M@TRIX Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Salut,de mult timp ma gandeam la un cross si acum cand mi-am scos la vanzare scuterul a venit un pusti din cluj cu o propunere de schimb,eu sa-i dau scuterul pe cross.Acum nu stiu ce sa zic,nu am mai avut nici o motocicleta pana acum,mai ales una de cross.Stiu ca la astea de cross piesele se uzeaza relativ rpd,in functie si de cum te dai,pustiu zice ca are si acte la ea originale sa o pot inscrie si ca o da pt ca are doar 15 ani si are probleme cu politia ca n-are numere/permis...Spune ca o are doar de 6luni si ca el nu a umblat in motor,i-a schimbat doar simeringul de la pinion,si mai spune ca nu debreiaza bine deci ma gandesc ca ar fi dus discul de ambreiaj.Ce sfat imi da-ti?pt aceste modele se gasesc piese usor,sunt scumpe?multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Iunie 13, 2009 Autor Share Postat Iunie 13, 2009 Salut,de mult timp ma gandeam la un cross si acum cand mi-am scos la vanzare scuterul a venit un pusti din cluj cu o propunere de schimb,eu sa-i dau scuterul pe cross.Acum nu stiu ce sa zic,nu am mai avut nici o motocicleta pana acum,mai ales una de cross.Stiu ca la astea de cross piesele se uzeaza relativ rpd,in functie si de cum te dai,pustiu zice ca are si acte la ea originale sa o pot inscrie si ca o da pt ca are doar 15 ani si are probleme cu politia ca n-are numere/permis...Spune ca o are doar de 6luni si ca el nu a umblat in motor,i-a schimbat doar simeringul de la pinion,si mai spune ca nu debreiaza bine deci ma gandesc ca ar fi dus discul de ambreiaj.Ce sfat imi da-ti?pt aceste modele se gasesc piese usor,sunt scumpe?multumesc anticipat Asta e linkul cu drujba http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto-spider Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 din ce stiam eu, astea italienesti se cam strica repede.... dar la banii astia de ce nu e o combinatie interesanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 din ce stiam eu, astea italienesti se cam strica repede.... Numai ca asta e cam suedeza. Eh, asta nu inseamna ca nu se strica repede. Matrix... alegerea tine de tine adica de ce vrei sa faci mai departe. Cross-ul asta nu stiu cat de bine si usor se poate inmatricula (nu are far, semnale, Huska WR nu e cross nu e street-legal in principiu. De stricat, se strica in functie de utilizare si de cum a fost intretinuta si inainte. De meritat, s-ar merita, doar daca vrei sa iti iei neaparat un cross. It's up to you! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Si eu tot husqvarna wr 125 vreau, numai eu o vreau ca sa o pot inmatricula. Ciudat ca am vazut la multe modele ca au doar 15 cp. Sunt limitate? Sau aceasta e tunata de are 36 de cp? Eu zic sa o iei, te distrezi cu asa ceva... nici grea si are si putere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Numai ca asta e cam suedeza. Eh, asta nu inseamna ca nu se strica repede. Mmm, cam din 1987, e un pic italiana, adica member of Cagiva Group. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Gandeste-te bine: cu scuteru mergi pe drumuri; cu o capra din asta n-ai mari sanse sa o inmatriculezi la noi fara multa shpaga decat daca e deja inmatriculata. Crede-ma aici. Si eu vreau o capra mica, 4t nu 2t, dar nu imi permit sa iau S-H fara numar deoarece risc sa nu o pot inmatricula deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Iunie 14, 2009 Autor Share Postat Iunie 14, 2009 (editat) Gandeste-te bine: cu scuteru mergi pe drumuri; cu o capra din asta n-ai mari sanse sa o inmatriculezi la noi fara multa shpaga decat daca e deja inmatriculata. Crede-ma aici. Si eu vreau o capra mica, 4t nu 2t, dar nu imi permit sa iau S-H fara numar deoarece risc sa nu o pot inmatricula deloc. Ma intereseaza sa fie ea buna, in primul rand,ca de pus un far,niste semnalizari si un stop cat sa treaca prin rar,nu-i asa greu... Editat Iunie 14, 2009 de M@TRIX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 Au fost candva motoare bune pana cand cei de la Cagiva nu le-au stricat. Ce este mai nasol ca nu prea gasesti piese, eu am avut un WRE din 1998 aproape identic cu asta si am scapat foarte greu de el. Eu recomand sa de orientezi spre alta marca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Iunie 14, 2009 Autor Share Postat Iunie 14, 2009 Au fost candva motoare bune pana cand cei de la Cagiva nu le-au stricat. Ce este mai nasol ca nu prea gasesti piese, eu am avut un WRE din 1998 aproape identic cu asta si am scapat foarte greu de el. Eu recomand sa de orientezi spre alta marca. Ok,m-am lamurit,o sa ma orientez spre altcva,multumesc tuturor celor care au postat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betarrt50 Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Si wre e lafel de pacatos? Ma refer la piese si fiabilitate. Mesaj completat ma scuzati. nu am fost atent. Totusi, care e treaba cu cagiva si husqvarna, ca nu stiu. Husqvarna apartine de cagiva acum sau ce? Mesaj completat Am gasit pe net si am citit. Ma scuzati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 (editat) A facut parte din grupul Cagiva, care, la inceput, dupa ce i-a cumparat, i-a pus sa faca drujbe. Dupa ce fabrica a fost rentabilizata, a produs, din nou si motociclete. Acum face parte din grupul BMW. Editat August 10, 2009 de floricel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betarrt50 Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 A facut parte din grupul Cagiva, care, la inceput, dupa ce i-a cumparat, i-a pus sa faca drujbe. Dupa ce fabrica a fost rentabilizata, a produs, din nou si motociclete.Acum face parte din grupul BMW. Si acum, Husqvarna fiind preluata de grupul BMW , fabricile au ramas tot in Suedia sau se fac in fabricile proprii Bmw ? Ori componentele se fac in Suedia si se asambleaza la BMW ? Scuze ca pun intrebari de genul dar nu prea reusesc sa gasesc pe internet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 (editat) fabrica actuala este in Italia, iar BMW a anuntat ca nu muta capacitatile de productie, cum a facut Cagiva (ulterior preluata de MVAgusta) sau KTM (cand a preluat Husaberg) mai da si tu sarci pe gugal. Editat August 11, 2009 de floricel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betarrt50 Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Mersi frumos. Am incercat si pe google dar nu prea am reusit sa gasesc, de asta am intrebat. Salutari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BkE Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Nu stiti, Husqvarna WR din '98 are uleiul pentru cutie separat de cel pentru amestec? Daca e asa ce ulei ar trebui sa bag in cutie si ce ulei la amestec? Mersi anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 uleiul de amestec il bagi in benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BkE Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 uleiul de amestec il bagi in benzina. N-ai inteles, uleiul de amestec il bag in rezervorul ala de ulei, ca-si face singur amestec... dar in cutie ce bat 10w40, 15w50, 10w50, de care? Mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 (editat) N-ai inteles, uleiul de amestec il bag in rezervorul ala de ulei, ca-si face singur amestec... dar in cutie ce bat 10w40, 15w50, 10w50, de care?Mersi mult! In cutie: T90 . Vezi ce scrie in manual. In principiu se pune ulei de transmisie, cu vascozitate mare. Ce ai scris tu sunt uleiuri multigrad de motor. Nu e cazul la tine. Editat Septembrie 20, 2009 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BkE Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 In cutie: T90 . Vezi ce scrie in manual. In principiu se pune ulei de transmisie, cu vascozitate mare. Ce ai scris tu sunt uleiuri multigrad de motor. Nu e cazul la tine. Aoleu, eu am fost aici la un baiat cu magazin moto si mi-a zis ca pot sa bag orice ulei de motor, dar cel mai bun e 15w50... Am sa bag la cap si mers sa vad daca are asa ceva. Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.