sa nu te uit , te astept si in acest an , in ultimul weekend din august, sa radem un pahar mare de bere. :cheers: Salutari din partea Soimilor Nemteni

 

Primele concluzii: trage de rupe, pe la 2000-2500 de ture vibratiile din motor sunt ceva mai puternice, dupa care trage mai liniar (probabil specific V2), in relanti pe loc se aude un zgomot care dispare cand apas ambreiajul ( specific sau nu , voi afla). Frana spate destul de moale, probabil voi schimba placutele spate. Suspensii superok, pe spate trebuie sa o intaresc nitel, probabil vechiul proprietar mergea fara pasager. Dar vantul te omoara. Asa ca astept oferte pt un parbriz touring la urgenta, sau poate ma indruma vreun coleg. Cu stima si asfalt uscat tuturor! :bigstar:

 

 

" DRIVE FAST, BUT DRIVE SAFE! "

 

frana spate " moale " ( adica pedala moale si neeficienta ) e posibil sa fie si din cauza ca nu i circuitu aerisit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine ai venit printre noi,

 

Recomand si eu cu incredere parbrizul "Harea". E de departe cel mai bine facut, iar problema cu vintul va fi o amintire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a rezolvat intre timp. Multumesc mult! :bigstar:

Sunt protectii din piele pt rezervor, ca la Vara?

 

 

" DRIVE FAST, BUT DRIVE SAFE! "

sunt husele de la BAGSTER.

cat despre foretira ai grija cu caucioacele alea...nu sunt cele mai bune pt. off

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ bozoro Asa ma gandeam si eu. Dar am un traseu usor Tg. Neamt-Man Agapia ( de aici incepe forestiera) - schitul Sihla - man. Sihastria, valea Secului. Ideea era de a ma invata cu motorul si in astfel de traseu. Pt. off ma gandesc la un set de roti speciale, bineinteles, daca aveti sfaturi in acest sens le primesc cu placere. :D

 

Am sa ma interesez de husele recomandate. Multam fain :bigstar:

 

 

" DRIVE FAST, BUT DRIVE SAFE! "

Salut..luni iti pun parbrizul la posta..te-am sunat(intradevar nu de pe telul meu) si ieri dar nu ai raspuns!! Setare standard are asa reglajele..pretensionarea arcului 2 liniute si rebond-ul 7/8 ture inapoi de la pozitia strans maxim!!numai bine!!

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi. Raul!

Scuze, dar ieri a fost ziua sotiei si eram in chef. :drink: :banana:

Setarea asta e valabila si la mersul cu pasager (90%)?

 

" DRIVE FAST, BUT DRIVE SAFE! "

 

@ BOZORO Super protectiile de la Bagster, dar pe site nu da nici un pret. Ma poti indruma cum le pot comanda, poate afli ceva de preturi pt protectie sea si rezervor? Multam anticipat :bigstar:

Pt mersul cu pasager modifici numai pretensionarea("robinetul") si il strangi cat iti place si in functie de cum simti moto!!Bagsterul numai husa pt rezervor este undeva in jurul sumei de 110euro si se comanda din Buc si pt sea tot de la ei o sa afli..citeste pe ultimele pagini de la topicul cu Varadero!!

La multi ani sotiei!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Instalat inaltatoarele swmotech... de vis!

 

numai bine,

paul

Ma bucur ca esti incantat de ele!!numaibine si sa ne vedem sanatosi!!

 

Ieri am schimbat lichidul de frana, am spalat si rezervorul de la el pt ca avea o groaza de sedimente si acum frana e ok, placutele sunt bune. Am facut si setarile suspensiei cum a spus Raul si e bine cu pasager. Oricum robinetul era intepenit si a trebuit deblocat. Luni vine parbrizul si sper sa scap si de vant thanks Raul, din nou.

 

 

" DRIVE FAST, BUT DRIVE SAFE! "

O sa sun la firma de curierat si sper sa aiba drum pe la mine prin oras astazi!numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vreau sa montez pe rezervor protectia de piele sintetica de la Bagster, am achizitionat-o cu ceva timp in urma.

 

Ideea e ca, din cate am inteles de la mai multe persoane, in timp iti cam faci muci rezervorul pentru ca se strange praf intre protectie si rezervor.

Asa ca tot rezervorul ajunge zgariat, caz in care protectia aia nu prea isi face treaba...

 

Aveti careva montata protectie ca sa imi dati ceva detalii desprea treaba asta?

 

Mersi frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vreau sa montez pe rezervor protectia de piele sintetica de la Bagster, am achizitionat-o cu ceva timp in urma.

 

Ideea e ca, din cate am inteles de la mai multe persoane, in timp iti cam faci muci rezervorul pentru ca se strange praf intre protectie si rezervor.

Asa ca tot rezervorul ajunge zgariat, caz in care protectia aia nu prea isi face treaba...

 

Aveti careva montata protectie ca sa imi dati ceva detalii desprea treaba asta?

 

Mersi frumos!

Defapt husa de la Bagster este proiectata ca suport pt tankbag si nu ca protectie de rezervor!! eu am avut pe Varadero si cand am dat-o jos(doar de curiozitate) rezervorul era ok !o mai scoti din cand in cand si poti sa o speli de praf si nisip..si asa iarna este de obicei lunga!! :wave:

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt.....protectiile in general, pt rezervor sau alte parti....ok protejez rezorvorul si ce rezolv? se bucura viitorul proprietar de un rezervor frumos si nezgariat? ca la masina: iei huse de scaune ca sa le protejezi de uzura? si sa ma laud cand o vand ca are scaunele noi? pai daca dau banii vreau sa ma bucur eu de ce cumpar si sa o uzez eu. eu asa vad traba cu protejatul si conservatul ca nou.....

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt.....protectiile in general, pt rezervor sau alte parti....ok protejez rezorvorul si ce rezolv? se bucura viitorul proprietar de un rezervor frumos si nezgariat? ca la masina: iei huse de scaune ca sa le protejezi de uzura? si sa ma laud cand o vand ca are scaunele noi? pai daca dau banii vreau sa ma bucur eu de ce cumpar si sa o uzez eu. eu asa vad traba cu protejatul si conservatul ca nou.....

exact asta e si principiul meu.

daca imi cumpar ceva de nou apai il folosesc eu. urmatorul proprietar nu are decat sa isi puna huse ca sa nu se vada ca e zgariat.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , eu am avut protectie dinaia la primul Vstrom si in zonele unde statea foarte stransa de rezervor vopseaua se matuise, deci.. n as mai pune ...aa si nici tank bag nu mai folosesc din acelas motiv... un tank pad frumusel si pus drept ..e suficient

si in plus nici nu poti admira frumusete de rezervor...cu husa pe el.. :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...