MOTORIOUS Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Ok. Trebuie încercat atunci. Am citit că pe drumurile forestiere/cu pietris se descurcă onorabil. Voi ce-mi puteți spune? Mii de mulțumiri, Cristi Nciodata nu pot sa ii inteleg pe cei care isi iau motoare mari,definitiv rutiere si vor off-road...Ia-ti o coaja de XT DR etc si arde-o pe forestiere,tataie....Si cu aia in popo si cu sufletul in rai e cam greu....La fel de greu cum e pe un drum desfundat cu V Stromul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Ma mai bag si eu printre discutii cu niste intrebari despre cutii. Parca mi-as lua mai degraba sistemul PL532, cu prinderile clasice si cu cutiile E41. Imi convine mai mult, pentru ca se pot atasa pe el si alte cutii cu prindere clasica Monokey, si cutiile E41 sunt si mai mari. Am o singura dilema - cum sta pasagerul intre doua E41 fata de doua V35 ? As lua v35 pentru ca sunt mai ergonomice, desi un pic mai mici, insa nu stiu daca mai pot prinde ceva pe PLX532 daca nu-mi mai convin cutiile V35 ca dimensiuni si hotarasc sa le dau si sa-mi iau altele. Exista si ceva mai mare pe sistemul PLX532 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Nu cred ca exista diferente de confort pentru pasager.. la e41 o sa aiba avantajul ca o sa aiba acces la chestii prin usita mica din mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Nu cred ca exista diferente de confort pentru pasager.. la e41 o sa aiba avantajul ca o sa aiba acces la chestii prin usita mica din mers. Ma uitam ca E41 sunt mai mari si parca sunt montate si mai sus, si ma gandeam daca nu ar sta piciorul pasagerului cam aproape de ele, daca nu lipit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Nciodata nu pot sa ii inteleg pe cei care isi iau motoare mari,definitiv rutiere si vor off-road...Ia-ti o coaja de XT DR etc si arde-o pe forestiere,tataie....Si cu aia in popo si cu sufletul in rai e cam greu....La fel de greu cum e pe un drum desfundat cu V Stromul. Salut! Am întrebat pentru că serviciul meu presupune doar muncă pe șantier, al cărui drum de acces nu este întotdeauna cel mai prietenos (drum forestier sau cu pietriș, însă niciodată cu noroi). Merci fain, Cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Ma uitam ca E41 sunt mai mari si parca sunt montate si mai sus, si ma gandeam daca nu ar sta piciorul pasagerului cam aproape de ele, daca nu lipit. Nu incomodeaza pasagerul cu siguranta. Unele par mai bine asezate pe forma de vstrom, celelalte sunt un pic mai mari (V41-V35) si capacul de access care poate fi practic in unele situatii. Oricare dintre ele vor fi ok. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 (editat) Salut! Am întrebat pentru că serviciul meu presupune doar muncă pe șantier, al cărui drum de acces nu este întotdeauna cel mai prietenos (drum forestier sau cu pietriș, însă niciodată cu noroi). Merci fain, Cristi Linistit. Discutia : de ce bagam V-Stromul pe off-road e lunga si nu are rezultat. La mine e simplu: fiindca vreau. Eu am mers cu ea peste tot, inclusiv in padure pe unde nu era drum. Exista totusi 2 conditii (in cazul in care ai cauciucuri dual): 1. sa existe totusi un drum cat de cat (si cararea e buna) si 2. sa nu fie noroi (conditia asta poate cadea daca ai cauciucuri dedicate de off - caramele). Drumurile pietruite, asa cum le descrii tu, nu ridica nici cea mai mica problema. La V-Stromania 4 la Durau, mergeam spre Agapia pe un drum de tara la 90-100 km/h, sezand pe sa, si torcea bivolul sub mine. Aveam un ranjet in casca de la o ureche la alta. Eu acum 5 ani am vrut sa imi iau Transalp. Acum imi pare bine ca nu mi-am luat. E mai comoda, e mai grea pe offroad, dar si eu fac destul de putin din asta. Protectia la vant e mai buna. Si sa nu mai zic ca si arata mai bine. Este un Adventure-Tourer de clasa mica. Inseamna ca un pic de macadam nu are ce sa ii faca rau. Editat Iulie 16, 2013 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Eu acum 5 ani am vrut sa imi iau Transalp. Acum imi pare bine ca nu mi-am luat. E mai comoda, e mai grea pe offroad, dar si eu fac destul de putin din asta. Protectia la vant e mai buna. Si sa nu mai zic ca si arata mai bine. Este un Adventure-Tourer de clasa mica. Inseamna ca un pic de macadam nu are ce sa ii faca rau. te-as contrazice vis-a-vis de transalp dar nu sunt sigur la ce te refereai in postul de mai sus? daca la TA - nu te contrazic; daca la DL - nu sunt de acord - TA arata si suna mai bine decat DL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 De pe motocard am cumparat eu.Vin cam in 3 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Daca tot m-am laudat cu plimbarea hai sa arunc si niste poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 (editat) Daca tot m-am laudat cu plimbarea hai sa arunc si niste poze Super poze! Nu-nțeleg care-i faza cu mobra pe butuci; văd că i-ai scos și șaua. Editat Iulie 16, 2013 de Leontiev Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Adevarul e că par f. solide,nu glumă. De ce nu ți-ai luat tot Givi, dat fiind faptul că aveai deja topcase de la ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Adevărul e că ingineri fiind și pentru noi cântărește mai mult aspectul practic al lucrurilor. Mulțam fain pentru tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 (editat) Pana la urma aproape m-am decis cu cutiile, chiar am avut un moment de revelatie pot sa spun. Am sa iau suportii PL532, pentru ca am deja un Givi E45 ramas de la DR, pe care il foloseam drept top case, dar, pus pe PL532, poate fi folosit drept side case. Ideea mi-a venit de aici, unde tipul foloseste E45 pe stanga, unde suportul sta mai aproape de motocicleta si E36 pe dreapta, unde suportul sta mai departat datorita evacuarii, dar cu E36, care e mai mic, ansamblul e mai echilibrat. Mai ramane sa imi gasesc un E36 de cumparat. Si nu stiu daca mai incape si sotia pe lange cele doua E-uri. Editat Iulie 16, 2013 de Dogaru Florin George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 (editat) Pana la urma aproape m-am decis cu cutiile... mai e timp de gandit si razgandit ... nu-i stres . incape incape ... stima, paul Editat Iulie 16, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Cand am luat motocicleta de la fostul proprietar, in urma cu vreo 800km, acesta mi-a spus sa nu schimb uleiul daca as fi avut de gand, ca tocmai l-a schimbat el. Motocicleta a facut anul trecut vreo 1500km, iar anul asta niciunul, pana la momentul vanzarii. Cand s-a hotarat sa o vanda, i-a schimbat uleiul si filtrul. A pus Motul 5100 10W40. Intr-adevar, uleiul era destul de transparent la momentul achizitiei. Dupa vreo 600km parcursi, am observat ca s-a innegrit. Cand e incins, parca ar avea praf prin el, are o culoare pamantie. Cand se raceste, are aspect de ulei, dar e inchis la culoare, opac. Si, lucru observat de la inceput, nivelul este foarte sus, aproape ca inunda toata fereastra cand indrept motocicleta. Nu a consumat deloc. Este normal sa se innegreasca asa de repede ? Ma gandesc ca poate dupa ce a schimbat uleiul, am mers eu cu ea si i-am dat si ceva ture, si noul ulei a spalat depunerile de la vechiul ulei, care pun pariu ca nu mai fusese schimbat din 2011. Asa sper, de fapt. Am sa i-l schimb totusi. Ce ulei imi recomandati ? Am citit romane intregi pe net despre uleiuri, dar cu cat citesc mai mult, cu atat sunt mai nehotarat. Bel-ray ati folosit ? Ce merge la ale noastre de la ei ? Cred ca bel-ray exp syn blend 4t 10w-40. Editat Iulie 17, 2013 de Dogaru Florin George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Lasa domne uleiul ala acolo inca vreo 2500-3000km daca l-a schimbat vechiul proprietar. Uleiul bun se murdareste repede, doar se murdareste nu se face negru ca uleiul ars. Asta este un lucru bun si inseamna ca detergentul din compozitie isi face treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Bine, domne, dar am sa-i fac si o poza sa v-arat cum e la culoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Bine, domne, dar am sa-i fac si o poza sa v-arat cum e la culoare. Daca vrei neaparat ... eu chiar ma bucur sa vad oameni care sunt "maniaci" cu intretinerea motocicletelor Intradevar, discutiile referitoare la uleiuri sunt nesfarsite. Cred ca cei mai multi dintre noi folosim Motul 5100 10W40 semisintetic. Sunt ca alea despre politica sau fotbal! Nu aduc nimic bun niciodata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Intradevar, discutiile referitoare la uleiuri sunt nesfarsite. Cred ca cei mai multi dintre noi folosim Motul 5100 10W40 semisintetic. eu sunt adeptul uleiului sintetic (7100) pt ca isi pastreaza proprietatile de ungere mai multi km decat unul sintetic sau semi. Oricum schimbul il fac la 4-5k dar prefer sa stiu ca e uleiul "proaspat" pe toata perioada. vara folosesc 10w60 pt ca merg destul de mult in oras si racirea se face mai bine. stima, paul ... decat unul sintetic/*mineral sau semi. ... paul Editat Iulie 17, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Eu am bagat relativ noul Motul 300V de 15w50,fullsintetic...O fi prea gros?Ca eu circul zilnic prin oras.Motorul suna la fel ca si cu orice alt ulei.Poate la cutie are influenta ca mi se pare mai dura.Vad ca unii dintre noi baga semisintetic.Nu cred ca e mai bun la motoarele racite cu lichid decat cel fullsintetic.Din cate stiu si am citit semi si mineralul e recomandat la motoare de generatii vechi si racite cu aer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 (editat) Eu am bagat relativ noul Motul 300V de 15w50,fullsintetic...O fi prea gros?Ca eu circul zilnic prin oras.Motorul suna la fel ca si cu orice alt ulei.Poate la cutie are influenta ca mi se pare mai dura.Vad ca unii dintre noi baga semisintetic.Nu cred ca e mai bun la motoarele racite cu lichid decat cel fullsintetic.Din cate stiu si am citit semi si mineralul e recomandat la motoare de generatii vechi si racite cu aer... nu e prea gros. acel 15 o sa il simti la pornire in diminetile mai geroase 5-10grade (unde or fi alea?) cand o sa vezi ca porneste la turatie mai mica decat de obicei (pana usor usor se incalzeste). dupa parerea mea 300v e un ulei racing - adica te tine foarte ok pe durata cursei...dar proprietatile la el se pierd in 2000-3000 de km. a fost primul ulei bagat in fostul meu transalp si dupa 2000 de km nu imi mai placea cum suna motorul si nici cutia nu mai era asa silentioasa/la fel de usor de schimbat - nu mai suna ca un motor uns si l-am inlocuit. nah - o sa il auzi rapid cand suna diferit. dar poate ma insel despre 300v- nush ce sa zic. numai bine, paul Editat Iulie 18, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Aha!Pai oricum mai fac vreo 1000 km.si jos cu el.Am deja aproape 2000 km.Desi pe bidon scria motoare performante inclusiv stradale nu doar racing.O sa ma mai uit odata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 (editat) Aha!Pai oricum mai fac vreo 1000 km.si jos cu el.Am deja aproape 2000 km.Desi pe bidon scria motoare performante inclusiv stradale nu doar racing.O sa ma mai uit odata... nu cred ca or sa iti scrie niciodata pe un ulei ca e numai pt raceri ... daca nu o sa fie ok uleiul - o sa il auzi mai zgomotos - mai ales cand e mai cald. 7100 e mai mult decat ok pt dl si pt vara exista 7100 - 10w60 - de vis. numai bine, paul Editat Iulie 18, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Urmatorul va fi 10w40 ca imediat e toamna aici.Dar voi incerca si 10w60.Multam de informatie.Cert e ca nu imi place de loc cum merge cutia.De data asta m-am fentat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.