Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Foarte fain.

Am un singur comentariu (sper sa nu te deranjeze): schimba pozitia la proiectoare. La orice tranta mai usoara o sa iti intre in carena si o sparge. Si tot scopul crashbar-ului se duce pe apa sambetei.

Stiu cum cade un V-Strom si estimarea mea e ca asa o sa se intample. Mai bine inlocuiesti un proiector decat sa refaci o carena.

» Post actualizat in 07 Mar 2017 13:04

V-Stromania deschidere de sezon 2017 a pornit inscrierile.

Care vreti sa vedeti ce si cum si unde: http://vstromania.ro/index.php?option=com_kunena&Itemid=2&func=view&catid=58&id=10669

Asteptam inscrierile. Vom anunta si unde se face plata.

ai foarte mare dreptate cu pozitia proiectoarelor,,,,chiar ma gandesc serios cu pozitia lor din acelasi puct de vedere mentionat de tine....sunt convins ca va face daune mari acele proiectoare ,,tre sa vad unde ar sta mai bine ,,,,si nu e cu suparare ...o ideie buna e bine venita .

Cu respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Lucian_M: Faci confuzie intre V-Stromania mare (la care te-ai inscris) si cea de deschidere de sezon (la care am facut acum anunt). Asta e acum in aprilie.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Sunt nou pe acest forum desi urmaresc acest topic de ceva vreme. De aproximativ un an detin un VStrom 650 din 2006 cu 35000 km la bord. Dintre acesti km eu am parcurs aprox. 5000 fara probleme deosebite in afara de releul de incarcare pe care l-am inlocuit la finalul sezonului trecut. Pe parcursul anului trecut am montat un crush bar Givi, baterie noua, hand guarduri SW Motech, proiectoare ADV Monster si zilele acestea urmeaza sa montez anvelope Metzeler Tourance Next. Totusi am o problema cu proiectoarele la care sper sa gasesc raspuns aici...

 

Este vorba despre doua proiectoare ADV Monster Model 60 (http://stores.advmonster.com/model-60-led-off-road-flood-light/) de 28W fiecare deci in total 56W montate impreuna cu un dimmer (http://stores.advmonster.com/rotary-led-dimmer-with-high-beam-bypass/). Problema este ca atunci cand proiectoarele sunt aprinse si motorul este la relanti alternatorul pare sa "nu faca fata" si tensiunea masurata la baterie scade constant, practic se descarca bateria. Intrebarea mea este urmatoarea: consumul suplimentar de 56W este "prea mare" pentru alternatorul unui DL650?

 

Imi cer scuze daca a mai fost dezbatut acest subiect si eu il in readuc in discutie. Inainte de aceasta postare am cautat in cadrul topicului, dar sincer sa fiu nu am citit chiar toate cele 700-si-ceva de pagini.

 

Multumesc!

post-96435-0-60487700-1488923240_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine ai venit.

Din cate tin minte alternatorul de V-Strom are undeva peste 150 W rezerva.

Eu tind sa cred ca e din releul de incarcare. Ai pus OEM sau SH775?

Eu am pus la mine SH775 de la roadstercycle si tensiunea sta constant intre 13.8 si 14.0 indiferent cati consumatori sunt (drept e ca nu am prea multi)

Daca stingi proiectoarele care e tensiunea de incarcare?

Sa nu fie si altceva. Nu ar trebui sa iti faca asemenea probleme la 56W.

Ca sa testezi daca nu e si altceva poti masura tensiunea de incarcare cand dai flash. Tinand butonul de flash apasat iti merge si faza lunga si faza scurta. Deci vei mai adauga 120W la consum (2x60W).

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine ai venit.

Din cate tin minte alternatorul de V-Strom are undeva peste 150 W rezerva.

Eu tind sa cred ca e din releul de incarcare. Ai pus OEM sau SH775?

Eu am pus la mine SH775 de la roadstercycle si tensiunea sta constant intre 13.8 si 14.0 indiferent cati consumatori sunt (drept e ca nu am prea multi)

Daca stingi proiectoarele care e tensiunea de incarcare?

Sa nu fie si altceva. Nu ar trebui sa iti faca asemenea probleme la 56W.

Ca sa testezi daca nu e si altceva poti masura tensiunea de incarcare cand dai flash. Tinand butonul de flash apasat iti merge si faza lunga si faza scurta. Deci vei mai adauga 120W la consum (2x60W).

 

Foarte bun sfatul, si pe langa asta sa mergi la un mecanic sa iti verifice cat scoate statorul. Trebuie sa iti scoata o anumita temsiune alternativa relativ egala pe toate cele 3 faze.

Editat de big_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doh,,,:))).....de asta ziceam :http://motodiscount.ro/LANT-DID-X-RING-525VX-118-DESCHIS-CU-ZA-IMBINARE-NIT


» Post actualizat in 08 Mar 2017 11:47

De fapt..ma bate gandul sa fac o comanda de consumabile si ceva piese de rezerva :antigel,lichid frana, manete +cablurile, buji ....etc. La ulei cred ca o sa fac un upgrade de la 7100 la 5100. Placutele de frana sunt deja luate,,brembo albastre (multumesc Fabio). Daca aveti ceva sfaturi ,indicatii,,,sugestii, sunt binevenite.

PS: suruburi cu cap cilindric (de preferat auto) pe unde gasesc? Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fain. Oricum ma inselasem,,,credeam ca e pretul pe kit :(

 

Si vezi ca 7100 este full sintetic dar 5100 este semi-sintetic din cate stiu. Exista sansa sa fie doar financiar upgrade-ul( adica este mai ieftin).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si vezi ca 7100 este full sintetic dar 5100 este semi-sintetic din cate stiu. Exista sansa sa fie doar financiar upgrade-ul( adica este mai ieftin).

Stiu , Bre,,,dar cica e ok si cu ala si nu-l papa asa de mult. Ma gandeam,,,ca de uns tot unge capra:))

» Post actualizat in 08 Mar 2017 14:56

Bai, lasati bautura la o parte. Azi e ziua femeilor si toata lumea pe aici vorbeste in dodii. :)

Odata,,,exista un forum unde aveam topic de baut online :))

PS: Hai noroc! Sa ne traiasca!

Editat de bogdan_fazer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru sfaturi Vrajitorul si Big_Boy!

 

Astazi am mai facut masuratori si se pare ca totul este in regula, tensiunea 13-14. Eu montasem proiectoarele cand moto era inca la iernat si bateria era "stata" cateva luni, cel putin asta cred eu. Se pare ca dupa ce am facut aprox 500km am observat ca acum nu mai scade tensiunea chiar cu proiectoarele full-power. Totusi azi am lasat motorul in service pentru intretinere si o sa imi verifice si incarcarea. Releul de incarcare a fost oricum schimbat acum aprox. 1500 km, nu este OEM.

 

Totusi am inca o intrebare: cum se poate verifica cat scoate statorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

116 zale fara abs si 118 cu abs,mai ai nevoie de pinioane,alti bani

 

Gresit! 116 inainte de 2007 si 118 dupa 2007(cu sau fara ABS)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru sfaturi Vrajitorul si Big_Boy!

 

Astazi am mai facut masuratori si se pare ca totul este in regula, tensiunea 13-14. Eu montasem proiectoarele cand moto era inca la iernat si bateria era "stata" cateva luni, cel putin asta cred eu. Se pare ca dupa ce am facut aprox 500km am observat ca acum nu mai scade tensiunea chiar cu proiectoarele full-power. Totusi azi am lasat motorul in service pentru intretinere si o sa imi verifice si incarcarea. Releul de incarcare a fost oricum schimbat acum aprox. 1500 km, nu este OEM.

 

Totusi am inca o intrebare: cum se poate verifica cat scoate statorul?

la mufa care iese din stator trebuie sa ai peste 55V pe toate trei fazele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mufa care iese din stator trebuie sa ai peste 55V pe toate trei fazele.

Multumesc pentru sfat. Verific zilele acestea si va anunt... poate informatia este de folos si altor membrii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am o problema cu niste manere incalzite marca puig, mai exact, se opresc cand le mut pe setarile high. Pe setarea 3 din 4 merg cateva minute, dar pe ultimul nivel (4 din 4)se opresc in 3-5 secunde.

Bateria este noua (are 4 zile) si nenea care mi.a montat.o a masurat incarcarea si a zis ca e ok.

v.ati lovit de problema asta pana acum ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am o problema cu niste manere incalzite marca puig, mai exact, se opresc cand le mut pe setarile high. Pe setarea 3 din 4 merg cateva minute, dar pe ultimul nivel (4 din 4)se opresc in 3-5 secunde.

Bateria este noua (are 4 zile) si nenea care mi.a montat.o a masurat incarcarea si a zis ca e ok.

v.ati lovit de problema asta pana acum ?

 

De unde iti alimentezi manerele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare: as gasi si eu pe undeva (sau la cineva) inaltatoare de ghidon de 35 mm (sau macar 30), doar partea intermediara? Eventual si suruburile alungite. As pastra partea superioara, nu vreau sa arata prea diferit. Nici de alea inclinabile parca nu as vrea. Doar piesa care se monteaza intre jug si ghidon. Ceva de genul asta http://www.redmotors.ro/cumpara/inaltatoare-lsl-35mm-pentru-ghidon-de-22mm-7476012 - poate la un pret ceva mai civilizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...