Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Bai pulete pe cine faci tu ma papagal? Cum iti permiti? Schimba tastatura aia curajoasa ca deja te baga in belele

e scris pe undeva numele tau? era pt cine se simte. si mai usor cu jignirile, sa nu intri tu in belele cu tastatura aia.

 

ba....oare la bemveisti li s-o mai scula??? ca ma gandesc ca daca o aveti cea mai mare si mai tere poate e si grea??? ca alta treaba nu mai au si au dat buzna si pe topicul asta. ia lasati-l voi asa cum era ca aici e lume civilizata. porcaiti-va pe topicul vostru si fugiti sa dat-i la b--i ca e mai bine. ca tot o aveti cea mai mare si mai tare.

ps. am baut si e tot ce imi trece prin cap la ora asta.

ti-as zice eu ce sa-i faci unui bmw-ist, prima data cand o sa bei din nou, daca tot esti asa de curios. :D

si pe topicul posesorilor de bmw era lume civilizata si se vorbea frumos, pana au intrat toti papagalii sa-si dea cu parerea, dar pana la urma asta am tot auzit in ultima vreme, e un forum public, asa ca, asta e. :)

iarna abia a inceput...

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Botezul Stroamei

 

Da, am facut primii 100 km . Senzationali , au fost km pur V-Stromisti , cu bune si cu rele .

 

Zi frumoasa, 5-6 grade, un soare prietenos domina cerul . Pentru ca nu aveam mobra pe o remorca foarte prietenoasa , am ales sa o dau jos in curtea unei fabrici de paine cu flux continuuu , ca sa gasesc la intoarcere 1-2 baieti zdraveni care sa ajute sa o urc la loc . Remorca era destinata transportului ATV-urilor , cu 2 sine specifice , cu un ochi mare pe mijlocul platformei , exact acolo unde trebuia sa calce roata mobrei. Nu bun .

 

In curtea fabricii a venit o trupa de flacai curiosi si au inceput intrebarile . Ma asteptam sa o aud pe aceea cu " e BMW ? ", dar n-a venit . Cel mai mult mi-a placut asta : " Da' e noua, sefu ? ". Raspuns la intrebari, coborat mobra ajutat de vreo 6 entuziasti , cred (caci toti voiau sa o atinga...sic ! ) , strans chingi. incuiat masina , pornit mobra , lasat sa se incalzeasca un pic , imbracat tot echipamentul, plecat sub privirile admirative ale gastii cu hainele albe de faina . Uraaaaa !

 

Eu voiam sa ne imprietenim . Ea se comporta de parca eram prieteni dintotdeauna . Am luat-o usurel pe asfalt , lejer , 60-70 km /ora , curbe frumoase printre dealuri, vii si livezi . Minune ! Zbura ca un fulg . Raspuns surprinzator de precis si fin la acceleratie-deceleratie , schimba vitezele cursiv , fara nici o greutate sau zgomote specifice. Nici macar vreo 2-3 curbe in care am incercat inclinari un pic mai accentuate nu au pus probleme , si asta cu cauciucurile stock , Trailwings . Franari frumoase , elegante , desi parca spatele mi s-a parut un pic cam moale ... M-am invartit cam o ora pe diverse drumuri alese la intamplare ... simtind mirosul de lemn ars si racoarea dupa amiezii .La un moment dat am nimerit pe un drum care se tot ingusta, se tot ingusta...iar numarul de puradei la joaca pe marginea lui , crestea . 100 , 200 metri ...300 metri , hopa , o curte laterala plina de masini cu numere de Germania ... apoi a doua curte plina de masini , apoi multi puradei care imi fac cu mana curiosi ... si..hop!...drumul se infunda destul de brusc intr-un fel de alee pietruita scurta ce ma poarta fix in batatura unei asezari umane continand : o casa maricica dar fara acoperis , 2 cai frumosi , o caruta de lemne ( proaspat furate ) peste care erau puse paturi colorate , 2 bmw-uri negre seria 5 cam obosite , un Range Rover negru sclipitor cu numere " de judet " , era clar venit in vizita ninja.gif si o piranda care intindea rufe pe o culme instalata intre limuzine. Ceata lui Sapte Cai modern, ce mai . Si cu perceptorul de taxe aflat in exercitiul functiunii .

 

In timp ce piranda ma vede , lasa rufele jos surprinsa si face primii pasi grabiti spre intrarea in casa roz-verzui , eu imi caut un loc de intors rapid , dintr-o bucata , dar nu il gasesc !!! :eek: Ma opresc complet si .... brusc Stroama se transforma dintr-un fulg in elefant indaratnic La limita, cu ambreiajul patinat , reusesc sa ma strecor pe sub ochii cailor , intre caruta de lemne si Rover, trec printr-o balta pe care voiam sa o evit initial , dar de unde atata spatiu ? si ii dau gaz vijelios inapoi pe aleea scurta. Ufff. Ce-o fi povestit piranda in casa ? Intr-un minut eram departe ....

 

Bineinteles casca aburita 100% , deschid vizorul , curentul rece ma pocneste in fata ! N-am parbriz ? Ba da , da-i scurt !. Cobor capul sub curentul de aer si astept sa se dezabureasca vizorul . Apoi suna telefonul in buzunar...

 

Bun , ma opresc frumusel pe dreapta intr-un fel de intersectie mica la 90 grade , practic in plin camp . Pun mobra pe cric si vorbesc la telefon calare . Cand sa ma pregatesc sa plec vad in oglinzi 2 faruri din spate venind spre mine . Pentru ca nu aveam casca pusa si nu eram pregatit sa ma pun in miscare imediat , pun pe avarii ca sa fiu sigur ca nu ma agata conservarul . Ma si gandeam ca o fi Roverul negru condus de o matahala fara scrupule iar drumul era ingust rau . Era o Dacie alba , veche , fara numere , care isi vede de drumul ei .

 

Pun casca , manusi , duc mana drepata spre cheie sa pornesc . Imi aduc aminte de cric si rotesc capul spre stanga jos pentru a-l ridica . Fix, dar fix intr-un sfert de secunda Stroama imi arata ea , exact asfaltul ! :-L Da . un sfert de secunda i-a trebuit sa se dezechilibreze . Am simtit-o, dar probabil mana mea dreapta era in aer , capul spre stanga si iar miscarea corpului meu cu tot cu motocicleta usor spre dreapta pentru a lasa loc cricului sa se ridice a fost fatala . TROOOSC ! A fost semnalul . SCAAARTT , Ghidon+Scarita pasager . Genunchiul meu drept intact ( traiasca echipamentul ) , dar sub motocicleta , insa protejat de carene . X-( . Ma extrag injurand , si ma pregatesc de ridicare . Fratilor , asfaltul era mai sus cu vreo 10 cm decat pamantul moale pe care eu puteam sa imi sprijin talpile . Motocicleta grea rau de tot . Incerc de vreo 2 ori . Cu chinuri mari, Stroama se ridica 30-40 cm apoi pur si simplu nu mai vrea ... Gafai , injur , gafai , injur . Ma pregatesc sufleteste pentru marea opintire , imi iau 2 prize bune pe mobra infig tocurile in pamant si incep . Ridic foooarte greu , si cu talpile alunecand pe asfaltul rece , cand reusesc sa o ridic peste 50% imi aduc aminte ca eu voiam initial sa ridic cricul si ca nu mai stiu daca o facusem sau nu . Cu inima cat un purice reusesc sa o aduc la verticala cu un efort important . Ma rasucesc si ma asez pe burta pe sa cu ochii spre cric . Era acolo , dragutul de el , la datorie , extins . O las usurel sa se incline pe stanga pe cric si ma minunez de cat de grav ar fi fost sa nu o pot ridica sau sa o scap invers !!!! . Evaluez pagubele , nimic grav , adun bucatile de semnal de pe jos si plec , in sfarsit .Cateva minute bune am avut puls 120 , dar zambeam. Prima etapa a botezului se incheiase . Botezul Stroamei .

 

Botezat si fiindca ne imprietenisem deja , am zis sa ne si distram un pic pe coclauri . Am gasit un drum de tractoare , in lungul unui canal de irigatii .Departe , la linia orizontului se vedea o localitate , deci aveam 6-7 km de joaca pana acolo . Pamantul in general uscat , sleauri ba domoale , ba agresive , cate o balta ici-colo , portiuni cu pietris , drum drept . Intr-un cuvant , boierie . Stroama zbura-plutea , eu ridicat usor in scarite sa simt cum lucreaza suspensia . Cunoasteti senzatia . Frumos, fara cuvinte . Fara cloncanit , stabila , balans elegant , raspuns precis si imediat la orice comanda. Spatele cu usoare tendinte de fuga pe pietris , se mai intamplase si pe asfalt la ceva franari usoare la viteze mici , in curbe . (Fabio zice ca gumele stock sunt praf , desigur ca asa e) . Am facut de 2 ori dus-intors drumul acela , atat de mult mi-a placut . Mai tarziu am aflat ca se numeste " La Soava " si ca un prieten bun , recent Varaderist, a copilarit pe-acolo, chinuind pe acel drum diverse vehicule .

 

Ajuns acasa seara, am mesterit semnalul spart iar acum este ca nou . Am folosit un adeziv epoxidic despre care stiam ca face minuni .

 

Cum iese soarele, il montez si...la drum !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e scris pe undeva numele tau? era pt cine se simte. si mai usor cu jignirile, sa nu intri tu in belele cu tastatura aia.

Stai linistit ca eu am coloana vertebrala si mi le asum si nu ma fastacesc ca o pixda cu replici de genul asta "e scris pe undeva numele tau?" asta spune multe despre verticalitatea ta ca individ. Nu m-ai numit pe mine astfel i-ai numit pe altii si e fix acelasi lucru din punctul meu de vedere.

Nu mai spun ca daca ai avea un coeficient de inteligenta normal ai putea intelege si respecta parerea altora fara sa ii numesti "papagali"

Intamplarea face ca prieteni de la mine din club sa detina si bmw-uri, si cum facem schimb de mobre intre noi mai tot timpul mai calaresc si cate un gsa astfel incat mi-am format o opinie pe care mi-o sustin. Nu stiu de ce iti explic toate astea ca oricum nu intelegi.

 

ti-as zice eu ce sa-i faci unui bmw-ist, prima data cand o sa bei din nou, daca tot esti asa de curios. :D

si pe topicul posesorilor de bmw era lume civilizata si se vorbea frumos, pana au intrat toti papagalii sa-si dea cu parerea, dar pana la urma asta am tot auzit in ultima vreme, e un forum public, asa ca, asta e. :)

iarna abia a inceput...

 

Nu baga in aceeasi oala toti bmw-istii te rog, ca printre ei sunt si oameni de toata isprava, am astfel de prieteni si merita tot respectul.

Fiecare padure are uscaturile ei mai sunt si kkti cu ochi alb-albastri de genul tau, frustrati probabil ca nu li s-a imbunatatit performanta sexuala in urma achizitiei bavareze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ca eu am coloana vertebrala si mi le asum si nu ma fastacesc ca o pixda cu replici de genul asta "e scris pe undeva numele tau?" asta spune multe despre verticalitatea ta ca individ. Nu m-ai numit pe mine astfel i-ai numit pe altii si e fix acelasi lucru din punctul meu de vedere.

Nu mai spun ca daca ai avea un coeficient de inteligenta normal ai putea intelege si respecta parerea altora fara sa ii numesti "papagali"

Intamplarea face ca prieteni de la mine din club sa detina si bmw-uri, si cum facem schimb de mobre intre noi mai tot timpul mai calaresc si cate un gsa astfel incat mi-am format o opinie pe care mi-o sustin. Nu stiu de ce iti explic toate astea ca oricum nu intelegi.

sa fim intelesi, daca-mi recitzi ce ai citit tu pe net despre bmw-uri fara sa testezi, nu esti decat un papagal. daca esti in categoria asta, ghinion.

totusi, mai usor cu jignirile si nu-mi zi de verticalitate si coloana vertebrala ca si cum esti tu mare smecher, ca poate ne intalnim intr-o zi. sa pastram totusi o boare de respect atata timp cat nu ne cunoastem. nu te-am jignit cu nimic.

de coeficientul tau de inteligenta nu zic nimic, atata timp cat dupa tine, bmw-ul e un cazan. si eu am prieteni cu diverse motoare, da nu mi-as permite sa jignesc pe nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gabyshor

Eu ma opresc aici, din respct pentru ceilalti. Cu tine m-am lamurit.

 

@RobertAmbrozie

Imi pare rau de patania ta, dar asa se inpamla cu vacile astea cand scapa de la echilibru. Ca sfat pe viitor poti incerca sa o asezi usor pe sol si iti minimizezi pierderile, desi eu nu-ti mai doresc astfel de patanii :)

Gumele originale au nevoie de foarte mult timp sa se incalzeasca, pe vremea asta lasa-le ceva mai moi ca ajuta la aderenta.

Multi km frumosi

 

Totusi nu are nimeni piesa respectiva macar sa o masor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plla ta ...rahaturi....tinichele.....dejectii....etc.

 

Meri ma de te culca si patreaza-ti opiniile pentru mobra ta. (PUNCT)

 

 

 

 

i puna experientele avute pe tapet,aici.....[/size]

E vorba de un citat din opera lui Transilvania 22[/quote

 

Yamo...Ti-ai spus punctul de vedere si cred ca e suficient.Imparte-ti impresiile,upgrade-urilr si experienta cu motorul aici,cu noi toti si va fi bine....Pentru chestii ofensatoare exista PM.desi nu inteleg ce tot ai cu mine....Apropo!Kitul de relocare al filtrului de ulei are consecinte nefaste la ungerea in partra superioara a motorului.Ma batea si pe mine gandul,dar m-am speriat cand am citit studiul de caz....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Botezul Stroamei

 

Da, am facut primii 100 km . Senzationali , au fost km pur V-Stromisti , cu bune si cu rele .

 

Zi frumoasa, 5-6 grade, un soare prietenos domina cerul . Pentru ca nu aveam mobra pe o remorca foarte prietenoasa , am ales sa o dau jos in curtea unei fabrici de paine cu flux continuuu , ca sa gasesc la intoarcere 1-2 baieti zdraveni care sa ajute sa o urc la loc . Remorca era destinata transportului ATV-urilor , cu 2 sine specifice , cu un ochi mare pe mijlocul platformei , exact acolo unde trebuia sa calce roata mobrei. Nu bun .

 

In curtea fabricii a venit o trupa de flacai curiosi si au inceput intrebarile . Ma asteptam sa o aud pe aceea cu " e BMW ? ", dar n-a venit . Cel mai mult mi-a placut asta : " Da' e noua, sefu ? ". Raspuns la intrebari, coborat mobra ajutat de vreo 6 entuziasti , cred (caci toti voiau sa o atinga...sic ! ) , strans chingi. incuiat masina , pornit mobra , lasat sa se incalzeasca un pic , imbracat tot echipamentul, plecat sub privirile admirative ale gastii cu hainele albe de faina . Uraaaaa !

 

Eu voiam sa ne imprietenim . Ea se comporta de parca eram prieteni dintotdeauna . Am luat-o usurel pe asfalt , lejer , 60-70 km /ora , curbe frumoase printre dealuri, vii si livezi . Minune ! Zbura ca un fulg . Raspuns surprinzator de precis si fin la acceleratie-deceleratie , schimba vitezele cursiv , fara nici o greutate sau zgomote specifice. Nici macar vreo 2-3 curbe in care am incercat inclinari un pic mai accentuate nu au pus probleme , si asta cu cauciucurile stock , Trailwings . Franari frumoase , elegante , desi parca spatele mi s-a parut un pic cam moale ... M-am invartit cam o ora pe diverse drumuri alese la intamplare ... simtind mirosul de lemn ars si racoarea dupa amiezii .La un moment dat am nimerit pe un drum care se tot ingusta, se tot ingusta...iar numarul de puradei la joaca pe marginea lui , crestea . 100 , 200 metri ...300 metri , hopa , o curte laterala plina de masini cu numere de Germania ... apoi a doua curte plina de masini , apoi multi puradei care imi fac cu mana curiosi ... si..hop!...drumul se infunda destul de brusc intr-un fel de alee pietruita scurta ce ma poarta fix in batatura unei asezari umane continand : o casa maricica dar fara acoperis , 2 cai frumosi , o caruta de lemne ( proaspat furate ) peste care erau puse paturi colorate , 2 bmw-uri negre seria 5 cam obosite , un Range Rover negru sclipitor cu numere " de judet " , era clar venit in vizita ninja.gif si o piranda care intindea rufe pe o culme instalata intre limuzine. Ceata lui Sapte Cai modern, ce mai . Si cu perceptorul de taxe aflat in exercitiul functiunii .

 

In timp ce piranda ma vede , lasa rufele jos surprinsa si face primii pasi grabiti spre intrarea in casa roz-verzui , eu imi caut un loc de intors rapid , dintr-o bucata , dar nu il gasesc !!! :eek: Ma opresc complet si .... brusc Stroama se transforma dintr-un fulg in elefant indaratnic La limita, cu ambreiajul patinat , reusesc sa ma strecor pe sub ochii cailor , intre caruta de lemne si Rover, trec printr-o balta pe care voiam sa o evit initial , dar de unde atata spatiu ? si ii dau gaz vijelios inapoi pe aleea scurta. Ufff. Ce-o fi povestit piranda in casa ? Intr-un minut eram departe ....

 

Bineinteles casca aburita 100% , deschid vizorul , curentul rece ma pocneste in fata ! N-am parbriz ? Ba da , da-i scurt !. Cobor capul sub curentul de aer si astept sa se dezabureasca vizorul . Apoi suna telefonul in buzunar...

 

Bun , ma opresc frumusel pe dreapta intr-un fel de intersectie mica la 90 grade , practic in plin camp . Pun mobra pe cric si vorbesc la telefon calare . Cand sa ma pregatesc sa plec vad in oglinzi 2 faruri din spate venind spre mine . Pentru ca nu aveam casca pusa si nu eram pregatit sa ma pun in miscare imediat , pun pe avarii ca sa fiu sigur ca nu ma agata conservarul . Ma si gandeam ca o fi Roverul negru condus de o matahala fara scrupule iar drumul era ingust rau . Era o Dacie alba , veche , fara numere , care isi vede de drumul ei .

 

Pun casca , manusi , duc mana drepata spre cheie sa pornesc . Imi aduc aminte de cric si rotesc capul spre stanga jos pentru a-l ridica . Fix, dar fix intr-un sfert de secunda Stroama imi arata ea , exact asfaltul ! :-L Da . un sfert de secunda i-a trebuit sa se dezechilibreze . Am simtit-o, dar probabil mana mea dreapta era in aer , capul spre stanga si iar miscarea corpului meu cu tot cu motocicleta usor spre dreapta pentru a lasa loc cricului sa se ridice a fost fatala . TROOOSC ! A fost semnalul . SCAAARTT , Ghidon+Scarita pasager . Genunchiul meu drept intact ( traiasca echipamentul ) , dar sub motocicleta , insa protejat de carene . X-( . Ma extrag injurand , si ma pregatesc de ridicare . Fratilor , asfaltul era mai sus cu vreo 10 cm decat pamantul moale pe care eu puteam sa imi sprijin talpile . Motocicleta grea rau de tot . Incerc de vreo 2 ori . Cu chinuri mari, Stroama se ridica 30-40 cm apoi pur si simplu nu mai vrea ... Gafai , injur , gafai , injur . Ma pregatesc sufleteste pentru marea opintire , imi iau 2 prize bune pe mobra infig tocurile in pamant si incep . Ridic foooarte greu , si cu talpile alunecand pe asfaltul rece , cand reusesc sa o ridic peste 50% imi aduc aminte ca eu voiam initial sa ridic cricul si ca nu mai stiu daca o facusem sau nu . Cu inima cat un purice reusesc sa o aduc la verticala cu un efort important . Ma rasucesc si ma asez pe burta pe sa cu ochii spre cric . Era acolo , dragutul de el , la datorie , extins . O las usurel sa se incline pe stanga pe cric si ma minunez de cat de grav ar fi fost sa nu o pot ridica sau sa o scap invers !!!! . Evaluez pagubele , nimic grav , adun bucatile de semnal de pe jos si plec , in sfarsit .Cateva minute bune am avut puls 120 , dar zambeam. Prima etapa a botezului se incheiase . Botezul Stroamei .

 

Botezat si fiindca ne imprietenisem deja , am zis sa ne si distram un pic pe coclauri . Am gasit un drum de tractoare , in lungul unui canal de irigatii .Departe , la linia orizontului se vedea o localitate , deci aveam 6-7 km de joaca pana acolo . Pamantul in general uscat , sleauri ba domoale , ba agresive , cate o balta ici-colo , portiuni cu pietris , drum drept . Intr-un cuvant , boierie . Stroama zbura-plutea , eu ridicat usor in scarite sa simt cum lucreaza suspensia . Cunoasteti senzatia . Frumos, fara cuvinte . Fara cloncanit , stabila , balans elegant , raspuns precis si imediat la orice comanda. Spatele cu usoare tendinte de fuga pe pietris , se mai intamplase si pe asfalt la ceva franari usoare la viteze mici , in curbe . (Fabio zice ca gumele stock sunt praf , desigur ca asa e) . Am facut de 2 ori dus-intors drumul acela , atat de mult mi-a placut . Mai tarziu am aflat ca se numeste " La Soava " si ca un prieten bun , recent Varaderist, a copilarit pe-acolo, chinuind pe acel drum diverse vehicule .

 

Ajuns acasa seara, am mesterit semnalul spart iar acum este ca nou . Am folosit un adeziv epoxidic despre care stiam ca face minuni .

 

Cum iese soarele, il montez si...la drum !

Frumos spus. Cred ca fiecare retraieste primii km cu stroama, incantarea si sentimentul ca ai mers cu ea dintotdeauna. S-o stapanesti cu placere .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-ai ce le faca a devenit sindrom mai este un pas pana la a se autoproclama rasa suprema

 

 

 

................ kkti cu ochi alb-albastri de genul tau, frustrati probabil ca nu li s-a imbunatatit performanta sexuala in urma achizitiei bavareze.

eu v-am zis rasa suprema!!!!!

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mama ce orgolii cu privire la numirea unei motociclete "cazan". Mai in gluma mai in serios ar trebui sa cititi topicul d vanzare a lui Adrian si cum isi numeste acesta motocicleta. Hai, fie pace si sa bem si sa ne veselim. :cheers:

eu la toate BMW-urile le zic ca sunt cazane, defapt eu asa le alint, dragalasele de ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu baga in aceeasi oala toti bmw-istii te rog, ca printre ei sunt si oameni de toata isprava, am astfel de prieteni si merita tot respectul.

Fiecare padure are uscaturile ei mai sunt si kkti cu ochi alb-albastri de genul tau, frustrati probabil ca nu li s-a imbunatatit performanta sexuala in urma achizitiei bavareze.

k.k.t esti tu tinere, pute de la tine de numa. tine gura inchisa ca faci miros.

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot nu mai are topicul legatura cu motociclusmul atunci hai sa fim off.Yamo,uite la ce mesteresc eu acum.Spune-ti parerea si nu mai sta imbufnat

Taie ghidoanele si ingroapa-le adanc.Tot ce vrei sa fie negru mat, mi le trimiti mie. Le acoper ce pulbere gratis. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot nu mai are topicul legatura cu motociclusmul atunci hai sa fim off.Yamo,uite la ce mesteresc eu acum.Spune-ti parerea si nu mai sta imbufnat

 

Pe vreme rea nu iti ploua in manecile de la geaca ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot nu mai are topicul legatura cu motociclusmul atunci hai sa fim off.Yamo,uite la ce mesteresc eu acum.Spune-ti parerea si nu mai sta imbufnat

Zic ca e fain iar adaptarea unei sei care sa semene cu ceva din link-ul de mai jos i-ar da un aer si mai aparte .

 

http://www.lavitaevelo.ro/categories/4/1-brooks/22-sei-bicicleta/4-sei-brooks-pentru-confort-sporit-in-oras.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Taie ghidoanele si ingroapa-le adanc.Tot ce vrei sa fie negru mat, mi le trimiti mie. Le acoper ce pulbere gratis.

Nu tai nimic,in schimb vom vorbi la momentul potrivit despre o conversie tubeless....Zici ca e fiabila treaba???

 

Pe vreme rea nu iti ploua in manecile de la geaca ?

Pe vreme rea folosesc altceva.Cum ar fi:

 

Zic ca e fain iar adaptarea unei sei care sa semene cu ceva din link-ul de mai jos i-ar da un aer si mai aparte .

 

http://www.lavitaevelo.ro/categories/4/1-brooks/22-sei-bicicleta/4-sei-brooks-pentru-confort-sporit-in-oras.html

No,no,no....Alea sunt de bicicleta.Are baiatu" si arcurile necesare.In schimb cred ca voi avea probleme cu gaborii datorita locarii placii de inmatriculare....Si cu asta basta!!!!E topic V Strom.....totusi.

post-44963-0-72695600-1387105691_thumb.jpg

post-44963-0-63604500-1387105913_thumb.jpg

post-44963-0-61364100-1387105925_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fim intelesi, daca-mi recitzi ce ai citit tu pe net despre bmw-uri fara sa testezi, nu esti decat un papagal. daca esti in categoria asta, ghinion.

totusi, mai usor cu jignirile si nu-mi zi de verticalitate si coloana vertebrala ca si cum esti tu mare smecher, ca poate ne intalnim intr-o zi. sa pastram totusi o boare de respect atata timp cat nu ne cunoastem. nu te-am jignit cu nimic.

de coeficientul tau de inteligenta nu zic nimic, atata timp cat dupa tine, bmw-ul e un cazan. si eu am prieteni cu diverse motoare, da nu mi-as permite sa jignesc pe nimeni.

Auzi cucule, daca cineva iti spune ca distanta de la pamant la luna este de 384.400 de kilometri tu te duci pana la luna cu ruleta ca sa testezi? Laso-n spanac de treaba ca Ianachim incepuse cu testatul furcii de de Vstrom unde a vazut el ca e fleasca....Marele rider de Bembe..care spunea pe alt topic ca in afara de BMW a mai avut un scuter si o cazatura de XT600 si asa si-a dat el seama ca BMW is the shit,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100%, 10-12 perechi de roti facute numai de mine, cele mai vechi de peste 2 ani, intre care si un VTX1300, al unui prieten.

Pai daca e cu procent maxim,batem palma.Dar mai intai sa termin cu aripa spate,electrica,etc.si desigur o pereche de Conti Milestone tubeless.Am avut Conti si pe miar...Radiere,nu alta.Desi se terminau cam repejor.Acum am Michelin PilotRoad 3,dar sunt departe de Conti....Daca iti trimit rotile cu anvelope cu tot,ai undeva un loc pentru echilibrare corecta?Spun asta deoarece banuiesc,cum ca incarcarea rafului aduce cu sine ceva greutate in plus si nu am chef de vobling ca am mana dreapta cam nesimtita....

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa pare,dar daca ai sti ce comod e fata de ghidonul original!De la 100 in sus,imi sprijin coatele pe vant fara nici cel mai mic efort.Pe bune!Parca ai cotiere.Doar tre" sa tragi de gaz.Cand vedeam americanii cu apehanger-e mai inalte ca al meu,strabatand America,spuneam ca sunt masochisti...Dar uite paradoxul.....

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi cucule, daca cineva iti spune ca distanta de la pamant la luna este de 384.400 de kilometri tu te duci pana la luna cu ruleta ca sa testezi? Laso-n spanac de treaba ca Ianachim incepuse cu testatul furcii de de Vstrom unde a vazut el ca e fleasca....Marele rider de Bembe..care spunea pe alt topic ca in afara de BMW a mai avut un scuter si o cazatura de XT600 si asa si-a dat el seama ca BMW is the shit,,,

asa e ai dreptate ...ne bucuram fiecare de flescaitura" lui ....... eu de la yamaha de 600 am ajuns la k 1200

si pot simti diferenta ...pe cand TU..........numeri km pana la luna

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...