Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

1348294609[/url]' post='3238518']

Nu la toate ... la a ta spre exemplu toate mi se par premium, frane, suspensii, materialele folosite sunt de alta calitate... mai putin comutatorul la manerele incalzite :lol: :lol: :lol: ala zgarie retina la bmw-isti

@gospodarul

Daca sunt liber weekend-ul in care va hotarati vin cu cea mai mare placere :cheers:

 

Bugetul este fix, dar nu este acelasi pt toate motocicletele, ca si pretul de vanzare. Manerele incalzite au costat 40euro si sunt super.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bogdan harea Apropo de manere incalzite, ale mele incalzesc inegal, stangul mau mult decat dreptul, astfel incat pina se incalzeste dreptul, manerul stang aproape frige. Care o fi problema? :scratch:

 

P.S. Nu vii la Bran sau unde o fi, weekendul urmator? :cheers:

 

Scuze ca ma bag in seama dar ar fi bine sa verifici lungimea cablului de la intrerupator la fiecare maner.

Pentru a se incalzi la fel trebuie sa aibe aceeasi lungime.

Daca vrei povestea lunga dami un pm

Editat de big_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care a mai schimbat discurile de fata la v-strom? Ce alternative sunt la cele originale?

Ele sunt pe la 4,6mm si aia mici cu ochii oblici spun ceva de 4,5mm minim deci nu as mai avea mult.

Nu sunt strambe, nu vibreaza insa nu stiu cat de sanatos este sa merg cu ele mai tocite.

Pareri?

Cele mai ieftine pe ebay sunt niste chinezarii tip wave dar parca nu as pune asa ceva.

Sau are ceva daca merg cu ele pana pe la 4,3-4,4mm?

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am mers pana sub 4. ai pus frane de ss si pui discuri chinezesti? :scratch:

Alea chinezesti au picat din start. Le-am adus in discutie doar ca si pret minim. Daca vroiam ceva chinezesc luam bmw :lol:

Am gasit originale noi la 200 de lire perechea ceea ce e ok odata la 4-5 ani...

Daca la tine a mers a mers pana sub 4mm inseamna ca mai stau linistit o perioada :moto: (facand analogie s-au dus 0,4mm in aproape 85.000 si acum au 4,6mm daca merg pe aceeasi tipuri de placute macar 50.000km tot mai trag de ele) Credeam ca exista riscul sa se rupa ceva pe la ele sub 4,5mm da m-am mai linistit.

Multam de pont :cheers:

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea chinezesti au picat din start. Le-am adus in discutie doar ca si pret minim. Daca vroiam ceva chinezesc luam bmw :lol: Am gasit originale noi la 200 de lire perechea ceea ce e ok odata la 4-5 ani... Daca la tine a mers a mers pana sub 4mm inseamna ca mai stau linistit o perioada :moto: (facand analogie s-au dus 0,4mm in aproape 85.000 si acum au 4,6mm daca merg pe aceeasi tipuri de placute macar 50.000km tot mai trag de ele) Credeam ca exista riscul sa se rupa ceva pe la ele sub 4,5mm da m-am mai linistit.Multam de pont :cheers:

ideea este ca eu am avut franele originale de am mers asa. tu acum ai frane mult superioare, sa nu cedeze mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai as veni si eu la w-end-ul de sf de sezon.

 

Ziceti unde, si daca nu e nevoie de cort ma bag

 

te rog baga un ochi aici http://www.vstromania.ro/forum/51-2012/5007-vstromania-editie-de-sfarsit-de-sezon- si scrie-te pe lista.

 

Nu la toate ... la a ta spre exemplu toate mi se par premium, frane, suspensii, materialele folosite sunt de alta calitate... mai putin comutatorul la manerele incalzite :lol: :lol: :lol: ala zgarie retina la bmw-isti

@gospodarul

Daca sunt liber weekend-ul in care va hotarati vin cu cea mai mare placere :cheers:

 

e weekendul asta, daca vrei sa vii, baga o linie noua la lista, :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am inteles unde e gluma.

 

Care se mai inscrie la iesirea din weekend-ul asta, zona Bran Moeciu?

eu is mai moldovean ca tine...poate de asta nu ne intelegem :crack:

....hai nu mai fi ca o fata mare :blbl:

 

ai mai multe detalii despre ieșirea asta ?

eu am în plan o ieșire la Veliko cu o pisi noua...dar dacă se răzgândește fata și nu mai are chef de plimbare, vin și eu la Bran.

sincer eu am chef de plimbare. daca e intalnire de betivaneala nu vin ca nu ma tine ficatu'

 

....10 minute mai tarziu....

am gasit si eu topicul pe vstromania, dar nimic despre ce se va intampla acolo :) . deci e cu betivaneala ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit am rezolvat problema cu opririle motorului,smuceli,etc...Era TPS-ul dus.L-am schimbat la unguri si acum merge bine.Si in aceeasi zi am facut o vizita la un centru dyno tuning.Cam asta a iesit:98,4 CP reali,pusi la sol(119 la ambreiaj) si cuplu de 98,6 NM,ceea ce nu e rau deloc.In viteza a 5-a de la vreo 8800 RPM in sus,se pierd cca.20 CP,de aceea i-am pus un derestrictor.Cei care au V Strom 1000 K8 sa nu dea bani pe kituri de eliminat lambda.Trebuie anulat doar un fir din ECM.Concluzia:daca vrei sa mearga de sa rupa,fara sa ridici consumul aproape deloc,iata:un PCIII,un derestictor si un tuner care stie ce face...Si cand ma gandesc,,ca in Romania asta,asa ceva e de-a dreptul imposibil...Ce e al lor,e al lor!Ungurii te rezolva cu orice si la preturi de bun simt!

post-44963-0-35085700-1348599628_thumb.jpg

post-44963-0-25974300-1348599643_thumb.jpg

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit am rezolvat problema cu opririle motorului,smuceli,etc...Era TPS-ul dus.L-am schimbat la unguri si acum merge bine.Si in aceeasi zi am facut o vizita la un centru dyno tuning.Cam asta a iesit:98,4 CP reali,pusi la sol(119 la ambreiaj) si cuplu de 98,6 NM,ceea ce nu e rau deloc.In viteza a 5-a de la vreo 8800 RPM in sus,se pierd cca.20 CP,de aceea i-am pus un derestrictor.Cei care au V Strom 1000 K8 sa nu dea bani pe kituri de eliminat lambda.Trebuie anulat doar un fir din ECM.Concluzia:daca vrei sa mearga de sa rupa,fara sa ridici consumul aproape deloc,iata:un PCIII,un derestictor si un tuner care stie ce face...Si cand ma gandesc,,ca in Romania asta,asa ceva e de-a dreptul imposibil...Ce e al lor,e al lor!Ungurii te rezolva cu orice si la preturi de bun simt!

98 de cai la roata :ok:

A crescut si top-speed-ul? Ca oricum asta de 1000 alerga ca un drac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit am rezolvat problema cu opririle motorului,smuceli,etc...Era TPS-ul dus.L-am schimbat la unguri si acum merge bine.Si in aceeasi zi am facut o vizita la un centru dyno tuning.Cam asta a iesit:98,4 CP reali,pusi la sol(119 la ambreiaj) si cuplu de 98,6 NM,ceea ce nu e rau deloc.In viteza a 5-a de la vreo 8800 RPM in sus,se pierd cca.20 CP,de aceea i-am pus un derestrictor.Cei care au V Strom 1000 K8 sa nu dea bani pe kituri de eliminat lambda.Trebuie anulat doar un fir din ECM.Concluzia:daca vrei sa mearga de sa rupa,fara sa ridici consumul aproape deloc,iata:un PCIII,un derestictor si un tuner care stie ce face...Si cand ma gandesc,,ca in Romania asta,asa ceva e de-a dreptul imposibil...Ce e al lor,e al lor!Ungurii te rezolva cu orice si la preturi de bun simt!

Limitarea puterii in ultimile trepte era pt micsorarea vitezei max, care depaseste cu mult 200km/h, iar restul motocicletei, suspensie, ciclistica, pozitie, nu sunt facute pt aceasta viteza in conditii de siguranta.Prima varianta 2002 nu era restrictionata si au fost probleme.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin bre, vin si io. Si daca nu vin, bere :D

 

Am incercat sa scriu pe vstromania, dar am uitat userul si parola, acum nu mai am timp sa le recuperez ca sunt pe fuga.

 

Solo ma prezint, asa ca trebuie sa impart camera cu cineva...

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ca cu ursu am nimerit beer.gif

 

Deci stau cu Big Boy.

 

 

 

Cei care plecati vineri din Buc de la ce ora si de unde plecati, trebuie sa vad daca pot sa plec de vineri sau de sambata de la prima ora (cu Big Boy)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limitarea puterii in ultimile trepte era pt micsorarea vitezei max, care depaseste cu mult 200km/h, iar restul motocicletei, suspensie, ciclistica, pozitie, nu sunt facute pt aceasta viteza in conditii de siguranta.Prima varianta 2002 nu era restrictionata si au fost probleme.

Asa e!Acum merge de rupe asfaltul(nu ca n-ar fi mers si inainte)in orice viteza,cu bagaje grele si 2 persoane,fie dealul cat o fi...Eu nu merg tare decat rareori,dar acum merge rotund,nu mai vibreaza chiar asa si acolo unde mergeam cu a 2-a acum merg cu a 3-a.Plus ca in situatii mai nasoale un sprint instant te poate scoate.Nu a fost tocmai ieftina "afacerea"dar merita din plin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referirotor la "intrunirea" de la Fundata...

in 20 min ma pornesc (5pm )...e cam tarziu ...dar mai este careva care merge acum ?

 

0740072363

 

o iau prin targoviste, rucar, fundata

 

o sa merg mai alert decat de obicei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O idee pentru amplasarea afisajului vitezelor(daca aveti derestrictor cu afisaj).Nu il ploua si nici nu atrage privirea celor care nu prea isi tin mainile acasa.Cand e stins se confunda cu "peisajul".

post-44963-0-20530700-1348910152_thumb.jpg

post-44963-0-74368000-1348910192_thumb.jpg

post-44963-0-94490900-1348910205_thumb.jpg

post-44963-0-57001600-1348910214_thumb.jpg

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate monta si in bord in partea de jos a turometrului. Firele de legatura trec prin garnitura de burete care etansaza cele doua jumatati ale bordului, Este protejat si de ploaie si la loviri accidentale. Montarea este relativ usoara, dar afisajul trebuie sa fie neprotejat de o carcasa, cum este cazul mai sus. Cel mai greu este sa faci rost de un indicator, ca fabricantul nostru s-a pensionat!!!!! :scratch: Buna treaba ai facut. Inca oftez dupa un indicator de treapta pt ST. Pe Vstrom era minunat.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate monta si in bord in partea de jos a turometrului. Firele de legatura trec prin garnitura de burete care etansaza cele doua jumatati ale bordului, Este protejat si de ploaie si la loviri accidentale. Montarea este relativ usoara, dar afisajul trebuie sa fie neprotejat de o carcasa, cum este cazul mai sus. Cel mai greu este sa faci rost de un indicator, ca fabricantul nostru s-a pensionat!!!!! :scratch: Buna treaba ai facut. Inca oftez dupa un indicator de treapta pt ST. Pe Vstrom era minunat.

M-am gandit si la asta,dar riscam sa distrug afisajul daca incercam sa-l deschilotez si la o eventuala demontare merge mai usor.Personal nu prea ma coafeaza afisajul,dar daca derestrictorul asa a venit,asa l-am lasat,desi ma gandeam sa-l indepartez.Apropo! ST e Pan European?Ma batea gandul,dar dupa ce am mers cu cea de 1100 am renuntat.Nu aveam loc la genunchi,ghidonul cam in fata si cam jos si pe drumuri foarte virajate mi s-a parut cam dulap...dar ma rog,per ansamblu e o touring adevarata.Motorul,mai ales lipsa vibratiilor,calitatea fabricatiei si cutia mi se par remarcabile.

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...