Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Ai inceput transformarea? Etrieri ai gasit? Noi sau SH?Cat te astepti sa coste toata afacerea?

 

 

Ha haaa... acum incepe toata lumea sa-si schimbe franele :ok: Tu ce etriere ai gasit?Inteleg ca sunt diferente intre adaptoarele pt Tokico si Nissin.Daca gasesc si eu etriere pe undeva la pret rezonabil, cred ca fac si eu modificarea.

 

 

hai sa povestesc putin : pana anul asta am mers cu frane stock si nu prea eram multumit,la o franare mai ferma motocicleta plonja in nas destul de mult

 

apoi am pus placute brembo rosii si ulei medium/hard in furci si am fost foarte multumit,

 

apoi am mers pe un varadero 1000 si am ramas uluit ce frane eficiente are .

 

avand in vedere ca merg numai pe asfalt cred ca este foarte buna combinatia ulei medium / hard in furci si adaptarea asta cu etrierii cu 4 pistonase

 

etrieri am gasit si nissin si tokico, la dezmembrari, dar am preferat sa iau de la amicul lui florin radu

 

costurile ar fi cam 300 ron etrierii SH si 350 adaptoarele cu transpport cu tot si o manopera de 20 minute, rezultatul : ai frane !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

apoi am mers pe un varadero 1000 si am ramas uluit ce frane eficiente are .

 

 

pai cred ca de la dual cbs ti-au placut.

la stilul meu de mers - mambo, cu ebc hh sunt multumit de cum franeaza.

suspensiile le-as mai modifica.

 

stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o maaare diferenta intre franele V-Stromului si frane de SS ;) Macar sa fie ca alea de GS.

 

Mai bine scrie acolo "asigur montaj profesional pt adaptoare si etriere de CBR/GSXR pe V-Strom", ia-ne banii si taci :) Ce naiba, trebuie sa te invat eu? :))

Evident, fiecare pe propria raspundere. La nevoie, punem o supapa ca sa actioneze numai un singur etrier pe offroad :)

 

Haideti ma, ce dreaq. Credeam ca se lasa cu sange pe acilea. Imi pregatisem popcorn-ul si berea dar ati dat-o la pace. Nu poti cu vstromaniacii astia sa savurezi o cearta buna. Ma mut la sectiunea Accidente sau cel mai bine la Motoveterani.

Apropos atw-ule, acu' o saptamana am vazut un tutorial filmat cu o camera de mare viteza in ceea ce priveste fumctionarea ABS-ului. Sa vezi si sa nu crezi: inainte de cuplarea abs-ului se blocheaza roata :banana: Cum fac rost de filmulet il postez sa-l vedem impreuna. Deci Andrei, reiau afirmatia de la care ne-am ciondanit acum multe luni: ABS-ul nu are cum sa functioneze predictibil. El detecteaza blocarea rotii si apoi intra in functiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este la sistemele de ABS vechi. Noua generatie de ABS , proiectate pt moto, cu o alta filozofie de functionare ca cele auto, nu mai blocheaza roata, ci doar compara turatiile dintre cele doua roti, evident tinand cont de diferenta de diametru si moduleaza franarea pt ca cele doua sa se invarta sincron. Ce nu stiam si m-a surprins si pe mine, toate ABS-urile montate pe moto erau construite auto si adaptate pe moto. Cele noi tin cont de conditiile specifice ale comportamentului moto. Am banuiala ca si Vstromul nou are asa ceva.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intentionez sa-mi scot mobra la vanzare si peste iarna sa-mi iau modelul cu ABS.

Se spune ca ABS-ul este pentru fraierii care nu stiu sa franeze, dar am constatat ca si eu fac parte din categoria asta. Acum cateva zile am fost pus de doua ori in situatia sa aplic franarea de urgenta (mi-a iesit un caine in fata dintr-un tufis) si n-am fost deloc multumit. Am ajuns sa blochez spatele. N-a fost nici o problema, nu m-am panicat, am derapat-o controlat dar mi-a fost frica sa nu blochez si fata. Asta e! N-am sa ajung prea curand un motociciclist desavarsit. Trebuie sa apelez la sistemele de siguranta

 

Asa este la sistemele de ABS vechi. Noua generatie de ABS , proiectate pt moto, cu o alta filozofie de functionare ca cele auto, nu mai blocheaza roata, ci doar compara turatiile dintre cele doua roti, evident tinand cont de diferenta de diametru si moduleaza franarea pt ca cele doua sa se invarta sincron. Ce nu stiam si m-a surprins si pe mine, toate ABS-urile montate pe moto erau construite auto si adaptate pe moto. Cele noi tin cont de conditiile specifice ale comportamentului moto. Am banuiala ca si Vstromul nou are asa ceva.

 

Cu exact aceste afirmatii m-a convins Andrei. Testul vazut de mine era facut pe ultimul sistem ABS. Revin cand intru in posesia tutorialului. Daca gresesc imi fac mea culpa :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haideti ma, ce dreaq. Credeam ca se lasa cu sange pe acilea. Imi pregatisem popcorn-ul si berea dar ati dat-o la pace. Nu poti cu vstromaniacii astia sa savurezi o cearta buna. Ma mut la sectiunea Accidente sau cel mai bine la Motoveterani.

Stai sa vezi! :P

 

Apropos atw-ule, acu' o saptamana am vazut un tutorial filmat cu o camera de mare viteza in ceea ce priveste fumctionarea ABS-ului. Sa vezi si sa nu crezi: inainte de cuplarea abs-ului se blocheaza roata :banana: Cum fac rost de filmulet il postez sa-l vedem impreuna. Deci Andrei, reiau afirmatia de la care ne-am ciondanit acum multe luni: ABS-ul nu are cum sa functioneze predictibil. El detecteaza blocarea rotii si apoi intra in functiune.

Depinde foarte mult de viteza, suprafata drumului, starea cauciucurilor, incarcarea motocicletei (si greutatea in sine, si distributia greutatii in momentul ala), etc.

Una e sa zici ca ai vazut un test in care roata pare sa se blocheze momentan (nu zic ca nu se poate intampla, mai ales la viteza foarte mica, unde nu se mai poate masura suficient de precis), si alta sa zici ca "ABS-ul nu are cum sa functioneze predictibil" - ba are cum, si chiar asa functioneaza.

 

Oricum, indiferent de detaliile tehnice, rezultatul mi se pare evident: la o franare de urgenta, mai ales pe suprafete dubioase, ai mult mai multe sanse sa te versi fara ABS decat cu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai fizica spune: mai multe pistonase inseamna frane mai usor dozabile si am trait asta pe pielea mea. Fara sa ma cacao pe mine franele cu 4 pistonase chiar se dozeaza mult mai usor indiferent ca este asfalt sau pietris.

Stock simti ca nu franeaza apoi daca strangi mai tare le blochezi a durat destul de mult ca sa ma obisnuiesc sa franez foarte tare fara sa intre abs-ul. Plus ca se afunda mult mai tare fata pe franare cu sistemul stock pentru ca plonjeaza dintr-o data.

I-am pus si placute de frana touring carbon lorraine A3+ si se simte fantastic de bine. Singurul meu regret este ca nu am facut modificarea din mai 2008 :grinbandit:

Daca vrea cineva sa multiplice kitul de adaptare pentru etriere cu 4 pistonase NISSIN le pun eu la bataie pana faceti ceva masuratori. Cu mult talent cred ca se poate rezolva. Eu unu dupa ce am vazut cat de bine sunt facute adaptoarele astea parca mu m-as risca sa-mi fac unele de capul meu decat daca sunt copie fidela dupa unele gata testate si cu materiale cel putin la fel de rezistente.

Pana acum le dau eu pe ale mele la masuratori daca le da si marius pe cele pentru etrierii tokico vom avea intreaga gasca de v-stromisti multumiti. :cheers:

P.S Acum ca si o gluma era sa mananc de catva ori bordul la inceput dar m-am obisnuit repede :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sariti cu modelele sa le masuram si le bag in lucru. Din ce sunt facute? Suruburile sunt cele originale sau trebuie cumparate altele? Au metric normal sau cu pas marunt?Fabio un set de etrieri te rog!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sariti cu modelele sa le masuram si le bag in lucru. Din ce sunt facute? Suruburile sunt cele originale sau trebuie cumparate altele? Au metric normal sau cu pas marunt?Fabio un set de etrieri te rog!

Bogdan eu nu am cu ce sa le masor si chiar daca as avea probabil nu as sti cum. Cred ca cel mai simplu este sa dau o fuga pe la tine cand gasesc putin timp liber si cu ocazia asta sa vorbim si despre capul de ungere dublu.

Ca material nu-mi dau seama ca sunt vopsite, probabil dural ca mi se par cam usoare ca sa fie otel

Suruburile sunt de inox cu pas normal dar nu stiu marimea mie imi par standard merg cu imbus de 6 si de 8

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pun eu la dispozitie adaptoarele, numai ca trebuie sa le cumpar intai,,, :rolleyes:

 

asadar, este cineva care poate sa faca o plata paypal ??

 

fac cinste

 

Eu as putea sa te ajut cu asta doar sa nu fii grabit cu livrarea, adresa pe care am cardurile si contul de paypal e in provincie si deci ar fi nevoie sa-mi fac drum ca sa-l ridic. As zice mijlocul lui Noiembrie ca o data realista de livrare.

 

PS: cei interesati de schimbarea etrierilor: s-ar putea, mai ales la modelele cu ABS, sa fie nevoie si de schimbarea pompei de frana cu una cu un pistonas mai mare in diametru pentru a pastra cursa manetei in limite normale, etrierii cu 4 pistonase cer miscarea unui volum de lichid mai mare. Asta pe langa cele spuse de Fabio cu frane prea puternice pentru o motocicleta care mai vede si drumuri de pamant, pietris samd.

 

Deasemenea pentru cei cu ABS, cea mai la indemana modificare pentru a inlatura senzatia de frana "bleaga" ar fi inlocuirea furtunelor de cauciuc dintre repartitor si conductele de ABS cu unele cu insertie metalica.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as putea sa te ajut cu asta doar sa nu fii grabit cu livrarea, adresa pe care am cardurile si contul de paypal e in provincie si deci ar fi nevoie sa-mi fac drum ca sa-l ridic. As zice mijlocul lui Noiembrie ca o data realista de livrare.

 

PS: cei interesati de schimbarea etrierilor: s-ar putea, mai ales la modelele cu ABS, sa fie nevoie si de schimbarea pompei de frana cu una cu un pistonas mai mare in diametru pentru a pastra cursa manetei in limite normale, etrierii cu 4 pistonase cer miscarea unui volum de lichid mai mare. Asta pe langa cele spuse de Fabio cu frane prea puternice pentru o motocicleta care mai vede si drumuri de pamant, pietris samd.

 

Deasemenea pentru cei cu ABS, cea mai la indemana modificare pentru a inlatura senzatia de frana "bleaga" ar fi inlocuirea furtunelor de cauciuc dintre repartitor si conductele de ABS cu unele cu insertie metalica.

 

Plati prin paypal pot face si eu, dar sunt in Timisoara, teoretic se poate rezolva cu ajutorul Posta Romana, curier, timp :), etc.

Oare discurile originale vor face fata la noile etriere? Sa nu fie riscul de supraincalzire sau deformare.

 

Ca fapt divers, se poate face burn-out cu vstroamele care au ABS, fara ajutorul unui zid, a incercat cineva? :))

 

Mi-am luat ieri un kit de lant, pinionul din spate are 48 de dinti, respectiv cel din fata are 15. N-ar trebui ca cel din spate sa aibe 47 de dinti?

Cred ca si lantul are 120 de zale in loc de 118. Stie cineva sigur, care sunt dimensiunile la kitul original pt v-strom de 650 din 2007?

Editat de bibix2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ca fapt divers, se poate face burn-out cu vstroamele care au ABS, fara ajutorul unui zid, a incercat cineva? :))

 

Mi-am luat ieri un kit de lant, pinionul din spate are 48 de dinti, respectiv cel din fata are 15. N-ar trebui ca cel din spate sa aibe 47 de dinti?

Cred ca si lantul are 120 de zale in loc de 118. Stie cineva sigur, care sunt dimensiunile la kitul original pt v-strom de 650 din 2007?

 

Cu ce te incurca ABS-ul la burnout si de ce-ai vrea sa folosesti in V-strom pentru un asemenea "spectacol"?

Kitul de lant la VStromul din 2007 si mai nou e compus din pinion fata 15 dinti, pinion spate 47 dinti, lant 118 zale. Ce-ai cumparat tu nu e de V-strom.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as putea sa te ajut cu asta doar sa nu fii grabit cu livrarea, adresa pe care am cardurile si contul de paypal e in provincie si deci ar fi nevoie sa-mi fac drum ca sa-l ridic. As zice mijlocul lui Noiembrie ca o data realista de livrare.

 

PS: cei interesati de schimbarea etrierilor: s-ar putea, mai ales la modelele cu ABS, sa fie nevoie si de schimbarea pompei de frana cu una cu un pistonas mai mare in diametru pentru a pastra cursa manetei in limite normale, etrierii cu 4 pistonase cer miscarea unui volum de lichid mai mare. Asta pe langa cele spuse de Fabio cu frane prea puternice pentru o motocicleta care mai vede si drumuri de pamant, pietris samd.

 

Deasemenea pentru cei cu ABS, cea mai la indemana modificare pentru a inlatura senzatia de frana "bleaga" ar fi inlocuirea furtunelor de cauciuc dintre repartitor si conductele de ABS cu unele cu insertie metalica.

 

Am facut cu ani in urma inlocuirea furtunurilor. A fost o inbunatatire sesizabila, dar care s-a pierdut oadata cu schimbarea placutelor originale cu tot felul de placute SBS, Ferodo si altele. Totusi in cea mai fasta perioada frana fata era modesta in comparatie cu altele testate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma ajuta userul mgi cu plata paypal, multumesc

 

daca mai este cineva care vrea etrierii pt modificare frane, poate sa incerce aici:

 

userul "lamaie" are etrierii de la un 600 rr, tel 0724391050

userul mike999ss are etrieii de la 1000 rr, tokico, 0761093046

useru motodr are etr. de la 1000 rr , tel 0722269189

userul disabled_cata are etr de la 600 rr 0727207310

userul cesar are etr de la 600 rr, 0722620397

 

poate ne strngem mai multi si dam comanda impreuna

 

marius

0722564401

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce te incurca ABS-ul la burnout si de ce-ai vrea sa folosesti in V-strom pentru un asemenea "spectacol"?

Kitul de lant la VStromul din 2007 si mai nou e compus din pinion fata 15 dinti, pinion spate 47 dinti, lant 118 zale. Ce-ai cumparat tu nu e de V-strom.

 

Nu am de gand sa folosesc vreodata v-stromul pt burnout, asa ceva am facut o singura data cu alt motor, eram pe iarba, si a durat vreo 7 secunde :), nici macar nu poate fi numit burnout...

E doar o situatie in care tii frana de mana blocata, in timp ce roata din spate se roteste, caz in care ma astept ca ABS-ul sa deblocheze roata din fata... ar fi din seria "Please do not try this at home!!!" :nono:

 

Merci pentru dimensiuni, deci ar trebui sa-l duc inapoi :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E doar o situatie in care tii frana de mana blocata, in timp ce roata din spate se roteste, caz in care ma astept ca ABS-ul sa deblocheze roata din fata... ar fi din seria "Please do not try this at home!!!" :nono:

ABS-ul functioneaza cand esti in miscare si detecteaza o deceleratie prea brusca a rotii, nu cand stai pe loc.

Deci poti sa faci linistit burnout-uri ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce te incurca ABS-ul la burnout si de ce-ai vrea sa folosesti in V-strom pentru un asemenea "spectacol"?

Kitul de lant la VStromul din 2007 si mai nou e compus din pinion fata 15 dinti, pinion spate 47 dinti, lant 118 zale. Ce-ai cumparat tu nu e de V-strom.

 

Ideea e ca cele 2 pinioanele si lantul sunt ambalate separat, lantul e DID, iar pe ambalajele celor 2 pinioane scrie "JT". Cei care ati mai luat kit de lant DID, tot asa l-ati primit?

Editat de bibix2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...