Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Salutare,

 

Are cineva manere incalzite Daytona ca cele de la linkul de mai jos? Ma tenteaza si niste pareri ar fi utile despre ele.

 

https://www.louis.de/en/artikel/daytona-heated-grips-for-metric-handlebars/10032048?filter_article_number=10032048&ref=memo

 

Vreau sa-mi iau si niste saibe de cupru pentru surubul de golire ulei tot de la Louis. Stie cineva care e marimea pentru stroama?

 

https://www.louis.de/en/artikel/copper-ring-set-for-oil-drain-plugs-set-of-5/10002915?filter_article_number=10002915&ref=memo

 

Multumesc,

Mihai

Salut,

Sper sa nu te superi ca ma bag - uita-te si la astea inainte de a te decide - http://motodiscount.ro/Manere-incalzite-Hot-Grips-Oxford-Premium-Touring-

Daytona sunt mai butucanoase si trebuie sa le pui releu ca sa nu le uiti alimentate. Oxford au sistemul ala de protectie si daca uiti sa le pui pe off - se opresc singure nu mai stiu pe la ce tensiune sa nu iti goleasca bateria.

Singurul lucru care nu mi-a placut la Oxford e ca cablurile pleaca din maner in forma de L (zona intarita cu plastic), la daytona pleaca in forma de I (zona intarita).

La Oxford ai mai multe trepte de viteze - 5, la daytona doar 2 pozitii si una e cam slaba si una cam prea puternica.

:D

:D sper sa intelegi ce am vrut sa zic,

 

Surubul de la ulei e M12x1.25.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sper sa nu te superi ca ma bag - uita-te si la astea inainte de a te decide - http://motodiscount.ro/Manere-incalzite-Hot-Grips-Oxford-Premium-Touring-

Daytona sunt mai butucanoase si trebuie sa le pui releu ca sa nu le uiti alimentate. Oxford au sistemul ala de protectie si daca uiti sa le pui pe off - se opresc singure nu mai stiu pe la ce tensiune sa nu iti goleasca bateria.

Singurul lucru care nu mi-a placut la Oxford e ca cablurile pleaca din maner in forma de L (zona intarita cu plastic), la daytona pleaca in forma de I (zona intarita).

La Oxford ai mai multe trepte de viteze - 5, la daytona doar 2 pozitii si una e cam slaba si una cam prea puternica.

:D

:D sper sa intelegi ce am vrut sa zic,

 

Surubul de la ulei e M12x1.25.

 

bafta,

paul

Salut Paul,

 

Ai dreptate..Oxford par mai ok.

 

Dupa ce m-am uitat pe Louis mi-am amintit de Oxford si am gasit modelul de mai jos la achimoto. Ce mi-ai trimis tu e OF691, iar ce este la achimoto e OF 693...ceva diferenta o fi intre ele, dar nus tiu care. :)

 

http://achimoto.ro/manere-incalzite-oxford-of693-heat.html

 

Ai idee ce lungime au?...manerele originale au 12cm, iar pentru acestea Oxford inca nu am gasit lungimea lor.

» Post actualizat in 30 Nov 2016 18:19

Am gasit si lungimea. Au 132 mm si se pot taia pana la 12 mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Paul,

 

Ai dreptate..Oxford par mai ok.

 

Dupa ce m-am uitat pe Louis mi-am amintit de Oxford si am gasit modelul de mai jos la achimoto. Ce mi-ai trimis tu e OF691, iar ce este la achimoto e OF 693...ceva diferenta o fi intre ele, dar nus tiu care. :)

 

http://achimoto.ro/manere-incalzite-oxford-of693-heat.html

 

Ai idee ce lungime au?...manerele originale au 12cm, iar pentru acestea Oxford inca nu am gasit lungimea lor.

» Post actualizat in 30 Nov 2016 18:19

Am gasit si lungimea. Au 132 mm si se pot taia pana la 12 mm.

Bravo!

Stiu ca mi-am batut si eu capul cu diferentele dintre diversele modele. Una dintre diferente era parca modelul in relief de pe suprafata.

Eu mi-am luat OF691 (Premium Touring) pentru scuter (pe dl aveam daytona de ceva ani).

:D

bafta,

paul

 

Salutare.O recomandare de cruise control pentru manere incalzite. Ma bate gandul sa-mi pun unul.Multumesc

http://www.oxfordmoto.ro/cumpara/control-acceleratie-pentru-touring-negru-153

eu am avut unul din asta. fata de alte modele pe care le vei gasi mai ieftine este mai flexibil plasticul (nu casant ca cele ieftine) si este latit in zona in care apesi cu podul palmei (alea mai ieftine au latimea la fel pe toata lungimea).

Daca te referi la cruise control pe filet - mie cel mai mult mi-a placut cel de la Kaoko:

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mutam fain de raspuns. Am deja clapeta de la Scottoiler care-si face treaba foarte bine. Doresc unul care sa blocheze acceleratia fara sa apas,,pe filet sau cum s-o numi. Si asta e ok insa are un pret destul de mare.

mda, interesant. nu am stat sa caut pretul dar cred ca e mare pentru ca e mult de munca ca sa il produci. in plus fare foarte foarte fain finisat.

Dar ca funcționalitate cred ca ar incomoda ca iti ocupa foarte mult loc pe manson si mi se pare PREA complex pentru ce face. Oricum nu il folosesti atat de mult - mie cel mai util imi era cand mergeam pe autostrada si stai cu mana in aceeasi pozitie pana intzepenesteste. De multe ori pe cel de la scottoiler il tineam in tankrucsac chiar daca bagam autostrada - de comoditate. Eu cred ca mai mult de ala pe filet nu m-as fi bagat sa instalez din motivele de mai sus.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi in regula rulmentii urmatori (dar si preturile) pentru 650? Stiu, s-a mai discutat, insa ma gandeam sa iau totul "de-a gata", daca e posibil...

Jug: http://motodiscount.ro/Kit_rulmenti_de_jug_All_Balls_22-1003_

Roata fata: http://motodiscount.ro/KIT-RULMENTI-ROATA-SPATE-ALL-BALLS-25-1211

Roata spate: http://motodiscount.ro/spd/25-1393/KIT-RULMENTI-ROATA-SPATE-ALL-BALLS-25-1393

 

Vad ca au un mic discount si ma... manca (nu, nu acolo, ci mana) sa fac o paguba in buget, asta daca merita intr-adevar sa cumpar kit versus cautare prin magazine.

 

Mai vazusem si un kit de lant http://motodiscount.ro/spd/123-905/KIT-LANT-DID-525VX-SUZUKI-DL650-V-STROM-2004-2006 , dar nu stiu daca e chiar ok.

 

 

LE: la Achimoto is mai ieftine unele repere...

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... iesi mai ieftin daca iei repere separat de prin magazine de rulmenti/simeringuri. daca ai magazin la tine in oras si cu un pic de timp...cotele sunt uzuale. Doar simeringurile de praf de la ghidon nu o sa le gasesti...

 

kitul did vx cu pinioane jt este mai mult decat ok...conteaza mult mai mult intretinerea lui.

 

bafta,

paul

Ar fi in regula rulmentii urmatori (dar si preturile) pentru 650? Stiu, s-a mai discutat, insa ma gandeam sa iau totul "de-a gata", daca e posibil...

Jug: http://motodiscount.ro/Kit_rulmenti_de_jug_All_Balls_22-1003_

Roata fata: http://motodiscount.ro/KIT-RULMENTI-ROATA-SPATE-ALL-BALLS-25-1211

Roata spate: http://motodiscount.ro/spd/25-1393/KIT-RULMENTI-ROATA-SPATE-ALL-BALLS-25-1393

 

Vad ca au un mic discount si ma... manca (nu, nu acolo, ci mana) sa fac o paguba in buget, asta daca merita intr-adevar sa cumpar kit versus cautare prin magazine.

 

Mai vazusem si un kit de lant http://motodiscount.ro/spd/123-905/KIT-LANT-DID-525VX-SUZUKI-DL650-V-STROM-2004-2006 , dar nu stiu daca e chiar ok.

 

 

LE: la Achimoto is mai ieftine unele repere...

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, cam 312-317 lei kiturile complete. Cum nu e urgenta si nici nu stiu in ce stare sunt rulmentii (aflu dupa ce dau rotile jos), cum am ceva timp liber, caut la magazinele din oras (sunt minim doua, din ce am gasit eu) dupa cotele scrise in paginile trecute (am facut si-o poza cu telefonul, sa fiu sigur ca imi raman).

 

Simeringul de praf de la ghidon e cumva ala care e vizibil de deasupra? La mine e crapat tare si am mici piedici cand virez, deci rulmentii sun varza (mi-a zis si mecanicul). Bine ca e iarna si n-am nici RCA, nu mai am chef sa risc cu gume varza si rulmenti indoielnici. Beleaua mare e la rulmentii basculei, acolo chiar nu prea am acces, dar banuiesc ca o sa maserveasca mecanicul cand il vizitez pentru inlocuirea celor pentru jug, sigur e nevoie sa fie curatati si gresati (ma rog, acele).

 

In privinta cauciucurilor, o sa radeti de mine, dar cred ca raman pe Tourance clasic, m-am hotarat ca e bine sa pot intra si pe drumuri fara asfalt, daca mi se pune pata. O sa urmaresc ofertele de la anvelopemoto.eu si poate le scot la un pret ok. Cand mai scap de treaba, vreau sa verific un pic si mecanismul de la ambreiaj (nu stiu acum termenul, dar e vorba de reglajul ala de langa pinion).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simeringul de praf de la ghidon e cumva ala care e vizibil de deasupra? La mine e crapat tare si am mici piedici cand virez, deci rulmentii sun varza (mi-a zis si mecanicul). Bine ca e iarna si n-am nici RCA, nu mai am chef sa risc cu gume varza si rulmenti indoielnici. Beleaua mare e la rulmentii basculei, acolo chiar nu prea am acces, dar banuiesc ca o sa maserveasca mecanicul cand il vizitez pentru inlocuirea celor pentru jug, sigur e nevoie sa fie curatati si gresati (ma rog, acele).

Nu chiar. Simeringurile de praf sunt imediat dupa rulmenti. Cel vizibil este cel de extra praf (nush cum sa ii zic). Eu l-am schimbat - "evident" doar la suzuki gasesti - nu cred ca e ieftin.

Cei mai expusi sunt rulmentii cu ace de la oase/tripod. Cei de la bascula/ax sunt destul de protejati dar nu ar fi rau sa ii verifici. Daca caile de rulare sunt afectate trebuie schimbate si bucsile respective impreuna cu rulmentii. Nu sunt ieftini dar daca intentionezi sa tii mobra ceva vreme - merita!

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea am chef sa o dau la anul, chiar imi place vaca si as vrea sa o pastrez mai multa vreme. O sa il rog pe George sa verifice si link-urile de la oase, nu cred ca pot sa ma uit eu pe acolo, neavand cric central, insa voi incerca sa imi fac un stand cu care sa pot ridica motorul cativa cm de la sol, cu sprijin pe roata fata (am aparat de sudura, iar metal gasesc prin atelier, nu ar fi problema). Ce pot insa face e sa pun niste poze si sa va dati cu parerea, intrucat nu o sa-mi prea dau seama daca sunt sau nu uzati.

Trebuie cautata si protectia aia de la rulmentii jugului, la mine e crapat, nu cred ca se poate repara (spre exemplu, cu silicon negru pentru baia de ulei).

 

Multam foarte fain pentru lamuriri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, interesant. nu am stat sa caut pretul dar cred ca e mare pentru ca e mult de munca ca sa il produci. in plus fare foarte foarte fain finisat.

Dar ca funcționalitate cred ca ar incomoda ca iti ocupa foarte mult loc pe manson si mi se pare PREA complex pentru ce face. Oricum nu il folosesti atat de mult - mie cel mai util imi era cand mergeam pe autostrada si stai cu mana in aceeasi pozitie pana intzepenesteste. De multe ori pe cel de la scottoiler il tineam in tankrucsac chiar daca bagam autostrada - de comoditate. Eu cred ca mai mult de ala pe filet nu m-as fi bagat sa instalez din motivele de mai sus.

 

numai bine,

Am inteles. O sa-mi doresc sa testez un kaoko,,,sau poate gasesc sau o sa-mi fac dintr-o bucata de sarma asa ceva . Multumesc .

Editat de bogdan_fazer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea am chef sa o dau la anul, chiar imi place vaca si as vrea sa o pastrez mai multa vreme. O sa il rog pe George sa verifice si link-urile de la oase, nu cred ca pot sa ma uit eu pe acolo, neavand cric central, insa voi incerca sa imi fac un stand cu care sa pot ridica motorul cativa cm de la sol, cu sprijin pe roata fata (am aparat de sudura, iar metal gasesc prin atelier, nu ar fi problema). Ce pot insa face e sa pun niste poze si sa va dati cu parerea, intrucat nu o sa-mi prea dau seama daca sunt sau nu uzati.

Trebuie cautata si protectia aia de la rulmentii jugului, la mine e crapat, nu cred ca se poate repara (spre exemplu, cu silicon negru pentru baia de ulei).

 

Multam foarte fain pentru lamuriri!

Daca ajungi sa te uiti la rulmentii cu ace, de la bascula, si sa constati ca trebuie sa-i schimbi, te rog sa-mi zici si mie unde ai gasit.

In vara, cand am pus "oasele" de inaltare cu 3 cm, am constatat ca ai mei sunt un pic varza. Cu chiu-cu-vai s-au pus acele la loc si s-au gresat, insa trebuie schimbati. Partea proasta este ca nu am gasit tot kit-ul sub 1.600 de lei. Sau, daca cineva are vreo idee de unde se pot cumpara, astept sugestii.

 

O zi faina!

 

PS: Daca vrei cric central la jumatate de pret, ia de la greci. Al meu a fost 99 de euro in loc de 225, cu cat am gasit la SW Motech, si e foarte bine lucrat, cu toate sistemele de prindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am găsit cauciucul de la jug http://www.partzilla.com/parts/detail/suzuki/SP-51643-33E00.html , sunt curios cât o fi pe la noi.

Rulmenții cu ace nu sunt 16 mil, dar nici ieftini, conform http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm .

Pe la noi gasesti acea protectie la 55 de lei (pret in TM).

Cred ca toti rulmentii si bucsile care ar trebui schimbate daca sunt probleme depasesc bine cei 1600 de lei.

Daca tot desfaceti bascula - posibil sa fie nevoie de schimbat si protectia de cauciuc de la bascula daca se merge preponderent cu lant mai slab (eu am schimbat-o ca se tocise intr-un capat).

Foarte util acest topic: http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,3711.0.html

 

Bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca toti rulmentii si bucsile care ar trebui schimbate daca sunt probleme depasesc bine cei 1600 de lei.

http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,3711.0.html

 

Bafta,

paul

Depasesc 1.600 de lei dar mi s-a facut o oferta, pentru toti, si cam atat iesea la pret. De asta l-am rugat pe Lucian sa ma ajute, daca gaseste mai ieftin.

Problema pe care am descoperit-o, cand am montat oasele, a fost ca nu umblase nimeni acolo, de cand a fost facuta, din 2004. E logic ca daca nu au fost dati cu vasilina in toti acesti ani, s-au ros acele. Asta e problema utilizatorului handicapat tehnic care merge pe principiul "las' ca merge si asa" si oricum nu se vede. In loc sa dea trei suruburi jos si sa unga rulmentii la 2-3 ani, macar, mai bine da 300 de euro.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E logic ca daca nu au fost dati cu vasilina in toti acesti ani, s-au ros acele. Asta e problema utilizatorului handicapat tehnic care merge pe principiul "las' ca merge si asa" si oricum nu se vede. In loc sa dea trei suruburi jos si sa unga rulmentii la 2-3 ani, macar, mai bine da 300 de euro.

Adevarat.

Eu mai pun un pic de vina si pe umerii mecanicilor care ar trebui sa reaminteasca asta fiecarui motorist care trece prin service cu motociclete ce-s calarite mai tot timpul anului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fabio va avea de lucru în primăvară la motorul meu...

» Post actualizat in 01 Dec 2016 14:51

BTW: asa mi s-a spus si mie: las-o sa mearga, daca nu sunt probleme. Dar cum eu am niste rotite mai bine unse la creieras, prefer sa intretin lucrusoarele cum pot mai bine. Sper sa nu fie buliti tare rulmentii de la amortizor, altfel iar bag mana-n el... buzunar. :D

 

Ma gandesc la o chestie, referitor la oloi: cat o fi mai frig sa bag 10w40, iar prin iulie sa schimb pe 10w50, daca tot spune lumea ca e mai bun asta pe calduri mari. Dar cum mai e pana acolo, voi reveni cu impresii, cu speranta ca n-oi strica nimic la motor si nici cutia de viteze n-o sa protesteze.

» Post actualizat in 01 Dec 2016 14:58

Ulei la altex http://altex.ro/ulei-moto-motul-5100-easter-mot51004t10w404l-4t-10w40-4l . S-au dat si astia pe "tutti-frutti"?! Nu e rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc la o chestie, referitor la oloi: cat o fi mai frig sa bag 10w40, iar prin iulie sa schimb pe 10w50, daca tot spune lumea ca e mai bun asta pe calduri mari. Dar cum mai e pana acolo, voi reveni cu impresii, cu speranta ca n-oi strica nimic la motor si nici cutia de viteze n-o sa protesteze.

» Post actualizat in 01 Dec 2016 14:58

Ulei la altex http://altex.ro/ulei-moto-motul-5100-easter-mot51004t10w404l-4t-10w40-4l . S-au dat si astia pe "tutti-frutti"?! Nu e rau.

Dupa cum ziceam 3 posturi mai sus eu sunt pentru - 10w40 in lunile reci si 10w50/60 in lunile de vara(mai ales la mers in oras).

Altex, NeAltex ...5100 este semisintetic. Incearca sa gasesti un sintetic care sa iti placa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit de multe povesti cu 7100 care fac cutia sa schimbe aiurea, de aia ma gandesc sa raman pe 5100 schimbat la maxim 5000 km. SI nu forjez non-stop motorul, schimb pe la 6000 rpm, uneori (rar) ma duc mai sus). De mers- merg in jur de 5000 rpm, nu-s gonaci de felul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit de multe povesti cu 7100 care fac cutia sa schimbe aiurea, de aia ma gandesc sa raman pe 5100 schimbat la maxim 5000 km. SI nu forjez non-stop motorul, schimb pe la 6000 rpm, uneori (rar) ma duc mai sus). De mers- merg in jur de 5000 rpm, nu-s gonaci de felul meu.

Poti incerca sa gasesti alt ulei care iti pare tie ca se aude bine insa sa fie sintetic (Motorex, BelRay, Bardhal, Ipone, LiquiMoly, etc ...). Cel semisintetic se degradeaza muult mai repede.

Si oricum - povesti/nepovesti - e pacat sa nu il testezi pe pielea ta, nu?

:)

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As incerca miscarea asta la anul, sper sa nu regret, deoarece cu banii aia as face cca 1000 km (daca nu si mai mult) si e pacat sa ii arunc pe foc decat sa ma plimb.

 

... cu siguranta, insa nu cred ca o sa arunci acel schimb. Am mai citit si eu pe la unii ca se plang ca consuma motorul mai mult ulei cu sintetic insa nu cred ca o sa fie cazul sa il scoti afara din motor dupa 500km de cat de rau e.

 

 

 

 

Am patit asta cu un singur ulei - 300V dar si pe ala l-am scos dupa 2000 km din motor din motive sunet ciudat pentru urechile mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...