Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Fabio ce se mai aude cu uleiul ala cu vascozitate medie m bun si iarna si vara si in salate si la paste si pe stomacul gol si cu paine prajita?



De unde imi iau si eu placute Carbon Lorain pt vstrom?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PL 532 = 119 eur pe Motocard dar sunt mai ieftin pe ebay banuiesc.

 

A cumparat cineva de pe Motocard ? Ei spun ca ar livra si in Romanai, fara taxe de livrare, la pretul de pe site, care contine si TVA. Pretul este sub louis si romimoto. Nu am gasit inca pe ebay nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A cumparat cineva de pe Motocard ? Ei spun ca ar livra si in Romanai, fara taxe de livrare, la pretul de pe site, care contine si TVA. Pretul este sub louis si romimoto. Nu am gasit inca pe ebay nimic.

 

Userul victor_wts zicea aici ca a cumparat de la ei:

/index.php?/topic/698108-comanda-fc-moto/&do=findComment&comment=3484209

 

Cauta mesajele lui.

 

 

Ar mai fi o varianta sa iei suporti Kappa - sunt ceva divizie mai ieftina a lui Givi.

La ei suportul se numeste KL532: http://www.kappamoto.ro/ro/model-motociclete/519-.html

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut băieți!

Plasez aici această întrebare pentru a nu mai deschide un topic. Credeți că un DL650 ar face față unor lungi(4-500km/zi) călătorii cu basageră și bagaje (împreună cântărim între 110-120kg). Ar mai exista vreo rezervă de putere în asemenea condiții?

Mulțumesc frumos,

Cristi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut băieți!

Plasez aici această întrebare pentru a nu mai deschide un topic. Credeți că un DL650 ar face față unor lungi(4-500km/zi) călătorii cu basageră și bagaje (împreună cântărim între 110-120kg). Ar mai exista vreo rezervă de putere în asemenea condiții?

Mulțumesc frumos,

Cristi

:D

CU SIGURANTA (sunt curios cine o sa zica ca nu!) si poti merge croaziera la 120-140.

chiar si mai multi km/zi.

(eu cu pasagera am 160 - si ea e mignona :D) si tras cateva ture lungi de italia, austria, elvetia fara stres din punctul asta de vedere.

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut băieți!

Plasez aici această întrebare pentru a nu mai deschide un topic. Credeți că un DL650 ar face față unor lungi(4-500km/zi) călătorii cu basageră și bagaje (împreună cântărim între 110-120kg). Ar mai exista vreo rezervă de putere în asemenea condiții?

Mulțumesc frumos,

Cristi

 

Salut! Aceeasi intrebare o aveam si eu inainte sa-mi iau Strom. Am calatorit impreuna cu prietena( amandoi avem cam 140 Kg) + genti laterale incarcate ochi + top case plin + cort si izoprene ancorate de topcase. A fost Ok pentru un motor de 650. Viteza de croaziera maxima a fost de 120km/h. Evident, trage mai greu dar nu e capat de tara.Daca vrei sa tasnesti in depasiri ca dopul de sampanie in conditiile enumerate mai sus uita-te la 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))))

da-l drac de consum ca iarasi ne contrazicem pe aici 3 pagini.

Va fi decent si depinde de cum te joci cu acceleratia - eu dau un 5 - 5.5 - 6 (daca te duci spre 140 o sa iti ia spre 6 iar daca insisti spre 150-160 - probabil o sa iti ia 6.5).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

însă vreau să știu că nu voi termina motorul în condițiile mai sus menționate. Îmi puteți spune ceva vis-a-vis de consum, în astfel de cazuri?

Ulei de calitate schimbat la nu mai mult de 5000 si poti sa il abuzezi si mai tare.

Doar fa o comparatie la cat intra motorul ala in zona rosie si la cat il tii tu in ture ca sa mergi cu 130 vit de croaziera chiar si incarcat.

Motorul ala de pe DL chiar poate!

stima

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut cateva drumuri de 2-3000km cu pasager si bagaje (topcase, genti laterale si un tankbag urias), pe autostrada o tineam la fix 140km/h (adica 128km/h pe GPS), iar in rest in functie de chef si trafic, dar repejor, imi consuma pana in 5.5. La viteze rezonabile poti sa te infigi si in depasiri, daca dai o treapta sau doua in jos.

Daca te tin nervii sa mergi cu 120 si fara accelerari bruste, consuma sub 5, chiar si incarcata la maxim.

 

La mine problema e cand merg singur si fara bagaje, s-a intamplat sa-mi consume si 8.5! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Am citit că pe drumurile forestiere/cu pietris se descurcă onorabil. Voi ce-mi puteți spune?...

...

Motorul poate, motocicleta e fiabila.....

 

Le cuplez bine?

 

La mine problema e cand merg singur si fara bagaje, s-a intamplat sa-mi consume si 8.5! :rusinica:

:dropsmilie: În oraș?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le cuplez bine?

 

:dropsmilie: În oraș?!

Nu, pe autostrada si pe drumurile patriei, la viteze si turatii foarte nesanatoase.

In oras pana de curand imi consuma cam 6.5-7.

De la o vreme am inceput un program de reeducare a mainii drepte, am fost pana la mare si inapoi cu consum 5.2, iar in oras am scos 5.8 zilele astea. Sunt mandru de mine! :D

 

Pe forestiere si drumuri de pietris se descurca onorabil, daca te descurci si tu onorabil ;) Are suspensii ok pt drumuri din astea, totul e sa nu exagerezi. Pe bolovani mari si noroi eu nu ma descurc, trebuie s-o iau la pas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Trebuie încercat atunci. Am citit că pe drumurile forestiere/cu pietris se descurcă onorabil. Voi ce-mi puteți spune?

Mii de mulțumiri,

Cristi

Nciodata nu pot sa ii inteleg pe cei care isi iau motoare mari,definitiv rutiere si vor off-road...Ia-ti o coaja de XT DR etc si arde-o pe forestiere,tataie....Si cu aia in popo si cu sufletul in rai e cam greu....La fel de greu cum e pe un drum desfundat cu V Stromul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma mai bag si eu printre discutii cu niste intrebari despre cutii. Parca mi-as lua mai degraba sistemul PL532, cu prinderile clasice si cu cutiile E41. Imi convine mai mult, pentru ca se pot atasa pe el si alte cutii cu prindere clasica Monokey, si cutiile E41 sunt si mai mari. Am o singura dilema - cum sta pasagerul intre doua E41 fata de doua V35 ?

As lua v35 pentru ca sunt mai ergonomice, desi un pic mai mici, insa nu stiu daca mai pot prinde ceva pe PLX532 daca nu-mi mai convin cutiile V35 ca dimensiuni si hotarasc sa le dau si sa-mi iau altele. Exista si ceva mai mare pe sistemul PLX532 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca exista diferente de confort pentru pasager.. la e41 o sa aiba avantajul ca o sa aiba acces la chestii prin usita mica din mers.

Ma uitam ca E41 sunt mai mari si parca sunt montate si mai sus, si ma gandeam daca nu ar sta piciorul pasagerului cam aproape de ele, daca nu lipit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nciodata nu pot sa ii inteleg pe cei care isi iau motoare mari,definitiv rutiere si vor off-road...Ia-ti o coaja de XT DR etc si arde-o pe forestiere,tataie....Si cu aia in popo si cu sufletul in rai e cam greu....La fel de greu cum e pe un drum desfundat cu V Stromul.

Salut!

Am întrebat pentru că serviciul meu presupune doar muncă pe șantier, al cărui drum de acces nu este întotdeauna cel mai prietenos (drum forestier sau cu pietriș, însă niciodată cu noroi).

Merci fain,

Cristi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uitam ca E41 sunt mai mari si parca sunt montate si mai sus, si ma gandeam daca nu ar sta piciorul pasagerului cam aproape de ele, daca nu lipit.

Nu incomodeaza pasagerul cu siguranta.

Unele par mai bine asezate pe forma de vstrom, celelalte sunt un pic mai mari (V41-V35) si capacul de access care poate fi practic in unele situatii.

Oricare dintre ele vor fi ok.

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am întrebat pentru că serviciul meu presupune doar muncă pe șantier, al cărui drum de acces nu este întotdeauna cel mai prietenos (drum forestier sau cu pietriș, însă niciodată cu noroi).

Merci fain,

Cristi

Linistit. Discutia : de ce bagam V-Stromul pe off-road e lunga si nu are rezultat. La mine e simplu: fiindca vreau. Eu am mers cu ea peste tot, inclusiv in padure pe unde nu era drum. Exista totusi 2 conditii (in cazul in care ai cauciucuri dual): 1. sa existe totusi un drum cat de cat (si cararea e buna) si 2. sa nu fie noroi (conditia asta poate cadea daca ai cauciucuri dedicate de off - caramele). Drumurile pietruite, asa cum le descrii tu, nu ridica nici cea mai mica problema. La V-Stromania 4 la Durau, mergeam spre Agapia pe un drum de tara la 90-100 km/h, sezand pe sa, si torcea bivolul sub mine. Aveam un ranjet in casca de la o ureche la alta.

Eu acum 5 ani am vrut sa imi iau Transalp. Acum imi pare bine ca nu mi-am luat. E mai comoda, e mai grea pe offroad, dar si eu fac destul de putin din asta. Protectia la vant e mai buna. Si sa nu mai zic ca si arata mai bine.

Este un Adventure-Tourer de clasa mica. Inseamna ca un pic de macadam nu are ce sa ii faca rau.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...