Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

a lui ATW consuma (si stii cum o tureaza)

Bravo ma, am ajuns sa ma arate lumea cu degetul pe forum... ce-s io, turangiul sef?

Motorul are 67 de cai la 8800rpm, si vreau sa-i folosesc pe toti (cati or mai fi), ca doar n-am dat banii degeaba... :moto:

Cred ca merita juma' de kil de ulei intre schimburi, la cum merge la turatiile alea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care se plang de mancat ulei - ATW (te pun primul ca ai zis ca esti sef turangiu), ruler, Vlad N -

Doar curios - cu ce ulei mergeti? mineral, semi sau sintetic? Se consuma uleiul indiferent de tipul de ulei?

 

Eu schimb intre 6-7 in oras si intre 7-8 afara - nu scade uleiul - motul 7100 (10w60 vara si 10w40 iarna).

 

Stima,

Paul

 

PS - si cu Honda XL650V mergeam la fel - in 50k km - ulei n-a fost completat niciodata - aste pentru Vlad N. care zice ca orice motor consuma. :cheers:

 

Stima,

Paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La inceput am pus Silkolene (sau ce puneau aia la Suzuki, cat a fost in garantie), dupa care Motul 5100 (15W40 si 10W40). Mi-e greu sa fac o legatura intre tipul de ulei si consum, pare sa depinda mai mult de stilul de mers, distanta, temperatura de afara, etc. Nu mi-a consumat niciodata atat de mult incat sa raman fara ulei in cateva mii de km, uneori mai completez un pic, alteori mai mult, alteori deloc intre schimburi, e greu de spus.

Motul 7100 n-am incercat pana acum, dar o sa incerc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care se plang de mancat ulei - ATW (te pun primul ca ai zis ca esti sef turangiu), ruler, Vlad N -

Doar curios - cu ce ulei mergeti? mineral, semi sau sintetic? Se consuma uleiul indiferent de tipul de ulei?

 

Eu schimb intre 6-7 in oras si intre 7-8 afara - nu scade uleiul - motul 7100 (10w60 vara si 10w40 iarna).

 

Stima,

Paul

 

PS - si cu Honda XL650V mergeam la fel - in 50k km - ulei n-a fost completat niciodata - aste pentru Vlad N. care zice ca orice motor consuma. :cheers:

 

Stima,

Paul

 

La mine e relativ proaspata mobra, prima tura de ulei schimbat de mine a fost Motorex 10w40 7100. Cu ala a consumat aprox 200 ml ulei intre schimburi . Acum am pus Motul 5100 10w40 cum pun majoritatea stromerilor. Urmeaza sa vad rezultatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus odata sintetic si papa cam mult ulei,cu motul5100 doar completez,intradevar am obsevat ca atunci cind fac plimbari mai lungi si sint singur, ma mai joc cu mobra si-o tin in turatii mai mari stroama devine un pic mai hrapareata.

am pus in ea si motorex si castrol si mobra avea acelasi comportament...acum fabio stie ce dracu de ulei mai pune in ea,dar mobra merge ca inainte,adica brici :cheers:

ps.nenea fabio vezi ca trebuie sa trec pe la tine pentru schimbul de ulei :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consuma si Stromul, Bogdane. Daca il conduci agresiv, incepe sa pape ulei. Al meu consuma din momentul in care am inceput sa schimb vitezele peste 6000 de ture, a lui ATW consuma (si stii cum o tureaza), a lui Fabio consuma. Cea mai tare faza a fost cand Victor si-a calat motorul ca a ramasa fara ulei, dar el o tinea mereu in 9000 de ture.

Tu ti-a schimbat stilul de mers din momentul in care ti-ai luat noul motor. Inainte, pe Strom mergeai constant cu 90-100 pe DN-uri. N-avea cum sa-ti consume ulei la regimul asta. Acum ai urcat la 110-130 chiar si pe curbe. Se vede ca noua mobra iti da o alta siguranta. E adevarat ca 1200 cmc nu se compara cu 650. Nu inteleg de ce te seaca ideea asta cu consumul de ulei. Stii bine ca orice motor consuma ulei.

La vechea Dacie cand motorul incepea sa consume ulei te apropiai de RK. Cu ideea ca un motor nou" trebuie sa consume ulei" nu ma pot obisnui si pace! Nu gasesc nici o logica sau explicatie tehnica care s-o sustina, in cazul unui motor bine proiectat si corect executat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mod normal orice motor (chiar si nou) cand porneste la rece trebuie sa consume ulei, spun trebuie ca stii si tu Bogdane, segmentii nu sunt dilati inca si e normal sa ramana o minima cantitate de ulei in piston. dar asta inseamna consumul normal de ulai la o mobra, adica 50-100grame intre schimburi. acu na, ale noastre astea mai forjate e normal sa pape ceva mai mult, da tot nu consuma cat bemveele :grinbandit:

 

@john: cand vrei domnu', cand vrei!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inafara de bmw nu prea stiam sa mai fie si altele sa consume ulei (exceptand motoarele cu defectiuni). eu la honda nu am observat niciodata sa pape din ulei. la nipran consumam ulei dar mai mult curgea pe la garnitura :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

50-100 de grame de cele mai multe ori nici macar nu observi ca lipsesc. asta nu se poate chema consum, consum e ce incepe sa depasasca aceste valori. dealtfel in toate manualele de masini sau moto scrie de acest consum.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la max la minim in 6000km sau 10000 cat este acum la mine nu se pune. Dar sa-l lasam discutia cu ulei ca doar nu ne-am luat BMW-uri. Astazi fac un parbriz. Maine unde mergem? Un Snitzelhaus , o Cheia? Pe la 10? La McDonalds Otopeni? Alooo sunte-ti pe aiciii! Nuuuu? Ma mut pe Facebook.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va impartasesc din experienta mea, poate va este de folos!

 

Am fost luat de radar si amendat, in nov. 2010, undeva pe drumul spre Ploiesti, nu spunem cu cat ca ne este rusine, amenda pe care am si platit-o in 24 de ore, la CEC.

Saptamana trecuta, am primit somatie pentru neplata acestei amenzi. Din nefericire n-am facut copie dupa chitanta atunci, asa ca m-am dus la CEC si am obtinut o adeverinta cu care am dovedit in fata unui Inspector de la taxe locale, ca nu sunt dator cu nimic. Inspectorul, simpatic, imi spune dupa ce opereaza in calculator "... si pe viitor, nu mai trimiteti chitanta nicaieri, cei de la politie vor face oricum sesizarea, fie ca ati platit, fie ca nu!" Concluzia? Prost sa fiu daca m-oi mai chinui sa trimt ceva, cuiva. Astept somatia, ma duc cu chitatnta si sanatate!

 

In alta ordine de idei, am facut schimb de ulei, am bagat semisynth de la Repsol... nu vreau sa incep o nou discutie pe o veche tema, dar dupa 450 de km nu-mi place. Schimb foarte greu treptele de viteza. Senzatia de smoala in cutie... cu motorul cald chiar. Scap de efect undeva la peste 6000 de ture, cea ce ma cam incurca la mersul in oras. Am sa revin la Motul 5100... nu ma intrebati de ce am trecut la Repsol, va rog!

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

legat de prima parte nush ce sa zic - eu cel putin am primit somatii doar pentru amenzile cu chitante netrimise la polities - le-am tinut prin dulap si dupa ani buni m-au somat dar doar pentru cele platite si netrimise la politie - Timis.

legat de al doilea topic cu uleiul - dar de ce sa nu discutam despre ulei? e tabu?

unii zic ca se consuma ulei - unii zic ca si cu sintetic si cu semi si mineral - dar nu am reusit sa aflu pe la ce nr de kilometrii se schimba acel ulei - si mi-i jena sa insist. :D.

mi se pare ciudat ca unele consuma si altele nu - diferente de productie - ma indoiesc.

si daca tot suntem la capitolul plangeri v-am zis ca ma mai inerveaza o chestie la dl? - felul cum au proiectat urechea de prindere casca sub sa - ce mama naibii au facut- asa lunga si aproape inutilizabila? sau e intentionat asa sa fie utila doar pe vreme rece - de la efort si nervi te incalzesti de nu iti mai trebuie nimic - astept sa fiu cu saua jos si cu flexul la indemana .

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folosit normal Vstromul nu consuma ulei. Calcat pe coada, demaraje disperate si 180 pe autostrada probabil ca da. Uleiul se schimba la cel mult 6000, dar asta deja se stie. Mie mi-a consumat o singura data la intoarcerea dintr-un concediu, cand am depasit limita de 6000 ca inca 1000 si pe autostrada a trebuit sa cumpar ulei sa completez. Nu am purtat sticla de ulei la mine niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna.

Am si eu o intrebare(sa nu iau la rasfoit cele 600 si.. de pagini).

Cei care aveti crash bar, de care aveti?

Are careva informatii cat de bune sunt cele de la "heavy duties.ro"?

vreau sa-mi montez si eu dar sunt la inceput cu fenomenul respectiv.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Givi TN528 in cazul meu :) . pt 650 ai nevoie de TN532

arata bine si sunt relativ ieftine (cu doar 10 ron mai scumpe decat la baieti mentionati de tine , daca stii de unde sa le iei :) )

uite cum arata (e poza luata de pe net)

2006%5C09%5C12%5Cbikepics-677003-full.jpg

Editat de Sergiu_Q
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Givi TN528 in cazul meu :) . pt 650 ai nevoie de TN532

arata bine si sunt relativ ieftine (cu doar 10 ron mai scumpe decat la baieti mentionati de tine , daca stii de unde sa le iei :) )

uite cum arata (e poza luata de pe net)

2006%5C09%5C12%5Cbikepics-677003-full.jpg

Clar ca nu stiu de unde pot lua la pret bun , doar de aia am scris aici:)

Iau in considerare orce sfat bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

In alta ordine de idei, am facut schimb de ulei, am bagat semisynth de la Repsol... nu vreau sa incep o nou discutie pe o veche tema, dar dupa 450 de km nu-mi place. Schimb foarte greu treptele de viteza. Senzatia de smoala in cutie... cu motorul cald chiar. Scap de efect undeva la peste 6000 de ture, cea ce ma cam incurca la mersul in oras. Am sa revin la Motul 5100... nu ma intrebati de ce am trecut la Repsol, va rog!

 

Bafta

 

salut, daca nu e ok uleiul hai sa il schimbam. eu te-am sfatuit, eu trag ponoasele. dar daca e asa naspa trei sa imi spui si mie, sa vad cine e nemultumit si cine e. ca sa stiu daca il mai pun sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, daca nu e ok uleiul hai sa il schimbam. eu te-am sfatuit, eu trag ponoasele. dar daca e asa naspa trei sa imi spui si mie, sa vad cine e nemultumit si cine e. ca sa stiu daca il mai pun sau nu.

 

Fabio, sa fim seriosi! Tu ti-ai oferit parerea, nu m-ai obligat. Ai bagat uleiul cu acceptul meu, n-ai facut-o de capul tau.

Chestia asta cu uleiul e o mare nebunie, imposibil de prezis ce ulei va merge in ce motoreta. Iar parerea utilizatorului este formata in baza a catorva criterii foarte empirice, cum se "simte", cum se "aude" si cat "mananca". Pe Discovery este un material referitor la locomotive. In acest material este prezentat un specialist in analiza uleiurilor ce curg prin locomotiva si garnituri. O analiza complicata cu multe aparate spectometralosciloscopicofaradeice... m-a pierdut dupa cateva zeci de secunde, din care specialistul tragea concluzii despre problemele si uzurile motoarelor.

 

Deci, sa fim serios cu [repet] nebunia asta cu uleiurile, care-i mai bun, mai rau sau cum o fi. Eu recunosc, lucrul care ma deranjat de cate ori am pus altceva in motor decat 5100, a fost efectul de "agatare" sau "smoliciune" ce apare la schimbarea vitezelor. In rest, ce se intampla in motor, D-zeu cu mila, ca nu prea stiu si nici nu prea am cum sa verific.

 

Asa dar Fabio, stai linistit, o sa-l schimb cand n-o sa mai rezist si voi avea 200 de lei in plus. Am facut comentariul in ideea ca poate se vor aduna mai multe pareri negative, sau vor striga mai multi "frate esti praf!" :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba ce secretosi e uamenii pe acilea, da ziceti-ne si noua ca mai au si altii nevoie!!!

 

CLASIFIED !!! eeeeeek.gif

 

motofly dar nu am vrut sa le fac reclama.

aduc orice pt susuki, dar si alte chestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...