Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Multam Bre. Mobra are deja pe ea scutul si engine guardul original , dar ma bate gandul ca iarna asta sa comand Givi crash bar, sau sa-l prelungesc pe cel existent.

PS: la schimbul de ulei am observat ca un tampon de la scut e mancat. Are cineva idee de unde pot lua unul?

M-am gandit si eu la un moment dat sa schimb crash barul original cu cel de la Givi mai inalt, dar am renuntat :). Sa ai in vedere ca crash barul original vine prins si intr-un bolt ce traverseaza motorul, iar cel Givi nu. Asta inseamna ca daca schimbi crach barul original cu cel Givi trebuie sa iei si un bolt mai scurt care e in jur de 100 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fain. Saibe sa fie atunci. Ai idee unde pot vedea unul facut de Bogdan Harea?

Pai are Bigboy. Vorbeste cu el.

 

Minus 13 grade Celsius! Sa-i dam o cheie sa se mai incalzeasca si ea un pic, dupa ce azi noapte a dormit la -20 de grade. :)

attachicon.gifIMG_20170110_145320.jpg

 

Dai o cheie, ca trebuie sa traiasca si mecanicii din ceva! :bounce:

M-am gandit si eu la un moment dat sa schimb crash barul original cu cel de la Givi mai inalt, dar am renuntat :). Sa ai in vedere ca crash barul original vine prins si intr-un bolt ce traverseaza motorul, iar cel Givi nu. Asta inseamna ca daca schimbi crach barul original cu cel Givi trebuie sa iei si un bolt mai scurt care e in jur de 100 euro.

Ramane un ax ceva mai lung. Nu problem, se taie ca e o simpla bara filetata. Si e posibil sa mai am eu unul original prin garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14274261_539534002904379_2036605759_o.jp

 

Crash bar si engine guard de la Heed din PL. Sunt Foarte multumit, am scapato de vreo 2-3 ori jos, in afara ca sa dus vopseaua nu sau deformat. Vin expediate cu DHL-ul si toate accesoriile + instructiuni pt montare.

Editat de massive818
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

70 lei pentru ambele fețe. A ieșit ok la mine.

 

Azi am luat alte jucării de la vamă.

 

Nu stiu ce te-a determinat sa le iei, dar am doua observatii:

- Daca iti este frica de curentul mare prin mufa "renumita" din spatele radiatorului as intelege si este o rezolvare. ( eu merg cu un singur bec ziua si scade la jumatate consumul/curentul).

- Sa ai grija cu releele chinezesti ca mai au personalitate si raman pe on sau chiar pe off.

- Vrei "lumina alba"?

» Post actualizat in 18 Jan 2017 15:14

o mica completare

Nu stiu ce te-a determinat sa le iei, dar am doua observatii:

- Daca iti este frica de curentul mare prin mufa "renumita" din spatele radiatorului as intelege si este o rezolvare, dar merge si prin instalarea unei mufe in paralel mai robusta ( eu merg cu un singur bec ziua si scade la jumatate consumul/curentul).

- Sa ai grija cu releele chinezesti ca mai au personalitate si raman pe on sau chiar pe off.

- Vrei "lumina alba"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In loc de mufa aia celebra, parca sunt oarecum ingrijorat de butonul de faza lunga/scurta. Si la 10 dolari e ok hamul, o sa-l modific un pic (e mai mult pentru masina). Nu e greu, este acasa pistol de lipit, termocontractibil si banda izolatoare. Daca moare releul, nu e bai, in maxim un minut pun mufele originale inapoi. Sau caut alte relee, ca nu sunt scumpe. Lucratura pare ok, il voi monta cat de curand, de abia de acum ma apuc de muncit la motor, ca nu as fi avut chef sa tot dau jos de pe ea ca sa montez cate una-alta. Mai trebuie sa vina benzile reflectorizante pentru jante, suportul pentru telefon si releul trobo pentru stop. Dupa aceea duc rotile pentru montarea cauciucurilor, inlocuit rulmenti si ce-o mai trebui. Vreau sa o inmatriculez luna asta sau luna viitoare (cred ca mai bine in februarie, dar mai vad eu). Actele sunt facute de prin noiembrie, insa nu am obtinut fiscalul (urmeaza si asta). Dupa aia o trec pe mine la primarie si abia apoi ma apuc de procedurile de inmatriculare.

 

Cat despre "lumina alba", vreau sa vad mai intai ce tensiune imi ajunge pe becuri, ca acum e slabuta, in jur de 12-12,5 V, daca observ o imbunatatire, las becurile asa. Daca nu observ, cred ca iau niste Osram NightBreaker.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

In romana, harness se traduce cablaj, nu ham, ca nu suntem geambasi.

Detalii... Altceva?

» Post actualizat in 19 Jan 2017 15:10

Cel mai simplu și mai ieftin upgrade.

» Post actualizat in 19 Jan 2017 17:16

Bun, refacut cablajul (ca aveam doua puncte de masa, pe care le-am unit si m-am dus cu ele la minusul bateriei), totul izolat mai ceva ca la carte, dat carena stanga jos, cuplat mufele, faza scurta merge, faza lunga merge. Cand vreau sa dau flash, martorul din bord se aprinde releele clipesc si ele,, dar cand iau degetul de pe buton, se aprind in bord martorii de avarie (pe becuri nimic). Ce sa aiba de nu merge flash-ul? Instalatia nu se incalzeste (ca sa zic ca am vreun scurt), luminile sunt la intensitate mai mare (din ce observ eu). Dar ma enerveaza faza cu flash-ul, ca l-as dori functional.

post-92464-0-08216400-1484838615_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt rabdare (dupa ce am plecat cu cheia de la moto in buzunar si ati asteptat cateva zile sa o aduc) si bonusul cu rezolvarea zgarieturilor de pe carena.

Nu am spus nimic despre zgarieturile rezultate in urma cazaturii pe bolovani si a crash-ului rupt pe partea stanga, si in poze am observat ca le-ai rezolvat.

 

Imi place cum se prezinta, ma simt din nou in siguranta.

 

Abea astept sa reinceapa sezonul. Toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna treaba a facut Bogdan!

In ceea ce priveste semnalele, daca sunt alea originale, se rup la o tranta pe off. Aici nu vorbim de accidente pe sosea unde semnalele ar fi ultima grija a cuiva. Varianta pe care vad ca a gasit-o si Horia sunt semnalele pe carena. Mi-am luat si eu de la Louis.de cu 19 euro. Merita investitia si asa sti ca ai scapat de-o grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt rabdare (dupa ce am plecat cu cheia de la moto in buzunar si ati asteptat cateva zile sa o aduc) si bonusul cu rezolvarea zgarieturilor de pe carena.

Nu am spus nimic despre zgarieturile rezultate in urma cazaturii pe bolovani si a crash-ului rupt pe partea stanga, si in poze am observat ca le-ai rezolvat.

 

Imi place cum se prezinta, ma simt din nou in siguranta.

 

Abea astept sa reinceapa sezonul. Toate cele bune.

 

 

 

Salut. Pe mobra este montat scutul original? Mutumesc.

Editat de bogdan_fazer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...