Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Salut,

Am primit azi parbrizul - Bogdan. Multumesc - e foarte ok, asa cum l-am vrut.

 

Parerei: Bre, e MARE! mare MARE! "Vela" cred ca se apropie cel mai bine.

Evident - e asa cum l-am vrut.

lateralele si partea de jos se imbina perfect cu farul si linia carenajului din fata.

la mine avand inaltatoarele alea de la swmotech cu 2 cm in sus si 3 mai in spate - oglinzile + handguardul mai are pana la parbriz cam 5-7 cm cand e bracat maxim - dar e oki.

in pozitia cea mai de jos trebuie sa stau cu coloana dreapta si cu gatul intins ca sa vad decent peste parbriz. Din acest motiv o sa mai tai din el cam 5-7 cm -> sper sa imi iasa smecheria.

 

Super oki - abia astept maine sa il testez la drum lung.

 

Numai bine,

Paul

Nu te grabi cu taiatul. Mergi mai mult cu el si numai daca altfel nu se poate. Pana la primavara ne intalnim cumva si-l tai eu cum vrei. Cel mai bine ar fi taiat numai pe mijloc lateralele sa ramane la aceeasi cota, cat de cat. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Sunt posesor de SV650 2004, dar ma adresez voua pt ca SV-isti au cam ridicat din umeri :D

Problema suna asa: nu am fast idle, in sensul ca pornesc la rece - RPM 1000, dupa care atunci cand se incalzeste urca la 1200-1300. Am incercat sa reglez fast idle-ul ca la manual doar ca atunci cand masor cu clapetele deschise la cele 2 fire care ies din tps, valoarea pe care o am este de vreo 4 volti, nu de 1,21. Daca rotesc de surubul care seteaza fast idleul nu se schimba nimic la tensiune.


Problema 2 /presupunere/ - aveti idee care e comportamentul STV ? adica la mine clapetele astea minunate de deasupra la pornire sunt deschise foarte putin dupa care atunci cand accelerez se inchid de tot si raman asa pana pe la 7000 de rpm cand sunt nehotarate , fluctueaza intre inchis/deschis, ca la 7500 rpm si mai sus sa fie deschise complet, asa e si la voi sau e a mea dilie?

 

Pana acum o rezolvare a fost asa : Nu iti bate capul cu valvele secundare, le scoti, le fraierim si la revedere. Solutia nu mi se pare cea mai ok, asa ca poate gasim alta :)

 

Multumesc pentru timp!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

la mine stiu sigur ca in haynes erau gresiti pinii pe care ii dadeau ei cum ca s-ar masura tensiunea.

in plus - la tensiunea lor de 1.21 e prea mare relanti la rece - 2800.

eu il regleze "pe ochi" - surubul ala stanga sus (privita bateria de carburatoare de sus in jos) incepi sa reglezi la el si faci porniri repetate pana ajungi la pornirea de pornire 1500.

daca te chinui un pic - la dl merge cu filtrul pus cu o surubelnita lunga si flexibila (cred ca merge si cu rezervorul pus daca chiar vrei sa te chinui).

 

2. din cate imi amintesc la relanti stva e deschis.

pe masura ce accelereariz - ele inchid si incearca sa se opuna miscarii de accelerare/decelerare - rolul lor e sa "taie" din brutalitate.

 

numai bine,

paul

 

 

 

 

Salut!

Sunt posesor de SV650 2004, dar ma adresez voua pt ca SV-isti au cam ridicat din umeri :D

Problema suna asa: nu am fast idle, in sensul ca pornesc la rece - RPM 1000, dupa care atunci cand se incalzeste urca la 1200-1300. Am incercat sa reglez fast idle-ul ca la manual doar ca atunci cand masor cu clapetele deschise la cele 2 fire care ies din tps, valoarea pe care o am este de vreo 4 volti, nu de 1,21. Daca rotesc de surubul care seteaza fast idleul nu se schimba nimic la tensiune.


Problema 2 /presupunere/ - aveti idee care e comportamentul STV ? adica la mine clapetele astea minunate de deasupra la pornire sunt deschise foarte putin dupa care atunci cand accelerez se inchid de tot si raman asa pana pe la 7000 de rpm cand sunt nehotarate , fluctueaza intre inchis/deschis, ca la 7500 rpm si mai sus sa fie deschise complet, asa e si la voi sau e a mea dilie?

 

Pana acum o rezolvare a fost asa : Nu iti bate capul cu valvele secundare, le scoti, le fraierim si la revedere. Solutia nu mi se pare cea mai ok, asa ca poate gasim alta :)

 

Multumesc pentru timp!



Nu te grabi cu taiatul. Mergi mai mult cu el si numai daca altfel nu se poate. Pana la primavara ne intalnim cumva si-l tai eu cum vrei. Cel mai bine ar fi taiat numai pe mijloc lateralele sa ramane la aceeasi cota, cat de cat.

:D

azi dimineata nu mai parea asa mare.

e perfecta dimensiunea. vad imediat peste el si daca am masini in fata - doar prima masina din fata mea o vad prin parbriz iar restul imediat peste - e foarte ok.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa incerc zilele astea sa ma joc cu surubul ala. presupun ca nu trebuie sa o las sa se incalzeasca....

 

Se intampla sa stii care sunt firele la care trebuie masurata tensiunea? o poza ar fi miere :D

 

 

sa auzim de bine, si multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a fost acum 2 ani cand m-am chinuit sa reglez fast idle dupa manual de reparatie.

de atunci doar "pe ochi".

poate au colegii ceva poze din experientele lor desi eu zic ca cu incredere ii dai de cap dupa metoda de mai sus.

 

numai bine,

paul

 

o sa incerc zilele astea sa ma joc cu surubul ala. presupun ca nu trebuie sa o las sa se incalzeasca....

 

Se intampla sa stii care sunt firele la care trebuie masurata tensiunea? o poza ar fi miere :D

 

 

sa auzim de bine, si multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

:D

azi dimineata nu mai parea asa mare.

e perfecta dimensiunea. vad imediat peste el si daca am masini in fata - doar prima masina din fata mea o vad prin parbriz iar restul imediat peste - e foarte ok.

 

numai bine,

paul

Roaga pe cineva sa-ti faca o poza din laterala, in pozitia de mers, sa vada si ochiul nostru cat este de inalt pt tine.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mi-am demontat acum doua zile scutul si cricul ca sa fac niste reparatii la motor. Din pacate cand le-am pus inapoi, senzorul de la cric nu mai functiona, desi nu l-am lovit si nu am stresat nici cablul. Stiti cumva de unde s-ar putea sa cumpar un senzor nou ? M-am uitat la diverse magazine online dar n-am gasit niciunde.

Am reusit sa pornesc mobra prin eliminarea senzorului dar nu vreau s-o las asa pe sezonul urmator.

 

Merci pentru ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai senzorul ala nu e mare filozofie de senzor - contact mecanic.

ori ai prins buza de la cric care il actioneaza in spatele bumbului si nu mai actioneaza pe el ori s-a depus ceva mizerie in locul nepotrivit si curatare temeinica te-ar scapa de problema.

 

stima,

paul

 

 

 

Salut,

 

Mi-am demontat acum doua zile scutul si cricul ca sa fac niste reparatii la motor. Din pacate cand le-am pus inapoi, senzorul de la cric nu mai functiona, desi nu l-am lovit si nu am stresat nici cablul. Stiti cumva de unde s-ar putea sa cumpar un senzor nou ? M-am uitat la diverse magazine online dar n-am gasit niciunde.

Am reusit sa pornesc mobra prin eliminarea senzorului dar nu vreau s-o las asa pe sezonul urmator.

 

Merci pentru ajutor.



Salut,

Vezi aici ca e detaliat:

http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,7512.msg108793.html#msg108793

 

... si sunt si poze!

 

numai bine,

paul

 

o sa incerc zilele astea sa ma joc cu surubul ala. presupun ca nu trebuie sa o las sa se incalzeasca....

 

Se intampla sa stii care sunt firele la care trebuie masurata tensiunea? o poza ar fi miere :D

 

 

sa auzim de bine, si multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reglat Fast Idleul la ochi (adica strans surubul ala pana la capat)

 

si are urmatorul comportament: Pornesc 20 de grade afara- urca la 2000 rpm, dupa care scade usor, timp in care ajunge la 30 si de grade, deci nu ramane acolo, dar in rest isi face treaba cum trebuie, cred.

 

 

Acum, fata de pozitia initiala , daca deschideam, nu pornea nici accelerata ( adica pornea, dar scadea imediat turatia sub 1k si murea) si l-am strans de tot si se comporta aproximativ ca la manual. O fi de la altceva faptul ca nu sta accelerata mai mult ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

da, asa face toate. fast idle ala nu merge CHIAR ca in povesti. adica nu sta la 2000 de ture pana ajunge la 80 de grade cum zic ei in manual si apoi sa scada. face cum zici tu - coboara destul de rapid dar important e ca iti da turatia aia mai ridicata - 1500/2000 imediat de dupa pornire.

 

2000 mie imi suna un pic cam mult ca turatie imediat dupa pornire pe frig - lasa-l sa porneasca la 1500.

vezi linkul de mai jos si cu poze si cu tensiuni corecte:

http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,7512.msg108793.html#msg108793

 

stima,

paul

 

 

 

am reglat Fast Idleul la ochi (adica strans surubul ala pana la capat)

 

si are urmatorul comportament: Pornesc 20 de grade afara- urca la 2000 rpm, dupa care scade usor, timp in care ajunge la 30 si de grade, deci nu ramane acolo, dar in rest isi face treaba cum trebuie, cred.

 

 

Acum, fata de pozitia initiala , daca deschideam, nu pornea nici accelerata ( adica pornea, dar scadea imediat turatia sub 1k si murea) si l-am strans de tot si se comporta aproximativ ca la manual. O fi de la altceva faptul ca nu sta accelerata mai mult ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

face cineva in romania modificarea oalei de ambreiaj pentru DL1000 ? ma refer la problema legata de vibratia oalei ( http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=14649.60 )

am discutat cu un tip din UK pentru asta dar daca se poate face in romania...de ce nu ?!?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur s-ar putea face si in Romania dar putin au curajul sa incerce sa fac ceva(chiar daca nu iti iese cum ai vrut)..mai usor sa spui :las-o ba ca merge si asa !! iar altii :nu umbla acolo ca daca se strica!!..si poveste se poate lungii despre initiativa si curajul romanesc de a face ceva !!..daca o sa sapi pe forumul de v-strom internatinal o sa vezi ce "lupta " se da intre englezul si americanul care rezolva acesta problema ..fiecare cu metoda lui...o sa te crucesti ce saibe de 10mm suda in "" oala" ambreiajului americanul la inceput,englezul a luat-o mai inginereste ..in concluzie :daca vrei sa ramai mai mult cu acesta motocicleta trimite ambriajul un UK ,daca nu..las-o ca merge si asa!! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur s-ar putea face si in Romania dar putin au curajul sa incerce sa fac ceva(chiar daca nu iti iese cum ai vrut)..mai usor sa spui :las-o ba ca merge si asa !! iar altii :nu umbla acolo ca daca se strica!!..si poveste se poate lungii despre initiativa si curajul romanesc de a face ceva !!..daca o sa sapi pe forumul de v-strom internatinal o sa vezi ce "lupta " se da intre englezul si americanul care rezolva acesta problema ..fiecare cu metoda lui...o sa te crucesti ce saibe de 10mm suda in "" oala" ambreiajului americanul la inceput,englezul a luat-o mai inginereste ..in concluzie :daca vrei sa ramai mai mult cu acesta motocicleta trimite ambriajul un UK ,daca nu..las-o ca merge si asa!! :crack:

 

am discutat cu englezul si pare foarte ok. singura problema e pretul care e destul de maricel. pe de alta parte chiar daca cumpar o oala noua nu rezolv nimic , deci tot la modificat ajung. probabil ca in decembrie voi da ambreiajul jos...voi baga mana adanc in buzunar si il voi trimite in anglia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sigur s-ar putea face si in Romania dar putin au curajul sa incerce sa fac ceva(chiar daca nu iti iese cum ai vrut)..mai usor sa spui :las-o ba ca merge si asa !! iar altii :nu umbla acolo ca daca se strica!!..si poveste se poate lungii despre initiativa si curajul romanesc de a face ceva !!..daca o sa sapi pe forumul de v-strom internatinal o sa vezi ce "lupta " se da intre englezul si americanul care rezolva acesta problema ..fiecare cu metoda lui...o sa te crucesti ce saibe de 10mm suda in "" oala" ambreiajului americanul la inceput,englezul a luat-o mai inginereste ..in concluzie :daca vrei sa ramai mai mult cu acesta motocicleta trimite ambriajul un UK ,daca nu..las-o ca merge si asa!! :crack:

Cand vii la mine poate discutam in amanunt ambreiajul sa-mi dau seama ce implica. Sorin are un miar si poate impreuna cu el sa incercam si noi remedierea.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai vedeti ca explica englezul ce le face pe vstrom.info. el mi-a zis si mie ca daca nu vreau sa il fac la el imi explica cum sa mi-l fac singur (gratis).

eu o sa-l fac la el dar astept sa dea zapada mai intai. dupa ce mi-l face vi-l pot arata ca sa vedeti ce si cum.



pai vedeti ca explica englezul ce le face pe vstrom.info. el mi-a zis si mie ca daca nu vreau sa il fac la el imi explica cum sa mi-l fac singur (gratis).

eu o sa-l fac la el dar astept sa dea zapada mai intai. dupa ce mi-l face vi-l pot arata ca sa vedeti ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma rog, are mai mult joc lantul pe pinion acesta fiind mai ingust. da nu e ok. calca mai stramb asa.

 

da, stiu, dar asa am gasit pe motocicleta si asa mi-a venit kitul de lant , 520 fata 525 spate lant DID v8 525

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...