ivanp Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Salut, Nu or mai ramas prea multi prin tm din pacate - vezi la Paul Moto - magazin in Balcescu colt cu Porumbescu (langa florarie) si service la iesire din TM spre Giroc pe stanga intr-o hala. Are preturi oki la echipamente/accesorii si Luci (mecanicul de la service) e super rabdator si tipicar - o combinatie buna de bagat mana prin moto. Numai de bine, Paul Din pacate n-avem Fabio la Timisoara, dar vreau sa intreb colegii v-stromisti timisoreni la ce doctor isi duc stroamele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 cine aduce piese originale suzuki dl 1000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 te ajut eu daca vrei. ce iti trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 (editat) Apai imi trebuie mai multe,cum ar fi:levier ambreiaj,bucsa aia de bronz,tija care impinge cilindrul hidraulic al ambreiajului,protectia de cauciuc din exteriorul pompei ambreiajului, suportul ala care tine deflectorul de vant,hand-protector-ul stang si chestiutele alea tip baioneta sau cum le-o fi zicand,care tin plasticele de carene(sunt vreo 3 groase si restul mai subtiri)...Te bagi? Apropo! Darab,inseamna in ungureste bucati.Am scris asa fiindca in caz de nereusita in tara trimit comanda in Ungaria. Editat Aprilie 9, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 maine ma duc sa le comand. te anunt eu dupa ce dau comanda cand vin si pretul final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Au mai aparut ceva noutati in domeniul schimbului de ulei? sau tot pe Motul 5100 sa merg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Apai imi trebuie mai multe,cum ar fi:levier ambreiaj,bucsa aia de bronz,tija care impinge cilindrul hidraulic al ambreiajului,protectia de cauciuc din exteriorul pompei ambreiajului, suportul ala care tine deflectorul de vant,hand-protector-ul stang si chestiutele alea tip baioneta sau cum le-o fi zicand,care tin plasticele de carene(sunt vreo 3 groase si restul mai subtiri)...Te bagi? Apropo! Darab,inseamna in ungureste bucati.Am scris asa fiindca in caz de nereusita in tara trimit comanda in Ungaria. Darab alea sunt de fapt "rivets" uite un site si in limba engleza http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/2/Make/Suzuki/YearID/49/Year/2008/ModelID/8735/Model/DL1000/GroupID/421745/Group/COWL_BODY_INSTALLATION_PARTS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Un pic offtopic, dar este nevoie de Vigneta pentru motocicleta in Bulgaria? Voi intra luna urmatoare in Bulgaria pe la Ruse si iesi spre Turcia prin Edirne cu destinatia finala Elazig. Ceva sugestii pentru traseul de pe portiunea bulgareasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 te ajut eu daca vrei. ce iti trebuie? Vezi PM!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Au mai aparut ceva noutati in domeniul schimbului de ulei? sau tot pe Motul 5100 sa merg? poti incerca 7100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Apai imi trebuie mai multe,cum ar fi:levier ambreiaj,bucsa aia de bronz,tija care impinge cilindrul hidraulic al ambreiajului,protectia de cauciuc din exteriorul pompei ambreiajului, suportul ala care tine deflectorul de vant,hand-protector-ul stang si chestiutele alea tip baioneta sau cum le-o fi zicand,care tin plasticele de carene(sunt vreo 3 groase si restul mai subtiri)...Te bagi? Apropo! Darab,inseamna in ungureste bucati.Am scris asa fiindca in caz de nereusita in tara trimit comanda in Ungaria. Io bag sama ca ti s-o rasturnat motorashu', asa o fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Aprilie 10, 2013 Autor Share Postat Aprilie 10, 2013 Fabio am si eu nevoie de o informatie. Unde gasesc manuale de service pentru ATV-uri? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 sincer, habar nu am. http://www.manualedereparatie.info/ sunt cateva aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Aprilie 10, 2013 Autor Share Postat Aprilie 10, 2013 sincer, habar nu am. http://www.manualedereparatie.info/ sunt cateva aici Am cautat acolo dar nu are pentru modelul care il caut eu. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Un pic offtopic, dar este nevoie de Vigneta pentru motocicleta in Bulgaria? Voi intra luna urmatoare in Bulgaria pe la Ruse si iesi spre Turcia prin Edirne cu destinatia finala Elazig. Ceva sugestii pentru traseul de pe portiunea bulgareasca? pentru motocicleta la bulgari nu ai nevoie de rovigneta ...si nici nu platesti podul. Primul stop unde vezi masini treci pe langa ele pe o poarta paralela si intra direct la vama. uletin, pasaport si gata. La turci de vreo 2 ani nu platesti viza nici cu pasaport turistic. in ce priveste traseul ma abtin fiindca pe traseul tau nu am fost de vreo 7 ani.... Verifica data la care se va inchide circulatia pe podul de la giurgiu...au anuntat azi la radio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Io bag sama ca ti s-o rasturnat motorashu', asa o fi? Deloc!Pur si simplu s-au uzat piesele mentionate,rau de tot,cu exceptia handguardului pe care mi l-a crapat putin unul cu jeepanu cand a dat cu spatele,dar motorul nu a cazut.Uite ce uzura babana!Iar gaura aia din interior-jos a fost sapata de tija impingatoare(zici ca e din fabrica ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 poti incerca 7100 pana la urma am ajuns la Motorex 10w40 ca de asta avea mecanicul meu pe stoc si mi-a fost lene sa umblu dupa Motul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 pana la urma am ajuns la Motorex 10w40 ca de asta avea mecanicul meu pe stoc si mi-a fost lene sa umblu dupa Motul Eu bag doar Motorex si e exact ca orice alt ulei.Merge la fel,suna la fel!Ce crezi ca face Motulul in plus?Daca schimbi uleiul,asa,mai des decat specifica manualul e OK orice marca mai cu reputatie...Vara mai bag si 15-50 ca umblu mai mult prin oras si motorul nu are nici pe dracu,deocamdata..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Eu bag doar Motorex si e exact ca orice alt ulei.Merge la fel,suna la fel!Ce crezi ca face Motulul in plus?Daca schimbi uleiul,asa,mai des decat specifica manualul e OK orice marca mai cu reputatie...Vara mai bag si 15-50 ca umblu mai mult prin oras si motorul nu are nici pe dracu,deocamdata..... nu e chiar la fel. la motor sigur e greu sa sesizezi vreo diferenta, in schimb la cutie diferenta e imensa. cu motorex trosneste si pocneste ca turbata cand bagi in viteza. la fel cu majoritatea uleiurilor din comert, de asta e recomandat motul pentru ca intra cel mai lin in viteza. treaba si-o fac toate, tine doar de feeling. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 nu e chiar la fel. la motor sigur e greu sa sesizezi vreo diferenta, in schimb la cutie diferenta e imensa. cu motorex trosneste si pocneste ca turbata cand bagi in viteza. la fel cu majoritatea uleiurilor din comert, de asta e recomandat motul pentru ca intra cel mai lin in viteza. treaba si-o fac toate, tine doar de feeling. N-as zice ca face urat cand bagi in viteza.. e drept ca nici nu am fost atent inainte de schimb ca sa pot face o comparatie, dar nu mi se pare ca ar fi aparut o problema - motorul in schimb parca se tureaza mai frumos, da' aia o fi din cauza ca e proaspat uleiul. De ieri numai prin oras m-am invartit da' o sa ies in afara azi-maine la o tura mai lunga si o sa vad daca mai observ ceva diferit. Asta e uleiul, poate conteaza si tipul http://motorex-moto.ro/prod.php?id=18 De Tourance-urile astea ce ziceti, cati km mai pot trage de ele? Spatele mai are cam 2-3mm pe centru, fata ceva mai mult, DOT 2010 si 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 cu grija mare mai poti trage de ele fo 1000-2000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 e opinca frate. nu cred ca is dot 2010 la ce crapaturi au eu am mers cu niste Karoo T 2011 pana s-au tocit caramelele si nu au avut nici o crapatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Aprilie 11, 2013 Autor Share Postat Aprilie 11, 2013 Asule, pt ce tip de atv vrei manual de reparatie, incerc sa iti fac eu rost. PM N-as zice ca face urat cand bagi in viteza.. e drept ca nici nu am fost atent inainte de schimb ca sa pot face o comparatie, dar nu mi se pare ca ar fi aparut o problema - motorul in schimb parca se tureaza mai frumos, da' aia o fi din cauza ca e proaspat uleiul. De ieri numai prin oras m-am invartit da' o sa ies in afara azi-maine la o tura mai lunga si o sa vad daca mai observ ceva diferit. Asta e uleiul, poate conteaza si tipul http://motorex-moto.ro/prod.php?id=18 De Tourance-urile astea ce ziceti, cati km mai pot trage de ele? Spatele mai are cam 2-3mm pe centru, fata ceva mai mult, DOT 2010 si 2011 Eu am patit o cu Castrol. A inceput ambreiajul sa patineze, Dupa care am schimbat cu Motul si totul era ca inainte. Precizez Castrol de la Louis din Germania, luat personal. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 e opinca frate. nu cred ca is dot 2010 la ce crapaturi au eu am mers cu niste Karoo T 2011 pana s-au tocit caramelele si nu au avut nici o crapatura daca ma chinui putin si ale cu dot 2013 le fac asa in 4-5000 km. depinde de stilul de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Toate Tourance-le mele s-au facut asa dupa 25-30000 km si doi ani de folosinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.