Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

 

Salutari, cine ma poate ajuta cu piesa triunghiulara din imagine?
Este piesa de prindere pe blocul motor a unui crash bar Givi TN532. A mea este indoita rau pe partea stanga, crash-ul aproape ca sta lipit de carena.
Nu-mi permit sa iau un nou set complet, poate este cineva care si-a schimbat crash-ul si a ramas cu aceasta piesa.

se poate indrepta :)

eu am mai indreptat-o o data si acum vreau s-o indrept din nou

 

referitor la "stransul din buci" eu cand ma sperii deja sunt in cadere :)) .

IGI are dreptate, la primele drumuri cauciucurile nu sunt prea aderente din cauza ca producatorul le da cu un soi de ceara ca sa se pastreze mai bine la depozitare. asa am luat eu o tranta in 2012 la mare . cauciuc la primul drum, am franat usor, foarte putin inclinat si mi-a fugit fata.

asa face si eu cursul de la amckart anul asta . desi am vreo 12 ani de cand motociclesc, tot am impresia ca nu stiu multe. zic doar "impresia" pentru ca toti anii astia nu am avut niciodata un accident de luat in seama ci doar scapat motoreta de pe loc, cazut prin mocirla sau din cauza gropilor la viteze mici.

 

Asta ar fi cea mai la indemana varianta. Cei care sunteti cunoscatori, credeti ca exista riscul sa plesneasca daca e pusa pe presa?

 

Daca se incumeta cineva sa faca pe comanda, ar fi de mare ajutor.

chiar mai simplu. o pui pe cadru si tragi de crashbar. la mine a asa a mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt hint, dar am incercat deja mai demult la Fabio la garaj :P

 

Din pacate nu am pozat piesa, era mai usor de inteles.

Tevile sunt ok, insa daca te uiti la piesa aceea triunghiulara observi ca este f f concava.

 

Din pacate singurele variante pt mine sunt:

- sa gasesc la cineva doar acea piesa

- sa cumpar de la cineva facuta pe comanda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt hint, dar am incercat ...

insa daca te uiti la piesa aceea triunghiulara observi ca este f f concava.

Io unul nu vreau sa accept ca piesa aia nu poate fi indreptata.

(da, sunt capos)

trimite-o (in plic) in tm cum o fi si o indreptam aici cumva.

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc :)

 

O sa incerc aici in Buc, ca si eu sunt capos.

Dar vreau sa am pregatita rezerva in cazul in care plesneste, fara crash bar nu e recomandabil sa merg, nici pana la colt, la cum s-a dovedit ca sunt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar vreau sa am pregatita rezerva in cazul in care plesneste, fara crash bar nu e recomandabil sa merg, nici pana la colt, la cum s-a dovedit ca sunt...

NU plesneste ca ie de fier si ala e maleabil.

Jur, garantat, (si restul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, cine ma poate ajuta cu piesa triunghiulara din imagine?

 

attachicon.gifgivi_TN532.jpg

 

Este piesa de prindere pe blocul motor a unui crash bar Givi TN532. A mea este indoita rau pe partea stanga, crash-ul aproape ca sta lipit de carena.

Nu-mi permit sa iau un nou set complet, poate este cineva care si-a schimbat crash-ul si a ramas cu aceasta piesa.

 

Poza cu stambatura nu pui? Mai mult ca sigur se indreapta. Daca nu te descurci adu-o s-o sperii cu presa de 45 T si de frica se indreapta singura. :) Pot fi indoite si tevile insa ! Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci,

Mi-a ajuns parbrizul MRA - ma scapati de el???

 

Parbriz MRA Vario Touring transparent NOU, nemontat - 500lei.

 

vad ca merge si pe dl1000 >2004

 

http://www.romimoto-piese.ro/article/423935/

http://www.louis.de/_109f214ebd4f0df9b260d4c6a346c22e17/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=60130001

 

stima,

paul

 

Salut, in legatura cu parbrizul ala, este vorba doar despre deflector sau vine un alt parbriz, identic cu originalul, dotat cu deflector ?

Il dai si in rate ? Ti l-as lua in 3 rate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, in legatura cu parbrizul ala, este vorba doar despre deflector sau vine un alt parbriz, identic cu originalul, dotat cu deflector ?

Il dai si in rate ? Ti l-as lua in 3 rate.

Salut,

 

este parbriz cu deflector - o sa pun maine poze cu el. dar daca dai un search pe google o sa gasesti poze cu parbrizul acela ca e foarte comun pe dl - mra vario touring.

daca nu mai este nimeni interesat - o sa te anunt. (as avea nevoie de bani si daca ii primesc in 3 serii - o sa se piarda in neant).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai cautat si eu si am vazut ca este parbriz cu deflector integrat. As putea in 2 rate, cate 250 pe luna, una in aprilie si una in mai.

Nu stiu in schimb cat de eficient ar fi, asa ca mai citesc si eu. Am aproape 1,90. La mine in fata, daca ma cocosez un pic din coloana, nu mai simt nimic din curent, dar pasagera simte curentul din plin, de la 90km/h in sus. Ea are 1,70.

Editat de Dogaru Florin George
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai cautat si eu si am vazut ca este parbriz cu deflector integrat. As putea in 2 rate, cate 250 pe luna, una in aprilie si una in mai.

Nu stiu in schimb cat de eficient ar fi, asa ca mai citesc si eu. Am aproape 1,90. La mine in fata, daca ma cocosez un pic din coloana, nu mai simt nimic din curent, dar pasagera simte curentul din plin, de la 90km/h in sus. Ea are 1,70.

La mine pasagera de 1,75 se simte mai ok cu parbriz scurt, chiar daca este mai mult vant este lin si fara turbulente, ceea ce este mult mai usor de suportat si mult mai confortabil pe distante lungi. Eu la 1,90 ca sa pun un parbriz sa arunce vantul peste mine si peste pasager trebuie sa fac din motocicleta velier, am facut o proba si peste un puig touring am lipit parbrizul original si tot era nasol pentru pasager, iar eu trebuia sa ma uit prin el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a modificat cineva toba stock prin taierea din teava aia din capat ca sa nu mai fie la nivel cu ornamentul cromat? "peashooter removal" ii zice lumea p forumuri. Nu-s fan tobe sport da' asta stock de pe vstrom e prea de tot.. masina de cusut.

 

poza cu modificarea facuta:

 

DSC00335.JPG

Editat de bocosb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@igi cum spanac reusesti sa atingi cu scaritele folosind anake-urile? Cu dunlop, tourance, bridgestone, heidenau etc mergea lejer pana la scarite si am mobra ridicata de spate 3cm +arcuri mai tari. La anakee se termina suprafata de rulare inainte sa atinga scarita asfaltul. La naveta pana la munca asta incluzand cateva sensuri giratorii le inclin pana pe margine la mers legal.

Sunt super cauciucuri anakee2 dar la mers sportiv trebuie sa scot corpul bine de tot inafara mobrei daca vreau sa iau o curba mai tare fara sa ies de pe suprafata de rulare.

 

Dar ce crezi ca m-am uitat sa vad cand se termina suprafata de rulare? Merge! Eu am reusit sa raschetez si scaritele de pe spate care sunt mai scurte si mai subtire decat cele originale. As ridica-o si eu de spate dar nu imi dau voie cracii mei de fotomodel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ai presiunea mai mica si din cauza asta nu aluneca atunci cand se termina :) crede-ma la la 2,8-3atm cand iesi de pe pata de contact incepe sa faca foarte urat, asa nasoala e senzatia ca i-am luat frica. O sa incerc si cu presiune mai scazuta insa doar de test ca altfel jante strambe si gume schimbate la 10k nu mai vreau.

Sau poate la tine e de la mersul ala pe o roata si are mobra alt echilibru :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a modificat cineva toba stock prin taierea din teava aia din capat ca sa nu mai fie la nivel cu ornamentul cromat? "peashooter removal" ii zice lumea p forumuri. Nu-s fan tobe sport da' asta stock de pe vstrom e prea de tot.. masina de cusut.

 

poza cu modificarea facuta: Da si eu as face asa.cum so auzi.am vazut pe youtube cum a demontat capacul din cele 3 suruburi si a taiat-o din interior.ast pareri .ms

 

 

DSC00335.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si eu as face asa.cum so auzi.am vazut pe youtube cum a demontat capacul din cele 3 suruburi si a taiat-o din interior.ast pareri .ms

 

Am vazut ca se poate si fara sa dai capacul jos daca ai disc de taiat mai mic decat diametrul interior al tevii - si e indicat sa mai lasi un "ciot" de 2-3 cm, in caz ca nu iti place cum suna sa poti bate o teava de diametru un pic mai mare peste, ca sa aduci toba la sunetul initial - din ce am studiat majoritatea sunt multumiti de modificare, volumul creste f putin in schimb suna mai gros.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am si eu un v strom recent achizitionat. vreo 1500 km condusi in total si numai pe motorul asta. am si iesit pe offroad ca m-a mancat in .. talpa si va las sa va amuzati... min 3:05

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Americanii si englezii folosesc alt termen pentru asta si anume "dirt-road" este el plin de noroi si de baltoace da tot drum este :) noi daca nu avem termenul asta generalizam si numim offroad tot ce nu este asfalt. :)

Frumoasa iesirea mai putin cazatura :) Recomand ceva gume dedicate: tkc, karoo... se schimba treaba complet.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am si eu un v strom recent achizitionat. vreo 1500 km condusi in total si numai pe motorul asta. am si iesit pe offroad ca m-a mancat in .. talpa si va las sa va amuzati... min 3:05

 

he he - fain drum. e un traseu pe care nu l-as mai face singur (din motive de siguranta).

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca se poate si fara sa dai capacul jos daca ai disc de taiat mai mic decat diametrul interior al tevii - si e indicat sa mai lasi un "ciot" de 2-3 cm, in caz ca nu iti place cum suna sa poti bate o teava de diametru un pic mai mare peste, ca sa aduci toba la sunetul initial - din ce am studiat majoritatea sunt multumiti de modificare, volumul creste f putin in schimb suna mai gros.

daca o tai de tot o sa ai un sunet destul de ciudat ca un plesnit asa.....oricum ciudat ca sunet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca o tai de tot o sa ai un sunet destul de ciudat ca un plesnit asa.....

dap, ca un plescait. tot ca o masina de cusut dar sisiita ...

:D (dar nah, iarasi fiecare cu gusturile lui)

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca o tai de tot o sa ai un sunet destul de ciudat ca un plesnit asa.....oricum ciudat ca sunet.

 

dap, ca un plescait. tot ca o masina de cusut dar sisiita ...

:D (dar nah, iarasi fiecare cu gusturile lui)

 

stima

 

Ati auzit cum suna in realitate modificarea asta? pe youtube m-am uitat si eu si suna cam plesnit cum ziceti si voi dar majoritatea filmuletelor sunt facute cu telefonul si nu stiu daca un microfon de telefon are raspunsul in frecventa destul de larg incat sa prinda tot sunetul - pana la urma e facut pentru voci care nu prea coboara sub 100hz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...