Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Salut stromistilor,

 

dupa cum v-am zis la inceputul lui decembrie am intrat si eu in randurile voastre. Bineinteles ca m-am pus pe treaba imediat si dupa ce m-am documentat mai ales de pe forum, am facut urmatoarele imbunatatiri:

- am schimbat uleiul, filtrul si bujiile

- am verificat jocul la supape

- am montat top case si hand guarduri

- am montat o priza pentru GPS

- mi-am facut protectii laterale din teava

- am facut un scut la filtrul de ulei

- mi-am facut o instalatie de ungere a lantului care e comandata electric de contactul motorului printr-un electroventil(nu am avut ventil vacuumatic) si am intercalat si un intrerupator manual.

mai jos pun niste poze pentru cei care au indemanare si nu pot sta degeaba iarna.

Astept idei noi

Sa auzim de bine.

 

 

Cum erau jocurile la supape?Cati km are motorul?

 

 

 

 

http://www.baehr.net/baehrshop/index.html

au pt v-strom si se pot comanda si cu incalzire

nu merge direct click pe komfortsitze si dupa jos pe zentauro

Editat de spd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atw.....uite un model de cruise control si relativ ieftin,eu am aparatori la maini si ma gandeam daca nu cumva incurca ; http://www.equipmoto.fr/accessoire-moto-CR...NTROL-moto.html

70 de euro ti se pare ieftin pt asa ceva? :D

Eu ma gandeam la o piulita din aia care blocheaza acceleratia, e ceva mai greu de utilizat dar costa cativa euro.

Si eu am aparatori de maini si nu stiu care din device-urile astea functioneaza.

 

luati de vedeti aici cruise control adevarat...!!!!

http://www.brakeawayproducts.com/appguide-6CB03.html

 

ciao

199 euro pt un "cruise control" mecanic? :scratch:

Asta bate toate recordurile.

 

Uite ce inseamna un cruise control adevarat, electronic, care mentine viteza setata, nu doar blocheaza maneta de acceleratie:

http://www.murphskits.com/catalog/product_...?products_id=69

Si asta la 115$!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in fara de faptul ca e electropneumatic tu ai mai multa incredere in electronica decat in mecanica???

 

gandestete ca e vorba de maneta de acceleratie!!!!!! :scratch:

 

de aia depinde viata ta! eu nu as avea curaj sa montez ceva electronic care sa imi dea gaz cand vrea el!!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare:

Demult imi doresc V-Strom. Daca ramaneam in ro nu aveam nici un dubiu - e motorul ideal. Acu' am trecut garla, iar pe taramuri canadiene nu stiu sigur daca e la fel de potrivit. E vorba ca aici am de gand sa inghit sute de km de sosea si nu stiu daca o sa ajung pe ceva coclauri; totusi o mica speranta ar fi. Alta problema e ca nu prea am vazut la vanzare DL-uri, dar, na, daca esti hotarit si insitent... In schimb m-am ghindit la un kawa zzr, care ar fi mai aproape de sosea. Sa presupunem ca 90% din drumurile mele or sa fie pe sosea, voi posesorilor de V-Strom, crede-ti ca e potrivit sa-mi iau unul, in cazul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in fara de faptul ca e electropneumatic tu ai mai multa incredere in electronica decat in mecanica???

 

gandestete ca e vorba de maneta de acceleratie!!!!!! :scratch:

 

de aia depinde viata ta! eu nu as avea curaj sa montez ceva electronic care sa imi dea gaz cand vrea el!!! :D

Pai eu sunt electronist, nu mecanic, asa ca da, am mai multa incredere in electronica! :P

La urma urmei, avem un motor cu injectie controlata electronic, cu aprindere controlata electronic, cu clapete de acceleratie secundare controlate electronic etc.

Oricum, 200E pt o chestie care blocheaza acceleratia mi se pare mult prea exagerat.

 

 

O intrebare:

Demult imi doresc V-Strom. Daca ramaneam in ro nu aveam nici un dubiu - e motorul ideal. Acu' am trecut garla, iar pe taramuri canadiene nu stiu sigur daca e la fel de potrivit. E vorba ca aici am de gand sa inghit sute de km de sosea si nu stiu daca o sa ajung pe ceva coclauri; totusi o mica speranta ar fi. Alta problema e ca nu prea am vazut la vanzare DL-uri, dar, na, daca esti hotarit si insitent... In schimb m-am ghindit la un kawa zzr, care ar fi mai aproape de sosea. Sa presupunem ca 90% din drumurile mele or sa fie pe sosea, voi posesorilor de V-Strom, crede-ti ca e potrivit sa-mi iau unul, in cazul asta?

Eu cred ca V-Stromul e ideal pt 90% drumuri pe sosea. Sa nu-ti inchipui ca e enduro in adevaratul sens al cuvantului, e un motor de sosea care merge foarte bine si pe drumuri de pietris si forestiere. Cu un ZZR nu stiu cat de bine te descurci in afara soselei. Cu un V-Strom te descurci foarte bine oriunde.

Apropo, in Canada din cate stiu se vinde doar versiunea cu ABS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atw..eu am spus ca pretu e relativ ieftin, ma gandeam doar la partea de montaj ca e mai simplu cel mecanic in comparatie cu cel electronic,acum stau si ma gandesc nu cumva exista riscu sa ramana acceleratia blocata .Care sunt sansele la fiecare in parte? Eu sunt mai nou in lumea motoristilor,nu prea am prieteni cu motoare asa ca nu prea am pe cine sa intreb (si banuiesc ca tot o sa mai am nelamuriri pe viitor),tu ai auzit pe cineva sa aiba vreo belea din cauza asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesant pentru cei cu DL650

http://www.touratech.com/shops/001/product...db4892cbcc6a570

 

daca stie cineva proiectoare gen link-ul de mai jos la un pret rezonabil si ce modificari in instalatie necesita?

http://www.touratech.com/shops/001/product...db4892cbcc6a570

 

spd foarte misto scutul de protectie pt motor. cat? de unde? si pt dl1000?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au si pt V-Strom? Ca nu vad decat pt alte modele.

 

 

au si pt v-strom

 

interesant pentru cei cu DL650

http://www.touratech.com/shops/001/product...db4892cbcc6a570

 

daca stie cineva proiectoare gen link-ul de mai jos la un pret rezonabil si ce modificari in instalatie necesita?

http://www.touratech.com/shops/001/product...db4892cbcc6a570

 

spd foarte misto scutul de protectie pt motor. cat? de unde? si pt dl1000?

multumesc

 

 

http://www.motoagora.com/podia650.html Eu l-am luat din Germania folosit 2 sapt cu 140-160 euro nu mai stiu exact.Daca vrei off-road la modul serios ar fi bine sa iei unul metalic.

 

 

O intrebare:

Demult imi doresc V-Strom. Daca ramaneam in ro nu aveam nici un dubiu - e motorul ideal. Acu' am trecut garla, iar pe taramuri canadiene nu stiu sigur daca e la fel de potrivit. E vorba ca aici am de gand sa inghit sute de km de sosea si nu stiu daca o sa ajung pe ceva coclauri; totusi o mica speranta ar fi. Alta problema e ca nu prea am vazut la vanzare DL-uri, dar, na, daca esti hotarit si insitent... In schimb m-am ghindit la un kawa zzr, care ar fi mai aproape de sosea. Sa presupunem ca 90% din drumurile mele or sa fie pe sosea, voi posesorilor de V-Strom, crede-ti ca e potrivit sa-mi iau unul, in cazul asta?

 

 

V-strom este un in avantaj aici din cauza ca poti sa-l folosesti pe un drum forestier si poti sa faci cateva sute bune de km pe zi fiind pozitia mult mai lejera decat pe zzr.

Editat de spd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum erau jocurile la supape?Cati km are motorul?

 

 

motorul are 28.000 km si jocurile erau in limite, doar ca la aspiratie la cilindrul din fata lera de 0,1 intra cam greu. Nu am facut nimic, da probabil ca iarna urmatoare voi rectifica putin din talere. In schimb am reglat clapetele la carburator sa aiba aceeasi fanta la relantiu.(era o diferenta de vreo 2-3 mm).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspunsuri.

Cred ca-mi ramane sa caut mai bine un V-Strom pe aici :D

Ecuatia zzr nu am studiat-o prea bine, dar cred ca e mai mult sport decat turing, ceea ce nu-mi doresc.

Intradevar modelel noi de V-Strom in Canada ,sant cu cu ABS, dar eu cred ca e un plus. Probabil ca pe drumuri proaste nu, dar cum alea o sa fie 10% nu cred ca e problema. Orcum nu am bani de unu nou, asa ca, vorba lu' Semaca: Huston, I d'not have any problem! Adica, deocamdata motorul meu nu e nici prea enduro nici prea sport, nici prea mare, nici prea mic - e lipsa si e asa de nasol! Lasa mai vreo doua luni si sper sa devin un membru permanent al acestui forum :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul are 28.000 km si jocurile erau in limite, doar ca la aspiratie la cilindrul din fata lera de 0,1 intra cam greu. Nu am facut nimic, da probabil ca iarna urmatoare voi rectifica putin din talere. In schimb am reglat clapetele la carburator sa aiba aceeasi fanta la relantiu.(era o diferenta de vreo 2-3 mm).

 

Ce carburator? A ta nu e pe injectie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atw..eu am spus ca pretu e relativ ieftin, ma gandeam doar la partea de montaj ca e mai simplu cel mecanic in comparatie cu cel electronic,acum stau si ma gandesc nu cumva exista riscu sa ramana acceleratia blocata .Care sunt sansele la fiecare in parte? Eu sunt mai nou in lumea motoristilor,nu prea am prieteni cu motoare asa ca nu prea am pe cine sa intreb (si banuiesc ca tot o sa mai am nelamuriri pe viitor),tu ai auzit pe cineva sa aiba vreo belea din cauza asta?

Treaba cu cruizcontroll-ul sta cam asa. Indiferent de principiul de functionare, electronic sau mecanic, cea mai importanta caracteristica este sa se poata debloca cat mai usor oridecateori este necesar. Lucrul asta se poate realiza la ambele variante de functionare. Cele mecanice pe care le-am studiat putin, inainte de al face pe al meu, sant in principiu cu deblocare automata si fara. Cel cu deblocare are un sistem de parghii care la actionarea manetei de frana fata, deblocheaza acceleratia din pozitia prestabilita. Eu mi-am facut unul, copiind un model din poze, care este mai simplu, fara deblocare automata, dar cu posibilitatea de a face deblocarea foarte usor. Sistemul asta nu este sigur de utilizat decat pe autostrada sau pe sosele foarte libere si fara curbe stranse, si cu un oarecare antrenament inainte, ca deblocarea sa devina un gest reflex. Altfel poate fi chiar periculos. Cele electronice nu stiu cum functioneaza , dar ma gandesc ca este mult mai usor sa se deblocheze, cand se aprinde stopul pe frana. Al meu arata asa, si are un surub cu trei inceputuri pe stanga, astfel incat cand rotesti de mansonul de acceleratie spre reducera turatiei, se slabeste si piulita care preseaza mansonul si astfel s-a deblocat.

post-8769-1232801904_thumb.jpg

post-8769-1232801923_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vede ca n-ai stat degeaba, felicitari!

 

Ce electroventil ai pus, si de unde l-ai luat?

Arata interesant instalatia.

Poti sa alimentezi sticla cu ulei fara sa dai jos plasticele?

Cum se regleaza debitul?

 

P.S. Nu stiu daca e o idee buna sa prinzi crashbar-ul de teava de evacuare, daca ti-o reteaza s-ar putea sa te coste mai mult decat carenele... :scratch:

 

Am folosit un elecroventil de 24 volti la care am slabit putin arcul si deschide de la 9 volti acum, l-am gasit la piata de vechituri.

Sticla are un furtun de aerisire prin care fac si alimentarea cu ajutorul unei seringi.

In capatul conductei de ulei am in loc de duza un ac de seringa. Am incercat cu ac de 0,5 mm si curge o picatura la 100 de secunde iar c ac de 1mm curge o icatura la 40 de secunde. L-am lasat pe asta si am masurat dupa 24 de ore si a consumat 25 de ml, deci sticluta de 200 ml ma tine aproape 200 de ore adica peste 10.000km. Bineinteles ca depinde de temperatura si consistenta uleiului, dar schimband acul se pot face diferite combinatii.

Eu am o singura dilema, cum se unge lantul pe partea opusa, nu ar fi mai bine sa dozezi uleiul cu doua duze adica pe ambele parti ale foii de lant ???

Crashbar-ul e prins si de cele doua suruburi ce tin teava de evacuare deoarece am cosiderat ca nu este destul de rigida la impact lateral. Acuma sa nu crezi ca daca ai craschbar si cazi nu se intampla chiar nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e o problema pt ca uleiul prin capilaritate ajunge si pe partea cealalta.

 

da la 40 de sec nu e cam mult? o sa faci toata carena o balta de ulei!!

 

eu in mod normal am o picatura la 4-5 min. daca strada e foarte murdara la 3-4 min.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce carburator? A ta nu e pe injectie?

 

Pai si motoarele pe injectie au carburator si clapete de aer, numai ca dozajul benzinei nu se mai face mecanic prin aspiratie ci electromagnetic prin presiune creata de pompa de benzina. Uita-te in carte ca arata cum sa reglezi clapetele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e o problema pt ca uleiul prin capilaritate ajunge si pe partea cealalta.

 

da la 40 de sec nu e cam mult? o sa faci toata carena o balta de ulei!!

 

eu in mod normal am o picatura la 4-5 min. daca strada e foarte murdara la 3-4 min.

 

Pai deocamdata nu am experienta da daca tu zici ca-i prea mult o sa pun ac mai mic, adica de 0,5 sau mai mic, eventual pun ulei mai vascos. Nu-mi fac probleme mai ales daca trebuie redus debitul si asta inseamna ca bidonasul o sa-l umplu odata pe an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e problema de consum.....e ca se stropeste totul in jur inutil. ce ulei ai pus?

 

am pus ce a avut prin garaj, un 15W40 mi se pare. Oricum o sa caut si robinet de acvarii. Tu ce ulei pui, am vazut la Scottoiler ca folosesc doua tipuri, pana la 20 si peste 20 de grade. Consumul recomandat de ei este in jur de o picatura pe minut deci cam 05-06 ml pe ora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus ulei de cutie de viteze este mai potrivit pentru angrenaje si exista si uleiuri pt lant. uleiul de motor este prea lichid si nu are timp sa unga bine ca il arunca afara. acum am un 80w90 da pe aici e mai cald ca in romania si merge tot anul, in romania vara e bun da iarna ar trebui pus unul mai fluid!!

tu fa khilometri si o sa vezi singur care e treaba,e suficien ca lantul sa aibe o pelicula fine de ulei nu sa balteasca ca oricum cu forta centrifuga se duce tot!!!

 

aia de la scotoiler spun sa folosesti cat mai mult ulei pt ca trebuie sa il cumperi tot de la ei si costa un patrimoniu si e tot ulei de angrenaje :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...