Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Da.

Are unul cu clesti si unul care poti sa il montezi si pe moto cu cablu' din aia cu 2 cleme ce se prind in suruburi.

La celalalt capat are o mufa ce are dop de ploaie si in care se poate infige incarcatorul.

Deci poti sa iti montezi cuplarea direct pe motor fara sa fie nevoie de clesti. Iti pui cablul pe motor si ala ramane acolo. Doar cuplezi mufele de fiecare data cand vrei sa pui bateria la incarcat.

sa inteleg ca daca vreau sa incarc prin bricheta instalata pe moto imi trebuie cablul ala accesoriu - cu un shtecher priza auto intr-un capat si in celalalt capat se conecteaza direct la redresor.

multumesc,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu. Motocicleta nu a fost servisata la timp de aia s-a intamplat asa ceva.

"facatura"

:D

» Post actualizat in 08 Nov 2014 20:08

"una la 10 milioane"

"se accepta la o motocicleta asa completa si complexa"

 

ma scuzati.

paul

» Post actualizat in 08 Nov 2014 20:27

strugurii sunt acri!

 

ma scuzati.

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1383042_892980714046118_1292808796928675

 

Din filmul " Mobra Fumegatoare " , episodul " Diavolu' dormea in carcasa transmisiei " Si la un moment dat , s-a trezit :)))

 

Nu mai puneti din astea ca iar se incepe cu polemici gratuite pe topic. Fiecare cu p***a ma-sii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Mi-am schimbat manetele de frana + ambreiaj cu unele after-market, asa ca originalele sunt la vanzare.

Deasemenea am inca aparatoarea originala de lant tot spre vanzare, daca intereseaza pe cineva.

N-am idee de pret, asa ca sunt deschis pt. orice discutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu vreau sa le schimb in iarna asta.ce model ai pus.am vazut unele la userul garcya,la 150 lei,cu reglaje.

Am pus V-TREC, de la bs-motoparts.com

http://www.bs-motoparts.com/Suzuki/V-Strom_650/2012/8470/bremshebel-kupplungshebel-985.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e oki atata timp cat porneste la turatie mai mare (1500-1700-1800). nu conteaza cate secunde sta acolo (aia nu se poate regla) e important doar sa porneasca la o turatie mai mare decat relantiul la cald (1300).

bafta,

paul

salutare,

 

cum se regleaza cold idle? am pornit motorul ieri si statea la 1000 de ture pana ce s-a incalzit ceea ce e clar ca nu functioneaza la mine.

 

mersi,

mihai

» Post actualizat in 17 Nov 2014 14:50

Salutare V-Stromisti,

 

Are cineva in plus plasticul indicat in poza de mai jos? Ma intereseaza sa fie intact si sa nu ii lipseasca cele doua urechiuse sau sa fie lipite.

 

attachicon.gifIMAG0623.jpg

 

Multumesc,

Mihai

 

 

Mai intreb o data poate are cineva de vanzare plasticul din poza de mai jos si poate sa il trimita prin curier. Ma intereseaza sa fie intact si sa nu ii lipseasca cele doua urechiuse sau sa fie lipite.

 

post-40775-0-63569900-1416235842_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

cum se regleaza cold idle? am pornit motorul ieri si statea la 1000 de ture pana ce s-a incalzit ceea ce e clar ca nu functioneaza la mine.

post-18136-0-16843600-1416238616_thumb.jpg

 

reusesti sa vizualizezi surubul (marcat cu sageata neagra mai sus) pe motoreta ta?

se poate ajunge la el dand rezervorul jos, de sus in jos, prin partea din stanga sus stand calare pe moto.

strange juma de tura spre dreapta si apoi faci o incercare de pornire - daca porneste la turatie prea mare dai ceva tura inapoi.

daca inca nu suficient - mai dai jumate de tura spre dreapta.

cred ca se poate ajunge si din lateral fara sa dai rezervorul jos cu un patent crocodil din ala cu falci lungi (nush daca chiar asa se numeste).

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.gif650 Sec Valve Bolt.JPG

 

reusesti sa vizualizezi surubul (marcat cu sageata neagra mai sus) pe motoreta ta?

se poate ajunge la el dand rezervorul jos, de sus in jos, prin partea din stanga sus stand calare pe moto.

strange juma de tura spre dreapta si apoi faci o incercare de pornire - daca porneste la turatie prea mare dai ceva tura inapoi.

daca inca nu suficient - mai dai jumate de tura spre dreapta.

cred ca se poate ajunge si din lateral fara sa dai rezervorul jos cu un patent crocodil din ala cu falci lungi (nush daca chiar asa se numeste).

 

numai bine,

paul

 

Mersi mult Paul! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.gif650 Sec Valve Bolt.JPG

 

reusesti sa vizualizezi surubul (marcat cu sageata neagra mai sus) pe motoreta ta?

se poate ajunge la el dand rezervorul jos, de sus in jos, prin partea din stanga sus stand calare pe moto.

strange juma de tura spre dreapta si apoi faci o incercare de pornire - daca porneste la turatie prea mare dai ceva tura inapoi.

daca inca nu suficient - mai dai jumate de tura spre dreapta.

cred ca se poate ajunge si din lateral fara sa dai rezervorul jos cu un patent crocodil din ala cu falci lungi (nush daca chiar asa se numeste).

 

numai bine,

paul

Daca esti dispus sa dai jos si cutia de aer, poti regla pe baza tensiunii de curent la iesirile senzorului TPS. Gasesti toata procedura in manual pe pagina 5-31.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti dispus sa dai jos si cutia de aer, poti regla pe baza tensiunii de curent la iesirile senzorului TPS. Gasesti toata procedura in manual pe pagina 5-31.

tensiunea data de manual este gresita. si firele intre care se masoara tensiunea sunt gresit date in manual.

1.21 volti parca te duce cam la 2500rpm cea ce pt mine e mult.

firele date de ei sunt la fel gresite - trebuie masurat intre pinul de sus si pinul din mijloc (ei zic ca se masoara intre pinul de sus si pinul de jos dar tensiunea aia nu se modifica cand rotesti de surubul ala).

 

 

Multumim ...

ajutam cat putem ...

 

numai bine,

paul

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@brake - fereste-te de manetele de la Garcya - am comandat eu 2 seturi pentru V-stromul de 650, nu s-au potrivit niciunele. Pana la urma mi-a dat banii inapoi, a fost super finut omul insa manetele nu s-au potrivit.

 

PS - nu s-au potrivit in sensul ca erau pentru alt model nu ca erau nasol facute sau grosolane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume,

 

Iarna aceasta nu am cum sa duc motorul la ierna.. i-am facut plinul... urmeaza sa mai trag un start de ulei pe lant...

Am inteles ca ar trebuii sa adaug un aditiv la benzina.

 

 

Daca da... Ce aditiv ar trebuii si de unde sa cumpar?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume,

 

Iarna aceasta nu am cum sa duc motorul la ierna.. i-am facut plinul... urmeaza sa mai trag un start de ulei pe lant...

Am inteles ca ar trebuii sa adaug un aditiv la benzina.

 

 

Daca da... Ce aditiv ar trebuii si de unde sa cumpar?

 

Multumesc

Uite aici: http://shop.poldistribution.ro/27-aditivi/22-stabilizer.html?sid=3df5c44a6d073fe8609d9070009ff049
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...