xsebi Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 am dus si io vaca la pascut pe circuit, la evenimentu organizat de Freedom Crew. Deci tu erai ala care le-a facut mucii cravata la vitezisti pe vik power ) Chiar vroiam sa intru aici sa intreb care e eroul Ma inscrisesem si eu dar nu am mai reusit sa vin, oricum trebuie sa-l bag pe pista sa vad cum ma descurc cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Sefu, goldfren ie placute facute la misto si economie. nu iti risca viata cu ele. Pune brembo, rosii sa franeze bine, da platestri cu discul. Albastre sa ai ceva frane decente si sa nu dai gata discul din 2 seturi. Nu ma pricep io la piese si la branduri, citesc specificatiile daca exista si in rest merg pe incredere, adica am incredere ca vanzatorul imi vinde ceva in regula. Urmaresc atat topicul acesta cat si altele legate de frane si am o parere oarecum formata. Eu am dat jos de pe spate ceva placute cuprate, dar care aveau alta forma fata de ce am pus eu. Din ce am vazut in mare par sa fie tot gold fren dar modelu S3, nu se mai putea citi nimic pe spate ca erau murdare si nu am avut chef sa le curat inainte sa le arunc. Eu am pus acum AD. Vb de placute cumparate din magazin de la io stiu ce furnizor, nu de fakuri cumparate de pe ebay, respectiv discutiile pe tema fakurilor. Au tinut 20 de mii de km in conditiile in care eu franez destul de mult cu spatele, dar nu sunt multumit de uzura discului, cald/rece uscat/ud nu au facut vreodata probleme, si le-am dat jos cand mai exista inca dunga de control, dar stiam ca merg la pista si nu aveam chef de surprize, pe strada mai tineau 5 mii de km. Consider ca e exagerata afirmatia cu riscatul vietii. Pe circuit am fost foarte multumit de frana spate AD. Sunt intradevar mai ieftine decat CarbonLorain(sau cum so scrie) si sunt mai scumpe si mult mai bune decat TRWurile. Dar io nu am mania de a pune ce e cel mai bun pe motor, ci am mania de a pune cel mai bun raport pret/calitate si nu ma zgarcesc acolo unde trebuie. Nu am vrut compusi ceramici si nu am vrut placute organice, motiv pt care am ales modelu acesta. Orice discutie legata de branduri este pur subiectiva. Pana nu vad un test cu vreo mototoreta pe un banc de test si cu un log clar al fortei cu care se apasa frana si cate franari ar tine un brand sau altu, cat poate frana sau nu pe dyno, sau cati microni manca un brand sau altu din disc... voi considera ca experienta vanzatorului care vinde zilnic cateva seturi de placute, si primeste feedback, e mai vasta decat orice discutie pe forumuri. E foarte simplu, daca in loc de 22 de mii de km ma tin franele doar 20(-10% km), dar dau cu -30 % mai putin bani, rezulta ca e mai economic asa, iar abs ul ala intra oricum cu orice brand as folosii. Deci tu erai ala care le-a facut mucii cravata la vitezisti pe vik power ) Chiar vroiam sa intru aici sa intreb care e eroul Ma inscrisesem si eu dar nu am mai reusit sa vin, oricum trebuie sa-l bag pe pista sa vad cum ma descurc cu el. nu am fost acolo sa deranjez cravata nimanui si imi pare rau daca am facut treaba aceasta, nu a fost cu intentie. Vanez de mult sa scot stroama pe un circuit, dar avand in vedere ca nu am costum de piele(dintr-o bucata) nu pot intra pe nici un circuit mai mult sau mai putin renumit. Vitezanele fata de enduro-touringuri sunt total diferite ca si constructie, inclusiv la balonajul gumelor, si unghiul la care se pot inclina. Din pacate nu ma puteam tine de vitezanele adevarate, deorece nu ma pot inclina cat se inclina ei, si cu martoaga mea pe fiecare linie dreapta raman in urma(raportu cu 16 dinti nu m-a ajutat deloc), iar la franare sincer imi era mila de gume/discuri/placute/lant, deci am mers mai rezervat din motivul acesta. De suspensie ce sa mai comentez ca stim cu totii cum e. Stroama nu e de circuit.(punct) In poza de mai jos se vede clar unde am eu cuiul de pe stanga si unde tre sa stau eu cu corpu ca sa ma asculte vaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Eu am cuiele alea de la scarite jos, ma sperie ideea ca pe viraj as putea da cu ele intr-o groapa. Esti prea modest, nu am fost acolo dar m-au sunat niste prieteni si mi-au povestit ce ai facut pe-acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Stai linistit ca la gropi dai cu cricu central in veselie nu cu cuiul, alai doar de control acolo, plus de asta scarita e flexibila ca sa zic asa cricu nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Nu ma pricep io la piese si la branduri, citesc specificatiile daca exista si in rest merg pe incredere, adica am incredere ca vanzatorul imi vinde ceva in regula. la acelasi vanzator data viitoare cere-i Carbone Lorraine A3+ pt fata (RX3 spate) si sunt curios de feedback. Nu le-am folosit in regim de circuit dar nu cred ca o sa ramai dezamagit. Pinionul de 15 ti-ar fi placut mai mult pe circuit . Numai bine, Paul » Post actualizat in 19 May 2015 10:00 Salut, Are idee cineva unde gasesc un banjo bolt (surub din ala pentru capat de conducta de frana)? Imi trebuie sa fie dublu si sa aiba gulerul acela care sa apese pe toata suprafata shaibei de etansare. M-ar interesa sa fie OEM - cele aftermarket au suprafata nichelata si nu au aderenta deloc - se slabesc chiar si la soc foarte usor chiar daca le strangi bine. Merci, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 stiti pe cineva care a facut vreun artificiu / tuning ca sa scoata mai multi cai sau a schimbat motorul sa scoata mai multi cm3 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 stiti pe cineva care a facut vreun artificiu / tuning ca sa scoata mai multi cai sau a schimbat motorul sa scoata mai multi cm3 ? pai pe langa modificarile standard (filtru/evacuare) ar mai fi pe rand - axe cu came de sv, mai zicea cineva de un kit de pistoane (aveam pe undeva linkul). se mai puteau scoate garnituri pentru a micsora camera de ardere (creste compresia). si nu in ultimul rand power commander ca sa te poti joca cu harti de alimentare. dar oricum - daca simti ca te preocupa serios problema eu zic sa te orientezi spre DL1000 (tinand cont ca tu ai modelul L2 te poti intinde destul de lejer la modelul nou de vstrom). bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 (editat) Daca e cineva interesat , Schimb aripa spate sau spoiler( noi) cu crash-bar ( second) ( vstrom 650) PM sau 0751223726 Robi Editat Mai 23, 2015 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Daca e cineva interesat , Schimb aripa spate sau spoiler( noi) cu crash-bar ( second) ( vstrom 650) PM sau 0751223726 Robi Iti vand eu un crashbar OEM pt dl650 - 150 lei. Este in stare ok si are inclus axul central (cel oem este prea scurt), distantierele si suruburile de prindere. PS - zilele trecute mi-am comandat ax central OEM si sper sa imi recuperez banii (100 lei). Cel oem este swmotech ca in poza de mai jos: stima, paul » Post actualizat in 23 May 2015 11:06 LE » Post actualizat in 23 May 2015 11:07 nu e buna poza - asa arata: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Asa cum poate multa lume stie am facut upgrade la L2. Asa ca bivolu' iese la vanzare cu toate dotarile: /index.php?/topic/727243-suzuki-v-strom-dl650-k4/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Asa cum poate multa lume stie am facut upgrade la L2. Asa ca bivolu' iese la vanzare cu toate dotarile: /index.php?/topic/727243-suzuki-v-strom-dl650-k4/ uratule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 uratule! Hehehe. Norocul prostului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 poate ne impartasesti si noua neshte impresii dupa ce va cunoasteti mai bine (si dupa ce se mai atenueaza din euforia de inceput ) mai ales vs dl650 modelul anterior. numai bine si sa va bucurati de multi km impreuna, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Mai bine ne arati si nouă noua achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Salutare, Un amic si-a comandat inaltatoare rox de la vasile. Nu ne stim asa bine si nu a vrut sa mai astepte pentru centralizat (daca mai vor si altii diverse). Prin urmare mi-am comandat "pentru mine" un forkbrace (51eu) si o placa din aia cu voltmetru si priza 12v (41eu) pentru dl650. Daca este vre-un doritor - PM ca-s pe aici. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Io vreau cric central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Io vreau cric central De data asta nu am facut eu comanda, tipul se grabea si a vrut sa ii ajunga inaltatoarele rapid - pleca din tara. pachetul cu ceva prioritar si a ajuns in 2 zile in tm. eu am zis ca vreau alea pentru mine in ideea in care s-o mai bucura cineva de ele fara sa plateasca transport. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 un madstad, cineva? careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Io vreau cric central vezi ca are Bogdan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 (editat) vezi ca are Bogdan. pentru L2? » Post actualizat in 26 May 2015 05:36 Mai bine ne arati si nouă noua achizitie! Inca nu a intrat in sesiunea de poze. Aici e una langa sora ei mai in varsta: » Post actualizat in 26 May 2015 05:37 Si in spate se vede Hondita doamnei. Editat Mai 26, 2015 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Dai cu banu cand pleci de acasa,pe care s-o iei la plimbare! S-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 pentru L2? » Post actualizat in 26 May 2015 05:36 Inca nu a intrat in sesiunea de poze. Aici e una langa sora ei mai in varsta: » Post actualizat in 26 May 2015 05:37 Si in spate se vede Hondita doamnei. facuse pentru ambele modele. oricum are tiparul pentru L2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 facuse pentru ambele modele. oricum are tiparul pentru L2. Am vorbit. se rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 un madstad, cineva? careva? din cate stiu eu tu ai parbriz MRA cu deflector. Madstad + mra cu deflector este mai putin eficient decat madstad + parbriz OEM. Asta este din cauza ca cu madstad parbrizul cu deflector va sta la distanta prea mare fata de rider si turbulenta verticala se va intoarce exact peste casca ta. Eu asa am ajuns sa vand MRA-ul si acum am ajuns la combinatia cea mai oki pentru mine - madstad+parbriz harea. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Cred ca tine de rider. Eu m-am simtit cel mai bine cu Madstad si MRA cu deflector. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.