Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

un TPS pe unde se gaseste si la ce pret?

... parca vindea cineva pe aici pe forum un tps de nou - il luase dar nu tps ii era problema. :D dar nu imi mai amintesc userul ...

stima,

paul

» Post actualizat in 28 Jun 2014 09:57

... era dl butrosica dar vad ca l-a dat la bozoro.

in tm 699 lei - MA'SA!

esti sigur ca e tps-ul de vina pt problemele ce or fi?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am avut o excursie off-road cu motorul :D....pot sa spun ca s-a descurcat destul de bine...mai tare am dezamagit eu motorul in unele situatii de cat el pe mine :D.

Merge si prin noroaie si peste tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, iaca si eu cu :) Vee K5 din mai. N am reusit prea multe iesiri in afara bucurestiului dar va citesc asiduu...

 

Ieri dupa ploaie am plecat spre vama totul brici pana la o oprire in eforie..la plecare din benzinarie ridic cric, bag a intaia, ia elan si se opreste in mers parca bolborosind. Reusesc sa o pornesc, mai merg 10 m si mi se opreste iar in giratoriu... iar reusesc sa pornesc si sa o tin turata -a2a a3a si merge iar pana in 2 mai cand la o trecere de pietoni imi moare motorul in mers...iar pornit prima sau a2a apasare de start pana in vama unde se mai oprreste de 2 ori... azi dimineata am pornit o pe loc si tinea relanti, ridicat cric si bagat in viteze merge mototul dar test pe loc...

 

sa mi fac probleme sau nu i-a priit aeru de mare la prima aspiratie?

Benzina 95 din rompetrol..

 

Merci!!

Salutari din vama veche

» Post actualizat in 28 Jun 2014 10:49

Salut, iaca si eu cu :) Vee K5 din mai. N am reusit prea multe iesiri in afara bucurestiului dar va citesc asiduu...

 

Ieri dupa ploaie am plecat spre vama totul brici pana la o oprire in eforie..la plecare din benzinarie ridic cric, bag a intaia, ia elan si se opreste in mers parca bolborosind. Reusesc sa o pornesc, mai merg 10 m si mi se opreste iar in giratoriu... iar reusesc sa pornesc si sa o tin turata -a2a a3a si merge iar pana in 2 mai cand la o trecere de pietoni imi moare motorul in mers...iar pornit prima sau a2a apasare de start pana in vama unde se mai oprreste de 2 ori... azi dimineata am pornit o pe loc si tinea relanti, ridicat cric si bagat in viteze merge mototul dar test pe loc...

 

sa mi fac probleme sau nu i-a priit aeru de mare la prima aspiratie?

Benzina 95 din rompetrol..

 

Merci!!

Salutari din vama veche

» Post actualizat in 28 Jun 2014 10:50

Salut, iaca si eu cu :) Vee K5 din mai. N am reusit prea multe iesiri in afara bucurestiului dar va citesc asiduu...

 

Ieri dupa ploaie am plecat spre vama totul brici pana la o oprire in eforie..la plecare din benzinarie ridic cric, bag a intaia, ia elan si se opreste in mers parca bolborosind. Reusesc sa o pornesc, mai merg 10 m si mi se opreste iar in giratoriu... iar reusesc sa pornesc si sa o tin turata -a2a a3a si merge iar pana in 2 mai cand la o trecere de pietoni imi moare motorul in mers...iar pornit prima sau a2a apasare de start pana in vama unde se mai oprreste de 2 ori... azi dimineata am pornit o pe loc si tinea relanti, ridicat cric si bagat in viteze merge mototul dar test pe loc...

 

sa mi fac probleme sau nu i-a priit aeru de mare la prima aspiratie?

Benzina 95 din rompetrol..

 

Merci!!

Salutari din vama veche

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kog O fi luat vrea bmwita contagioasa de pe drum sau din vreo parcare ... ulei consuma??

Acum serios vorbind daca mergi cu ea in ture joase mai face? ca poate este filtrul de benzina infundat si ramane fara gaz la ture mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... parca vindea cineva pe aici pe forum un tps de nou - il luase dar nu tps ii era problema. :D dar nu imi mai amintesc userul ...

stima,

paul

» Post actualizat in 28 Jun 2014 09:57

... era dl butrosica dar vad ca l-a dat la bozoro.

in tm 699 lei - MA'SA!

esti sigur ca e tps-ul de vina pt problemele ce or fi?

 

stima,

paul

 

E foarte posibil sa nu fie TPS-ul :P inca nu mi-am rezolvat problema cu acceleratia care bruscheaza cand trec de pe frana de motor pe acceleratie si invers.

- Am verificat lantul, e ok.

- la pinionul spate nu sunt jocuri sa zic ca e de la cauciucurile alea de sub pinion.

- am verificat debitul la pompa din rezervor - 320ml la 3 contacte deci nu e infundat filtrul.

- am verificat cablul de acceleratie avea un pic de joc l-am reglat si pe ala - tot la fel.

- pana la urma am reglat TPS-ul la 30.9 grade cu OBD(acum liniuta la C00 e sus la relanti) - in ideea sa citeasca senzorul ca e un pic trasa acceleratia si sa nu intrerupa de tot injectoarele cand las de tot maneta - merge altfel motorul parca s-a atenuat vag din problema dar e tot acolo, tot smuceste la on/off pe acceleratie.

Problema pe ansamblu nu deranjeaza asa tare la drum, m-as porni si la o tura de cateva mii de km asa, dar ma sacaie de numa. Momentan sunt pe ideea ca ori e uzat conductorul ala din TPS(pana la urma e uzura fizica acolo) si nu citeste bine pozitia acceleratiei ori sa mai fac o verificare pe la lant, sa il iau la examinat mai indeaproape, eventual sa il intind mai tare. Daca mai aveti si alte idei bagati aici pls

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... dar ma sacaie de numa...

te intelegem toti!

dar incet incet si din aproape in aproape o sa ii dai de cap.

:D

 

pai la TPS poti sa ii vezi rezistenta intre capete si pt partea culisanta poti sa pui un masori sa vezi daca iti intrerupe la un moment dat sau indica prost.

pe loc se raspunde oki la acceleratie on/off dau are acele momente de ezitare?

face TOT timpul in sarcina? indiferent de gropi (vibratii), indiferent de viteza si turatia la care faci on/off?

daca mergi cu ea in dealer mode - iti afiseaza ceva eroare in mers?

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze pt tripostare-var mobile si tel meu pe internet vdf...la ulei nu am avut nevoie sa fac refil. Nu mi-a mai murit motorul in mers. Inainte la 650gs am patit ceva similar dar nu am mai putu porni- abtreb sa relipesc contacte la pompa benzina...acu sper sa ajung cu ea acas ca sunt si cu pasager. Tot tacamu...senzorii de tip over sau cric nu ar mai lasa o sa porneasca deci ma gandesc ca nu ar fi astia!? Mai sunt si altii? Ce ar trebui sa verific la astia?multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze pt tripostare-var mobile si tel meu pe internet vdf...la ulei nu am avut nevoie sa fac refil. Nu mi-a mai murit motorul in mers. Inainte la 650gs am patit ceva similar dar nu am mai putu porni- abtreb sa relipesc contacte la pompa benzina...acu sper sa ajung cu ea acas ca sunt si cu pasager. Tot tacamu...senzorii de tip over sau cric nu ar mai lasa o sa porneasca deci ma gandesc ca nu ar fi astia!? Mai sunt si altii? Ce ar trebui sa verific la astia?multam!

salut,

imi dau si eu cu parerea - la tine mie imi suna a problema electrica/contact.

cand zici ca porneste si cand merge - merg ambele pistoane? cand trage - trage ca atunci cand era normala?

ai aparatoarea de apa de la bujia fata - o fi intrat apa acolo?

contactele de la bobine sunt oki - ceva mufe ai miscat in ultimul timp? bornele la baterie sunt stranse si contact oki?

oricum baga in dealer mode si poti merge cu ea asa si vezi daca afiseaza ceva eroare (pt dealer mode - agrafa de biro intre pinii din capetele celor 2 siruri de la mufa alba cu capac cauciuc).

oricum - daca nu gasesti care e problema acolo - haide incet incet spre casa cu ea asa,

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pt sfaturi. Azi cand am incercat daca porneste mergea ok/'rotund'...la ploaie a avut husa pe ea, am mers doar oe uscat. Ieri cand se oprea, bolborsea la repornire nu la oprire, azi nu a mai dat niciun semn dar nici nu am miscat-o de pe loc. O sa incerc dealer mode si revin daca arata ceva. seara frumoasa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la TPS poti sa ii vezi rezistenta intre capete si pt partea culisanta poti sa pui un masori sa vezi daca iti intrerupe la un moment dat sau indica prost.

pe loc se raspunde oki la acceleratie on/off dau are acele momente de ezitare?

face TOT timpul in sarcina? indiferent de gropi (vibratii), indiferent de viteza si turatia la care faci on/off?

daca mergi cu ea in dealer mode - iti afiseaza ceva eroare in mers?

 

- pe loc merge perfect, numai in sarcina face chestiile alea

- face tot timpul, cel mai tare se observa intre 3-5000.. la turatii mai mari 6-7000 am testat mai devreme pe cateva sute de m si parca nu se simte asa tare

- am mers cu ea in dealer mode, motor rece/cald, turatii joase, turata pana in ceruri, nici o eroare.

- am masurat acuma iar lantul, l-am intins de la 45mm slack la 25-30mm ca sa fie dupa manual. Nici o diferenta.

Ma gandesc acuma sa dau jos roata sa inspectez fiecare tampon de ala de cauciuc de sub pinion.. are sens, sau daca ar fi de acolo problema ar trebui sa fie joc la pinion?

Editat de bocosb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- am masurat acuma iar lantul, l-am intins de la 45mm slack la 25-30mm ca sa fie dupa manual. Nici o diferenta.

Ma gandesc acuma sa dau jos roata sa inspectez fiecare tampon de ala de cauciuc de sub pinion.. are sens, sau daca ar fi de acolo problema ar trebui sa fie joc la pinion?

daca e de la tampoanele alea - sunt 5 parca - da, ar avea pinionul spate joc fata/spate dar nu strica sa le verifici.

la lant - ar mai fi de verificat si ca e intins uniform pe toata lungimea lui desi daca ar fi atat de uzat (si cu lungimi variabile) ai simti cel mai tare cand mergi constant in ture joase, jocul reglat de tine acum il are si in alte puncte ale lantului? daca incerci sa ridici lantul de pe pinionul spate in diverse zone ale lantului - poti?

intreb - posibil ca deja ai verificat.

 

tare curios sunt cum se simte socul acela... daca e asa cum imi imaginez eu.

in trecut la un moment dat - un "soc" din asta am simtit cand etrierul spate era "usor" blocat si accelerat/decelerat se simtea mult mai tare decat de obicei.

dar poate e altfel. mai ai rabdare sa explici o data cum il simti cat mai exact - sau un link la postul unde deja ai descris?

 

daca in sarcina se tureaza frumos - inclin sa cred ca TPS nu are nici o treaba cu problema cu socul resimtit si s-ar muta problema in zona de transmisie. si ce se poate verifica din exterior - pinion spate, pinion fata, melc ambreiaj.

Atentie - in timp datorita uzurii discurilor de ambreiaj - jocul la sistemul acela cu melc scade si in timp tinde sa tina ambreiajul usor "tras" care ar fi de evitat.

zic si eu.

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 28 Jun 2014 19:41

... ah, am uitat o intrebare - cum a inceput sa faca? brusc si dintr-o data sau se poate lega de alta operatie?

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde pot sa reglez faza scurta sau lunga la dl aseară am orbit pe toată lumea cu care m-a întâlneam

salut,

la fiecare jumatate de far ai 2 suruburi cap cheie 10 prinse ca pe un capac din ala de bere cu zimti - metalic.

pentru fiecare dintre becuri - pentru reglare verticala (ce iti trebuie tie) umbli la suruburile de jos (la fiecare bec ca se regleaza independent cele 2).

o sa fii un pic derutat ca suruburile nu sunt perfect simetrice ca pozitii dar - cele de sus sunt pentru reglare stanga/dreapta si cele de jos pentru reglare sus/jos.

in sensul acelor de ceasornic - coboara

invers acelor de ceasornic - ridici

 

 

uite si o poza de pe la altii inventivi dealtfel (si-au pus dopuri de plastic pe suruburile ce le reglezi mai des :D ):

post-18136-0-51829300-1403986458_thumb.jpg

 

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e de la tampoanele alea - sunt 5 parca - da, ar avea pinionul spate joc fata/spate dar nu strica sa le verifici.

la lant - ar mai fi de verificat si ca e intins uniform pe toata lungimea lui desi daca ar fi atat de uzat (si cu lungimi variabile) ai simti cel mai tare cand mergi constant in ture joase, jocul reglat de tine acum il are si in alte puncte ale lantului? daca incerci sa ridici lantul de pe pinionul spate in diverse zone ale lantului - poti?

intreb - posibil ca deja ai verificat.

 

tare curios sunt cum se simte socul acela... daca e asa cum imi imaginez eu.

in trecut la un moment dat - un "soc" din asta am simtit cand etrierul spate era "usor" blocat si accelerat/decelerat se simtea mult mai tare decat de obicei.

dar poate e altfel. mai ai rabdare sa explici o data cum il simti cat mai exact - sau un link la postul unde deja ai descris?

 

daca in sarcina se tureaza frumos - inclin sa cred ca TPS nu are nici o treaba cu problema cu socul resimtit si s-ar muta problema in zona de transmisie. si ce se poate verifica din exterior - pinion spate, pinion fata, melc ambreiaj.

Atentie - in timp datorita uzurii discurilor de ambreiaj - jocul la sistemul acela cu melc scade si in timp tinde sa tina ambreiajul usor "tras" care ar fi de evitat.

zic si eu.

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 28 Jun 2014 19:41

... ah, am uitat o intrebare - cum a inceput sa faca? brusc si dintr-o data sau se poate lega de alta operatie?

stima

 

 

- Lantul l-am verificat in 2-3 locuri sa aiba acelasi joc(nu am cric central) dar o sa il ridic de spate sa vad daca e constant pe toata lungimea lantului. De pe pinionul spate nu pot sa il ridic, la fel, o sa verific in mai multe zone cand sunt cu roata suspendata. Ca ungere pentru lant am sistem Loobman, o sa incerc eventual sa curat lantul si sa il dau cu spray de lant sa nu fie cumva ceva legat de lubrifiere, poate nu ajunge uleiul ala pe unde trebuie? (pe roata ajunge sigur :crack: )

 

- Socul se simte in felul urmator, dau un ex: merg cu 4000 de ture cu a 3-a in coloana cu acceleratia constanta, masina din fata incetineste usor, las si eu gazul ca sa pastrez distanta si intru in frana de motor(moment in care apare socul). Cand trag iar de acceleratie usor ca sa urc in ture, apare iar socul respectiv. Nu se simte tare, probabil daca cumparam motorul acuma nu mi se parea ca e o problema, ziceam ca asa tre sa fie, dar problema e ca stiu cum era inainte.

 

- O sa verific si pinionul fata si melcul, la alea nu m-am uitat.

 

Problema a aparut cam dintr-o data - intr-o seara am iesit cu motorul la niste cumparaturi si am obs chestia asta. Cam cu vreo 800 km inainte am facut verificare la joc de supape in service, schimb de antigel, sincronizare TBS si verificare TPS - dupa toate astea motorul a mers perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Socul se simte in felul urmator, dau un ex: merg cu 4000 de ture cu a 3-a in coloana cu acceleratia constanta, masina din fata incetineste usor, las si eu gazul ca sa pastrez distanta si intru in frana de motor(moment in care apare socul). Cand trag iar de acceleratie usor ca sa urc in ture, apare iar socul respectiv. Nu se simte tare, probabil daca cumparam motorul acuma nu mi se parea ca e o problema, ziceam ca asa tre sa fie, dar problema e ca stiu cum era inainte.

Problema a aparut cam dintr-o data - intr-o seara am iesit cu motorul la niste cumparaturi si am obs chestia asta. Cam cu vreo 800 km inainte am facut verificare la joc de supape in service, schimb de antigel, sincronizare TBS si verificare TPS - dupa toate astea motorul a mers perfect.

... acel soc - e mecanic ca si cum ai avea undeva un joc fizic - rulmenti fata, spate, frane, bascula, (telescop/tripod spate), rulmenti jug?

sau ca o ezitare de putere din acceleratie (benzina/aer) - stutuzurile alea de vacuum de sub gatul de la cutia de filtru de aer sunt la locul lor. toate furtunele/furuntasele de aer sunt la locul lor? daca loobman e vacuumatic - conexiunea e oki?

nush ce drac ar mai putea sa aiba ... ne mai gandim!

 

stima

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Forum!

Exista vre-un interval de servisare a furcii - schimbat ulei?

Mentionez ca am un L2 din 2012, cu uleiul original si am pana acum 24.000 km.

Oare ar trebui schimbat?

Imbunatateste asta performantele suspensiei?

Ce ulei de furca recomandati?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... acel soc - e mecanic ca si cum ai avea undeva un joc fizic - rulmenti fata, spate, frane, bascula, (telescop/tripod spate), rulmenti jug?

sau ca o ezitare de putere din acceleratie (benzina/aer) - stutuzurile alea de vacuum de sub gatul de la cutia de filtru de aer sunt la locul lor. toate furtunele/furuntasele de aer sunt la locul lor? daca loobman e vacuumatic - conexiunea e oki?

nush ce drac ar mai putea sa aiba ... ne mai gandim!

 

stima

 

Nu e ezitare de putere.. mai degraba putere care intra prea brusc. Sa zicem ca pozitia acceleratiei de la inchis la deschis are valorile intre 0-100. Cand sunt in frana de motor si intru pe acceleratie intra direct de la 5% in sus.. lipsesc aia 0,1,2,3,4 care fac tranzitia fina. La fel si la decelerare.. 9,8,7,6,5 - 0

 

Oricum vreo 2 zile nu o sa am timp sa ma ocup de ea, dar tot ii dau de capat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Forum!

Exista vre-un interval de servisare a furcii - schimbat ulei?

Mentionez ca am un L2 din 2012, cu uleiul original si am pana acum 24.000 km.

Oare ar trebui schimbat?

Imbunatateste asta performantele suspensiei?

Ce ulei de furca recomandati?

 

Multumesc!

salut, furca la vstrom se serviseaza conform manualului la 12000km sau un an. se poate duce pe la 2 ani. dar dupa trebuie facuta neaparat. numai anul asta am gasi 4-5 furci cu cuzinetii distrusi tocmai din cauza neglijarii furcii pe care majoritatea o o lasa asa cum e pana nu se mai poate face nimic.

nu imbunatateste neaparat performantele dar oricum cu un ulei degradat e clar ca ai pierdut mult din performante si o sa simti sigur diferenta cand o sa pui ulei nou.

poti pune Motul 10w dar e de preferat sa il schimbi anual (e mai bun dar face multa mazga) sau repsol 10w. nu e asa bun dupa parerea mea, dar chiar si la 2 ani nu face depuneri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa nu fie vreo hiba la parghiile care actionaza clapetele....Adica sa nu fie vreunul dintre capetele parghiilor sarite din rotula sau sa fie obstructionate de ceva ne la locul lui....

Si mai vezi cum se prezinta sincronizarea la STP.

Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Forum!

Exista vre-un interval de servisare a furcii - schimbat ulei?

Mentionez ca am un L2 din 2012, cu uleiul original si am pana acum 24.000 km.

Oare ar trebui schimbat?

Imbunatateste asta performantele suspensiei?

Ce ulei de furca recomandati?

 

Multumesc!

salut domnule.

da, pe cat posibil anual. ... sau macar la 2. o sa razi singur cand o sa vezi cum se degradeaza uleiul ala de furca intr-un an.

la modelele anterioare (pp ca si la l2) ulei Showa - SS8 (10w) 35.48densitate la la 40 grade, 7.38 densitate la 100grade si 200 indice vascozitate.

La motul ai doua linii de uleiuri de furca - unul e semisintetic - expert scrie pe bidon si unul e full sintetic - factory line scrie pe bidon.

Indicii la motul sintetic:

Fork Oil Factory Line 8219-18-17-16 (GB).pdf

 

Indiferent ce vei alege - de preferat sintetic si parametrii apropiati de SS8 - o sa simti diferenta la suspensie cu ulei nou.

Pt strada merge 10w, pt denivelari as incerca si 7.5w sau chiar 5w pt offroad.

 

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu il schimbam si de doua ori pe an daca facea figuri. Singurul care rezista mai bine din astea ieftine (70 de lei litrul )este bel-ray SF-urile gen showa, kayaba etc or tine mai mult dar costa de te indoaie si nu le-am incercat pana acum.

Eu folosesc 7w la v-strom. si sunt multumit de cum merge. Recomand un schimb des ca sa protejati cuzinetii si simeringurile. Cuzinetii la 102.000km aratau perfect nu aveau nici macar acele microzgarieturi pe ei pe care le gasesc la majoritatea furcilor servisate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...