ivanp Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 din citite merge adaptorul. astept sa testez. daca nu - mai cautam prin garaj. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 (editat) Noroc! Sunt din Iasi. Am fost azi la RAR sa-mi obtin Civ-ul, itp-ul, etc... Toate bune si frumoase pana la anul de fabricatie al mobrei (importata din Italia). In acte scrie Iunie/iulie 2010 (nu mai stiu exact), dar aia chipurile ar fi data primei inamtriculari si inspectorul de la RAR zice ca nu-i sigur daca-i 2009 sau 2010 si-a trimis "dosarul" la Bucuresti, sa vada aia mai exact in baza de date, etc... Ma suna el cand sunt gata actele. E super! Weekend-ul asta aveam planificata o tura, dar asta e... In concluzie, stie cineva vreun site unde pot introduce seria cadrului sa aflu anul de fabricatie al mobrei? Asa ca scop informativ, pana afla el... Ca model e 2010. A mai intampinat cineva problema asta? Noroc! le: intradevar, mi-a aratat undeva pe interiorul unei carene, parca pe cea din dreapta, scria 2009... Si i-am zis, "Dom'le din partea mea o poti trece si 1905 nu ma dernajeaza", dar el Batman... Editat Martie 11, 2014 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 (editat) La fel am patit si eu cu Vstromul adus din Italia. Macaronarii trec in acte anul primei inmatriculari, pe cand ai nostrii se uita dupa serie la data de fabricatie, comunicata de japonezi, care si aia poate fi incorecta pt ca se bazeaza pe o alocare de serii de catre producator pt productia estimata a modelului respectiv, in anul urmator, dar functie de situatia vanzarilor pot fi fabricate efectiv, inainte sau dupa anul planificat. Mai rar, dar se poate si asa. Frumoasa ! S-o stapanesti cu placere. Editat Martie 11, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Salut, cred ca astia sunt chiar ce trebuie: primit si cheia aia misto - mai am de reglat strangerea la jug (nu are joc dar se misca stanga/dreapta prea usor acum): stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 bravo domne, faci o stroama pe cinste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 he he, vedem ce iasa - cu siguranta nu o sa o schimb indata - se apropie foarte foarte bine de visele mele moto. tu ti-ai facut modificarea cu frane cu 4 pistonase? ajung bine furtunele standard (eu am si un inaltator din ala in L). numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Ajung fara probleme, mai si raman pentru o inaltare de furca etrierele noi vin cu prinderea ceva mai sus, si stau mult mai curbate conductele de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 aaa ...PERFECT! aveam o dubie dar m-ai lamurit. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xanderash Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 mi-a zis unul de la un service ca ar fi bun si un ulei (are el de vanzare ) bel-ray 10 w 40 la butoi ... el zice ca parca ar fi mai ok decat motul 7100 10 w 40 ce parere aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 sigur e mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 salut, sintetic? semi-sintetic? p ca semisintetic. nush ce sa zic - nu am folosit niciodata dar cu siguranta as merge pe un ulei sintetic indiferent de producator. si eu daca ai veni la mine la atelier (ala pe care nu il am) ti-as recomanda uleiul pe care il vand eu - asa ajunge omul sa isi schimbe uleiul singur acasa (sau langa bloc) si sa isi dezvolte relatia personala cu motoretzul din dotare. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 @ivanp- tu esti ca Puya in ultimu videoclip. maia i ceva de modificat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 : )))) m-ai facut curios - o sa caut dupa puya (sa vad daca e de bine sau de rau). ar mai fi: toba leovince (sau la schimb cu arrow-ul curent) - inca e pe lista am vazut ca s-ar putea pune roata de 17" (sv650) vreau un alt ghidon alte oglinzi - sunt pe drum am mai vazut ca cu axe cu came de sv ar creste simtitor potenta - asta ramane de investigat kid coborare scarite modificare sa cam astea ar fi in acest moment - lista e deschisa. dar nu cred ca asteptai neaparat un raspuns stiindu-ti pasiunile de timp liber ... doar faci mishto de oamenii seriosi numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 : )))) m-ai facut curios - o sa caut dupa puya (sa vad daca e de bine sau de rau). ar mai fi: toba leovince (sau la schimb cu arrow-ul curent) - inca e pe lista am vazut ca s-ar putea pune roata de 17" (sv650) vreau un alt ghidon alte oglinzi - sunt pe drum am mai vazut ca cu axe cu came de sv ar creste simtitor potenta - asta ramane de investigat kid coborare scarite modificare sa cam astea ar fi in acest moment - lista e deschisa. dar nu cred ca asteptai neaparat un raspuns stiindu-ti pasiunile de timp liber ... doar faci mishto de oamenii seriosi numai bine, paul Ai uitat pistoanele de busa care maresc compresia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 (editat) La fel am patit si eu cu Vstromul adus din Italia. Macaronarii trec in acte anul primei inmatriculari, pe cand ai nostrii se uita dupa serie la data de fabricatie, comunicata de japonezi, care si aia poate fi incorecta pt ca se bazeaza pe o alocare de serii de catre producator pt productia estimata a modelului respectiv, in anul urmator, dar functie de situatia vanzarilor pot fi fabricate efectiv, inainte sau dupa anul planificat. Mai rar, dar se poate si asa. Frumoasa ! S-o stapanesti cu placere. Mda.... S-a lamurit "problema". E 2010 pana la urma. Oricum si functionarul avea ceva "probleme"... timp de aprox. 5 min am discutat de culoarea motoretei. El se gandea ca e neagra... Ii zic "dom'le e alba! uita-te si in acte". La care imi replica ca in acte nu scrie, ce-i drept, nu scria.... Si imi arata aripa fata, plasticele din jurul farului, codita spate... In viziunea lui chiar era convins ca predomina negrul. I-am explicat ca pana si producatorul o vinde ca fiind alba si ca ar fi bine s-o treaca alba... M-a ascultat in cele din urma. Oricum, fantastic.... Sper sa rezolv poimaine cu numerele si sa scap... Editat Martie 11, 2014 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rhapsody Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 cate bordeie, atatea obiceiuri... Cei de la RAR Cluj l-au trecut in acte mai batran cu un an si nu s-a suparat (pentru stroama de 650 ar fi fost jignire), iar la culoare au scris negru-albastru, dar nu au precizat proportiile. Sunt curios cati posesori de Suzuki DL1000 "V-STORM" (asa scrie in carte si talon) mai sunt in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 : )))) m-ai facut curios - o sa caut dupa puya (sa vad daca e de bine sau de rau). ar mai fi: toba leovince (sau la schimb cu arrow-ul curent) - inca e pe lista am vazut ca s-ar putea pune roata de 17" (sv650) vreau un alt ghidon alte oglinzi - sunt pe drum am mai vazut ca cu axe cu came de sv ar creste simtitor potenta - asta ramane de investigat kid coborare scarite modificare sa cam astea ar fi in acest moment - lista e deschisa. dar nu cred ca asteptai neaparat un raspuns stiindu-ti pasiunile de timp liber ... doar faci mishto de oamenii seriosi numai bine, paul bre, matale esti sigur ca nu vrei alta mobra? ca nu prea seamana cu stroama ce faci tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 (editat) Nu va suparati, dar asta inseamna "strom" in lb nordice. Furtuna. (eng. "Storm"). Ar trebui sanctionati cei care va tot plangeti de calitatile serviciilor statului. Ba mai mult, a fost un favor pt tine, la traducatori se plateste taxa si pe tine te-au scutit. Cam ostila atitudine pe aici, astea sunt off topic, critici la adresa preafericitei conduceri, se poate lua si si ban pt off topic. Si acum ceva on topic: voi ce ulei folositi pt furca. Pt nevoile mele (extrem de rar off road dificil, ocazional un forestier), inclin spre un Medium/Heavy de la Motul: http://www.motul.com/ro/en/products/oils-lubricants/fork-oil-expert-medium-heavy-15w?f%5Bapplication%5D=145&f%5Brange%5D=21 acesta este mai bun? http://www.motodiscount.ro/produse/motocicleta/suzuki/650/dl-650-v-strom/?good_detail=ulei-de-furca-high-performance-fork-oil-15w-23439 Editat Martie 11, 2014 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 (editat) Ar trebui sanctionati cei care va tot plangeti de calitatile serviciilor statului. Ba mai mult, a fost un favor pt tine, la traducatori se plateste taxa si pe tine te-au scutit. Cam ostila atitudine pe aici, astea sunt off topic, critici la adresa preafericitei conduceri, se poate lua si si ban pt off topic. Ai fost ironic, nu? Editat Martie 11, 2014 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 nu. siulong apara din rasputeri conducerea si partidul patriei. e chiar membru de partid. ba plateste si toate taxele cand i se cer. e primul la ghiseu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Nu va suparati, dar asta inseamna "strom" in lb nordice. Furtuna. (eng. "Storm"). inseamna torent, curent, si derivate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Si acum ceva on topic: voi ce ulei folositi pt furca. Pt nevoile mele (extrem de rar off road dificil, ocazional un forestier), inclin spre un Medium/Heavy de la Motul: http://www.motul.com/ro/en/products/oils-lubricants/fork-oil-expert-medium-heavy-15w?f%5Bapplication%5D=145&f%5Brange%5D=21 acesta este mai bun? http://www.motodiscount.ro/produse/motocicleta/suzuki/650/dl-650-v-strom/?good_detail=ulei-de-furca-high-performance-fork-oil-15w-23439 vezi ca gasesti si pentru furca ulei sintetic. 15w mi se pare cam gros chiar si doar pentru stradal - mai ales strazile noastre care nu-s intotdeauna ok. eu tot oscilam de la an la an intre 7.5 si 10w. stima, paul primit si cheia aia misto - mai am de reglat strangerea la jug (nu are joc dar se misca stanga/dreapta prea usor acum): stima, paul imi era teama ca nu o sa iasa reglajul la rulmentii cilindrici. dar e oki si procedura din manual (pentru rulmentii cu bile) merge si pentru cei cilindrici. teoretic nu ar trebui sa fie la fel - suprafata de contact la cilindrici este mult mai mare ca la cei cu bile. dar cu strans la 45Nm prima piulitza apoi desfacut un sfert de tura - merge ok acum ghidonul. piulita de blocaj 80Nm apoi cea cromata la 90Nm. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) Cel mai bine ar fi sa existe varianta de rulmenti conici pt jug. Eu, la Africa Twin, am cu bile originali (ca la biciclete), dar mi-am cumparat conici. Conicii sunt niste rulmenti cu role dar reglabili. Editat Martie 12, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) eu prin cilindrici la astia m-am referit: si cei cu bile si cei cu cilindri sunt reglabili. probabil eu le zic cilindrici la aia la care tu le zici conici ( ) - dar intr-adevar denumirea corecta cred ca e de "conici" - mai studiez. si unii si altii sunt reglabili dar ma asteptam ca metodele sa fie diferite (suprafetele de contact fiind diferite). numai bine, paul Editat Martie 12, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) De fapt sunt conici cu role sau cu bile. Cei cu role rezista mai bine la suprasarcina. Reglati si unsi corest sunt indestructibili. Neunsi suficient se strica la fel ca si ceilalti. Am patit-o la BMW F650 care din fabrica avea vaselina furata de broscari si au ruginit intre role. Cand suceai de ghidon se opintea in straturile de rugina si abia apoi scapa. O fericire, ziceai ca esti beat pe mobra, nu puteai tine trasa in curbe. Editat Martie 12, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.