Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Ce sa fie,ce sa fie?De-o vreme incoace am observat ca atunci cand pornesc motorul,dimineata,sau ma rog,cand e rece(motorul),acul turometrului urca doar pana pe la 1500 si apoi scade chiar si sub 1000.Dupa ce se incalzeste asa,la 2 linii si rulez vreo 2-3 minute relantiul se stabilizeaza corect la vreo 1200.Daca incerc,de exemplu sa tin turatia la 2500(scos din viteza) nu pot...Cand ma opresc la 2500,acul urca singur la 3000 si e putin oscilant.Sau daca rulez vreo 50-60 km.neintrerupt ma pomenesc cu relantiul pe la vreo 1400,dupa care isi revine.TPS-ul a fost schimbat dar injectia nu a fost echilibrata ci mai degraba dereglata,deoarece inainte de a depista problema,un "meserias" mi-a reglat cica injectia,cand defapt TPS-ul era kaput.Mentionez ca din 2008 nu am reglat clapetele primare,injectie,supape si ce o mai fi de reglat.Personal suspectez o chestie ce necesita reglare corecta.....Sau nu?Am PCIII,K&N,LeoVInce(Db killer in).Motorul merge bine-merci,nu apar erori,dar ma intreb daca dupa atata vreme nu ar trebui reglat si ajustat tot ceea necesita asa ceva?Bozoro,ce zici?

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, in mod cert ceva reglaje merita si ea. tinand cont de faptul ca si la rece nu se tureaza trebuie reglat socul automat si dupa facuta si o sincronizare. tps-ul il poti regla singur sa vezi daca mai face. ma bate gandul ca la intrunire sa imi iau aparatul cu mine si sa ai fac cui vrea sincronizare a si alte reglaje. in mod normal sincronizarea se cere facuta dupa 1, max. 2ani.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte tare! am luat kitul de la motor-inn ca altfel apelam la varianta asta, oricum e bine de stiut pe viitor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa fie,ce sa fie?De-o vreme incoace am observat ca atunci cand pornesc motorul,dimineata,sau ma rog,cand e rece(motorul),acul turometrului urca doar pana pe la 1500 si apoi scade chiar si sub 1000.Dupa ce se incalzeste asa,la 2 linii si rulez vreo 2-3 minute relantiul se stabilizeaza corect la vreo 1200.Daca incerc,de exemplu sa tin turatia la 2500(scos din viteza) nu pot...Cand ma opresc la 2500,acul urca singur la 3000 si e putin oscilant.Sau daca rulez vreo 50-60 km.neintrerupt ma pomenesc cu relantiul pe la vreo 1400,dupa care isi revine.TPS-ul a fost schimbat dar injectia nu a fost echilibrata ci mai degraba dereglata,deoarece inainte de a depista problema,un "meserias" mi-a reglat cica injectia,cand defapt TPS-ul era kaput.Mentionez ca din 2008 nu am reglat clapetele primare,injectie,supape si ce o mai fi de reglat.Personal suspectez o chestie ce necesita reglare corecta.....Sau nu?Am PCIII,K&N,LeoVInce(Db killer in).Motorul merge bine-merci,nu apar erori,dar ma intreb daca dupa atata vreme nu ar trebui reglat si ajustat tot ceea necesita asa ceva?Bozoro,ce zici?

nu cred ca te incalzeste cu ceva ...dar si a mea facea la fel anul trecut. i-am schimbat filtrul de aer si si-a revenit. anul asta m-am gandit eu sa pun o plasa de tantari la intrarea in carcasa filtrului si a inceput sa faca la fel :). probabil plasa aia obtureaza prea tare s-au s-a infundat deja :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am pus plasa la snorkel-ul ala de cauciuc care ghideaza aerul in cutia filtrului,doar ca plasa e din retea metalica,subtire si nu e foarte deasa.Doar cat sa nu intre o viespe,fluturi,pietricele sau muscoi mai mari....Deci e permisiva bine.Oricum am umblat putin la reglajul relantiului si parca,parca...Voi curata filtrul ca de asta vara l-am cam neglije si mai vedem dupa aia.Oricum vreau sa reglez toate clapetele,tps-ul,actuatorul clapetelor primare,injectie si ce o mai fi.M-am uitat pe VSRI si nu pare super dificil,dar eu sunt cam out in ceea ce priveste chestiile electrice.Bozoro,nu ai drum prin Ardeal vara asta?Apropo! Cu Iridium se simte ceva sau e doar vrajeala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot plasa dinaia metalica am pus si eu(poate ceva mai deasa) tot asa la gura tevii acolo. e de fapt plasa de tantari pentru termopane.

la Vstrom n-am vazut mare diferenta cu Iridium dar la hornet s-a cunoscut destul de bine .

cine e personajul cu casca galbena cu dl1000 din bucuresti ? :) . mi-a stat inima cand l-am vazut ca am crezut ca mi-a furat motoreta din garaj (dl1000 negru cu argintiu , combinatie pe care nu am mai vazut-o prea des in romania :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit hiba!Un furtunel de vacuum ne la locul lui si cu un drum am curatat si filtrul de aer.Pare ok....



Am sesizat si un joc cam mare la surubul asta de reglaj....O fi bine..?

post-44963-0-90412100-1368640396_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are un semnal spart de Vstrom (Suzuki in general) dar cu conectorul bun? am nevoie de conector si de firele aferente.

Mersi

La capitolul semnale am plasticul galben original si pe dreapta si pe stanga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am prin casa doua seturi de placute de frana fata Kyoto pentru V-strom care ma incurca.noi noute :) . nu-s vreun fan al marcii desi am mers destul de multisor cu un alt set.

le dau ieftin, 100 ron toate cele 4 placute.

(scrisul cu markerul de pe ambalaj nu-mi apartine :) )

post-746-0-17259300-1368857080_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am rezolvat pb cu "TPS"-ul. Am un dl650 2010 abs. V-am povestit eu mai demult cum dupa o tura lunga cu motorul cand reduceam viteza si strangeam abreiajul motorul scadea sub 1000rpm si murea. Pornea imediat fara nici un fel de pb. Am cautat si verificat furtunurile de vacuum, am schimbat bujii filtre etc, am reglat si rasreglat tps si dupa dealer mode si dupa aparatul de masura. Am facut la fel si cu stps. Ba chiar am cumparat si un tps nou si l-am zapacit si pe Fabio de cate ori am fost la el. Intre timp mi-am comandat si interfata de diagonza obd cea de la healtech. (o sa o inchiriez cui doreste pentru doar 60 de lei/zi, in anumite conditii). Am desfacut pana si contactul de la ambreiaj si l-am scurtcircuitat permanent (cel care nu te lasa sa pornesti motorul fara ambreiaj strans). Motorul meu tot facea figuri. Si stand asa acasa si analizand mi-am dat seama ca motorul meu pornea fara ambreiaj strans daca era in neutru. Ceea ce insemna ca contactul ambreiaj era pe poz inchis. Ceea ce nu era bine. Am dat contactul de la ambreiaj jos am facut scurt cu o agrafa ca sa pot porni si apoi am scos agrafa. Si surprizaaaaaa motorul nu se mai oprea. Am facut doua zile de teste asa si motorul mergea ca uns. Am repus contactul ambreiajului pe pozitie astfel incat cand ambreiajul nu e strans sa tina contactul deschis. Deci se pare ca (si mai mult ca sigur asa e mai ales conform schemei din manualul service) contact de la ambreiaj influenteaza turatia motorului. M-am jucat si cu tpsul astfel incat in dealer mode liniutza de pe mijloc sa urce la 1600rpm. Motorul acum este parca un alt motor. Merge fara zmucituri la viteze mici e mult mai controlabil la acceleratie si mult mai soft.

Am scris toate astea ca poate daca va loviti si voi de pb asta poate aveti un pct de plecare.

Am si tps-ul vechi de vanzare (care e bun). Il dau pe testate si pe luate. Pretul il vb la fata locului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand am fost implicat intr-un accident de circulatie in care un individ a depasit o coloana de masini intr-o curba fara vizibilitate si s-a intamplat ca eu cu un prieten sa venim din sens opus. Am reusit sa evit un impact frontal si am virat prin stanga mea, dar individul m-a acrosat cred in spate. Cert e ca m-am intins pe asfalt pe dreapta si roata fata s-a rupt asa cum se vede in poze. Un lucru ma nelinisteste rau - de ce Dumnezeu s-a rupt in acest mod roata fata? Nu a existat impact frontal, doar incercarea mea de a vira prima data stanga pentru a-l evita pe individ si apoi dreapta pentru a evita coloana de camioane. Nu ma asteptam sa se rupa roata in halul ala, si furca e de asemenea indoita. Unul dintre mecanici mi-a sugerat ca poate asa ar trebuii sa se rupa, mi-e insa imi e frica sa nu fi fost vre-un defect ceva.

post-3876-0-56009200-1368944964_thumb.jpg

post-3876-0-36447000-1368944977_thumb.jpg

post-3876-0-94166900-1368944992_thumb.jpg

post-3876-0-06473800-1368945029_thumb.jpg

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-au rupt toate spitele din acelasi loc, de jos de langa janta de unde au de altfel si o gaura. Cand ajung la service voi mai face poze. In afara de furca si janta care e si ea stramba (cercul rotii nu mai e in acelasi plan, s-a indoit se pare cand am virat sau am fost impins brusc inapoi dreapta)), in rest mai sunt nimicuri precum scarite, aparatori de maini, protectia motor si plastice raschetate. Eu si pasagerul am scapat ca prin urechile acului, doar cu contuzii si o luxatie de glezna. Prietenul meu ce mergea in spatele meu nu a putut evita accidentul si a fost lovit frontal. E in spital cu un femur rupt.

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca ati scapat relativ usor. Putea fi mult mai rau. Ma interesa o poza de calitate a sectiunii de unde s-a rupt. Se pot vedea eventuale fisuri de dinaintea accidentului care sa fi generat ruperea acolo. Se disting ca un contur mai lucios diferit de structura granulara a sectiunii de rupere a aliajului de al.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si fac pariu ca pe ala cu masina,peste 2 saptamani il vei vedea din nou la volan...ca,de...Romania.Cat despre roti,eu le-am distrus pe ambele dintr-un foc,la vreo 60 km/h,intr-o groapa sub apa,in asfalt cu adancimea unui lat de palma,dar buza taioasa rau( nu ca si la tine,dar s-au deformat rau de tot).Nu am cazut dar am cazut in schimb pe ganduri.Din ce in ce mai mult cred ca Stomul,indiferent de cilindree e o motocicleta dificila si din materiale ieftinache.Distractia m-a costat 1550 euro + transport Germania si nu aveau nici rulmenti,nici macar valve.Personal am vazut janta fata la Strom indoita dupa ce s-a incercat o urcare pe o bordura dar la viteza ridicol de mica...Eu am luat motorul la 0 km.si a inceput cu figurile nepermis de repede pentru o motocicleta noua-nouta.Figuri pe care la alte marci nu prea le intalnesti.Tot timpul tre sa reglezi ceva.....Se pare ca nu degeaba e printre cele mai ieftine AT-uri moderne.

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum o fi la altii, dar eu am dat in Bulgaria pe seara intr-o groapa la 100 km/h. Eram cu bagaje si pasager. S-a zdruncinat motorul din toate incheieturile si s-a indoit janta, dar am ajuns intreg acasa si am mai si indreptat-o singur. Merge fara probleme de atunci adica de cca 4 ani. Fata de intensitatea socului si gradul de indoire, mie mi s-au parut foarte rezistente rotile de la Vstrom. De aici si mirarea pt roata facuta bucati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca difera functie de cum a fost aplicat socul. Cand iei o groapa forta se aplica pe planul cercului rotii si la asa ceva roata e mai rezistenta. La mine nu stiu de ce a fost ceva forta perpendicular pe planul rotii si zic asta pentru ca e indoita si furca. Mai are si gaurile alea in spite al caror rol nu il inteleg. Ma tot gandesc daca nu ar fi o idee sa incerc sa pun macar pe fata o roata cu spite.

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ca ma cacao pe mine dar eu am luat canal fara capac, am luat un bolovat pe camp mai mare ca o bordura de mi-a sarit motocicleta la verticala si m-a aruncat cat colo si alte gropi pe vechiul drum ploiesti targoviste gaesti era o nenorocire cu cratere de 20 cm adancime si nu am reusit sa stramb nimic. Le-am strambat in schimb din chestii banale (sina de tren iesita 5-6cm ) luata la vreo 70km/h dar trebuie sa mentionez ca aveam presiune de 1atm pe ambele roti ca asa folosesc cauciucurile cu crampoane.

La presiune mare (min 2,4 fata si 2,9 spatele) nu am strambat nimic niciodata chiar sunt uimit de cat de rezistente sunt.

In rest apa paie si bataie merge mai bine ca in prima zi, de departe cea mai buna alegere iar de reglat n-am mai reglat nimic de vreo 40000, urmeaza la 100000 cred ca mai prin vara

Nasol accidentul, bine ca ati scapat ok, mobra se face. Nu am mai vazut roata de v-strom sparta in asa hal dar na nu stie nimeni ce fel de forte au fost la accident.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciudata rau roata aia. nu mi-am imaginat vreodata ca s-ar putea rupe in modul asta :) . vezi ca are Fabio o roata de vanzare (daca o mai are) in caz ca nu cumperi una noua pe asigurarea netrebnicului.

recuperare usoara si lui Grig, ca el a iesit cel mai sifonat din ce am inteles :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum arata roata fata a primit un soc destul de mare. Nici nu vreau sa ma gandesc la ca se putea intampla daca nu roata primea socul ala...sau daca nu reuseai sa eviti impactul frontal.

Va doresc si eu recuperare usoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ca ma cacao pe mine dar eu am luat canal fara capac, am luat un bolovat pe camp mai mare ca o bordura de mi-a sarit motocicleta la verticala si m-a aruncat cat colo si alte gropi pe vechiul drum ploiesti targoviste gaesti era o nenorocire cu cratere de 20 cm adancime si nu am reusit sa stramb nimic. Le-am strambat in schimb din chestii banale (sina de tren iesita 5-6cm ) luata la vreo 70km/h dar trebuie sa mentionez ca aveam presiune de 1atm pe ambele roti ca asa folosesc cauciucurile cu crampoane.

La presiune mare (min 2,4 fata si 2,9 spatele) nu am strambat nimic niciodata chiar sunt uimit de cat de rezistente sunt.

In rest apa paie si bataie merge mai bine ca in prima zi, de departe cea mai buna alegere iar de reglat n-am mai reglat nimic de vreo 40000, urmeaza la 100000 cred ca mai prin vara

Nasol accidentul, bine ca ati scapat ok, mobra se face. Nu am mai vazut roata de v-strom sparta in asa hal dar na nu stie nimeni ce fel de forte au fost la accident.

Bafta

Unde iti faci reglajele?In Ardeal nu e nimeni...Doar la unguri..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...