Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Eu m-am jucat cu suspensia fata la inceputul anului si am cam spus aici, la vremea respectiva, cam tot ce am facut si rezultatele, care concorda cu ce au obtinut si cei din vstrom.info. Cu arcurile schimbate cel mai bine a mers cu W10. Cu W5 zgomotul era mai mare, iar cu w15 suspensia cam tare. Daca v-ati uitat pe situl amintit acolo interventia presupune si niste gauri suplimentare si un reglaj personalizat al arcului supapelor care mareste sau micsoreaza cantitatea de ulei ce trece de supapa in primul moment al aparitiei unui soc serios in roata fata. Deasemenea si tipul uleiului folosit difera functie de greutatea pilotului si modului de utilizare preponderent, sosea/ offroad. De fapt ce se incearca este personalizarea suspensiei, stiut fiind ca in fabrica se incerca o medie a tuturor condiilor de exploatare, iar suspensia nefiind una sofisticata si reglabila la toti parametri nu reuseste sa impace capra cu varza, mereu. Legat de arcuri, un specialist in suspensii care intra pe strom.info spunea ca in situatia data, nu sant recomandate arcurile progresive, combinate cu un sistem de amortizare simplist ca cel de pe Suzuki DL650, si mai potrivit este un arc cu caracteristica constanta, dar ales functie de greutatea pilotului. De exemplu pt 85kg trebuie 0,95 kg/mm, 90-95kg 1kg/mm, iar la 100kg 1,05kg/mm. Arcurile originale de fapt nu sant in adevaratul sens progresive, ceeeace ar presupune un pas variabil al infasurariri, cu o mica diferenta de la o spira la alta. Ele sant de fapt arcuri ce doua zone cu caracteristica constanta, dar diferite, respectiv un cap mai tare si celalalt mai moale avand caracteristiaca 0,75kg/mm. Caracteristica asta nu tine seama de partea mai moale pt ca se masoara dupa ce arcul a fost comprimat 25mm echvalentul unui tol, deci cand partea moale deja s-a comprimat. In concluzie el este chiar mai moale si de aici deplasarea rapida a jambelor cand se initiaza depaseste uni obstacol abrupt, urmata de blocarea curgerii uleiului in amortizoare datorate gaurilor de trecere mici ale supapei originale si uleiul nefiind compresibil se comporta pt o fractiune de secunda ca o bara de fier, si de aici busitura care se aude. Teoria asta a suspensiilor este extrem de complicata si nu stiu daca cineva de la noi ar fi in stare sa stapaneasca in totalitate fenomenul. Oricum cele cateva mii de euro in plus care fac diferenta dintre motocicletele ieftine si cele scumpe, in cadrul aceleasi clase sant total justificate si mare parte din diferenta vine de la suspensii. Nu stiu cat am fost de clar, dar atat ma duce capul. Meteler Tourance am eu pe motor si sant foarte multumit de ele, mult mai bune decat cele originale care se incalzeau foarte greu si numai la drum lung si solicitari intense, ajungeau la o aderenta satisfacatoare.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am jucat cu suspensia fata la inceputul anului si am cam spus aici, la vremea respectiva, cam tot ce am facut si rezultatele, care concorda cu ce au obtinut si cei din vstrom.info. Cu arcurile schimbate cel mai bine a mers cu W10. Cu W5 zgomotul era mai mare, iar cu w15 suspensia cam tare. Daca v-ati uitat pe situl amintit acolo interventia presupune si niste gauri suplimentare si un reglaj personalizat al arcului supapelor care mareste sau micsoreaza cantitatea de ulei ce trece de supapa in primul moment al aparitiei unui soc serios in roata fata. Deasemenea si tipul uleiului folosit difera functie de greutatea pilotului si modului de utilizare preponderent, sosea/ offroad. De fapt ce se incearca este personalizarea suspensiei, stiut fiind ca in fabrica se incerca o medie a tuturor condiilor de exploatare, iar suspensia nefiind una sofisticata si reglabila la toti parametri nu reuseste sa impace capra cu varza, mereu. Legat de arcuri, un specialist in suspensii care intra pe strom.info spunea ca in situatia data, nu sant recomandate arcurile progresive, combinate cu un sistem de amortizare simplist ca cel de pe Suzuki DL650, si mai potrivit este un arc cu caracteristica constanta, dar ales functie de greutatea pilotului. De exemplu pt 85kg trebuie 0,95 kg/mm, 90-95kg 1kg/mm, iar la 100kg 1,05kg/mm. Arcurile originale de fapt nu sant in adevaratul sens progresive, ceeeace ar presupune un pas variabil al infasurariri, cu o mica diferenta de la o spira la alta. Ele sant de fapt arcuri ce doua zone cu caracteristica constanta, dar diferite, respectiv un cap mai tare si celalalt mai moale avand caracteristiaca 0,75kg/mm. Caracteristica asta nu tine seama de partea mai moale pt ca se masoara dupa ce arcul a fost comprimat 25mm echvalentul unui tol, deci cand partea moale deja s-a comprimat. In concluzie el este chiar mai moale si de aici deplasarea rapida a jambelor cand se initiaza depaseste uni obstacol abrupt, urmata de blocarea curgerii uleiului in amortizoare datorate gaurilor de trecere mici ale supapei originale si uleiul nefiind compresibil se comporta pt o fractiune de secunda ca o bara de fier, si de aici busitura care se aude. Teoria asta a suspensiilor este extrem de complicata si nu stiu daca cineva de la noi ar fi in stare sa stapaneasca in totalitate fenomenul. Oricum cele cateva mii de euro in plus care fac diferenta dintre motocicletele ieftine si cele scumpe, in cadrul aceleasi clase sant total justificate si mare parte din diferenta vine de la suspensii. Nu stiu cat am fost de clar, dar atat ma duce capul. Meteler Tourance am eu pe motor si sant foarte multumit de ele, mult mai bune decat cele originale care se incalzeau foarte greu si numai la drum lung si solicitari intense, ajungeau la o aderenta satisfacatoare.

 

 

Am citit ce ai scris legat de suspensie si stiam ca nu ai rezolvat problema in totalitate,tocmai de aceea astept parerea ta dupa ce schimbi si supapele.

Cat de repede se uzeaza Tourance fata de original?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am citit eu Tourance sant apreciate pt compromisul bun intre aderenta si durabilitate.Pe V-Strom nu am cu ele decat 9000km, dar cu BMW f650 am peste 15000km si uzura este aproape nula. Este adevarat ca stilul meu de mers este unul cumintel. Legat de suspensii, sant si eu foarte nerabdator sa vad rezultatul. Astazi bag motorul in casa si in perioada urmatoare ma apuc de lucru. Am o gramada de facut: inlocuire conducte frana,placute,kit lant,bujii,filtru de aer, ulei si filtru, scarite,parbriz, gresare la toti rulmentii antigel,lichid de frana si lista e lunga, 26 obiective mai mari sau mai mici. Si asta in conditiile in care motorul merge perfect. Ce dracu faceam daca se mai si strica ceva :laugh:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am citit eu Tourance sant apreciate pt compromisul bun intre aderenta si durabilitate.Pe V-Strom nu am cu ele decat 9000km, dar cu BMW f650 am peste 15000km si uzura este aproape nula. Este adevarat ca stilul meu de mers este unul cumintel. Legat de suspensii, sant si eu foarte nerabdator sa vad rezultatul. Astazi bag motorul in casa si in perioada urmatoare ma apuc de lucru. Am o gramada de facut: inlocuire conducte frana,placute,kit lant,bujii,filtru de aer, ulei si filtru, scarite,parbriz, gresare la toti rulmentii antigel,lichid de frana si lista e lunga, 26 obiective mai mari sau mai mici. Si asta in conditiile in care motorul merge perfect. Ce dracu faceam daca se mai si strica ceva :laugh:

 

 

 

Multzam de raspuns.Jocurile la supape nu le faci?Am un geam inalt de la Puig la un pret bun nu esti interesat?

 

 

SARBATORI FERICITE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa verific si jocurile la supape si sincronizarea clapetelor de acceleratie. In legatura cu parbrizul, la mine a devent traditie. In fiecare an schimb parbrizul pt ca oricat de mult as avea grija de el, tot se zgarie usor si urasc sa-l vad in fata ochilor asa, de fiacare data cand merg. Iarna trecuta mi-am facut o matrita si imi fac singur parbrizele. Sant deja la a patra serie si au iesit din ce in ce mai bune. Asta de V-Strom se indoaie relativ usor in comparatie cu cel de BMW F650 care este mai bulbucat si la care ma munceam mai mult. Pe mine un parbriz ma costa cca. 40 roni echivalentul matrialului ( plexiglas GS rezistent UV de 5mm, fabricat in Elvetia) si cateva ore de munca. Va las, ca astazi este prima zi libera de sarbatori si ma apuc de lucru la motor. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dear Moto Friends,

 

 

Even when the whole world is rushing, there are some who take time to mentor, encourage and cheer. Like you!

 

Working with you is a gift I appreciate!

 

 

I wish you for the next year to:

 

Stand out, be extraordinary!

 

Work hard, be more innovative!

 

Think positive, be more creative!

 

Wake up early, be more efficient!

 

Experience more, find the truth more!

 

See further, be more receptive!

 

Try harder, be more detemined!

 

Run faster, be more competitive!

 

Dare more, be more assertive!

 

Care deeper, be more compassionate!

 

Analyze more, be more perceptive!

 

Climb higher, be more adventurous!

 

Laugh more, be more inspiring!

 

 

Merry Christmas and A Happy New Year!

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni! Are cineva idee de unde se pot cumpara becuri H3 de 35W sau chiar mai mici in Romanica. Am luat niste proiectoare de 55W si nu as vrea sa le montez cu becurile originale de frica sa nu stric/topesc ceva.

Sarbatori fericite tuturor, si fie ca noul an sa aduca o scadere semnificativa a prostiei pe drumurile publice! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

As dori sa imi cumpar in curand un V-Strom de 1000, modelul dupa 2004, si ma obsedeaza un lucru. Are cineva pe aici modelul fabricat dupa 2004 ?

Lucrul care ma obsedeaza : motocicleta este limitata la 200 km/h? Pentru ca am citit asta intr-un test dintr-un numar Univers Moto de acum 4 ani, modelul fiind fabricat in 2004. Stiu ca modelele pana in 2004 prind in jur de 230.

Daca este cineva pe aici care are si a facut un test de top speed poate da un raspuns care ar putea fi crucial pentru mine in vederea achizitionarii motocicletei.

Va mutumesc mult si La Multi Ani ! Tot ce va doriti si multa sanatate !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

As dori sa imi cumpar in curand un V-Strom de 1000, modelul dupa 2004, si ma obsedeaza un lucru. Are cineva pe aici modelul fabricat dupa 2004 ?

Lucrul care ma obsedeaza : motocicleta este limitata la 200 km/h? Pentru ca am citit asta intr-un test dintr-un numar Univers Moto de acum 4 ani, modelul fiind fabricat in 2004. Stiu ca modelele pana in 2004 prind in jur de 230.

Daca este cineva pe aici care are si a facut un test de top speed poate da un raspuns care ar putea fi crucial pentru mine in vederea achizitionarii motocicletei.

Va mutumesc mult si La Multi Ani ! Tot ce va doriti si multa sanatate !

Salutare si la multi ani.

Daca vrei viteza peste 200, trebuie sa-ti cauti alt motor, V-stromul e touring-enduro si e absurd sa mergi peste 200 cu un motor cu ditamai parbrizul.

Asta-i facut pentru ture mai lungi pe drumuri bune si la viteze moderate 100-140.

Asta-i parerea mea de motociclist cu ceva experienta pe doua roate.

Editat de Johann
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am citit eu DL 1000 este limitat numai in viteza 5 si 6 la 85 CP, tocmai pt ca ciclistica , parbrizul si pozitia in sa nu sant potrivite pt viteza mai mare de 180 km/h. Nu ma interesat deosebit subiectul, dar in vstrom.info s-a discutat si era relativ simplu de inlaturat limitarea asta, schimband niste rezistente ale unui comutator ce sezizeaza in ce viteza esti la un moment dat si comunica cu CDI. Cei care umblasera acolo spuneau ca dupa delimitare au mers cu peste 220 KM/h, dar mi se pare foarte riscant, motocicleta nemaiavand stabilitate pe directie mai ales cand mergi singur, fara bagaje. Incerc sa fac o extrapolare a senzatiei de la DL 650, aceasta fiind foarte apropiata ca greutate si dimensiuni cu DL 1000. Singurul atu in plus pt DL 1000 este suspensia ceva mai elaborata, in rest nu m-as vedea cu mai mult de 160-170 pe genul asta de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani!

Salut,

Am in plan sa-mi cumpar side case-uri pt. "galbena" mea. Problema pe care o constat, dupa ce am citit toate articolele de pe forumurile specializate pe Wee, este ca din cauza tobei cele 2 cufere au gabaritul diferit, respectiv cel din dreapta iese mai mult in afara fata de cel din stanga. Dintre toate modelele cel mai putin disproportionat mi se pare rack-ul de la GIVI PL 532, echipat cu GIVI E36 / E360.

Am doua intrebari:

1.Are cineva asa ceva pe motor sau din ce stiti conteaza diferenta de gabarit la ciclistica motocicletei la drum lung, presupunand ca ambele cufere au incarcatura egala?

2.Exista aceeasi problema si la cuferele originale Suzuki?

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De mers cu viteza, am mers eu pe klv cu 220 vreo 2 minute (nu prea-mi place sa fugaresc motorul) si intradevar, de la 180-190 in sus incepe sa valseze destul de tare.

Sincer n-am simtit ca ar fi limitata.

 

La multi ani!

Editat de Rider in the sky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand mergi cu bagaje, problema este greutatea si gabaritul mai mare al motocicletei, in special la manevrele pe loc sau la viteza mica, amplasarea asimetrica a cutiilor nu deranjaza si aproape nu se observa. Si cutiile originale Suzuki sant amplasate diferit, dar sant mai mici si cam scumpe, fara a fi perfecte, multi plangandu-se de sistemul de prindere.

 

Daca esti curios la pg 42 tot aici, sant poze cu cutiile mele care desi sant mari (42L), asimetrice si cu latimea pe spate de 1100mm au fost foarte bune la drum lung

 

 

In spatiul liber ce ramane intre moto si cutia din stanga eu ma gandeam sa prind cu chingi o canistra de 5L cu benzina sau un mic bagaj impermeabil, pt a umple spatiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si La Multi Ani!

 

Azi am pornit prima data VStromul dupa 2 saptamani. A pornit la al doilea buton, dar mi-a dat ceva emotii, bateria era destul de anemica si imi palpaia display-ul de pe bord de ziceai ca vrea sa moara. :o

Am mers ca pe oua pana la firma, la -8 grade n-am curaj sa ma inclin deloc, dar a fost ok.

 

La multi ani!

Salut,

Am in plan sa-mi cumpar side case-uri pt. "galbena" mea. Problema pe care o constat, dupa ce am citit toate articolele de pe forumurile specializate pe Wee, este ca din cauza tobei cele 2 cufere au gabaritul diferit, respectiv cel din dreapta iese mai mult in afara fata de cel din stanga. Dintre toate modelele cel mai putin disproportionat mi se pare rack-ul de la GIVI PL 532, echipat cu GIVI E36 / E360.

Am doua intrebari:

1.Are cineva asa ceva pe motor sau din ce stiti conteaza diferenta de gabarit la ciclistica motocicletei la drum lung, presupunand ca ambele cufere au incarcatura egala?

2.Exista aceeasi problema si la cuferele originale Suzuki?

 

Numai bine!

Cand mergi cu bagaje, problema este greutatea si gabaritul mai mare al motocicletei, in special la manevrele pe loc sau la viteza mica, amplasarea asimetrica a cutiilor nu deranjaza si aproape nu se observa. Si cutiile originale Suzuki sant amplasate diferit, dar sant mai mici si cam scumpe, fara a fi perfecte, multi plangandu-se de sistemul de prindere.

 

Daca esti curios la pg 42 tot aici, sant poze cu cutiile mele care desi sant mari (42L), asimetrice si cu latimea pe spate de 1100mm au fost foarte bune la drum lung

 

 

In spatiul liber ce ramane intre moto si cutia din stanga eu ma gandeam sa prind cu chingi o canistra de 5L cu benzina sau un mic bagaj impermeabil, pt a umple spatiul.

Eu am cutiile originale Suzuki, iar astea pt DL650 au capacitati diferite - stanga 35l, dreapta 32l, tocmai ca sa nu iasa in afara prea tare in dreapta.

Sistemul de prindere e foarte ok, doar ca nu e compatibil cu alte tipuri de genti. Gentile sunt foarte usor de pus si de scos, iar pentru mai multa siguranta prinderea se poate bloca din interior.

Singura problema la ale mele e ca se inchid capacele cam greu, si intradevar n-ar strica sa fie ceva mai mari.

Partea buna e ca sunt aerodinamice :( si nu deranjeaza deloc pasagerul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care mai lucrati la intretinere la V-Strom? Eu da. Pana acum am schimbat kitul de lant si am gresat articulatiile suspensiei si rulmentii pe spate. Am schimbat furtunul, placutele si lichidul de frana pe spate. In manual scrie ca la operatiile astea trebuie demontate capacele laterale, teava de esapament si toba, pt a demonta bascula, dar am gasit o pozitie a basculei in care se pot gresa toate articulatiile fara sa fac atata demontare. Nasoleala vine din faptul ca teava de esapament trece prin bascula. Duminica mi-am facut un nou parbriz, de data asta am incercat sa-l fac cat de mare posibil. A iesit cu 135mm mai inalt decat cel original si ceva mai lat.

post-8769-1231268076_thumb.jpg

post-8769-1231268134_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am tot incercat sa intru pe forum si se pare ca e putin "intzepenit". Azi vad ca merje.

 

Multumesc de raspunsuri. Sa va spun ce-am gasit:

1. Sistem de prindere lateral Givi 70EURO.

2. Cutii laterale noi Givi E360N - 80EURO/BUC.

Sper sa fac achizitia pentru ca mi se par foarte bune preturile.

 

@bogdan harea - te-ai gandit sa faci parbrize, la comanda, daca ai cerere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am tot incercat sa intru pe forum si se pare ca e putin "intzepenit". Azi vad ca merje.

 

Multumesc de raspunsuri. Sa va spun ce-am gasit:

1. Sistem de prindere lateral Givi 70EURO.

2. Cutii laterale noi Givi E360N - 80EURO/BUC.

Sper sa fac achizitia pentru ca mi se par foarte bune preturile.

Am mai auzit de varianta cu E36 pe dreapta si E45 pe stanga, in felul asta iese simetrica stanga-dreapta. :o

Dar nu stiu ca costa astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut stromistii,

mi-a adus si mie mos Nicolae un V-strom si am cateva nedumeriri:

 

ati verificat careva jocul la supape? in carte zice ca la 25.000 ar trebui facuta aceasta operatie? Reglajul se face prin schimbarea discurilor cu alte dimensiuni. Unde ati gasit discuri s-au se pot prelucra cele vechi?

 

Mai am o problema la pornire: cand pun contactul, uneori apare in bord, in locul ceasului, cuvantul CHEK si nu porneste electromotorul si nici pompa de benzina decat dupa ce misc putin acceleratia. Este normal asta?

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jocurile la supape intotdeauna se maresc si se compenseaza cu discuri mai groase, deci cu cele vechi nu prea ai ce face, decat daca, cu totul intamplator, unele dintre ele sant potrivite la celelalte supape. In manualul electronic este un tabel de calcul care usureaza alegerea dimensiunilor discurilor functie de jocul existent si grosimea discului vechi, diferit la admisie sau evacuare. Se pot comanda pe cod la B&S sau la ceilalti dealeri. Referitor la confectionarea parbrizelor, eu am inceput acum patru ani in joaca sa experimentez, in dorinta de a face pt mine, dar nu am timpul necesar de a dezvolta o astfel de activitate. Toate sculele si dispozitivele mele se pot face acasa fara nici o greutate. Ca sa poti face serie se mai pot inbunatati cateva lucruri, dar eu nu mi-am propus asta. Partea grea este ca pt fiecare model de parbriz trebuie o matrita, care nu este greu de facut, daca ai un original pe care sa-l copiezi si eventual sa-l modifici in sensul maririi lui, dar o data facuta trebuie pastrata pana vine urmatoarea comanda si asta inseamna un depozit de matrite. O matrita are dimensiunea de cca 60x60x20 cm, deci nu este chiar mica, si este si foarte grea 35-40 kg, fiind facuta din PAL si ipsos de modelaj. Daca prezinta interes, pt cineva cu timp, abilitati si spatiu, sant dispus sa-i prezint pe viu sau pe forum toate etapele necesare pt realizarea de parbrize artizanale. Deocamdata am un singur parbriz disponibil, facut de mine, pe care l-am folosit anul trecut si pe care-l ofer gratis primului posesor de V-Strom care vine sa-l ia. :o

 

Asta este.

post-8769-1231355241_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care mai lucrati la intretinere la V-Strom? Eu da. Pana acum am schimbat kitul de lant si am gresat articulatiile suspensiei si rulmentii pe spate. Am schimbat furtunul, placutele si lichidul de frana pe spate. In manual scrie ca la operatiile astea trebuie demontate capacele laterale, teava de esapament si toba, pt a demonta bascula, dar am gasit o pozitie a basculei in care se pot gresa toate articulatiile fara sa fac atata demontare. Nasoleala vine din faptul ca teava de esapament trece prin bascula. Duminica mi-am facut un nou parbriz, de data asta am incercat sa-l fac cat de mare posibil. A iesit cu 135mm mai inalt decat cel original si ceva mai lat.

 

 

De luni cred ca ma apuc si eu de al meu,supape,gresare,ulei,filtre etc.Nu se pot monta gresoare la bascula sa nu ai atat de lucru la fiecare gresare?Geamul vechi e mai mare decat originalul?Nu face turbulente?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jocurile la supape intotdeauna se maresc si se compenseaza cu discuri mai groase

Imi pare rau sa te contrazic, dar situatia e exact pe dos, in special la V-Strom: jocurile supapelor in general se micsoreaza, pentru ca uzura cea mai mare apare intre supapa si scaunul supapei, nu intre cama si supapa. Majoritatea posesorilor de V-Strom au raportat acelasi lucru.

 

Explicatii detaliate aici:

 

http://11109.rapidforum.com/topic=120668489448

 

http://11109.rapidforum.com/topic=120680305194

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parbrizul pe care-l ofer este cu 9 cm mai inalt si cu 2,5 cm mai lat decat cel original si asigura o protectie mult mai buna decat acesta, mai ales dupa ce l-am inclinat mai mult prin adaugarea unor distantiere si a unor suruburi de prindere mai lungi in partea de jos. Referitor la gresarea basculei nu se pot face gauri in ea fiind din aluminiu si cu pereti destul de subtiri. Nu stiu daca ati observat, dar pe cadru este o eticheta in care scrie ca este interzisa gaurirea lui pt ca este din aluminiu si orice interventie poate duce la distrugere. La bascula cred ca se aplica aceeasi teorie. Oricum bascula trebuie semidemontata cand se schimba kitul de lant si atunci se poate face si gresarea rumentilor cu ace din articulatii, fara alta manopera suplimentara. La supape inca nu am umblat, dar credeam ca este la fel ca la F650. Daca discurile sant mai groase decat necesar se pot rectifica pe o masina de rectificat plan cu platou magnetic, dar obligatoriu trebuie facuta si o demagnetizare a lor dupa prelucrare.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...