Vulturul Cu Dinti Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Pai ce sa mai continui. Cand mergi singur suspensia spate la mijloc, iar cu pasager ridicata la max. Fata regleaz-o prin incercari unde iti convine functie de greutatea ta si drumurile pe care mergi. Un pic mai tare predominant sosea si mai moale daca le ai cu offroudul. Fata nu prea trebuie schimbata functie de greutatea transportata, pt ca pasagerul o descarca. Cea mai buna treaba e sa lasi fata acasa si sa cauti una pe unde te duci. Si nu mai ai probleme de reglaje! Vreu sa ma duc in uikend la Vadu, pe plaja. A fost careva p-acolo? Ma duc cu motoreta incarcata si cu anvelope Anakee... cineva se ingrijora ca n-as putea intra si iesii de pe plaja din cauza dunelor de nisip! Stiti ceva? sa ma ingrijorez? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Am si eu nevoie de niste date legate de consum. Ce consum are 650ul fata de 1000? Ma intereseaza mai mult consumul la drum lung. In oras nu prea o sa merg cu el. Tot aud ca 1000le consuma mult. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 (editat) nu doar auzi asa e. miarul consuma cam dublu fata de 650 in oras. afara daca mergi linistit (80-110) are consum de bun simt: 6,5-7,5. dar daca te dai la ea nu faci mai mult de 200-250 km cu un rezervor. si daca vrei sa iti iei controleaza si ce s-a reparat la el, are cateva puncte slabe. ce da lume la ora asta pe aici Editat August 12, 2011 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mki79r Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Am si eu nevoie de niste date legate de consum. Ce consum are 650ul fata de 1000? Ma intereseaza mai mult consumul la drum lung. In oras nu prea o sa merg cu el. Tot aud ca 1000le consuma mult. Multumesc. Eu am schimbat de curand 650-ul pe miar si am ramas mirat ca nu este diferenta semnificativa de consum la mersul extraurban.Ex: la un drum de 600 km in Bulgaria a luat 5,3 iar la un drum Buc-Tg.Mures si retur 5,4 mers 120-140 km\h. In oras cam 7 nu am calculat exact.Oricum nu este de oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Suna bine. Stiu ca nu este de oras. M-am tot gandit la o motoreta polivalenta dar am decis sa raman in oras pe supermoto si sa iau v-stromul strict pentru afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 Suna bine. Stiu ca nu este de oras. M-am tot gandit la o motoreta polivalenta dar am decis sa raman in oras pe supermoto si sa iau v-stromul strict pentru afara. Este ceva ciudat la consum la DL1000. Unii se plang de consum mare cca 7%, iar altii spun ca se apropie de 650, afara. Poate este si functie de anul de fabricatie, ca la 1000 parca s-au mai facut niste schimbari la maparea motorului. Lasand la o parte consumul si micile probleme constructive, mie mi-a placut motorul, mai ales prin prizma raportului prestatie/cost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mki79r Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 Este ceva ciudat la consum la DL1000. Unii se plang de consum mare cca 7%, iar altii spun ca se apropie de 650, afara. Poate este si functie de anul de fabricatie, ca la 1000 parca s-au mai facut niste schimbari la maparea motorului. Lasand la o parte consumul si micile probleme constructive, mie mi-a placut motorul, mai ales prin prizma raportului prestatie/cost. Asa este la modelele dupa 2006 s-au facut mai multe schimbari la maparea motorului si la ambreiaj.Stiu pe cineva care avea unul din 2002 si se plangea de consum si inainte sa il cumpar pe cel din 2007 am vazut unul din 2003 care avea amberiajul foarte zgomotos. Se pare ca dupa 2009 au mai fost facute si alte imbunatatiri dar este greu de gasit un 2009. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 Deci sa caut 2006 plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 Subscriu la consum ridicat.Acesta a fost unul din motivele pt care m-am despartit de miar.Plus mai sunt lista e destul de maricica fata de 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 (editat) Mie imi place miarul. Niciodata nu m-a interesat cat consuma, bine sa mearga. Nu vreau sa fiu gresit inteles sau sa fiu luat drept fanfaron, dar chestiile astea cu 5,7 consum fata de 5,9 mi se par putin deplasate. Pun pret pe un parcurs fara probleme si prestatie pe masura. Restul e amuzament ! Plimbari placute ca acus-acus vine frigul, zilele trecute au fost vreo doua nopti cu 10 grade, asa ca sa dam kilometrajele peste cap. " DRIVE FAST, BUT DRIVE SAFE! " Daca nu iti pasa de km, poate sponsorizezi si pe altii cu benzina, nu? Serios, chiar ma simt prost ca nu am bani sa ma dau cu ceva care ia 8% fara de ceva care ia 5% (costul unei plimbari e mai mare cu mai bine de jumate!!). Editat August 13, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 (editat) Niste cifre aproximative cu sau fara pasager pentru ambele modele are cineva? Editat August 14, 2011 de steph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 Stiti pe cineva care vinde dl 650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 (editat) Niste cifre aproximative cu sau fara pasager pentru ambele modele are cineva? Nu difera foarte mult intre singur si cu pasager. Singur esti tentat sa mergi mai nervos si compensezi lipsa greutatii. Un consum de 5,5 fara sa depasesti 140km/h, este de asteptat, dar daca mergi linistit 70-80 localitate si max 120 afara poti ajunge si la 4,5 relativ usor. Consumul nu este exagerat nici pt DL 1000, oricum este mai mic decat KTM 990/950 sau Varadero. DL650 este devansat la consum numai de F800/650 bicilindricele. In general pt cei ce au dubii in alegere, daca mergi preponderent singur si mult in oras DL650 este alegerea perfecta, iar pt pasager si bagaje la drum lung clar DL1000. Desi AS-ul,ATW, care nu tin cont de turatii si benzina, alearga cu 650 cum nu as reusi eu cu 1000. Editat August 14, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 Stiti pe cineva care vinde dl 650? salut 0733546951; da un telefon si te ajut eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 @bogdan E cam exlus sa folosesc dl1000 in oras. Motoreta actuala face perfect treaba asta. Il vreau pentru plimbari scurte prin tara 400-600km si plimbari de 2 3 saptamani in concedii prin lume. Evident pasager si bagaje moderate. Daca la 80 in localitati si 130 pe autostrazi poate sa scoata un 6 6.x e perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 (editat) @bogdan E cam exlus sa folosesc dl1000 in oras. Motoreta actuala face perfect treaba asta. Il vreau pentru plimbari scurte prin tara 400-600km si plimbari de 2 3 saptamani in concedii prin lume. Evident pasager si bagaje moderate. Daca la 80 in localitati si 130 pe autostrazi poate sa scoata un 6 6.x e perfect. eu as merge pe modelul de 650, am facut de vreo 2 ori consumul in afara si mi-a iesit un 4,3 zic ca-i numa bun modelul de 650 pentru ce vrei tu dar...decizia iti apartine Editat August 15, 2011 de vld_bc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 mai baieti, vreau sa-mi iau si eu un V-strom dar ma confrunt cu o mica problema. eu am vreo 1.66-167cm înălțime . vreau sa stiu cam cat se poate cobora un V-strom ? din ce am văzut în specificații înălțimea la Âşea este de 840mm. Hornetul meu este la 800mm si stau bine. am vreo sansa sa cobor V-stromul 40mm ? din ce am observat seaua este foarte groasa, deci vreo 2 cm as mai putea scoate de acolo ..desi asta e deja țigănie. m-am urcat astazi pe un V-strom 1000 si abia ajungeam pe varfuri. motoreta apartine unui baiat care are vreo 1.90m deci banuiesc ca era setata destul de sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 eu as merge pe modelul de 650, am facut de vreo 2 ori consumul in afara si mi-a iesit un 4,3 zic ca-i numa bun modelul de 650 pentru ce vrei tu dar...decizia iti apartine Inainte sa fac pasul asta o sa ma mai documentez. Parca nu mi-ar pinde rau caii si cuplul in plus. Daca diferenta de consum e de 2l la 1000 de km un 20l in plus nu sunt un capat de lume. Ca fiabilitate sunt diferente intre 650 si miar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 noua mea motocicleta ...bai dar ce lant murdar ai ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 mai baieti, vreau sa-mi iau si eu un V-strom dar ma confrunt cu o mica problema. eu am vreo 1.66-167cm înălțime . vreau sa stiu cam cat se poate cobora un V-strom ? din ce am văzut în specificații înălțimea la Âşea este de 840mm. Hornetul meu este la 800mm si stau bine. am vreo sansa sa cobor V-stromul 40mm ? din ce am observat seaua este foarte groasa, deci vreo 2 cm as mai putea scoate de acolo ..desi asta e deja țigănie.m-am urcat astazi pe un V-strom 1000 si abia ajungeam pe varfuri. motoreta apartine unui baiat care are vreo 1.90m deci banuiesc ca era setata destul de sus. salut 1. miarul este cu vreo 2-3 cm mai inalt decat 650 (nu mai tin minte exact cat) 2. se poate lasa mai jos din biscutii de la suspensie sau de la sa, taind cauciucurile de dedesubt, nu sa cobori mobra e o problema. 3. 0733546951 treci pe la mine sa probezi o mobra sa vezi cat de sus e.......mai mereu am una prin atelier.... Inainte sa fac pasul asta o sa ma mai documentez. Parca nu mi-ar pinde rau caii si cuplul in plus. Daca diferenta de consum e de 2l la 1000 de km un 20l in plus nu sunt un capat de lume. Ca fiabilitate sunt diferente intre 650 si miar? sunt mari diferente de fiabilitate intre miar si sasejuma'. 650 nu are nimic care sa se stie ca cedeaza in timp sau da probleme, daca e sa se intample ceva sunt doar defecte ocazionale. 1000 are destule probleme: de la mersul neregulat al motorului pana la defecte ale alternatorului, pompa ambreaj si altele pe care nu mi le amintesc acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 salut 1. miarul este cu vreo 2-3 cm mai inalt decat 650 (nu mai tin minte exact cat) 2. se poate lasa mai jos din biscutii de la suspensie sau de la sa, taind cauciucurile de dedesubt, nu sa cobori mobra e o problema. 3. 0733546951 treci pe la mine sa probezi o mobra sa vezi cat de sus e.......mai mereu am una prin atelier.... sunt mari diferente de fiabilitate intre miar si sasejuma'. 650 nu are nimic care sa se stie ca cedeaza in timp sau da probleme, daca e sa se intample ceva sunt doar defecte ocazionale. 1000 are destule probleme: de la mersul neregulat al motorului pana la defecte ale alternatorului, pompa ambreaj si altele pe care nu mi le amintesc acum. sarumana' din ce am gasit eu pe net ambele modele au 840mm inaltime la sea. am stat aseara si am citit care e faza cu "biscuitii" si din ce am vazut pe la "straineji" erau chiar niste fete de 160cm care si-au luat V-strom deci se poate. daca ai una coborata trec sama urc si eu pe ea..pe aia inalta stiu cum este ) . adica stau ca o balerina ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 sarumana'din ce am gasit eu pe net ambele modele au 840mm inaltime la sea. am stat aseara si am citit care e faza cu "biscuitii" si din ce am vazut pe la "straineji" erau chiar niste fete de 160cm care si-au luat V-strom deci se poate.daca ai una coborata trec sama urc si eu pe ea..pe aia inalta stiu cum este ) . adica stau ca o balerina ) suna-ma si treci pe aici.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Inainte sa fac pasul asta o sa ma mai documentez. Parca nu mi-ar pinde rau caii si cuplul in plus. Daca diferenta de consum e de 2l la 1000 de km un 20l in plus nu sunt un capat de lume. Ca fiabilitate sunt diferente intre 650 si miar? despre fiabilitate/probleme 650 vs. 1000 http://vstromania.ro/forum/49-general/2691-fiabilitate 200.000km cu vstrom 650 http://www.stromtrooper.com/australia-new-zealand/49252-how-many-kms-your-strom-5.html numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mki79r Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Acum am ajuns acasa dupa o tura Bucuresti-Cheia-Brasov-Transfagarasan-Curtea de Arges-Pitesti-Bucuresti, am facut plinul la Brasov mers pe Transfagarasan in forta,o plimbare prin Curtea de Arges si autostrada mers constant 130 Km/h si alimentat la intrare in Bucuresti dupa 378 de km fix 19 litri (benzina de la Mol). Deci cred ca este un consum rezonabil pentru DL1000. Fiecare are anumite avantaje, pe mine miar-ul ma multumeste din toate punctele de vedere, dar si 650-ul care l-am avut inainte era ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 sarumana' din ce am gasit eu pe net ambele modele au 840mm inaltime la sea. am stat aseara si am citit care e faza cu "biscuitii" si din ce am vazut pe la "straineji" erau chiar niste fete de 160cm care si-au luat V-strom deci se poate. daca ai una coborata trec sama urc si eu pe ea..pe aia inalta stiu cum este ) . adica stau ca o balerina ) daca miercuri nu ploua sint prezent la arc,poti sa probezi mobra mea...eu am 1,71cm si totusi am coborit-o din "biscuiti" cu 2cm,am reglat si fata si nu s-a schimbat cilistica. inainte cind eram singur nici o problema chiar daca puneam doar jumate de talpa jos,dar am preferat siguranta pentru atunci cind am pasager. la dl650 inaltimea la sa e de 820mm Acum am ajuns acasa dupa o tura Bucuresti-Cheia-Brasov-Transfagarasan-Curtea de Arges-Pitesti-Bucuresti, am facut plinul la Brasov mers pe Transfagarasan in forta,o plimbare prin Curtea de Arges si autostrada mers constant 130 Km/h si alimentat la intrare in Bucuresti dupa 378 de km fix 19 litri (benzina de la Mol). Deci cred ca este un consum rezonabil pentru DL1000. Fiecare are anumite avantaje, pe mine miar-ul ma multumeste din toate punctele de vedere, dar si 650-ul care l-am avut inainte era ok. la mai multe ture. bine ca pe asta de o mie n-o alergi,ai grija de ea,pe aia mica in schimb o cam forjai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.