Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Ieri,mi-a sosit vaca acasa.

:crack: Nu prea stiu de ce ma incapatanez sa mai scriu in topicul asta.La fel de bine puteam sa urluuu singur la luna.

Ca vad ca cei cu V Strom sunt specimene rare.Poate,multi nu au aflat ca exista un topic la motoare de strada(nu la Coltul enduristiilor cum mi se pare ca era "mai normal").

Numa' bine.Asfalt uscat.De-acum o sa merg numai calare.

Noroc man

Ma bucur sa vad ca esti "capos " si inca mai speri ca apare vreun fratior geaman.

In fine scuze daca iti pare nitel "aburita introducerea".Una peste alta sint in pozitia unuia care a avut ceva "enduro-touring" gen Transalp,Dominator(in ordine inversa) si Aprilia Pegaso.

Am sfarsit cu .....Harley. Deh...prima iubire nu se uita usor...si visurile din copilarie au devenit realitate.Revenind la tema propusa,am "scapat" din gherutze un V-Strom de 1000 din 2006.Nu am nici cea mai vaga idee daca o fi fost rau sau bine ca la cateva ore am luat harleyul.Ideea este ca aici ( in UK ) nu am de ce sa ma smiorcai prea rau in ceea ce priveste calitatea drumurilor ( cu toate ca "bastinasii" iau foc la cea mai mica gropita,si tine-te scandal...presa etc...) pesemne probabil ca amintirea gropilor din capitala patriei in care te ratacesti cu tot cu masina,a inceput sa se raceasca.....

Insa ma ingrozeste nitel ideea ca la vara am sa vin 3000( +- ) de kilometrii in sa,pe motor, traversand o Europa de poveste sa ma inec ca romanul in Ungaria.Si de acolo ...cosmarul,ROMANIA !!!

Vai Doamne....nasol rau .Erau zile in care faceam 200 de km in Bucuresti si crede-ma le-am vazut pe toate.

O singura mare rugaminte am la tine...Spune-mi te rog care ar fi cea mai buna alegere intre KTM Adventure 950 2006 ori V-Stromul de 1000 din acelasi an?

Te salut.

Stay in the wind

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc man

Ma bucur sa vad ca esti "capos " si inca mai speri ca apare vreun fratior geaman.

In fine scuze daca iti pare nitel "aburita introducerea".Una peste alta sint in pozitia unuia care a avut ceva "enduro-touring" gen Transalp,Dominator(in ordine inversa) si Aprilia Pegaso.

Am sfarsit cu .....Harley. Deh...prima iubire nu se uita usor...si visurile din copilarie au devenit realitate.Revenind la tema propusa,am "scapat" din gherutze un V-Strom de 1000 din 2006.Nu am nici cea mai vaga idee daca o fi fost rau sau bine ca la cateva ore am luat harleyul.Ideea este ca aici ( in UK ) nu am de ce sa ma smiorcai prea rau in ceea ce priveste calitatea drumurilor ( cu toate ca "bastinasii" iau foc la cea mai mica gropita,si tine-te scandal...presa etc...) pesemne probabil ca amintirea gropilor din capitala patriei in care te ratacesti cu tot cu masina,a inceput sa se raceasca.....

Insa ma ingrozeste nitel ideea ca la vara am sa vin 3000( +- ) de kilometrii in sa,pe motor, traversand o Europa de poveste sa ma inec ca romanul in Ungaria.Si de acolo ...cosmarul,ROMANIA !!!

Vai Doamne....nasol rau .Erau zile in care faceam 200 de km in Bucuresti si crede-ma le-am vazut pe toate.

O singura mare rugaminte am la tine...Spune-mi te rog care ar fi cea mai buna alegere intre KTM Adventure 950 2006 ori V-Stromul de 1000 din acelasi an?

Te salut.

Stay in the wind

Salutare,

Din fericire,le-am calarit pe amandoua.

Ca dezavantaje:KTM-ul e mai scump, e f. inalt(nu ca m-ar deranja eu am vreo 190 cm,dar totusi...),are centrul de greutate ridicat ,e destul de incomod(saua e tare si putin lata) in schimb e putere bruta si nimic nu-i sta in cale.E putin cam patratos de zici ca e facut la traforaj,dar arata periculos,impunator si cele 2 rezervoare dau impresia ca vrei sa....cuceresti lumea.V-Stromul de 1000 e frumusel, f. comod(cred ca poti dormi in "fotoliul" lui),are centrul de greutate coborat,e mai ieftin .In schimb,despre V Stromul de 1000 am auzit si niste lucruri mai ciudate de la posesorii italieni(la fel de ciudati):cica la unii li se oprea motorul in timpul rularii,altii se plang ca cica ar consuma mult,unii zic ca are ceva vibratii,altii ca din cauza gabaritului nu e optim pentru traficul 'citadin',oricum V Stromul de 1000 se poate folosi numai pe strada ca e greu 225 Kile la burtica goala(tot prietenii italieni zic asta).In schimb despre cel de 650 am auzit numai cuvinte de lauda (de-aia l-am ales pe-asta ca si eu as fi vrut ceva de 1000)

.Nu sunt carcotas,n-am facut decat sa citez cativa posesori de trotinete ca sa-ti dai seama de atuuri(sau defecte).

P.S.Sa te bucuri de Harley,acolo.Frumoase motoare.Pacat ca la traficul infect si la drumurile criminale de la noi ar fi sinucidere curata sa strabati tara cu unul(daca tu ai scapa intact,cu siguranta ca ti s-ar strica jucaria).

Sa ma tii la curent cu alegerea pe care o faci,ca e interesanta ideea.In esenta,daca in afara de drumurile lungi mai vrei sa 'faci' un munte, un forestier(asta ca sa-ti aduci aminte de Transalp,Pegaso si Dominator),un drum prost,pietruit,cu balegi,canale,caini morti,sine de tren si tramvai,gropi,pietroaie,baltoci,crengi,denivelari,borduri,etc : alegi KTM-ul(si ma suni si pe mine ca e interesant traseul),daca vrei sa mergi pe:autostrada,drumuri luuuungi,strazi de calitate buna si sa te bucuri de comoditate deplina alegi V Stromul de 1000.

Alegerea e a ta.

Bafta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok: :wave: :hug: Bravos,felicitari si ai grija cum mergi! Daca ai chef s-o probezi pe coclauri,eu sunt de langa Bucuresti,poti veni intr-un week-end sa ne dam,eu am mobra lovita si e fara far,trebe sa evit politia si implicit amenda,dar stiu pe unde sa merg si exista si portiune off-road.Daca ai chef sa vii,da un PM,vorbesc si cu varu-meu care are tot v-strom de 650,organizam o plimbare pe la tara,nu e departe.In orice caz,s-o stapanesti sanatos,e un motor excelent.Asteptam poze :crack:

Salutare, :ok:

Mercy pt. invitatie,as veni ca imi e dor de duca,dar ... e cam friguts afara si in afara de asta abia marti iau nr. definitive si nu i-am schimbat inca uleiul & filtrul.A,ca bine zic: varul tau cu ce ulei hraneste bestia???Ca exista f.multe tipuri si imi e greu sa aleg(la fostul meu motor-DR,puneam Yacco,care era semisintetic,acum ma bate gandul la un Motorex sintetic 10-40,care e si ceva mai scumputs,evident).Poate varu' stie ce recomanda producatorul.

P.S.Vezi ce faci cu mobra lovita si ai grija ca...nu as vrea sa te vad prima oara la stiri.

Nu vreau sa fiu macabru,dar Politia deseneaza din ce in ce mai multe contururi de motociclisti pe asfalt.Vorba unui forumist,"au inceput sa ne vaneze ca pe ratse".

Si eu am fost strans cu forashul de vreo doua ori in Bucuresti.Odata o blonda incepatoare a trecut cu Supernova pe roshu(desi eram complet echipat si de-abia plecasem de la semafor,m-am ales c-un ligament rupt la umar), si a doua oara un cioara grasa cu un mare jeep mi-a intrat in fata cu viteza de pe o straduta laterala,a trebuit sa pun frana brusca pe piatra cubica cu nisip si desi n-aveam nici 50 la ora am plonjat artistic neatingandu-l pe jeepan(norocul lui ca altfel se alegea cu dosar,dar oricum a sters-o de la locul accidentului),m-am ales c-o cezariana la genunchiul drept+entorsa la glezna+2 degete la mana rupte.Ghinion de nesansa. :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, :hug:

Mercy pt. invitatie,as veni ca imi e dor de duca,dar ... e cam friguts afara si in afara de asta abia marti iau nr. definitive si nu i-am schimbat inca uleiul & filtrul.A,ca bine zic: varul tau cu ce ulei hraneste bestia???Ca exista f.multe tipuri si imi e greu sa aleg(la fostul meu motor-DR,puneam Yacco,care era semisintetic,acum ma bate gandul la un Motorex sintetic 10-40,care e si ceva mai scumputs,evident).Poate varu' stie ce recomanda producatorul.

P.S.Vezi ce faci cu mobra lovita si ai grija ca...nu as vrea sa te vad prima oara la stiri.

Nu vreau sa fiu macabru,dar Politia deseneaza din ce in ce mai multe contururi de motociclisti pe asfalt.Vorba unui forumist,"au inceput sa ne vaneze ca pe ratse".

Si eu am fost strans cu forashul de vreo doua ori in Bucuresti.Odata o blonda incepatoare a trecut cu Supernova pe roshu(desi eram complet echipat si de-abia plecasem de la semafor,m-am ales c-un ligament rupt la umar), si a doua oara un cioara grasa cu un mare jeep mi-a intrat in fata cu viteza de pe o straduta laterala,a trebuit sa pun frana brusca pe piatra cubica cu nisip si desi n-aveam nici 50 la ora am plonjat artistic neatingandu-l pe jeepan(norocul lui ca altfel se alegea cu dosar,dar oricum a sters-o de la locul accidentului),m-am ales c-o cezariana la genunchiul drept+entorsa la glezna+2 degete la mana rupte.Ghinion de nesansa. :wave:

Salut.Mersi de sfaturi :crack: ,stiu ca e naspa,o iau incetul cu incetul.Nu stiu ce ulei ii baga varul meu,el pana acum a schimbat la reprezentanta,a fost in garantie.Bafta multa si asfalt uscat (si nu numai :eek: ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor v-stromistilor!

In sfarsit mi-am facut si eu timp sa apar unde trebuie. Adica la posesorii de v_strom. Ma numesc Catalin si am v_strom din martie 2006. pana acum 9000 km fara nici o problema. De acum ma ve-ti vedea prin bucuresti cu nr. de Grecia :D adica GR 30 CAT. Pt. ca de fapt nu sunt chiar din Bucuresti, stau aproape de, la vreo 30 KM spre Pitesti, pe autostrada insa locuiesc in Lacul Tei si lucrez aici, nu am Buletin de Bucuresti ca sa zic asa...oricum nu conteaza asta, ceea ce vreau sa zic, e de fapt ca, mi-ar placea sa ne intalnim cu totzii intr-o buna zi si sper din suflet ca macar noi astia v-stromisti sa nu fim atat de pretentziosi si oarecum teribilisti cum in gerneral am constatat la altzi bikeri cu care am dorit sa ma imprietenesc. De fapt din acest motiv nu prea intru pe forum, din acest motiv nu prea merg in gasca...etc. Stiu ca pare putin mai mult jignitor la adresa copasionatzilor nostri de 2 rotzi insa asa am nimerit eu.

Insa vreau sincer sa ne cunostem cu totzii, noi vistromistii, si sa incercam o prietenie sincera.

 

Pt totzi V-stromistii care doresc sa ne intalnim, las aici adresa mea de mess: catscats121212@yahoo.com si nr de tel: 0721 828 330.

 

Pe mess sunt cam toata ziua cat timp sunt la serv. adica pana pe la ora 19. Prefer sa vb pe mess pt ca mi-a mult mai usor, si in felul asta putem fi fiecare mult mai usor de gasit, mai direct.

 

Astept cu nerabdare sa ne intalnim cu totzii intr-o buna zi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor v-stromistilor!

In sfarsit mi-am facut si eu timp sa apar unde trebuie. Adica la posesorii de v_strom. Ma numesc Catalin si am v_strom din martie 2006. pana acum 9000 km fara nici o problema. De acum ma ve-ti vedea prin bucuresti cu nr. de Grecia :kick: adica GR 30 CAT. Pt. ca de fapt nu sunt chiar din Bucuresti, stau aproape de, la vreo 30 KM spre Pitesti, pe autostrada insa locuiesc in Lacul Tei si lucrez aici, nu am Buletin de Bucuresti ca sa zic asa...oricum nu conteaza asta, ceea ce vreau sa zic, e de fapt ca, mi-ar placea sa ne intalnim cu totzii intr-o buna zi si sper din suflet ca macar noi astia v-stromisti sa nu fim atat de pretentziosi si oarecum teribilisti cum in gerneral am constatat la altzi bikeri cu care am dorit sa ma imprietenesc. De fapt din acest motiv nu prea intru pe forum, din acest motiv nu prea merg in gasca...etc. Stiu ca pare putin mai mult jignitor la adresa copasionatzilor nostri de 2 rotzi insa asa am nimerit eu.

Insa vreau sincer sa ne cunostem cu totzii, noi vistromistii, si sa incercam o prietenie sincera.

 

Pt totzi V-stromistii care doresc sa ne intalnim, las aici adresa mea de mess: catscats121212@yahoo.com si nr de tel: 0721 828 330.

 

Pe mess sunt cam toata ziua cat timp sunt la serv. adica pana pe la ora 19. Prefer sa vb pe mess pt ca mi-a mult mai usor, si in felul asta putem fi fiecare mult mai usor de gasit, mai direct.

 

Astept cu nerabdare sa ne intalnim cu totzii intr-o buna zi!

Vere,traiesti! :crack: In sfarsit te vede omul pe forum.Zi-le baietzilor ce ulei bagi ca eu n-am stiut ce sa le spun.Ura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor v-stromistilor!

In sfarsit mi-am facut si eu timp sa apar unde trebuie. Adica la posesorii de v_strom. Ma numesc Catalin si am v_strom din martie 2006. pana acum 9000 km fara nici o problema. De acum ma ve-ti vedea prin bucuresti cu nr. de Grecia :kick: adica GR 30 CAT. Pt. ca de fapt nu sunt chiar din Bucuresti, stau aproape de, la vreo 30 KM spre Pitesti, pe autostrada insa locuiesc in Lacul Tei si lucrez aici, nu am Buletin de Bucuresti ca sa zic asa...oricum nu conteaza asta, ceea ce vreau sa zic, e de fapt ca, mi-ar placea sa ne intalnim cu totzii intr-o buna zi si sper din suflet ca macar noi astia v-stromisti sa nu fim atat de pretentziosi si oarecum teribilisti cum in gerneral am constatat la altzi bikeri cu care am dorit sa ma imprietenesc. De fapt din acest motiv nu prea intru pe forum, din acest motiv nu prea merg in gasca...etc. Stiu ca pare putin mai mult jignitor la adresa copasionatzilor nostri de 2 rotzi insa asa am nimerit eu.

Insa vreau sincer sa ne cunostem cu totzii, noi vistromistii, si sa incercam o prietenie sincera.

 

Pt totzi V-stromistii care doresc sa ne intalnim, las aici adresa mea de mess: catscats121212@yahoo.com si nr de tel: 0721 828 330.

 

Pe mess sunt cam toata ziua cat timp sunt la serv. adica pana pe la ora 19. Prefer sa vb pe mess pt ca mi-a mult mai usor, si in felul asta putem fi fiecare mult mai usor de gasit, mai direct.

 

Astept cu nerabdare sa ne intalnim cu totzii intr-o buna zi!

Bine ai venit ! :crack: Vei vedea ca nu vei regreta alegerea de a avea un v-strom :lol: am luat adresa ta de mes. poate ne vedem la o tura. bafta multa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salut....ce vreti sa stiti despre v-strom? eu o am de 3 ani si am trecut prin atatea cu ea.......in ceea ce priveste parbrizul eu l-am schimbat.....sunt inalt 1.90 si luam sestul are in casca(dar conteaza f mult calitatea castii)....am pus cel de la givi...orice informatii despre v-strom va pot da.......

Editat de stromer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut....ce vreti sa stiti despre v-strom? eu o am de 3 ani si am trecut prin atatea cu ea.......in ceea ce priveste parbrizul eu l-am schimbat.....sunt inalt 1.90 si luam sestul are in casca(dar conteaza f mult calitatea castii)....am pus cel de la givi...orice informatii despre v-strom va pot da.......

:bounce: pai zi cit de multe si tot ce-ti trece prin cap despre motoreta....cu toti vom citi....eu n-am v-strom, dar am urmarit ce scrie aici.....am citit intr-o revista straina de un v- strom al unuia de prin canada care mergea mult cu ea[ parca zilnic]-avea 150000km si n-avea treaba [era cel de 1000] :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare "V-Strom"-istilor.

Se pare ca cei care ati scris prin topicul asta sunteti de prin Bucuresti.

Eu va salut din "dulcele targ al Iesilor", unde , se pare, se pune acusi de un "club" V-Strom. :drums: S-au adunat pe aici in ultimul an 4 motoare, 3 de 650 si unul de 1000, si se pare ca urmeaza sa mai vina inca vreo doua in vara asta. Al meu este ultimul dintre cele 4, venit fiind pe plaiurile moldovenesti anul acesta, in Saptamana Mare.

 

Al meu este cel negru. Poza este facuta duminica trecuta, intr-o plimbare hotarata ad-hoc pana prin Cheile Bicazului - Lacul Rosu.

Nu pot decat sa va doresc sa va bucurati de motoarele voastre, ca de al meu, eu unul, ma bucur cu siguranta :wave:

Sa auzim de bine, fara incidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Eu tocma am tavalit-o pe dn in drum spre mare, in fericita zi de 28 aprilie! Doar o clavicula rupta! Acum sunt deja mult mai bine caci va scriu dupa o luna. Astept piesele pe 8 iunie si sa fie intr-un ceas bun! Motoru nu a patzit mare lucru, a cazut pe dreapta si sa dat tarash, carene laterale dreapta sgariate si alte polizari de chestii de pe aceiesi parte. Noroc ca am casco, desi bag din buzunar cei 5% franciza din suma totala asigurata.

Oricum, ca niste concluzii dupa acest accident:

-totul se intampla prea repede;

-imi doresc sa pot sa nu ma mai grabesc niciodata;

-multumesc Barbosului pt. acest al doilea sut in fund mai serios cu convingerea ca de fapt a fost pt. un pas inainte;

-motocicleta e un risc f. serios;

-norocul nu prea si-l face omul cu mana lui, aici in lumea celor 2 rotzi ai nevoie ca norocul sa-ti fie dat ca bonus;

-o casca noua;

-un costum de piele cam rashchetat;

-idem cizme moto;

-costumul te salveaza serios la viteza mica(eu aveam cam 30km/h);

-antivirusul pt virusul moto se vinde doar pe sub mana si asta doar daca nu ai ghinionul ca un producatorul ilustru de scaune cu rotile sa fi facut o incurcatura in comenzi si sa te trezesti cu unul trimis gresit pe numele tau;

-think pink!;

-viitorul inca suna bine!

-atitudinea creaza viitorul;

-cand iei o inbucatura, ia una mare si abia apoi gandeste-te la mestecat!(e de preferat sa casti gura atat de mare, incat dupa, sa mai si potzi mesteca)

-semnele exista, din pacate le constientizam abia dupa!

-choose not to choose! CHOOSE LIFE!

- e f bine ca nici de data asta nu m-am intrebat "de ce eu?";

- increderea nu sa da cu tzaraita, se investeste toata de la bun inceput!;

 

 

Va doresc tuturor virusatzilor tot binele din lume!

Sicer mi-as dori ca pe acest site sa nu existe rubrica accidente, iar daca as fi posesorul lui, va asigur ca nu as fi facut-o de la bun inceput! NU mai cred de mult intr-o lume mai buna dand exemple negative! Vreau cenzura tuturor stirilor de la ora 5 si a tot ce ne face sa ne gandim ca ni se poate intampla si noua!

Vreau sa traiesc participand! Lumea e perfecta! Inca o data: "CHOOSE LIFE!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Eu tocma am tavalit-o pe dn in drum spre mare, in fericita zi de 28 aprilie! Doar o clavicula rupta! Acum sunt deja mult mai bine caci va scriu dupa o luna. Astept piesele pe 8 iunie si sa fie intr-un ceas bun! Motoru nu a patzit mare lucru, a cazut pe dreapta si sa dat tarash, carene laterale dreapta sgariate si alte polizari de chestii de pe aceiesi parte. Noroc ca am casco, desi bag din buzunar cei 5% franciza din suma totala asigurata.

Oricum, ca niste concluzii dupa acest accident:

-totul se intampla prea repede;

-imi doresc sa pot sa nu ma mai grabesc niciodata;

-multumesc Barbosului pt. acest al doilea sut in fund mai serios cu convingerea ca de fapt a fost pt. un pas inainte;

-motocicleta e un risc f. serios;

-norocul nu prea si-l face omul cu mana lui, aici in lumea celor 2 rotzi ai nevoie ca norocul sa-ti fie dat ca bonus;

-o casca noua;

-un costum de piele cam rashchetat;

-idem cizme moto;

-costumul te salveaza serios la viteza mica(eu aveam cam 30km/h);

-antivirusul pt virusul moto se vinde doar pe sub mana si asta doar daca nu ai ghinionul ca un producatorul ilustru de scaune cu rotile sa fi facut o incurcatura in comenzi si sa te trezesti cu unul trimis gresit pe numele tau;

-think pink!;

-viitorul inca suna bine!

-atitudinea creaza viitorul;

-cand iei o inbucatura, ia una mare si abia apoi gandeste-te la mestecat!(e de preferat sa casti gura atat de mare, incat dupa, sa mai si potzi mesteca)

-semnele exista, din pacate le constientizam abia dupa!

-choose not to choose! CHOOSE LIFE!

- e f bine ca nici de data asta nu m-am intrebat "de ce eu?";

- increderea nu sa da cu tzaraita, se investeste toata de la bun inceput!;

Va doresc tuturor virusatzilor tot binele din lume!

Sicer mi-as dori ca pe acest site sa nu existe rubrica accidente, iar daca as fi posesorul lui, va asigur ca nu as fi facut-o de la bun inceput! NU mai cred de mult intr-o lume mai buna dand exemple negative! Vreau cenzura tuturor stirilor de la ora 5 si a tot ce ne face sa ne gandim ca ni se poate intampla si noua!

Vreau sa traiesc participand! Lumea e perfecta! Inca o data: "CHOOSE LIFE!"

Imi pare rau sa aud ca ai avut un incident cu urmari fizice asupra ta.Rahaturi din astea se intampla,la unii mai grav la altii mai putin grav.Problema la motoare este mai grava decat la toate vehiculele pe 4 roti , pe langa faptul ca esti complet expus traficului infect din scumpa noastra patrie sau de aiurea ,mai apar 'n' factori care te pot pune in situatii nasoale(neatentia,frana brusca,ulei pe jos,apa,balegi,canale,noroi,borduri,caini,pisici,pietre,gropi,sine de tren ,etc),chestia e ca daca esti in masina nimic din toate astea nu te poate ucide(decat in cazuri extreme) dar pe motor e...urat,motorul nu iarta nimic.Deci,atentie...mare atentie.

Insanatosire grabnica.O sa mai dureze ceva pana o sa te refaci complet ca sa calatoreti iar calare(stiu din propie experienta,eu avand un incident asemanator cu o tipa incepatoare care trece pe rosu,o SuperNova si un umar rupt).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

momentan nu am ce cauta in grupul asta dar am o intrebare

acum conduc o suzy gs de 500 care se pregateste sa ma paraseasca...pt o sora de a ei m-ai mare cu care sa ma pot plimba si pe sosea si pe drumuri forestiere

...si sunt indecis intre v strom de 650 si bmw dakar de 650

ceva pareri?

strom de 650 parca nu are scut, nu este un impediment?

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

momentan nu am ce cauta in grupul asta dar am o intrebare

acum conduc o suzy gs de 500 care se pregateste sa ma paraseasca...pt o sora de a ei m-ai mare cu care sa ma pot plimba si pe sosea si pe drumuri forestiere

...si sunt indecis intre v strom de 650 si bmw dakar de 650

ceva pareri?

strom de 650 parca nu are scut, nu este un impediment?

:lol:

 

Sal. Nu stiu daca intre timp te-ai hotarat in privinta motorului dar.....tot un v-strom mi-as cumpara :lol: . Hmmm..pe drumurile forestiere se comporta foarte bine dar...sa ramana pe drumuri forestiere :lol:. Termenul de enduro cam nu-l caracterizeaza decat daca ii schimbi cauciucurile initiale si, in nici un caz hard-enduro :finger: .In rest, motorul trage destul de bine si la turatii foarte joase ( incepand cu 1000 ).

In ceea ce priveste scutul, intr-adevar, este o problema pe drumuri neasfaltate, existand imensa sansa sa ramai cu radiatorul de ulei spart din cauza vreunui bolovan rebel :lol: . Dar...si asta se rezolva, gasesti cam peste tot un scut pentru v-strom.

 

Daca mai ai intrebari, te asteptam pe aici.

 

Astfalt uscat si numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

acum in clubul HW sunt 3 vstrom-uri, eu l-am cam luat fara sa stiu mare lucru despre el chiar daca am cativa cunoscuti pana acum nu m-a interesat,acum insa...ma intereseaza, deci, cateva intrebari:

-ce ulei se foloseste?

-unde gasesc scut si crash bar?

-si cam cat costa jucariile astea?

 

am uitat sa zic ca este 650, argintiu si are top case, l-am luat de la un ungur din harghita care zice ca are 3600 km(sper sa fie adevarat) din 2004

 

bafta tuturor si astept raspunsurile voastre

Editat de pretorian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

acum in clubul HW sunt 3 vstrom-uri, eu l-am cam luat fara sa stiu mare lucru despre el chiar daca am cativa cunoscuti pana acum nu m-a interesat,acum insa...ma intereseaza, deci, cateva intrebari:

-ce ulei se foloseste?

-unde gasesc scut si crash bar?

-si cam cat costa jucariile astea?

 

am uitat sa zic ca este 650, argintiu si are top case, l-am luat de la un ungur din harghita care zice ca are 3600 km(sper sa fie adevarat) din 2004

 

bafta tuturor si astept raspunsurile voastre

 

Sal. Nu suntem toti plecati, unii mai ramanem si pe acasa :crack: . Bine ai venit :D Hai sa vedem....scut si crash gasesti la reprezentanta Suzuki dar costa destul de mult. Mai e o varianta, sa le iei de pe Louis, sunt putin mai ieftine ( stiu ca era un tip pe aici, parca din sibiu, care aducea de la Louis la comanda, exact pretul de catalog ). Si mai e si a treia varianta, sa ti le faci la un mecanic. Ma gandeam si eu la asta dar nu am gasit pe nimeni care sa-mi inspire suficienta incredere :welcome: .

Pretul aprox pentru creas si scut stiu ca era in jur la 300-400 euro ( adica 150-200 euro scutul si restul crashul dar s-ar putea sa ma insel. Asta era pretul de la suzuki) Referitor la scut si crash, stiu ca AS 25 isi pusese. Incearca sa iei legatura cu el pentru un pret exact.

 

Referitor la ulei, eu ii pun de obicei Motul 300V 10W40 ( asta cand am bani :thanks: ) iar cand nu, ii pun Power Synth 10W60.

 

Cam asta ar fi totul.....astfalt uscat si sa auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k

si fostul tau motor l a cat era cotat pe piata?

in jur de 7000

 

 

Referitor la ulei, eu ii pun de obicei Motul 300V 10W40 ( asta cand am bani :welcome: ) iar cand nu, ii pun Power Synth 10W60.

 

Cam asta ar fi totul.....astfalt uscat si sa auzim de bine.

 

am intalnit un v-stromist pe strada si l-am intrebat ce ulei foloseste si a spus ca trebuie folosit ulei sintetic 5w40, mai ales cand e nou, el asa a procedat de cand il are si il avea de nou :thanks: acum eu daca nu am carte la el nu stiu sigur dar poate are unu din voi sa-mi spuna ce scrie acolo ca se recomanda.

Alta intrebare, cat tine rodajul tinand cont ca are 3800 km, am terminat sau mai am, in cate ture sa-l tin etc.

multumesc

 

p.s. am fost singurul v-stromist azi la arc :D nu am avut si eu cu cine sa schimb pareri, asta e...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in jur de 7000

am intalnit un v-stromist pe strada si l-am intrebat ce ulei foloseste si a spus ca trebuie folosit ulei sintetic 5w40, mai ales cand e nou, el asa a procedat de cand il are si il avea de nou :rock: acum eu daca nu am carte la el nu stiu sigur dar poate are unu din voi sa-mi spuna ce scrie acolo ca se recomanda.

Alta intrebare, cat tine rodajul tinand cont ca are 3800 km, am terminat sau mai am, in cate ture sa-l tin etc.

multumesc

 

p.s. am fost singurul v-stromist azi la arc :moto: nu am avut si eu cu cine sa schimb pareri, asta e...

 

Sal. Referitor la chestia cu uleiul, si eu tot nou l-am luat, in aprilie 2006. Nu stiu cat de mari maestri sunt cei de la service de la suzuki dar ei uleiul asta mi l-au recomandat. S-ar putea sa fie bun, s-ar putea sa nu fie....ideea e ca am acum cu motoru 19000 km si nu am avut nici o problema cu el :wink:

 

Referitor la rodaj, in carte spune ca pana la 1600 km trebuie. Turatiile ar fi urmatoarele: sub 5000 rpm pana in 800km, sub 7500 rpm pana la 1600 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...