bozoro Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 semintele??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Poate ca v-am parut cam poet , dar se datora doar entuziasmului generat de mult laudata ( pe buna dreptate ) Stroama . In disputa bembeu - strom nu ma pricep ( inca ) , dar am citit multi americani care au facut trecerea exact in acest sens : BMW vandut - cumparat V-Strom . Nu ca ar fi ciudat , mi se pare chiar fireasca alegerea lor . Vedeti ca incep sa ma pricep ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Mai mult ca sigur e si o chestie de buget in aprinsa controversa , pe langa diferenta de cilindree/lant - cardan/dotari. Probabil ca socoteala : un V Strom SH bine pus la punct ( 3500 eur - 5000 eur ) fata de un 1200 GS/GSA SH bine pus la punct ( 11.000 eur - 12.500 eur ), care genereaza aprox.7.500 eur diferenta, ii determina pe multi sa aleaga V Strom (sau altele). Teoria se aplica si la pretul de nou. - diferenta poate e lipsa la buget si atunci asta e ................, nu e nici o rusine. - diferenta e prioritizata pe altceva: casa, familie ,alte hoby-uri,alte nevoi pe termen scurt, mediu si lung, etc - diferenta se poate traduce in cateva(si nu putine !!!) ture foarte faine in care V Stromul (sau altele) iti e suficient ca sa te simti bine, implinit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 chiar si second - iti trebuie galeriile cap-coada. daca iei doar toba si vrei sa folosesti galeriile existente - s-ar putea sa iasa tziganie. in plus - exista niste calculatii intre diametrul galeriilor si toba. nu ar fi de ignorat nici unghiurile coatelor facute de la cilindru spre to DA. Momentan la preturile astea raman asa. De unde cumparati filtre uleiuri,placute etc pt vstrom.Am vb la motor team si ma cam pus pe ginduri,Nici din cele mai proaste nu vreau sa pun, ceva bun sa fie.Tb sa schimb si eu pina la primavara ulei ,filtre.Are si filtru de benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 http://www.romimoto-piese.ro/vehicle/57529 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Mai mult ca sigur e si o chestie de buget in aprinsa controversa , pe langa diferenta de cilindree/lant - cardan/dotari. Probabil ca socoteala : un V Strom SH bine pus la punct ( 3500 eur - 5000 eur ) fata de un 1200 GS/GSA SH bine pus la punct ( 11.000 eur - 12.500 eur ), care genereaza aprox.7.500 eur diferenta, ii determina pe multi sa aleaga V Strom (sau altele). Cam la 8000euro e diferenta si intre un Vstrom nou si un GS1200 LC - eu sunt de acord ca BMW-ul are suspensii mai bune, frane mai bune, comfort mai mare, putere mai multa, protectie la vant mai buna si ce a mai fi. Lasand la o parte fiabilitatea este o motocicleta mai buna. DAR nu de 6-8000 euro mai buna. Deci pana la urma se reduce la diferenta aia de bani, pentru dublul pretului nu primesti dublu motocicleta. Raportul valoare/bani este clar in favoarea Vstromului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 .... Lasand la o parte fiabilitatea este o motocicleta mai buna. DAR nu de 6-8000 euro mai buna. Deci pana la urma se reduce la diferenta aia de bani, pentru dublul pretului nu primesti dublu motocicleta. Raportul valoare/bani este clar in favoarea Vstromului. "ai incercat tu un bmw? atunci de ce vorbesti?" ... asta ca sa citez un iubitor de marca respectiva. eu anul asta am fost destul de pornit sa trec la bmw - aveam in cap RT (1150 dual spark neaparat). apoi mi-a trecut prin cap LT dar l-am descoperit pe Chris Harris si cu iutiub channel: si mi-a trecut COMPLET de lt. apoi am revenit la RT (la un moment dat cochetat cu GS 1150). dar dupa multa documentatie si auzit 2 gs-uri 1200 2008 la 68k km (ingrijite bine de proprietari) mi-a trecut de tot de ele - dupa cum suna discul de ambreiaj - eu nu as fi plecat cu ele mai departe de coltul strazii (ce m-a distrat e ca proprietarii sustineau ca se aud perfect. Da' PERFECT!). mai incolo spre batranetze cand o fi vreme de bibilit in garaj o saptamana ca sa imi schimb un disk ambreiaj sau alta saptamana ca sa imi fac service la cardan - m-osh' mai gandi la idea asta cu rt. poate pana atunci se mai rezolva si niste chestii de proiectare la bmw pe care momentan nu le inteleg cum draq le-au gandit asa. noi sa fim sanatosi, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 (editat) Cam la 8000euro e diferenta si intre un Vstrom nou si un GS1200 LC - eu sunt de acord ca BMW-ul are suspensii mai bune, frane mai bune, comfort mai mare, putere mai multa, protectie la vant mai buna si ce a mai fi. Lasand la o parte fiabilitatea este o motocicleta mai buna. DAR nu de 6-8000 euro mai buna. Deci pana la urma se reduce la diferenta aia de bani, pentru dublul pretului nu primesti dublu motocicleta. Raportul valoare/bani este clar in favoarea Vstromului. Referitor la suspensii sunt mai bune da dar nu cu mult la frane nimic de reprosat chiar franeaza foarte bine, insa cu 1500 de euro in plus la v-strom pui suspensii profi hyperpro/wilbers/elka si rezolvi si cu inca 500-600 franele (nu distanta de oprire ca aia e ok, doar feelingul) tragi linie si iti mai raman bani de o hayabusa si de un rmz. La final vei avea o motocicleta fina, fara vibratii, dardaieli, cloncanituri si foarte fiabila. Nu are rost sa mai repet dar al meu k8 la 100k pana si simeringurile la furca sunt in perfecta stare si daca nici eu nu o chinui pe coclauri.... tot astept sa curga ca sa o desfac sa o modific asta e "ghinion" Singura motocicleta premium care isi merita banii DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE este KTM-ul aia nu te minte cu nimic. Ai suspensii geniale - WP full reglabile cu cursa nesimtita, frane misto - brembo, roti spitate - excell, plastice care nu se crapa la prima tranta, si cam singura motocicleta cu care imediat dupa ce ai mers cu 200km/h pe autostrada poti sa o arzi prin prima padure sau pe un camp proaspat arat cu aceeasi incredere. Daca faceam sub 10k pe an divortam de v-strom pentru o bertie de 990 Adventure R Oricum trebuie sa incercati daca aveti ocazia ca poate voua va place ... sau nu Editat Decembrie 16, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Apropo de casti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Apropo de casti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 (editat) Macar acolo nu e plin de turci, ca la altii... Editat Decembrie 16, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Apropo de casti... transilvania72, asa vrei sa te dai si tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Daca faceam sub 10k pe an divortam de v-strom pentru o bertie de 990 Adventure ROK, dar nu spui nimic de servisare care la KTM este mult mai laborioasa, iar la drum lung saua te taie in doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 OK, dar nu spui nimic de servisare care la KTM este mult mai laborioasa, iar la drum lung saua te taie in doua. Seaua se rezolva foarte simplu, un 950 adv S pe care am mers avea sea pe gel si era mai ok. servisarea da proprietarii spuneau ca doua ore schimbul de ulei... da pe bune de ma mai interesa ceva, doar zambet circular sub casca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Mai OK nu inseamna confortabil la drum lung. Schimbul de ulei dureaza 2-3 ore in conditii de service utilat si mecanic experimentat , acasa spre 4-5 si mult scarpinat in chelie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Gabisor...!Ce-i cu stourile astea?Ar fi cazul sa incetezi,ca nu mai ai haz.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Gabisor...!Ce-i cu stourile astea?Ar fi cazul sa incetezi,ca nu mai ai haz.... asta chiar fu o gluma inocenta. fara nici un fel de urma de rautate. uita-te si in gradina ta, poate esti tu prea sensibil. sunt convins ca daca punea oricine altcineva poza asta nu sareai de poponeata in sus. nu caut scandal pe forum. intru din cu totul altfel de motive. sunt si idioti care au reusit sa ma scoata din sarite, dar cred ca e invariabil, la cati useri sunt pe forum. oricum, am prins ideea si o sa ma cenzurez pe viitor. p.s. nu-s fan choppere, din cauza drumurilor de rahat din zona mea, dar a ta arata interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Apropo de casti... Asta da protectie...... asta chiar fu o gluma inocenta. fara nici un fel de urma de rautate. uita-te si in gradina ta, poate esti tu prea sensibil. sunt convins ca daca punea oricine altcineva poza asta nu sareai de poponeata in sus. nu caut scandal pe forum. intru din cu totul altfel de motive. sunt si idioti care au reusit sa ma scoata din sarite, dar cred ca e invariabil, la cati useri sunt pe forum. oricum, am prins ideea si o sa ma cenzurez pe viitor. p.s. nu-s fan choppere, din cauza drumurilor de rahat din zona mea, dar a ta arata interesant. OK...Cert e ca eu,unul mi-as cumpara un stergator din ala de vizor...Mai ales la o tura lunga,spre sfarsitul verii prin vreo tara nordica....He,he...Ar prinde bine,mai ales ca in review se spune ca e chiar bun,in pofida aspectului de calmar in varful castii.Cat despre drumuri cu chopperul...mda!Dar i-am pus sea cu arcuri de 5".Oricum,daca te-ai da cu ea oleaca,fac pariu ca te va prinde!Este,cum sa spun?Altceva.....Si daca as avea banet en-gros,in mod sigur,in garaj ar fi din fiecare gen cate una.Pam-pam!!!!!! Mai OK nu inseamna confortabil la drum lung. Schimbul de ulei dureaza 2-3 ore in conditii de service utilat si mecanic experimentat , acasa spre 4-5 si mult scarpinat in chelie. ?????Bai,da ce procedura necesita dracovenia aia pentru un simplu schimb de ulei?4-5 ore!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Asta da protectie...... OK...Cert e ca eu,unul mi-as cumpara un stergator din ala de vizor...Mai ales la o tura lunga,spre sfarsitul verii prin vreo tara nordica....He,he...Ar prinde bine,mai ales ca in review se spune ca e chiar bun,in pofida aspectului de calmar in varful castii.Cat despre drumuri cu chopperul...mda!Dar i-am pus sea cu arcuri de 5".Oricum,daca te-ai da cu ea oleaca,fac pariu ca te va prinde!Este,cum sa spun?Altceva.....Si daca as avea banet en-gros,in mod sigur,in garaj ar fi din fiecare gen cate una.Pam-pam!!!!!! ?????Bai,da ce procedura necesita dracovenia aia pentru un simplu schimb de ulei?4-5 ore!!!! am mers cu chopper. cel mai mult mi-a placut intruderul de 1500. asta adica /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=718145 dar nu ma vad facand mai mult de 10 km pe el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Fain... Stiti pe cineva care modifica sei moto.Ma refer la gel,atomic foam,memorii,frectii,etc?Mi-as ugrada seaua din timp,ca la vara poate o tai pe undeva..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Dan din timisoara am inteles k ar face f bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 (editat) Fain...Stiti pe cineva care modifica sei moto.Ma refer la gel,atomic foam,memorii,frectii,etc?Mi-as ugrada seaua din timp,ca la vara poate o tai pe undeva..... Apeleaza direct la Dan ( Moto Dan) din Timisoara. Are pricepere si materiale de top dedicate , bureti cu densitati diferite si din cate am observat o gama mare de vinilinuri , culori si texturi, pt acoperire. Daca bagi si o cusatura dubla cu ata vizibila e max ce poti spera dpdv aspect pt o sa moto. Editat Decembrie 18, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 (editat) Mai OK nu inseamna confortabil la drum lung. Schimbul de ulei dureaza 2-3 ore in conditii de service utilat si mecanic experimentat , acasa spre 4-5 si mult scarpinat in chelie. Eu am facut si 1000+ km/zi cu saua standard, cu 2 persoane cu bagaje fara sa ma plang, si nici pasagerii (sotia sau sora mea) nu s-au plans,Am avut si Dragstar pe care dupa 500km pasagera avea probleme. La mine schimbul de ulei nu a durat atat nici la prima schimbare asta in conditiile ca pana atunci "nu am strans in viata mea un surub" si am desfacut motorul cu cartea de service in mana. Este un mit cu cateva ore,poate pt cineva care nu a vazut in viata lui un 9xx.E adevarat ca trebuie dat jos plasticele de pe stanga dar nu e greu mai ales daca ai mai desfacut. Ai 5 suruburi imbus pe partea stanga la plasticul din fata,rezervorul e prins cu 3 suruburi si sus mai e capacul de plastic din mijloc care e prins cu 6 surubele micute parca si deja ai acces la tot. Daca nu ai crash bar dureaza max 10 minute sa desfaci.. P.S. poate pt unii inconfortabil inseamna si 500+ km, mentionez ca eu sunt genul ala care doarme de obicei in cort nu in hoteluri. ?????Bai,da ce procedura necesita dracovenia aia pentru un simplu schimb de ulei?4-5 ore!!!! Editat Decembrie 18, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Dupa 1330 km.intr-o zi am decis ca e musai sa fac ceva cu seaua asta.Dan asta are vreun site,ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.