Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

io am mers pana sub 4. ai pus frane de ss si pui discuri chinezesti? :scratch:

Alea chinezesti au picat din start. Le-am adus in discutie doar ca si pret minim. Daca vroiam ceva chinezesc luam bmw :lol:

Am gasit originale noi la 200 de lire perechea ceea ce e ok odata la 4-5 ani...

Daca la tine a mers a mers pana sub 4mm inseamna ca mai stau linistit o perioada :moto: (facand analogie s-au dus 0,4mm in aproape 85.000 si acum au 4,6mm daca merg pe aceeasi tipuri de placute macar 50.000km tot mai trag de ele) Credeam ca exista riscul sa se rupa ceva pe la ele sub 4,5mm da m-am mai linistit.

Multam de pont :cheers:

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea chinezesti au picat din start. Le-am adus in discutie doar ca si pret minim. Daca vroiam ceva chinezesc luam bmw :lol: Am gasit originale noi la 200 de lire perechea ceea ce e ok odata la 4-5 ani... Daca la tine a mers a mers pana sub 4mm inseamna ca mai stau linistit o perioada :moto: (facand analogie s-au dus 0,4mm in aproape 85.000 si acum au 4,6mm daca merg pe aceeasi tipuri de placute macar 50.000km tot mai trag de ele) Credeam ca exista riscul sa se rupa ceva pe la ele sub 4,5mm da m-am mai linistit.Multam de pont :cheers:

ideea este ca eu am avut franele originale de am mers asa. tu acum ai frane mult superioare, sa nu cedeze mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai as veni si eu la w-end-ul de sf de sezon.

 

Ziceti unde, si daca nu e nevoie de cort ma bag

 

te rog baga un ochi aici http://www.vstromania.ro/forum/51-2012/5007-vstromania-editie-de-sfarsit-de-sezon- si scrie-te pe lista.

 

Nu la toate ... la a ta spre exemplu toate mi se par premium, frane, suspensii, materialele folosite sunt de alta calitate... mai putin comutatorul la manerele incalzite :lol: :lol: :lol: ala zgarie retina la bmw-isti

@gospodarul

Daca sunt liber weekend-ul in care va hotarati vin cu cea mai mare placere :cheers:

 

e weekendul asta, daca vrei sa vii, baga o linie noua la lista, :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am inteles unde e gluma.

 

Care se mai inscrie la iesirea din weekend-ul asta, zona Bran Moeciu?

eu is mai moldovean ca tine...poate de asta nu ne intelegem :crack:

....hai nu mai fi ca o fata mare :blbl:

 

ai mai multe detalii despre ieșirea asta ?

eu am în plan o ieșire la Veliko cu o pisi noua...dar dacă se răzgândește fata și nu mai are chef de plimbare, vin și eu la Bran.

sincer eu am chef de plimbare. daca e intalnire de betivaneala nu vin ca nu ma tine ficatu'

 

....10 minute mai tarziu....

am gasit si eu topicul pe vstromania, dar nimic despre ce se va intampla acolo :) . deci e cu betivaneala ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit am rezolvat problema cu opririle motorului,smuceli,etc...Era TPS-ul dus.L-am schimbat la unguri si acum merge bine.Si in aceeasi zi am facut o vizita la un centru dyno tuning.Cam asta a iesit:98,4 CP reali,pusi la sol(119 la ambreiaj) si cuplu de 98,6 NM,ceea ce nu e rau deloc.In viteza a 5-a de la vreo 8800 RPM in sus,se pierd cca.20 CP,de aceea i-am pus un derestrictor.Cei care au V Strom 1000 K8 sa nu dea bani pe kituri de eliminat lambda.Trebuie anulat doar un fir din ECM.Concluzia:daca vrei sa mearga de sa rupa,fara sa ridici consumul aproape deloc,iata:un PCIII,un derestictor si un tuner care stie ce face...Si cand ma gandesc,,ca in Romania asta,asa ceva e de-a dreptul imposibil...Ce e al lor,e al lor!Ungurii te rezolva cu orice si la preturi de bun simt!

post-44963-0-35085700-1348599628_thumb.jpg

post-44963-0-25974300-1348599643_thumb.jpg

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit am rezolvat problema cu opririle motorului,smuceli,etc...Era TPS-ul dus.L-am schimbat la unguri si acum merge bine.Si in aceeasi zi am facut o vizita la un centru dyno tuning.Cam asta a iesit:98,4 CP reali,pusi la sol(119 la ambreiaj) si cuplu de 98,6 NM,ceea ce nu e rau deloc.In viteza a 5-a de la vreo 8800 RPM in sus,se pierd cca.20 CP,de aceea i-am pus un derestrictor.Cei care au V Strom 1000 K8 sa nu dea bani pe kituri de eliminat lambda.Trebuie anulat doar un fir din ECM.Concluzia:daca vrei sa mearga de sa rupa,fara sa ridici consumul aproape deloc,iata:un PCIII,un derestictor si un tuner care stie ce face...Si cand ma gandesc,,ca in Romania asta,asa ceva e de-a dreptul imposibil...Ce e al lor,e al lor!Ungurii te rezolva cu orice si la preturi de bun simt!

98 de cai la roata :ok:

A crescut si top-speed-ul? Ca oricum asta de 1000 alerga ca un drac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit am rezolvat problema cu opririle motorului,smuceli,etc...Era TPS-ul dus.L-am schimbat la unguri si acum merge bine.Si in aceeasi zi am facut o vizita la un centru dyno tuning.Cam asta a iesit:98,4 CP reali,pusi la sol(119 la ambreiaj) si cuplu de 98,6 NM,ceea ce nu e rau deloc.In viteza a 5-a de la vreo 8800 RPM in sus,se pierd cca.20 CP,de aceea i-am pus un derestrictor.Cei care au V Strom 1000 K8 sa nu dea bani pe kituri de eliminat lambda.Trebuie anulat doar un fir din ECM.Concluzia:daca vrei sa mearga de sa rupa,fara sa ridici consumul aproape deloc,iata:un PCIII,un derestictor si un tuner care stie ce face...Si cand ma gandesc,,ca in Romania asta,asa ceva e de-a dreptul imposibil...Ce e al lor,e al lor!Ungurii te rezolva cu orice si la preturi de bun simt!

Limitarea puterii in ultimile trepte era pt micsorarea vitezei max, care depaseste cu mult 200km/h, iar restul motocicletei, suspensie, ciclistica, pozitie, nu sunt facute pt aceasta viteza in conditii de siguranta.Prima varianta 2002 nu era restrictionata si au fost probleme.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin bre, vin si io. Si daca nu vin, bere :D

 

Am incercat sa scriu pe vstromania, dar am uitat userul si parola, acum nu mai am timp sa le recuperez ca sunt pe fuga.

 

Solo ma prezint, asa ca trebuie sa impart camera cu cineva...

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ca cu ursu am nimerit beer.gif

 

Deci stau cu Big Boy.

 

 

 

Cei care plecati vineri din Buc de la ce ora si de unde plecati, trebuie sa vad daca pot sa plec de vineri sau de sambata de la prima ora (cu Big Boy)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limitarea puterii in ultimile trepte era pt micsorarea vitezei max, care depaseste cu mult 200km/h, iar restul motocicletei, suspensie, ciclistica, pozitie, nu sunt facute pt aceasta viteza in conditii de siguranta.Prima varianta 2002 nu era restrictionata si au fost probleme.

Asa e!Acum merge de rupe asfaltul(nu ca n-ar fi mers si inainte)in orice viteza,cu bagaje grele si 2 persoane,fie dealul cat o fi...Eu nu merg tare decat rareori,dar acum merge rotund,nu mai vibreaza chiar asa si acolo unde mergeam cu a 2-a acum merg cu a 3-a.Plus ca in situatii mai nasoale un sprint instant te poate scoate.Nu a fost tocmai ieftina "afacerea"dar merita din plin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referirotor la "intrunirea" de la Fundata...

in 20 min ma pornesc (5pm )...e cam tarziu ...dar mai este careva care merge acum ?

 

0740072363

 

o iau prin targoviste, rucar, fundata

 

o sa merg mai alert decat de obicei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O idee pentru amplasarea afisajului vitezelor(daca aveti derestrictor cu afisaj).Nu il ploua si nici nu atrage privirea celor care nu prea isi tin mainile acasa.Cand e stins se confunda cu "peisajul".

post-44963-0-20530700-1348910152_thumb.jpg

post-44963-0-74368000-1348910192_thumb.jpg

post-44963-0-94490900-1348910205_thumb.jpg

post-44963-0-57001600-1348910214_thumb.jpg

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate monta si in bord in partea de jos a turometrului. Firele de legatura trec prin garnitura de burete care etansaza cele doua jumatati ale bordului, Este protejat si de ploaie si la loviri accidentale. Montarea este relativ usoara, dar afisajul trebuie sa fie neprotejat de o carcasa, cum este cazul mai sus. Cel mai greu este sa faci rost de un indicator, ca fabricantul nostru s-a pensionat!!!!! :scratch: Buna treaba ai facut. Inca oftez dupa un indicator de treapta pt ST. Pe Vstrom era minunat.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate monta si in bord in partea de jos a turometrului. Firele de legatura trec prin garnitura de burete care etansaza cele doua jumatati ale bordului, Este protejat si de ploaie si la loviri accidentale. Montarea este relativ usoara, dar afisajul trebuie sa fie neprotejat de o carcasa, cum este cazul mai sus. Cel mai greu este sa faci rost de un indicator, ca fabricantul nostru s-a pensionat!!!!! :scratch: Buna treaba ai facut. Inca oftez dupa un indicator de treapta pt ST. Pe Vstrom era minunat.

M-am gandit si la asta,dar riscam sa distrug afisajul daca incercam sa-l deschilotez si la o eventuala demontare merge mai usor.Personal nu prea ma coafeaza afisajul,dar daca derestrictorul asa a venit,asa l-am lasat,desi ma gandeam sa-l indepartez.Apropo! ST e Pan European?Ma batea gandul,dar dupa ce am mers cu cea de 1100 am renuntat.Nu aveam loc la genunchi,ghidonul cam in fata si cam jos si pe drumuri foarte virajate mi s-a parut cam dulap...dar ma rog,per ansamblu e o touring adevarata.Motorul,mai ales lipsa vibratiilor,calitatea fabricatiei si cutia mi se par remarcabile.

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a ferit Dumnezeu de acel ST. Al meu este Supertenere 1200 pe care unii l-au botezat tot ST.

Eeee....Fain,fain.Am vazut una pe drum,la un olandez si am mers o bucata impreuna.Dar mi s-a parut destul de ingusta(asa,mai offroad) si ciudat faptul ca,doar ce am intrat in oras si deja ii mergea ventilatorul in draci,pe cand umila mea Suzi tacea malc.Spun asta fiindca amandoi veneam de la drum lung si oricum erau incinse ambele motoare.Poate ca asa e setat senzorul de temperatura din radiator,nu stiu.Oricum e un motor pe cinste.Felicitari!!!

A!Sa nu uit!Nu stie careva cum dracu sa reglez farurile cand sunt incarcat bine?Adica stiu cum,dar nu are careva idee despre o scula,o cheie improvizata,ceva,ca sistemul de reglare sus-jos la Suzuki e ca naiba... :scratch:

 

Are cineva asa ceva pe motor?

post-44963-0-85361900-1348941988_thumb.jpg

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1348941991[/url]' post='3245647']

Eeee....Fain,fain.Am vazut una pe drum,la un olandez si am mers o bucata impreuna.Dar mi s-a parut destul de ingusta(asa,mai offroad) si ciudat faptul ca,doar ce am intrat in oras si deja ii mergea ventilatorul in draci,pe cand umila mea Suzi tacea malc.Spun asta fiindca amandoi veneam de la drum lung si oricum erau incinse ambele motoare.Poate ca asa e setat senzorul de temperatura din radiator,nu stiu.Oricum e un motor pe cinste.Felicitari!!!

A!Sa nu uit!Nu stie careva cum dracu sa reglez farurile cand sunt incarcat bine?Adica stiu cum,dar nu are careva idee despre o scula,o cheie improvizata,ceva,ca sistemul de reglare sus-jos la Suzuki e ca naiba... :scratch:

 

Are cineva asa ceva pe motor?

 

La reglarea farurilor se puneau doape de CocaCola sauPepsi presate in capul suruburilor de reglaj si apoi le puteai actiona direct cu mana. Erau bune doapele mai vechi ca astea noi sunt mai subtiri pt economie si s-ar putea sa nu poata fi folosite. Supertenerele intradevar in oras se incalzeste destul de repede mai ales la semafor, dar ventilatorul este supradimensionat si raceste imediat, pornind mai des decat la Vstrom. Asta probabil pt ca are radiatorul destul de mic si amplasat pe laterala. La drum intins nu a pornit niciodata, chiar daca am mers incet, sau foarte repede. Senzorul porneste la 105 si se opreste la 95.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La reglarea farurilor se puneau doape de CocaCola sauPepsi presate in capul suruburilor de reglaj si apoi le puteai actiona direct cu mana. Erau bune doapele mai vechi ca astea noi sunt mai subtiri pt economie si s-ar putea sa nu poata fi folosite. Supertenerele intradevar in oras se incalzeste destul de repede mai ales la semafor, dar ventilatorul este supradimensionat si raceste imediat, pornind mai des decat la Vstrom. Asta probabil pt ca are radiatorul destul de mic si amplasat pe laterala. La drum intins nu a pornit niciodata, chiar daca am mers incet, sau foarte repede. Senzorul porneste la 105 si se opreste la 95.

Da,ma gandeam eu.Am vazut ca pe dreapta e acumulatorul si electronica.Dar nu cred ca e vreun bai.Oricum e facuta sa reziste la abuzuri serioase.Referitor la problema mea,cred ca voi suda de doua tubulare cate o mica rozeta(nu va ganditi la prostii)si vad eu pe urma cum le fixez pe suruburile de reglaj.Eventual dau o gaura mai mica de-a lungul surubului de reglaj,fac filet si voi fixa rozetele cu o saiba si un surub mai subtire.Si daca ma gandesc bine o tubulara ajunge,daca o tai in doua fiindca latimea capului surubului de de reglaj e de vreo 4,5-5 mm.Nu stiu cat de explicit am fost :scratch: Ei?Astept sugestii fiindca tre' s-o fac neaparat.M-am saturat sa tot fiu blitzuit de masini,noaptea(doar cand sunt incarcat bine.Solo nu e nici o problema)

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O idee pentru amplasarea afisajului vitezelor(daca aveti derestrictor cu afisaj).Nu il ploua si nici nu atrage privirea celor care nu prea isi tin mainile acasa.Cand e stins se confunda cu "peisajul".

de unde ai luat modulul asta ?

vroiam sa iau si eu unul dar mi s-au parut foarte scumpe . cel mai ieftin l-am gasit pe la 65$+11$ transportul. daca asta e pretul ...mai bine mi-l fac singur ...si-i mai pun si-un termometru si poate si alte functii :)

 

Referitor la problema mea,cred ca voi suda de doua tubulare cate o mica rozeta(nu va ganditi la prostii)si vad eu pe urma cum le fixez pe suruburile de reglaj.Eventual dau o gaura mai mica de-a lungul surubului de reglaj,fac filet si voi fixa rozetele cu o saiba si un surub mai subtire.Si daca ma gandesc bine o tubulara ajunge,daca o tai in doua fiindca latimea capului surubului de de reglaj e de vreo 4,5-5 mm.Nu stiu cat de explicit am fost :scratch: Ei?Astept sugestii fiindca tre' s-o fac neaparat.M-am saturat sa tot fiu blitzuit de masini,noaptea(doar cand sunt incarcat bine.Solo nu e nici o problema)

 

poate o piulita fluture cu o tubulara in cap ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...