Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

am dus si io vaca la pascut pe circuit, la evenimentu organizat de Freedom Crew.

Deci tu erai ala care le-a facut mucii cravata la vitezisti pe vik power :)) Chiar vroiam sa intru aici sa intreb care e eroul :) Ma inscrisesem si eu dar nu am mai reusit sa vin, oricum trebuie sa-l bag pe pista sa vad cum ma descurc cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sefu, goldfren ie placute facute la misto si economie. nu iti risca viata cu ele. Pune brembo, rosii sa franeze bine, da platestri cu discul. Albastre sa ai ceva frane decente si sa nu dai gata discul din 2 seturi.

 

Nu ma pricep io la piese si la branduri, citesc specificatiile daca exista si in rest merg pe incredere, adica am incredere ca vanzatorul imi vinde ceva in regula. Urmaresc atat topicul acesta cat si altele legate de frane si am o parere oarecum formata. Eu am dat jos de pe spate ceva placute cuprate, dar care aveau alta forma fata de ce am pus eu. Din ce am vazut in mare par sa fie tot gold fren dar modelu S3, nu se mai putea citi nimic pe spate ca erau murdare si nu am avut chef sa le curat inainte sa le arunc. Eu am pus acum AD. Vb de placute cumparate din magazin de la io stiu ce furnizor, nu de fakuri cumparate de pe ebay, respectiv discutiile pe tema fakurilor. Au tinut 20 de mii de km in conditiile in care eu franez destul de mult cu spatele, dar nu sunt multumit de uzura discului, cald/rece uscat/ud nu au facut vreodata probleme, si le-am dat jos cand mai exista inca dunga de control, dar stiam ca merg la pista si nu aveam chef de surprize, pe strada mai tineau 5 mii de km. Consider ca e exagerata afirmatia cu riscatul vietii. Pe circuit am fost foarte multumit de frana spate AD. Sunt intradevar mai ieftine decat CarbonLorain(sau cum so scrie) si sunt mai scumpe si mult mai bune decat TRWurile. Dar io nu am mania de a pune ce e cel mai bun pe motor, ci am mania de a pune cel mai bun raport pret/calitate si nu ma zgarcesc acolo unde trebuie. Nu am vrut compusi ceramici si nu am vrut placute organice, motiv pt care am ales modelu acesta. Orice discutie legata de branduri este pur subiectiva. Pana nu vad un test cu vreo mototoreta pe un banc de test si cu un log clar al fortei cu care se apasa frana si cate franari ar tine un brand sau altu, cat poate frana sau nu pe dyno, sau cati microni manca un brand sau altu din disc... voi considera ca experienta vanzatorului care vinde zilnic cateva seturi de placute, si primeste feedback, e mai vasta decat orice discutie pe forumuri. E foarte simplu, daca in loc de 22 de mii de km ma tin franele doar 20(-10% km), dar dau cu -30 % mai putin bani, rezulta ca e mai economic asa, iar abs ul ala intra oricum cu orice brand as folosii.

 

 

Deci tu erai ala care le-a facut mucii cravata la vitezisti pe vik power :)) Chiar vroiam sa intru aici sa intreb care e eroul :) Ma inscrisesem si eu dar nu am mai reusit sa vin, oricum trebuie sa-l bag pe pista sa vad cum ma descurc cu el.

nu am fost acolo sa deranjez cravata nimanui si imi pare rau daca am facut treaba aceasta, nu a fost cu intentie. Vanez de mult sa scot stroama pe un circuit, dar avand in vedere ca nu am costum de piele(dintr-o bucata) nu pot intra pe nici un circuit mai mult sau mai putin renumit. Vitezanele fata de enduro-touringuri sunt total diferite ca si constructie, inclusiv la balonajul gumelor, si unghiul la care se pot inclina. Din pacate nu ma puteam tine de vitezanele adevarate, deorece nu ma pot inclina cat se inclina ei, si cu martoaga mea pe fiecare linie dreapta raman in urma(raportu cu 16 dinti nu m-a ajutat deloc), iar la franare sincer imi era mila de gume/discuri/placute/lant, deci am mers mai rezervat din motivul acesta. De suspensie ce sa mai comentez ca stim cu totii cum e. Stroama nu e de circuit.(punct) :)

In poza de mai jos se vede clar unde am eu cuiul de pe stanga si unde tre sa stau eu cu corpu ca sa ma asculte vaca.

post-69607-0-95095600-1431940261_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cuiele alea de la scarite jos, ma sperie ideea ca pe viraj as putea da cu ele intr-o groapa. Esti prea modest, nu am fost acolo dar m-au sunat niste prieteni si mi-au povestit ce ai facut pe-acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma pricep io la piese si la branduri, citesc specificatiile daca exista si in rest merg pe incredere, adica am incredere ca vanzatorul imi vinde ceva in regula.

la acelasi vanzator data viitoare cere-i Carbone Lorraine A3+ pt fata (RX3 spate) si sunt curios de feedback. Nu le-am folosit in regim de circuit dar nu cred ca o sa ramai dezamagit. Pinionul de 15 ti-ar fi placut mai mult pe circuit :D.

Numai bine,

Paul

» Post actualizat in 19 May 2015 10:00

Salut,

 

Are idee cineva unde gasesc un banjo bolt (surub din ala pentru capat de conducta de frana)? Imi trebuie sa fie dublu si sa aiba gulerul acela care sa apese pe toata suprafata shaibei de etansare. M-ar interesa sa fie OEM - cele aftermarket au suprafata nichelata si nu au aderenta deloc - se slabesc chiar si la soc foarte usor chiar daca le strangi bine.

 

Merci,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiti pe cineva care a facut vreun artificiu / tuning ca sa scoata mai multi cai sau a schimbat motorul sa scoata mai multi cm3 ?

pai pe langa modificarile standard (filtru/evacuare) ar mai fi pe rand - axe cu came de sv, mai zicea cineva de un kit de pistoane (aveam pe undeva linkul). se mai puteau scoate garnituri pentru a micsora camera de ardere (creste compresia). si nu in ultimul rand power commander ca sa te poti joca cu harti de alimentare.

dar oricum - daca simti ca te preocupa serios problema eu zic sa te orientezi spre DL1000 (tinand cont ca tu ai modelul L2 te poti intinde destul de lejer la modelul nou de vstrom).

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e cineva interesat ,

 

 

Schimb aripa spate sau spoiler( noi) cu crash-bar ( second) ( vstrom 650)

 

PM sau 0751223726

 

Robi

post-12605-0-77665300-1432368711_thumb.jpg

post-12605-0-80020700-1432368718_thumb.jpg

post-12605-0-97229600-1432368730_thumb.jpg

post-12605-0-39243200-1432368734_thumb.jpg

Editat de Robyb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e cineva interesat ,

 

Schimb aripa spate sau spoiler( noi) cu crash-bar ( second) ( vstrom 650)

 

PM sau 0751223726

 

Robi

Iti vand eu un crashbar OEM pt dl650 - 150 lei. Este in stare ok si are inclus axul central (cel oem este prea scurt), distantierele si suruburile de prindere.

PS - zilele trecute mi-am comandat ax central OEM si sper sa imi recuperez banii (100 lei).

Cel oem este swmotech ca in poza de mai jos:

post-18136-0-82036900-1432378437_thumb.jpg

 

stima,

paul

» Post actualizat in 23 May 2015 11:06

LE

» Post actualizat in 23 May 2015 11:07

nu e buna poza - asa arata:

post-18136-0-05788200-1432379238_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

poate ne impartasesti si noua neshte impresii dupa ce va cunoasteti mai bine (si dupa ce se mai atenueaza din euforia de inceput :D) mai ales vs dl650 modelul anterior.

 

numai bine si sa va bucurati de multi km impreuna,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Un amic si-a comandat inaltatoare rox de la vasile. Nu ne stim asa bine si nu a vrut sa mai astepte pentru centralizat (daca mai vor si altii diverse).

Prin urmare mi-am comandat "pentru mine" un forkbrace (51eu) si o placa din aia cu voltmetru si priza 12v (41eu) pentru dl650.

Daca este vre-un doritor - PM ca-s pe aici.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io vreau cric central

De data asta nu am facut eu comanda, tipul se grabea si a vrut sa ii ajunga inaltatoarele rapid - pleca din tara. pachetul cu ceva prioritar si a ajuns in 2 zile in tm.

eu am zis ca vreau alea pentru mine in ideea in care s-o mai bucura cineva de ele fara sa plateasca transport.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca are Bogdan.

pentru L2?

» Post actualizat in 26 May 2015 05:36

Mai bine ne arati si nouă noua achizitie!

Inca nu a intrat in sesiunea de poze.

Aici e una langa sora ei mai in varsta:

10403700_678615445575649_304097632446473

» Post actualizat in 26 May 2015 05:37

Si in spate se vede Hondita doamnei.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru L2?

» Post actualizat in 26 May 2015 05:36

Inca nu a intrat in sesiunea de poze.

Aici e una langa sora ei mai in varsta:

10403700_678615445575649_304097632446473

» Post actualizat in 26 May 2015 05:37

Si in spate se vede Hondita doamnei.

facuse pentru ambele modele. oricum are tiparul pentru L2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un madstad, cineva? careva?

din cate stiu eu tu ai parbriz MRA cu deflector.

Madstad + mra cu deflector este mai putin eficient decat madstad + parbriz OEM.

Asta este din cauza ca cu madstad parbrizul cu deflector va sta la distanta prea mare fata de rider si turbulenta verticala se va intoarce exact peste casca ta.

Eu asa am ajuns sa vand MRA-ul si acum am ajuns la combinatia cea mai oki pentru mine - madstad+parbriz harea.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...