Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

salut. am si eu un v strom recent achizitionat. vreo 1500 km condusi in total si numai pe motorul asta. am si iesit pe offroad ca m-a mancat in .. talpa si va las sa va amuzati... min 3:05

 

he he - fain drum. e un traseu pe care nu l-as mai face singur (din motive de siguranta).

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca se poate si fara sa dai capacul jos daca ai disc de taiat mai mic decat diametrul interior al tevii - si e indicat sa mai lasi un "ciot" de 2-3 cm, in caz ca nu iti place cum suna sa poti bate o teava de diametru un pic mai mare peste, ca sa aduci toba la sunetul initial - din ce am studiat majoritatea sunt multumiti de modificare, volumul creste f putin in schimb suna mai gros.

daca o tai de tot o sa ai un sunet destul de ciudat ca un plesnit asa.....oricum ciudat ca sunet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca o tai de tot o sa ai un sunet destul de ciudat ca un plesnit asa.....

dap, ca un plescait. tot ca o masina de cusut dar sisiita ...

:D (dar nah, iarasi fiecare cu gusturile lui)

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca o tai de tot o sa ai un sunet destul de ciudat ca un plesnit asa.....oricum ciudat ca sunet.

 

dap, ca un plescait. tot ca o masina de cusut dar sisiita ...

:D (dar nah, iarasi fiecare cu gusturile lui)

 

stima

 

Ati auzit cum suna in realitate modificarea asta? pe youtube m-am uitat si eu si suna cam plesnit cum ziceti si voi dar majoritatea filmuletelor sunt facute cu telefonul si nu stiu daca un microfon de telefon are raspunsul in frecventa destul de larg incat sa prinda tot sunetul - pana la urma e facut pentru voci care nu prea coboara sub 100hz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la SMAEB,slab rau de tot. Parca dr la an la an tot mai slab este!

Intrebare intrebatoare:

am simtit tot drumul pana la Buc si imapoi o vibratie in ghidon pe care inainte nu o aveam.

Peste iarna i-am pus:

inaltatoare ghidon Sw motech

hand-guar tot Sw motech

crash bar Givi

Am banuiala ca de la crash bar ar fi dar nu sunt sigur.

V-ati mai confruntat careva cu problema asta?

Nu e o vibratie mare dar inainte nu era!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la SMAEB,slab rau de tot. Parca dr la an la an tot mai slab este!

Intrebare intrebatoare:

am simtit tot drumul pana la Buc si imapoi o vibratie in ghidon pe care inainte nu o aveam.

Peste iarna i-am pus:

inaltatoare ghidon Sw motech

hand-guar tot Sw motech

crash bar Givi

Am banuiala ca de la crash bar ar fi dar nu sunt sigur.

V-ati mai confruntat careva cu problema asta?

Nu e o vibratie mare dar inainte nu era!

vibratia se modifica in functie de turatie sau e constanta? daca se manifesta in jur de 5000-5800 e de la givi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-era dor de forum si am zis sa intru sa vad ce mai faceti. Apropo mergeti pe 12 la intalnirea organizata de slow riders? Eu unul ma duc si mi-ar placea sa fim cat mai multi din gasca vstrom.

In alta ordine de idei mi-am comandat tot circuitul de frana din metal. cel de la galfers. cam scump ca e pt abs dar am inteles ca e diferenta mare. MI-am luat si forkbrace. Am auzit ca si aici se simte diferenta.

Cand o sa vina va spun si real feelul.

O sa mai am de investit in ea: claxon a la fabio si sistemul ala de inaltat parbrizul si mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cei cu vibratiile: daca ati montat sau repozitionat sau umblat la crashbaruri din cauza asta aveti vibratiile. fiarele alea au forma de diapazon si intra in rezonanta cu motorul. stand pe loc tineti motorul turat pana acolo unde este vibratia si puneti mana pe crash. o sa va dati seama despre ce vorbesc.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa cumperi altul sau sa te joci. "Diapazonul" preia vibratia, la frecventa critica, in orice pozitie. Ai putea sa-i schimbi frecventa de rezonanta ingreunand-ul, turnand plumb sau cositor topit in tevi macar 1/2 kg sau ceara topita amestecata cu pilitura de fier,sau bile de rulment, probabil in coturile de sus al crach-ului. La vibratii nu exista solutii clare, numai incercari si multe vizite dedicate la biserica. :) Pt inceput agata doua greutati de cateva sute de grame de tevi in partea de sus, dar prinse mecanic foarte bine, nu soricei sau powertape si tureasa-l asa. Vezi diferenta si marind sau micsorand greutatile si eventual locul de amplasere, poti afla ce se intampla. Vibratia nu dispare in totalitate, dar macar o muti mai sus sau mai jos fata de turatia motorului cea mai utilizata.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau inventezi niste prinderi suplimentare pt crashbar, in locurile unde sta cel mai mult in aer. Il faci mai solid, adaugirile vor avea si un rol practic, suplimentar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In partea de jos.fata este o tevusca ce intra in tevile propriu-zise si se strange cu un imbus.Pe mine m-a omorat pana am realizat ca nu am strans suficient surubul.Dupa ce am strans mai tare.....liniste deplina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema la givi e de la "tevusca" aia care conecteaza cele 2 parti.. la mine pot sa o strang cat vreau ca tot vibreaza asa ca acuma am scos-o de tot - stiu ca e compromisa rau rezistenta structurii dar temporar asa o las pana gasesc o solutie la piesa aia. Cred ca de-a lungul anilor givi a mai facut modificari la crashbaruri si probabil si la piesa de legatura de aceea nu functioneaza aceleasi solutii la toti.

Alta varianta era scurtarea boltului care vine peste surubul cu care se strang jumatatile pentru ca sa permita o fixare mai stransa pe teava de legatura.

@ovideo: cred ca primul pas la tine ar fi o remontare mai atenta, strangerea progresiva a suruburilor de fixare pe cadru cu dinamometrica la cuplul specificat si strans bine conectorul, daca nu merge - welcome to the club :D

 

La ultimele variante de tn532 vad ca au aplicat si un bumper pe teava care s-ar putea sa aiba si rol de greutate antirezonatoare - bumper care s-a pastrat si pe noult tn3101 la care a mai aparut o teava in structura probabil pentru a mai reduce din efectul de diapazon.

 

post-9248-0-62123400-1396689590_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ultimele variante de tn532 vad ca au aplicat si un bumper pe teava care s-ar putea sa aiba si rol de greutate antirezonatoare - bumper care s-a pastrat si pe noult tn3101 la care a mai aparut o teava in structura probabil pentru a mai reduce din efectul de diapazon.

tn532_tn3101.jpg

ala e un plastic cacacios (ieftin) care ar putea ajuta sa treci niste chingi prin el pt borsete laterale (cu sau fara el e fix la fel din punct de vedere al vibratiilor).

la mine nu a vibrat nici primul model de givi si nici asta al doilea. intr-adevar unde e distantierul ala trebuie strans cel putin pana cand distantierul nu mai misca.

 

ps - nimeni cu parbrizul ala mra vario? ... ma uit la el si imi vine sa il montez.

:D

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala e un plastic cacacios (ieftin) care ar putea ajuta sa treci niste chingi prin el pt borsete laterale (cu sau fara el e fix la fel din punct de vedere al vibratiilor).

Speram sa fie ceva mai substantial care sa ajute la vibratii.. da' mno, is italieni, designul e baza :P

 

Ma gandeam la conector sa il duc la un strung sa iau un pic din grosime cat sa imi permita sa pun un cauciuc subtire peste el sa nu mai fie metal pe metal in interiorul tevilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre parbrizul de touring de la Kappa - KD260? L-a incercat cineva? E ok la o viteza de croaziera de 130-140km/h? Are un pret destu de atractiv, daca este si eficient ar fi super.

post-47466-0-56825100-1396703203_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa incerc sa-l remontez mai cu atentie si sa strang surubul respectiv mai tare.

 

Inainte as vrea sa-i sudez o bucata de teava cum are asta de la kappa:

 

http://www.kappamoto.com/attachfile/content/moto_padre/105473/0.0.1.acc_man_kn532.pdf

 

Oare de aia l-or fi pus,sa nu mai vibreze?

 

Ce-i cu parbrizul MRA Vario? Am eu dar nu e mare smecherie!



Sau inventezi niste prinderi suplimentare pt crashbar, in locurile unde sta cel mai mult in aer. Il faci mai solid, adaugirile vor avea si un rol practic, suplimentar.

Nu prea pot sa fac treaba asta ptr ca unde sta cel mai mult in aer sunt carenele si n-ai cum sa faci prinderi pe carene.Altfel era cea mai buna solutie.

Editat de ovideo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...