florin.radu Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 (editat) io am mers pana sub 4. ai pus frane de ss si pui discuri chinezesti? Alea chinezesti au picat din start. Le-am adus in discutie doar ca si pret minim. Daca vroiam ceva chinezesc luam bmw Am gasit originale noi la 200 de lire perechea ceea ce e ok odata la 4-5 ani... Daca la tine a mers a mers pana sub 4mm inseamna ca mai stau linistit o perioada (facand analogie s-au dus 0,4mm in aproape 85.000 si acum au 4,6mm daca merg pe aceeasi tipuri de placute macar 50.000km tot mai trag de ele) Credeam ca exista riscul sa se rupa ceva pe la ele sub 4,5mm da m-am mai linistit. Multam de pont Editat Septembrie 23, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Daca vroiam ceva chinezesc luam bmw .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Alea chinezesti au picat din start. Le-am adus in discutie doar ca si pret minim. Daca vroiam ceva chinezesc luam bmw Am gasit originale noi la 200 de lire perechea ceea ce e ok odata la 4-5 ani... Daca la tine a mers a mers pana sub 4mm inseamna ca mai stau linistit o perioada (facand analogie s-au dus 0,4mm in aproape 85.000 si acum au 4,6mm daca merg pe aceeasi tipuri de placute macar 50.000km tot mai trag de ele) Credeam ca exista riscul sa se rupa ceva pe la ele sub 4,5mm da m-am mai linistit.Multam de pont ideea este ca eu am avut franele originale de am mers asa. tu acum ai frane mult superioare, sa nu cedeze mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Ale mele au 5.35 mm. Cum domne 5,35mm la tine in loc sa se consume cresc? Stiam ca se depune material din placute pe disc dar nu atat de gros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 e moldovean. asta ar fi singura explicatie probabil si ale mele au mai crescut oleaca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 pai si la ardeleni ce se intampla? sa stiu la ce sa ma astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Pai as veni si eu la w-end-ul de sf de sezon. Ziceti unde, si daca nu e nevoie de cort ma bag te rog baga un ochi aici http://www.vstromania.ro/forum/51-2012/5007-vstromania-editie-de-sfarsit-de-sezon- si scrie-te pe lista. Nu la toate ... la a ta spre exemplu toate mi se par premium, frane, suspensii, materialele folosite sunt de alta calitate... mai putin comutatorul la manerele incalzite :lol: ala zgarie retina la bmw-isti @gospodarul Daca sunt liber weekend-ul in care va hotarati vin cu cea mai mare placere e weekendul asta, daca vrei sa vii, baga o linie noua la lista, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Nu am inteles unde e gluma. Care se mai inscrie la iesirea din weekend-ul asta, zona Bran Moeciu? eu is mai moldovean ca tine...poate de asta nu ne intelegem ....hai nu mai fi ca o fata mare ai mai multe detalii despre ieșirea asta ? eu am în plan o ieșire la Veliko cu o pisi noua...dar dacă se răzgândește fata și nu mai are chef de plimbare, vin și eu la Bran. sincer eu am chef de plimbare. daca e intalnire de betivaneala nu vin ca nu ma tine ficatu' ....10 minute mai tarziu.... am gasit si eu topicul pe vstromania, dar nimic despre ce se va intampla acolo . deci e cu betivaneala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) In sfarsit am rezolvat problema cu opririle motorului,smuceli,etc...Era TPS-ul dus.L-am schimbat la unguri si acum merge bine.Si in aceeasi zi am facut o vizita la un centru dyno tuning.Cam asta a iesit:98,4 CP reali,pusi la sol(119 la ambreiaj) si cuplu de 98,6 NM,ceea ce nu e rau deloc.In viteza a 5-a de la vreo 8800 RPM in sus,se pierd cca.20 CP,de aceea i-am pus un derestrictor.Cei care au V Strom 1000 K8 sa nu dea bani pe kituri de eliminat lambda.Trebuie anulat doar un fir din ECM.Concluzia:daca vrei sa mearga de sa rupa,fara sa ridici consumul aproape deloc,iata:un PCIII,un derestictor si un tuner care stie ce face...Si cand ma gandesc,,ca in Romania asta,asa ceva e de-a dreptul imposibil...Ce e al lor,e al lor!Ungurii te rezolva cu orice si la preturi de bun simt! Editat Septembrie 25, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 In sfarsit am rezolvat problema cu opririle motorului,smuceli,etc...Era TPS-ul dus.L-am schimbat la unguri si acum merge bine.Si in aceeasi zi am facut o vizita la un centru dyno tuning.Cam asta a iesit:98,4 CP reali,pusi la sol(119 la ambreiaj) si cuplu de 98,6 NM,ceea ce nu e rau deloc.In viteza a 5-a de la vreo 8800 RPM in sus,se pierd cca.20 CP,de aceea i-am pus un derestrictor.Cei care au V Strom 1000 K8 sa nu dea bani pe kituri de eliminat lambda.Trebuie anulat doar un fir din ECM.Concluzia:daca vrei sa mearga de sa rupa,fara sa ridici consumul aproape deloc,iata:un PCIII,un derestictor si un tuner care stie ce face...Si cand ma gandesc,,ca in Romania asta,asa ceva e de-a dreptul imposibil...Ce e al lor,e al lor!Ungurii te rezolva cu orice si la preturi de bun simt! 98 de cai la roata A crescut si top-speed-ul? Ca oricum asta de 1000 alerga ca un drac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) In sfarsit am rezolvat problema cu opririle motorului,smuceli,etc...Era TPS-ul dus.L-am schimbat la unguri si acum merge bine.Si in aceeasi zi am facut o vizita la un centru dyno tuning.Cam asta a iesit:98,4 CP reali,pusi la sol(119 la ambreiaj) si cuplu de 98,6 NM,ceea ce nu e rau deloc.In viteza a 5-a de la vreo 8800 RPM in sus,se pierd cca.20 CP,de aceea i-am pus un derestrictor.Cei care au V Strom 1000 K8 sa nu dea bani pe kituri de eliminat lambda.Trebuie anulat doar un fir din ECM.Concluzia:daca vrei sa mearga de sa rupa,fara sa ridici consumul aproape deloc,iata:un PCIII,un derestictor si un tuner care stie ce face...Si cand ma gandesc,,ca in Romania asta,asa ceva e de-a dreptul imposibil...Ce e al lor,e al lor!Ungurii te rezolva cu orice si la preturi de bun simt! Limitarea puterii in ultimile trepte era pt micsorarea vitezei max, care depaseste cu mult 200km/h, iar restul motocicletei, suspensie, ciclistica, pozitie, nu sunt facute pt aceasta viteza in conditii de siguranta.Prima varianta 2002 nu era restrictionata si au fost probleme. Editat Septembrie 26, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) Vin bre, vin si io. Si daca nu vin, bere Am incercat sa scriu pe vstromania, dar am uitat userul si parola, acum nu mai am timp sa le recuperez ca sunt pe fuga. Solo ma prezint, asa ca trebuie sa impart camera cu cineva... Editat Septembrie 26, 2012 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Chiar ca cu ursu am nimerit Deci stau cu Big Boy. Cei care plecati vineri din Buc de la ce ora si de unde plecati, trebuie sa vad daca pot sa plec de vineri sau de sambata de la prima ora (cu Big Boy) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Limitarea puterii in ultimile trepte era pt micsorarea vitezei max, care depaseste cu mult 200km/h, iar restul motocicletei, suspensie, ciclistica, pozitie, nu sunt facute pt aceasta viteza in conditii de siguranta.Prima varianta 2002 nu era restrictionata si au fost probleme. Asa e!Acum merge de rupe asfaltul(nu ca n-ar fi mers si inainte)in orice viteza,cu bagaje grele si 2 persoane,fie dealul cat o fi...Eu nu merg tare decat rareori,dar acum merge rotund,nu mai vibreaza chiar asa si acolo unde mergeam cu a 2-a acum merg cu a 3-a.Plus ca in situatii mai nasoale un sprint instant te poate scoate.Nu a fost tocmai ieftina "afacerea"dar merita din plin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 referirotor la "intrunirea" de la Fundata... in 20 min ma pornesc (5pm )...e cam tarziu ...dar mai este careva care merge acum ? 0740072363 o iau prin targoviste, rucar, fundata o sa merg mai alert decat de obicei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 (editat) O idee pentru amplasarea afisajului vitezelor(daca aveti derestrictor cu afisaj).Nu il ploua si nici nu atrage privirea celor care nu prea isi tin mainile acasa.Cand e stins se confunda cu "peisajul". Editat Septembrie 29, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 (editat) Se poate monta si in bord in partea de jos a turometrului. Firele de legatura trec prin garnitura de burete care etansaza cele doua jumatati ale bordului, Este protejat si de ploaie si la loviri accidentale. Montarea este relativ usoara, dar afisajul trebuie sa fie neprotejat de o carcasa, cum este cazul mai sus. Cel mai greu este sa faci rost de un indicator, ca fabricantul nostru s-a pensionat!!!!! Buna treaba ai facut. Inca oftez dupa un indicator de treapta pt ST. Pe Vstrom era minunat. Editat Septembrie 29, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 (editat) Se poate monta si in bord in partea de jos a turometrului. Firele de legatura trec prin garnitura de burete care etansaza cele doua jumatati ale bordului, Este protejat si de ploaie si la loviri accidentale. Montarea este relativ usoara, dar afisajul trebuie sa fie neprotejat de o carcasa, cum este cazul mai sus. Cel mai greu este sa faci rost de un indicator, ca fabricantul nostru s-a pensionat!!!!! Buna treaba ai facut. Inca oftez dupa un indicator de treapta pt ST. Pe Vstrom era minunat. M-am gandit si la asta,dar riscam sa distrug afisajul daca incercam sa-l deschilotez si la o eventuala demontare merge mai usor.Personal nu prea ma coafeaza afisajul,dar daca derestrictorul asa a venit,asa l-am lasat,desi ma gandeam sa-l indepartez.Apropo! ST e Pan European?Ma batea gandul,dar dupa ce am mers cu cea de 1100 am renuntat.Nu aveam loc la genunchi,ghidonul cam in fata si cam jos si pe drumuri foarte virajate mi s-a parut cam dulap...dar ma rog,per ansamblu e o touring adevarata.Motorul,mai ales lipsa vibratiilor,calitatea fabricatiei si cutia mi se par remarcabile. Editat Septembrie 29, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 M-a ferit Dumnezeu de acel ST. Al meu este Supertenere 1200 pe care unii l-au botezat tot ST. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 (editat) M-a ferit Dumnezeu de acel ST. Al meu este Supertenere 1200 pe care unii l-au botezat tot ST. Eeee....Fain,fain.Am vazut una pe drum,la un olandez si am mers o bucata impreuna.Dar mi s-a parut destul de ingusta(asa,mai offroad) si ciudat faptul ca,doar ce am intrat in oras si deja ii mergea ventilatorul in draci,pe cand umila mea Suzi tacea malc.Spun asta fiindca amandoi veneam de la drum lung si oricum erau incinse ambele motoare.Poate ca asa e setat senzorul de temperatura din radiator,nu stiu.Oricum e un motor pe cinste.Felicitari!!! A!Sa nu uit!Nu stie careva cum dracu sa reglez farurile cand sunt incarcat bine?Adica stiu cum,dar nu are careva idee despre o scula,o cheie improvizata,ceva,ca sistemul de reglare sus-jos la Suzuki e ca naiba... Are cineva asa ceva pe motor? Editat Septembrie 29, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 (editat) 1348941991[/url]' post='3245647']Eeee....Fain,fain.Am vazut una pe drum,la un olandez si am mers o bucata impreuna.Dar mi s-a parut destul de ingusta(asa,mai offroad) si ciudat faptul ca,doar ce am intrat in oras si deja ii mergea ventilatorul in draci,pe cand umila mea Suzi tacea malc.Spun asta fiindca amandoi veneam de la drum lung si oricum erau incinse ambele motoare.Poate ca asa e setat senzorul de temperatura din radiator,nu stiu.Oricum e un motor pe cinste.Felicitari!!! A!Sa nu uit!Nu stie careva cum dracu sa reglez farurile cand sunt incarcat bine?Adica stiu cum,dar nu are careva idee despre o scula,o cheie improvizata,ceva,ca sistemul de reglare sus-jos la Suzuki e ca naiba... Are cineva asa ceva pe motor? La reglarea farurilor se puneau doape de CocaCola sauPepsi presate in capul suruburilor de reglaj si apoi le puteai actiona direct cu mana. Erau bune doapele mai vechi ca astea noi sunt mai subtiri pt economie si s-ar putea sa nu poata fi folosite. Supertenerele intradevar in oras se incalzeste destul de repede mai ales la semafor, dar ventilatorul este supradimensionat si raceste imediat, pornind mai des decat la Vstrom. Asta probabil pt ca are radiatorul destul de mic si amplasat pe laterala. La drum intins nu a pornit niciodata, chiar daca am mers incet, sau foarte repede. Senzorul porneste la 105 si se opreste la 95. Editat Septembrie 29, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 (editat) La reglarea farurilor se puneau doape de CocaCola sauPepsi presate in capul suruburilor de reglaj si apoi le puteai actiona direct cu mana. Erau bune doapele mai vechi ca astea noi sunt mai subtiri pt economie si s-ar putea sa nu poata fi folosite. Supertenerele intradevar in oras se incalzeste destul de repede mai ales la semafor, dar ventilatorul este supradimensionat si raceste imediat, pornind mai des decat la Vstrom. Asta probabil pt ca are radiatorul destul de mic si amplasat pe laterala. La drum intins nu a pornit niciodata, chiar daca am mers incet, sau foarte repede. Senzorul porneste la 105 si se opreste la 95. Da,ma gandeam eu.Am vazut ca pe dreapta e acumulatorul si electronica.Dar nu cred ca e vreun bai.Oricum e facuta sa reziste la abuzuri serioase.Referitor la problema mea,cred ca voi suda de doua tubulare cate o mica rozeta(nu va ganditi la prostii)si vad eu pe urma cum le fixez pe suruburile de reglaj.Eventual dau o gaura mai mica de-a lungul surubului de reglaj,fac filet si voi fixa rozetele cu o saiba si un surub mai subtire.Si daca ma gandesc bine o tubulara ajunge,daca o tai in doua fiindca latimea capului surubului de de reglaj e de vreo 4,5-5 mm.Nu stiu cat de explicit am fost Ei?Astept sugestii fiindca tre' s-o fac neaparat.M-am saturat sa tot fiu blitzuit de masini,noaptea(doar cand sunt incarcat bine.Solo nu e nici o problema) Editat Septembrie 30, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 da de ce nu pui dopuri? le-am pus de 4 ani si e cel mai simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 O idee pentru amplasarea afisajului vitezelor(daca aveti derestrictor cu afisaj).Nu il ploua si nici nu atrage privirea celor care nu prea isi tin mainile acasa.Cand e stins se confunda cu "peisajul". de unde ai luat modulul asta ? vroiam sa iau si eu unul dar mi s-au parut foarte scumpe . cel mai ieftin l-am gasit pe la 65$+11$ transportul. daca asta e pretul ...mai bine mi-l fac singur ...si-i mai pun si-un termometru si poate si alte functii Referitor la problema mea,cred ca voi suda de doua tubulare cate o mica rozeta(nu va ganditi la prostii)si vad eu pe urma cum le fixez pe suruburile de reglaj.Eventual dau o gaura mai mica de-a lungul surubului de reglaj,fac filet si voi fixa rozetele cu o saiba si un surub mai subtire.Si daca ma gandesc bine o tubulara ajunge,daca o tai in doua fiindca latimea capului surubului de de reglaj e de vreo 4,5-5 mm.Nu stiu cat de explicit am fost Ei?Astept sugestii fiindca tre' s-o fac neaparat.M-am saturat sa tot fiu blitzuit de masini,noaptea(doar cand sunt incarcat bine.Solo nu e nici o problema) poate o piulita fluture cu o tubulara in cap ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 Bogdan, te intrebam si pe Vstromania [probabil n-ai mai intrat] daca ai sa faci si topcase-uri si cand crezi ca le "arunci" in piata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.