axicos Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Din pacate, VTX1300 noua poti s-o tai de pe lista, nu se mai importa in Europa din 2008. Spun din pacate pentru ca ai fi avut un motor de 1300cmc cu performante similare celor de 1500-1600 ale celorlalti producatori. Din lista mentionata, as alege Vulcanul de 1600, ca e mai fortos si sre cardan (cel de 1700 e pe curea). Nimic nu intrece insa propunerea de la Honda: un VTX 1800 la 8000 de euro, asta da oferta. Daca nu ma insel, e ultimul pe care il mai au si cred ca a fost folosit la drive-test - de aici si reducerea. Poate faci si tu un drive test si va imprieteniti. Bafta! Da si eu cand am vazut oferta am zis wow, dar monstruletz-ul ala nu este cam mare pentru inaltimea mea (din punct de vedere al latimii). Cat despre cardan am o intrebare. Din cate am vazut motoarele cu transmisie pe cardan au o suspensie mai proasta pe spate, tocmai din cauza a ce le permite sa puna pe ele cardanul. Este au ba adevarat? Ar fi mai bine sa ma indrept spre ceva cu transmisie pe curea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Nu stiu ce intelegi prin suspensie proasta la cele pe cardan. Arcuri mai rigide sau cursa mai mica? Rigiditatea arcurilor nu e influentata de cardan, iar cursa... ei bine, incearca o enduroaica gen BMW R1200GS, care are tot cardan, sa vezi acolo cursa. Nu e insa mai putin adevarat ca cruiserele au in general suspensii mai dure decat alte mobre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Nu stiu ce intelegi prin suspensie proasta la cele pe cardan. Arcuri mai rigide sau cursa mai mica? Rigiditatea arcurilor nu e influentata de cardan, iar cursa... ei bine, incearca o enduroaica gen BMW R1200GS, care are tot cardan, sa vezi acolo cursa. Nu e insa mai putin adevarat ca cruiserele au in general suspensii mai dure decat alte mobre. Poate ambele, dar ce-a care m-a secat cel mai mult este cursa mica. Referitor la asta, midnight star-ul am observat ca are o suspensie centrala. Cum se compara asa ceva ca si confort/performanta cu cea "standard" (pe spate)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quickisdeadly Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 eu m-as uita si la ceva harley. ori un sportster de 1200, ori ceva din familia dyna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 Pentru ceva umpic mai sport Vulcan 1600 Mean Streak (arata exceptional in realitate fata de poze) iar pentru ceva umpic mai tourer Vulcan 1600 Nomad . Am avut o singura data sa fac o scurta plimbare cu un Vulcan 2000 din 2008 si tin sa iti spun ca am ramas marcat - in mod pozitiv bineinteles - si eu nu am decat 1.75 si 80 de kg iar fericitul stapan al monstrului mai sus mentionat avea undeva la 170 si tot cam 75 - 80 de kg si se simtea in elementul lui pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 eu m-as uita si la ceva harley. ori un sportster de 1200, ori ceva din familia dyna eu vreau ceva confortabil si spre tourer, ce ai mentionat tu nu indeplineste partea de touring, cel putin nu sunt motoare pentru asa ceva si sa mai pui pe ele si bagaje si pasager, iar banii pentru asa ceva nu este de ici de colo... Pentru ceva umpic mai sport Vulcan 1600 Mean Streak (arata exceptional in realitate fata de poze) iar pentru ceva umpic mai tourer Vulcan 1600 Nomad . Am avut o singura data sa fac o scurta plimbare cu un Vulcan 2000 din 2008 si tin sa iti spun ca am ramas marcat - in mod pozitiv bineinteles - si eu nu am decat 1.75 si 80 de kg iar fericitul stapan al monstrului mai sus mentionat avea undeva la 170 si tot cam 75 - 80 de kg si se simtea in elementul lui pe mobra. Suna bine, iar vulcanul este acum pe primul loc la mine. O reprezentanta unde as putea testa asa ceva stiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 (editat) eu vreau ceva confortabil si spre tourer, ce ai mentionat tu nu indeplineste partea de touring, cel putin nu sunt motoare pentru asa ceva si sa mai pui pe ele si bagaje si pasager, iar banii pentru asa ceva nu este de ici de colo... Suna bine, iar vulcanul este acum pe primul loc la mine. O reprezentanta unde as putea testa asa ceva stiti? la united motors vn-ul de 1600 a fost inlocuit cu cel de 1700 in trei variante. doua de touring, voyager si classic tourer si una mai cheala, in genul classic. merita vazute.pretul insa este între 12.000 si peste 17.000 in functie de dotari. Editat August 30, 2009 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Bun , ideea este urmatoarea : nu zic ca fox nu are dreptate dar tu te poti duce frumusel la united motors si poti cu siguranta sa faci comanda si de unul de 1600 - ca si cum te-ai duce intr-o reprezentanta BMW de exemplu unde are doar un X5 cu motor de 4.2 l si tu de fapt vrei modelul de 3 l .... faci comanda de el . Diferentele intre vulcanul de 1.5 / 1.6 / 1.7 sunt destul de mici ca design/motor/functionalitate? si daca te convinge unul de 1700 cred eu ca o sa te convinga si unul de 1600 - in ideea in care iti doresi un test drive. Atata timp cat vulcanul de 1600 se fabrica cu siguranta este cineva care il aduce si pe la noi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 daca ai bani, ia-ti un Rogue (VN2000) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Bun , ideea este urmatoarea : nu zic ca fox nu are dreptate dar tu te poti duce frumusel la united motors si poti cu siguranta sa faci comanda si de unul de 1600 - ca si cum te-ai duce intr-o reprezentanta BMW de exemplu unde are doar un X5 cu motor de 4.2 l si tu de fapt vrei modelul de 3 l .... faci comanda de el . Diferentele intre vulcanul de 1.5 / 1.6 / 1.7 sunt destul de mici ca design/motor/functionalitate? si daca te convinge unul de 1700 cred eu ca o sa te convinga si unul de 1600 - in ideea in care iti doresi un test drive. Atata timp cat vulcanul de 1600 se fabrica cu siguranta este cineva care il aduce si pe la noi . hehe corect, dar cu un mic amendament. nu stiu care sunt motivele, dar vn-ul de 1600 sau cel de 800 daca il vrei adus de United costa mai mult decat decat cel de 1700 sau de 900. recunosc, un pret clar am intrebat numai pt cel de 800. mare mi-a fost mirarea sa aud ca acu costa 10.800 de euro ca sa aduca asa ceva desi cand era in fabricatie costa cam 8500 de euro. nu m-ar mira ca si la vn 1600 sa vina cu preturi mai ridicate. Nu stiu care e motivul ca nu am mai intrebat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Ciudat , trebuie stransi putin cu usa . Eu am vazut in Cta La reprezentanta 2 Shadow Spirit de 750 cm3 una din 08 , una din 09 , ambele cu 0 km la bord si diferenta la pret intre ele de 1000 si ceva de euroi - in ochiii mei erau identice , si look si performante (inafara de culoare). In mod normal asha ar trebui sa fie peste tot - deh United sunt mai cu mot Mesaj completat Revin cu o completare , modelul din 2008 era mai ieftin decat cel din 2009 cu 1000 de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Nu stiu ce sa zic de UM... am auzit lucruri ... care ma sperie . Nu mai bine incerc la kawamotors? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 (editat) uite ceva fain : desigur daca iti place si te tine, si desigur ramai si la Yamaha si cred-ca esti multumit de Virago! Editat Septembrie 2, 2009 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 (editat) asta nu-ti place? http://bmwmotorcycle.home.att.net/r12c.jpg am vazut unu la intrunirea din Veliko, era negru, si avea sa unita, mai mare.... arata beeetoooooooooon!!!! ceva de genu' http://deutschebikes.files.wordpress.com/2...ontauk-2004.jpg numai ca era negru si avea niste coburi misto nu se mai fabrica, dar majoritatea mobrelor astea SH abia daca-s umblate + ca boxerul de la bmw se duce in 200 mii km fara problema... abia se lasa la 50 mii. Editat Septembrie 3, 2009 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Desi pare la fel, boxerul de la cruiserul BMW e mult mai slab decat fratele sau de pe R1200GS. Nu are decat 61HP/98NM fata de 100HP/115Nm. Productia a fost oprita pentru ca nu puteau face fata power cruiserelor japo, in special Intruderului de 1800. R1200 C nu e deloc un motiv de mandrie pentru bavarezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIDE TO LIVE Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Dupa un an si 10000km incep sa ma gandesc serios la alegerea unui alt motor. Momentan am o Yamaha Virago XV535 '94, de care sunt forte multumit, inca nu stiu daca o sa o vand sau nu... dar asta este alta poveste. Intre mine si Tzumpilica exista o istorie si nu cred ca as putea renunta la ea. Totusi pentru drumurile mai lungi incep sa simt nevoia de un motor mai puternic, mai confortabil si mai ales nou. Cam astea ar fi criteriile principale. Acum tintesc spre clasa medie (spre high sa zicem...) 1100-1600cc. Trebuie sa tin cont si de "atributele" mele: 1,72 m, 80 kg. As dori sa o iau prin leasing/rate asa ca daca aveti recomandari in acest sens, astept orice sfat. A se intelege ca acest thread nu vreau sa fie destinat parerilor despre anumite marci, ci strict opiniilor posesorilor despre mobrele lor si sfaturi asupra alegerii. In acest moment cochetez cu: 1) Yamaha XVS1300A Midnight Star - 2009 http://www.motociclete.com.ro/modele.php?id_produs=44 Dar la midnight star ma scoate din pepeni acea toba.... 2) Kawasaki VN 1600 Classic Tourer http://www.motto.ro/site/models_page.php?i...mp;id_model=461 3) Suzuki M 1500 k9 Intruder 2009 http://www.motociclete.com.ro/motociclete-suzuki.php 4) Honda VTX 1300S http://www.motoflash.ro/moto/motociclete_n...1300s_2007.html 5) KAWASAKI VN 1600 Classic - 2007 http://kawasaki.clubmoto.ro/motociclete_no...vn-1600-classic 6) ar mai fi VN 1700 Classic 2009 negru - 12.400 Euro 7) si just for kicks ca este la "reducere" (dar mult prea mare pentru mine - fizic vorbind): HONDA - VTX 1800 Model 2007 http://www.honda-bikes.ro/detalii-model.ph...=30&an=2007 Acum astept pareri/opinii/critici, dar mai ales sfaturi. Stii ce faci baiete? Ia pasagera cu tine si mergi si incerci toate modelele de mai sus. Am avut mai multe feluri de motoare, Choppere si Cruisere. Nu vei gasi niciodata totul intr-un motor. Marime-putere-greutate, te vei descurca mai bine cu cele intre 750 pina in 900 cm3. Cele de peste 1300cm3 prea putini cai, dezavantaj la depasire, frine proaste, telescoape prea moi, dezavantaj in curbe cu denivelari, incep sa danseze. Nu te teme, daca sint de cilinree mai mare, nu va consuma peste 6 L / 100 km. Diferenta e mare de la 535 la 750-900cm3. A scos recent Honda-Yamaha-Kawasaki-Triumpf-Suzuki cite un model. Orice ai lua, sa urmaresti sa aiba neaparat doua discuri de frina pe fata si telescoapele mai tari. Bafta la alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 uite ceva fain : desigur daca iti place si te tine, si desigur ramai si la Yamaha si cred-ca esti multumit de Virago! Pe Yamaha raman oricum pentru ca pe Tzumpilica nu o vand . Stii ce faci baiete? Ia pasagera cu tine si mergi si incerci toate modelele de mai sus. Am avut mai multe feluri de motoare, Choppere si Cruisere. Nu vei gasi niciodata totul intr-un motor. Marime-putere-greutate, te vei descurca mai bine cu cele intre 750 pina in 900 cm3. Cele de peste 1300cm3 prea putini cai, dezavantaj la depasire, frine proaste, telescoape prea moi, dezavantaj in curbe cu denivelari, incep sa danseze. Nu te teme, daca sint de cilinree mai mare, nu va consuma peste 6 L / 100 km. Diferenta e mare de la 535 la 750-900cm3. A scos recent Honda-Yamaha-Kawasaki-Triumpf-Suzuki cite un model. Orice ai lua, sa urmaresti sa aiba neaparat doua discuri de frina pe fata si telescoapele mai tari. Bafta la alegere! In principiu ai dreptate, dar incercam totusi sa reduc din alegeri sau sa imi fac o idee clara, pentru a face o alegere mai informata. Oricum un drive-test voi face pentru ca nu cumpar pe orb. Cat despre 750-900, shadow-ul mi se pare foarte slab fata de ce salt vreau eu. In schimb am "vizitat" un VN de 900 si mai stiu personal si Midnight Star de 950... care nu zic ca ar fi rele, dar nu stiu daca este destul pentru ce vreau eu... Oricum le iau si pe acestea in considerare. La Suzuki am cam renuntat, pentru ca Intruder-ul am inteles ca sta foarte prost cu suspensiile/confortul comparativ cu celelalte, iar eu caut ceva pe touring mai mult decat spre sport. La Honda nu prea am ce alege, cum VTX-ul de 1300 nu il aduc, 1800 este prea mare pentru gustul meu si restul... 750... nu prea ma coafeaza, ca sa nu vorbim ca la Shadow nu o sa am un salt de confort fata de ce am acum. Chiar destui posesori mi-au descris drumurile lor si rezulta cam acelasi confort. Triumpf... nu vreau sa sar calul la pret si nici nu prea ma coafeaza ceva scump de intretinut... Asa ca momentan ma uit pe partea Yamaha/Kawasaki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIDE TO LIVE Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Pe Yamaha raman oricum pentru ca pe Tzumpilica nu o vand . In principiu ai dreptate, dar incercam totusi sa reduc din alegeri sau sa imi fac o idee clara, pentru a face o alegere mai informata. Oricum un drive-test voi face pentru ca nu cumpar pe orb. Cat despre 750-900, shadow-ul mi se pare foarte slab fata de ce salt vreau eu. In schimb am "vizitat" un VN de 900 si mai stiu personal si Midnight Star de 950... care nu zic ca ar fi rele, dar nu stiu daca este destul pentru ce vreau eu... Oricum le iau si pe acestea in considerare. La Suzuki am cam renuntat, pentru ca Intruder-ul am inteles ca sta foarte prost cu suspensiile/confortul comparativ cu celelalte, iar eu caut ceva pe touring mai mult decat spre sport. La Honda nu prea am ce alege, cum VTX-ul de 1300 nu il aduc, 1800 este prea mare pentru gustul meu si restul... 750... nu prea ma coafeaza, ca sa nu vorbim ca la Shadow nu o sa am un salt de confort fata de ce am acum. Chiar destui posesori mi-au descris drumurile lor si rezulta cam acelasi confort. Triumpf... nu vreau sa sar calul la pret si nici nu prea ma coafeaza ceva scump de intretinut... Asa ca momentan ma uit pe partea Yamaha/Kawasaki. Parca totusi intre Yamaha si Kawasaki, la Kawa as ramine. Am citit despre Kawa 900 Custom, la test, ca ar fii fost cel mai bun in comparatie cu marcile ce ti-am scris mai sus. Dintre toate cu cite un disc de frina fata, ar fii frinat cel mai bine, confort si rezervorul cel mai mare. Peste 400km cu un rezervor. Ti-am scris aici, fiindca am avut un Kawa VN 800, VN 1500 si Yamaha 1300 Venture<-care l-am vindut saptamina trecuta. Cel mai multumit am fost cu VN 800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jardi Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 recomand sa ramai tot la Yamaha, eu am avut vreo 2 ani un Royal Star de 1300cm3,4 in V,pe cardan,cu parbriz, croame,coburi,locul pasagerului este super confortabil,suspensia super belea,si nici nu e scumpa,nu te uita la anul de fabricatie,astea sunt motoare fara moarte. am facut cu el vreo 20.000km, am vazut toata tara cu el,am venit pe el din Germania,cu toate ca nu mai mersesem pe cruiser vreodata,super manevrabil,imens,super clasic,impune respect,dar o tinuta de drum impecabila. e motorul din avatarul meu. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.h...mp;drivingMode= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albastru.vertical Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 in clasa 750-900 care cruisere is mai fiabile (costuri mentenanta mai mici)? de asemenea ma intereseaza consumul. mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1CFOR Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 (editat) Iti recomand cu caldura si honda shadow de 600cc sunt foarte bune, dar eu personal a-si prefera ceva pe cardan-ul! poti/puteti va rog sa specificati cateva modele care SIGUR sunt pe cardan. cel putin 500cc, cel mult 2500E. Multumesc anticipat! virago 750 vs en 500 vs vn 750 vs shadow 600? Editat Septembrie 21, 2009 de 1CFOR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csaky Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 chopperele incep peste 1000! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 (editat) poti/puteti va rog sa specificati cateva modele care SIGUR sunt pe cardan. cel putin 500cc, cel mult 2500E. Multumesc anticipat! virago 750 vs en 500 vs vn 750 vs shadow 600? Pe cardan: Yamaha Virago 535cc 750cc 1100cc Yamaha Dragstar 400cc 650cc 1100cc Yamaha Royal Star 1300cc Yamaha WildStar 1600cc Honda Shadow 750cc (cele de dupa 2004 sunt pe cardan) si Shadow de 1100cc Suzuki Intruder 600cc 700cc 800c 1500cc Kawasaki Vulcan 400cc 750cc 800cc 1500cc ......mai sunt dar acuma nu-mi vin in minte! Dar sa ne lamuresti ce dimensiuni ai tu! si iti putem spune care ti s-ar potrivi! Editat Septembrie 21, 2009 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 vulcanu de 400 si 800 cmc nu-s cu cardan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 chopperele incep peste 1000! floesc! atunci o bag p-asta! CHOPPER e doar ATAT: motor de harley, triumph, indian, norton sau S&S, cadru neaparat rigid, rake mare, ghidon ape sau frisco T, rezervor peanut, cat mai putine accesorii + chestii hand-made, si neaparat pe lantz! daca nu are cel putin 3 din caracteristicile de mai sus, nu e chopper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.