ivanp Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 salut. am si eu un v strom recent achizitionat. vreo 1500 km condusi in total si numai pe motorul asta. am si iesit pe offroad ca m-a mancat in .. talpa si va las sa va amuzati... min 3:05 he he - fain drum. e un traseu pe care nu l-as mai face singur (din motive de siguranta). stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Am vazut ca se poate si fara sa dai capacul jos daca ai disc de taiat mai mic decat diametrul interior al tevii - si e indicat sa mai lasi un "ciot" de 2-3 cm, in caz ca nu iti place cum suna sa poti bate o teava de diametru un pic mai mare peste, ca sa aduci toba la sunetul initial - din ce am studiat majoritatea sunt multumiti de modificare, volumul creste f putin in schimb suna mai gros. daca o tai de tot o sa ai un sunet destul de ciudat ca un plesnit asa.....oricum ciudat ca sunet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 daca o tai de tot o sa ai un sunet destul de ciudat ca un plesnit asa..... dap, ca un plescait. tot ca o masina de cusut dar sisiita ... (dar nah, iarasi fiecare cu gusturile lui) stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 daca o tai de tot o sa ai un sunet destul de ciudat ca un plesnit asa.....oricum ciudat ca sunet. dap, ca un plescait. tot ca o masina de cusut dar sisiita ... (dar nah, iarasi fiecare cu gusturile lui) stima Ati auzit cum suna in realitate modificarea asta? pe youtube m-am uitat si eu si suna cam plesnit cum ziceti si voi dar majoritatea filmuletelor sunt facute cu telefonul si nu stiu daca un microfon de telefon are raspunsul in frecventa destul de larg incat sa prinda tot sunetul - pana la urma e facut pentru voci care nu prea coboara sub 100hz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 afirmatia mea este facuta pe baza inregistrarilor de pe iutiub dar eu zic ca sunt realiste. daca iti place sunetul - da-i inainte! stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 asta este piesa indoita, va dau semn dupa ce ajung cu ea la indreptat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 o sa puna si bogdan poza cu presa si o sa sa indrepte ... o sa vezi! asta este piesa indoita, va dau semn dupa ce ajung cu ea la indreptat piesa_crash.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Ma asteptam la mai rau. Se indreapta usor si cu un baros de 5 kg si o placa de fier. Contacteaza-ma si daca nu te grabesti foarte tare o si vopsim, caci vopseaua se va duce sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Azi am fost la SMAEB,slab rau de tot. Parca dr la an la an tot mai slab este! Intrebare intrebatoare: am simtit tot drumul pana la Buc si imapoi o vibratie in ghidon pe care inainte nu o aveam. Peste iarna i-am pus: inaltatoare ghidon Sw motech hand-guar tot Sw motech crash bar Givi Am banuiala ca de la crash bar ar fi dar nu sunt sigur. V-ati mai confruntat careva cu problema asta? Nu e o vibratie mare dar inainte nu era! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Azi am fost la SMAEB,slab rau de tot. Parca dr la an la an tot mai slab este! Intrebare intrebatoare: am simtit tot drumul pana la Buc si imapoi o vibratie in ghidon pe care inainte nu o aveam. Peste iarna i-am pus: inaltatoare ghidon Sw motech hand-guar tot Sw motech crash bar Givi Am banuiala ca de la crash bar ar fi dar nu sunt sigur. V-ati mai confruntat careva cu problema asta? Nu e o vibratie mare dar inainte nu era! vibratia se modifica in functie de turatie sau e constanta? daca se manifesta in jur de 5000-5800 e de la givi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Givi e de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Mi-era dor de forum si am zis sa intru sa vad ce mai faceti. Apropo mergeti pe 12 la intalnirea organizata de slow riders? Eu unul ma duc si mi-ar placea sa fim cat mai multi din gasca vstrom. In alta ordine de idei mi-am comandat tot circuitul de frana din metal. cel de la galfers. cam scump ca e pt abs dar am inteles ca e diferenta mare. MI-am luat si forkbrace. Am auzit ca si aici se simte diferenta. Cand o sa vina va spun si real feelul. O sa mai am de investit in ea: claxon a la fabio si sistemul ala de inaltat parbrizul si mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xanderash Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 o intrebare v-strom-ul meu are un sunet care mi se pare aiurea la 5000 de ture fix ... nu imi dau seama ce ar putea fi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) pentru cei cu vibratiile: daca ati montat sau repozitionat sau umblat la crashbaruri din cauza asta aveti vibratiile. fiarele alea au forma de diapazon si intra in rezonanta cu motorul. stand pe loc tineti motorul turat pana acolo unde este vibratia si puneti mana pe crash. o sa va dati seama despre ce vorbesc. Editat Aprilie 5, 2014 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Pai si ce as putea sa-i fac acum sa nu mai vibreze? Nu l-as da jos. In mers am pus mana pe el si intradevar vibra tare,de aia am zic ca de la crash bar ar putea fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) Sa cumperi altul sau sa te joci. "Diapazonul" preia vibratia, la frecventa critica, in orice pozitie. Ai putea sa-i schimbi frecventa de rezonanta ingreunand-ul, turnand plumb sau cositor topit in tevi macar 1/2 kg sau ceara topita amestecata cu pilitura de fier,sau bile de rulment, probabil in coturile de sus al crach-ului. La vibratii nu exista solutii clare, numai incercari si multe vizite dedicate la biserica. Pt inceput agata doua greutati de cateva sute de grame de tevi in partea de sus, dar prinse mecanic foarte bine, nu soricei sau powertape si tureasa-l asa. Vezi diferenta si marind sau micsorand greutatile si eventual locul de amplasere, poti afla ce se intampla. Vibratia nu dispare in totalitate, dar macar o muti mai sus sau mai jos fata de turatia motorului cea mai utilizata. Editat Aprilie 5, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 M-ai omorat! Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Sau inventezi niste prinderi suplimentare pt crashbar, in locurile unde sta cel mai mult in aer. Il faci mai solid, adaugirile vor avea si un rol practic, suplimentar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 In partea de jos.fata este o tevusca ce intra in tevile propriu-zise si se strange cu un imbus.Pe mine m-a omorat pana am realizat ca nu am strans suficient surubul.Dupa ce am strans mai tare.....liniste deplina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Problema la givi e de la "tevusca" aia care conecteaza cele 2 parti.. la mine pot sa o strang cat vreau ca tot vibreaza asa ca acuma am scos-o de tot - stiu ca e compromisa rau rezistenta structurii dar temporar asa o las pana gasesc o solutie la piesa aia. Cred ca de-a lungul anilor givi a mai facut modificari la crashbaruri si probabil si la piesa de legatura de aceea nu functioneaza aceleasi solutii la toti. Alta varianta era scurtarea boltului care vine peste surubul cu care se strang jumatatile pentru ca sa permita o fixare mai stransa pe teava de legatura. @ovideo: cred ca primul pas la tine ar fi o remontare mai atenta, strangerea progresiva a suruburilor de fixare pe cadru cu dinamometrica la cuplul specificat si strans bine conectorul, daca nu merge - welcome to the club La ultimele variante de tn532 vad ca au aplicat si un bumper pe teava care s-ar putea sa aiba si rol de greutate antirezonatoare - bumper care s-a pastrat si pe noult tn3101 la care a mai aparut o teava in structura probabil pentru a mai reduce din efectul de diapazon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 La ultimele variante de tn532 vad ca au aplicat si un bumper pe teava care s-ar putea sa aiba si rol de greutate antirezonatoare - bumper care s-a pastrat si pe noult tn3101 la care a mai aparut o teava in structura probabil pentru a mai reduce din efectul de diapazon. tn532_tn3101.jpg ala e un plastic cacacios (ieftin) care ar putea ajuta sa treci niste chingi prin el pt borsete laterale (cu sau fara el e fix la fel din punct de vedere al vibratiilor). la mine nu a vibrat nici primul model de givi si nici asta al doilea. intr-adevar unde e distantierul ala trebuie strans cel putin pana cand distantierul nu mai misca. ps - nimeni cu parbrizul ala mra vario? ... ma uit la el si imi vine sa il montez. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 ala e un plastic cacacios (ieftin) care ar putea ajuta sa treci niste chingi prin el pt borsete laterale (cu sau fara el e fix la fel din punct de vedere al vibratiilor). Speram sa fie ceva mai substantial care sa ajute la vibratii.. da' mno, is italieni, designul e baza Ma gandeam la conector sa il duc la un strung sa iau un pic din grosime cat sa imi permita sa pun un cauciuc subtire peste el sa nu mai fie metal pe metal in interiorul tevilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Uzzy77 Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Ce parere aveti despre parbrizul de touring de la Kappa - KD260? L-a incercat cineva? E ok la o viteza de croaziera de 130-140km/h? Are un pret destu de atractiv, daca este si eficient ar fi super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) Am sa incerc sa-l remontez mai cu atentie si sa strang surubul respectiv mai tare. Inainte as vrea sa-i sudez o bucata de teava cum are asta de la kappa: http://www.kappamoto.com/attachfile/content/moto_padre/105473/0.0.1.acc_man_kn532.pdf Oare de aia l-or fi pus,sa nu mai vibreze? Ce-i cu parbrizul MRA Vario? Am eu dar nu e mare smecherie! Sau inventezi niste prinderi suplimentare pt crashbar, in locurile unde sta cel mai mult in aer. Il faci mai solid, adaugirile vor avea si un rol practic, suplimentar. Nu prea pot sa fac treaba asta ptr ca unde sta cel mai mult in aer sunt carenele si n-ai cum sa faci prinderi pe carene.Altfel era cea mai buna solutie. Editat Aprilie 5, 2014 de ovideo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Sunt multe modele de crashbar care ocolesc carenele prin fata. (Tenere, Africa Twin,....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.