yo4hgx Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Vara trecuta am dat motorul meu de rezerva cuiva care avea un piston si chiulasa sparte, plus o biela rupta... Nu stiu exact explicatia stiintifica (pot face doar presupuneri) insa la intrebarea cum naiba a ajuns in halul asta motorul, tipul mi'a raspuns scurt: " Am pushcat cu el" Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 (editat) stiu un choperist care a mers intr-un piston , de i s-a decolorat si toba pe exterior de la rateurile care presupun ca nu se auzeau ( are toba stok) si motorul lui merge brici si acum eu stiu un FORUMIST, care a inceput sa ma agaseze... este expert la toate sectiunile.... P.S. Ma, dar mult timp liber ai.... cum dracu' reusesti? Editat Iunie 19, 2009 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 (editat) Valabil Âşi pentru tine! Cum crapă pistonul? Din proprie experienta nu am cum sa-ti spun,nu mi-am batut joc de nici un motor pe care le-am avut pana acum,iar de acum incolo nici atat. Editat Iunie 20, 2009 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 nu mai aberati dume laugh.gif , detonatiile care au loc sunt in toba gazele nefiin comprimate ca sa aiba putere sa sparga ceva pe acolo, ele ies pur si simplu afara impinse de cele care vin din urma......daca ar avea putere in nici un caz nu imping supapele inapoi laugh.gif eventual va poate crapa toba, galerii, etc, Pentru ca un amestec carburant sa explodeze nu e nevoie sa fie comprimat, se poate obtine o explozie foarte puternica si fara comprimare. Nu stiu daca stii dar si faina poate exploda violent in anumite conditii, rare ce-i drept ,dar au fost destule cazuri cu mori explodate incat sa se creeze normative speciale in cazul instalatiiolr folosite intr-o moara. Acum cativa ani la combinatul din galati a fost o explozie cu victime omenesti si cu pereti daramati , explozie datorata concentratiei mari de praf de carbune in aerul (necomprimat) dintr-o cladire. PS1 detonatia nu e acelasi lucru cu combustia din interiorul cilindrului PS2 se vede ca nu te-ai jucat cu tunuri de carbid in copilarie sau cu alte substante explozive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 20, 2009 Autor Share Postat Iunie 20, 2009 Pentru ca un amestec carburant sa explodeze nu e nevoie sa fie comprimat, se poate obtine o explozie foarte puternica si fara comprimare. Nu stiu daca stii dar si faina poate exploda violent in anumite conditii, rare ce-i drept ,dar au fost destule cazuri cu mori explodate incat sa se creeze normative speciale in cazul instalatiiolr folosite intr-o moara. Acum cativa ani la combinatul din galati a fost o explozie cu victime omenesti si cu pereti daramati , explozie datorata concentratiei mari de praf de carbune in aerul (necomprimat) dintr-o cladire. PS1 detonatia nu e acelasi lucru cu combustia din interiorul cilindrului PS2 se vede ca nu te-ai jucat cu tunuri de carbid in copilarie sau cu alte substante explozive el vroia sa zica ca nu are ce sa strice deoarece incinta in care are loc explozia , in cazul nostru sistemul de evacuare , are o deschidere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 (editat) la mine pocneste singura si cand fac frana de motor si cand inchid gazu brusc........ deci na.... asta e.... si mai scoate si ditamai flacara darrr la un prieten la care nu ii mergea un piston sau asa ceva i s-a adunat atata benzina in toba (presupun) incat cand a pocit i-a facut o gaura in toba de bagi pumnul in ea si nu era din aia foitza era alu gros. Editat Iunie 20, 2009 de Infinity Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 20, 2009 Autor Share Postat Iunie 20, 2009 (editat) Ce celalalt capat al supapei? Unde-i culbutorul, in cilindru, sau linga vilbrochen? Culbutorul apasa de sus in jos (dinspre evacuare spre cilindru). Da, explozia nu e intr-o incinta etansa (toba), si amestecul nici nu e comprimat, dar... cine stie? Repet: nu inteleg cit de oligofren trebuie sa fii sa-ti placa pocnitura aia. Asa cum nu ii inteleg pe aia care arunca petarde linga cite un om pe strada, ca sa se hlizeasca apoi dupa. Aia au maxim 14 ani, tu citi ai? Pune-ti mai bine o toba care suna ca lumea, aia macar huruie frumos si nu neaparat excesiv de tare.Si, zi asa, cit de tare se uda pixdele cind aud pocneala? Se vede coloana de parasute fugind dupa tine dupa ce dai un pirtz din ala? nu fac chestii din astea cu motorul dar sunt altii care fac, pentru cultura noastra generala vreau sa aflu daca chiar afecteaza motorul aceste rateuri intentionatesi daca noua ne place sa mergem cu motorul inseamna ca suntem oligofreni ? o toba sport sau pacanele cred ca sunt tot pe acolo stiu multe motoare care in frana de motor scot flacari serioase pe toba plus explozii , nu e acelasi lucru cu aruncatul petardelor eu stiu un FORUMIST, care a inceput sa ma agaseze... este expert la toate sectiunile.... P.S. Ma, dar mult timp liber ai.... cum dracu' reusesti? nu am afirmat ca sunt expert si nu inteleg cum te agasez eu ? ai ceva impotriva oamenilor care chiar stiu sa mai faca cate ceva ? apreciezi necunoscatorii ? Editat Iunie 20, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 el vroia sa zica ca nu are ce sa strice deoarece incinta in care are loc explozia , in cazul nostru sistemul de evacuare , are o deschidere Da dar nu prea are habar de explozii, si la pusca de vanatoare explozia se produce tot intr-o incinta deschisa la un capat dar asta nu inseamna ca nu-ti poate exploda in fata daca pui prea mult praf de pusca in cartus sau unul cu alte caracteristici. La fel se intampla si cu o sticla in care pui o petarda, se va sparge chiar daca nu are dop. Eu nu zic ca daca pocnesti motorul automat iti va cadea supapa in cilindru, dar exista aceasta sansa, au fost destui care au patit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Da dar nu prea are habar de explozii Tocmai de asta considera acest topic o aberatie iar subiectul incheiat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 20, 2009 Autor Share Postat Iunie 20, 2009 (editat) scuzele de rigoare Caline, dar daca tu nu ai avea spre exemplu, habar cum sa iti ungi lantul, inseamna ca topicul dedicat este o aberatie??? fanii dacia si-au montat intrerupatoare pe alimentarea bobinei pentru ca sa pacane , unu dintre ei are asa ceva de un an de zile timp in care a pacanit la greu si nu are nik nici acum motorul Editat Iunie 20, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 scuzele de rigoare Caline, dar daca tu nu ai avea spre exemplu, habar cum sa iti ungi lantul, inseamna ca topicul dedicat este o aberatie??? fanii dacia si-au montat intrerupatoare pe alimentarea bobinei pentru ca sa pacane , unu dintre ei are asa ceva de un an de zile timp in care a pacanit la greu si nu are nik nici acum motorul Si eu ce trebuie sa fac acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Si eu ce trebuie sa fac acum? poc poc.........poc poc.............poc poc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Pentru ca un amestec carburant sa explodeze nu e nevoie sa fie comprimat, se poate obtine o explozie foarte puternica si fara comprimare. Nu stiu daca stii dar si faina poate exploda violent in anumite conditii, rare ce-i drept ,dar au fost destule cazuri cu mori explodate incat sa se creeze normative speciale in cazul instalatiiolr folosite intr-o moara. Acum cativa ani la combinatul din galati a fost o explozie cu victime omenesti si cu pereti daramati , explozie datorata concentratiei mari de praf de carbune in aerul (necomprimat) dintr-o cladire. PS1 detonatia nu e acelasi lucru cu combustia din interiorul cilindrului PS2 se vede ca nu te-ai jucat cu tunuri de carbid in copilarie sau cu alte substante explozive mai nene....ce cantitate de gaz ai tu in motor, si compari cu o acumulare de gaze la un combinat, esti penibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 mai nene....ce cantitate de gaz ai tu in motor, si compari cu o acumulare de gaze la un combinat, esti penibil Comparatia am facut-o pt a arata ca atunci cand vine vorba de explozii ceea ce pare inofensiv la prima vedere(acumulare de faina in aer sau praf de carbune) poate avea consecinte grave. Eu am vazut cum sitele dintr-o toba de jawa au rupt sarmele de otel cu care erau legate si au sarit la peste 30m si nu exagerez de loc cu distanta. Ansamblul ala care a sarit din toba are cel putin 0.5kg, deci nu e deloc imposibil ca intr-o toba sa se acumuleze suficienti vapori pt ca explozia lor sa comprime arcul unei supape de evacuare. Daca in majoritatea cazurilor nu se intampla lucrul asta asta nu inseamana ca nu s-a intamplat deloc sau nu se va mai intampla vreodata. nu mai aberati dume laugh.gif , detonatiile care au loc sunt in toba gazele nefiin comprimate ca sa aiba putere sa sparga ceva pe acolo, ele ies pur si simplu afara impinse de cele care vin din urma......daca ar avea putere in nici un caz nu imping supapele inapoi laugh.gif eventual va poate crapa toba, galerii, etc, Cat despre penibilitate , mai degraba iti analizezi citatul de mai sus care e mult mai penibil decat ce am spus eu din mai multe motive: - daca ai spus ca au loc detonatii automat nu mai poti sa spui ca ies gazele din toba impinse de cele ce vin din urma - daca gazele alea necomprimate care nu au putere dupa cum spui tu ,ar putea totusi sa crape galeriile sau toba ce te face sa crezi ca nu au putere sa comprime un arc de supapa? ( ai scos vreodata o supapa ca sa vezi de cata forta este nevoie?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Dar socurile date de inertia ansamblului? (pornire-oprire la juma' de scunda) Alea nu pot sa futa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Daca in majoritatea cazurilor nu se intampla lucrul asta asta nu inseamana ca nu s-a intamplat deloc sau nu se va mai intampla vreodata. Asta e un principiu pe care ar trebui sa-l stie oricine, dar se pare ca e ignorat complet. In automotive se investesc eforturi colosale in siguranta, cu toate ca s-ar putea face economii foarte mari mergindu-se pe principiul "lasa dom'le, ca n-o sa se strice". Dar cum sa te astepti sa inteleaga asa ceva unii care n-ao pocnit destule petarde in copilarie? - daca gazele alea necomprimate care nu au putere dupa cum spui tu ,ar putea totusi sa crape galeriile sau toba ce te face sa crezi ca nu au putere sa comprime un arc de supapa? ( ai scos vreodata o supapa ca sa vezi de cata forta este nevoie?) Fix asta am zis si eu, dar din nou se pare ca fiecare citeste ce vrea. Ca si cum arcurile alea ar necesita 5000 de newtoni ca sa fie comprimate. Ramin la parerea mea ca cine face asa ceva cu motorului lui ori nu face diferenta dintre punct mort superior si schimbatorul de viteze, ori are prea multi bani de la taticu'. Daca ar fi sa mergem spre absurd, am putea argumenta ca chiar daca explozia are loc cind cilindrul e in PMS, si e suficient de puternica incit sa comprime arcul supapei, poate supapa nu se rupe/indoie, si poate nici capul pistonului n-o sa fie afectat. Dar de ce sa ajungi sa afli??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) Comparatia am facut-o pt a arata ca atunci cand vine vorba de explozii ceea ce pare inofensiv la prima vedere(acumulare de faina in aer sau praf de carbune) poate avea consecinte grave.Eu am vazut cum sitele dintr-o toba de jawa au rupt sarmele de otel cu care erau legate si au sarit la peste 30m si nu exagerez de loc cu distanta. Ansamblul ala care a sarit din toba are cel putin 0.5kg, deci nu e deloc imposibil ca intr-o toba sa se acumuleze suficienti vapori pt ca explozia lor sa comprime arcul unei supape de evacuare. Daca in majoritatea cazurilor nu se intampla lucrul asta asta nu inseamana ca nu s-a intamplat deloc sau nu se va mai intampla vreodata. Cat despre penibilitate , mai degraba iti analizezi citatul de mai sus care e mult mai penibil decat ce am spus eu din mai multe motive: - daca ai spus ca au loc detonatii automat nu mai poti sa spui ca ies gazele din toba impinse de cele ce vin din urma - daca gazele alea necomprimate care nu au putere dupa cum spui tu ,ar putea totusi sa crape galeriile sau toba ce te face sa crezi ca nu au putere sa comprime un arc de supapa? ( ai scos vreodata o supapa ca sa vezi de cata forta este nevoie?) bla, bla ,bla...... ma retrag si las eminetzele in explozivi sa dezvolte ..... mult pa Editat Iunie 22, 2009 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Eu as pune o alta intrebare, zic eu mai utila: de cind am schimbat toba (nu e goala, are filtre), observ ca "pir-pir"-ul pe frina de motor e mai accentuat. Evident e si "vina" tobei mai zgomotoase (merg doar fara dB killer) dar ma intreb daca e normal totusi, unele tobe nu suna asa. Mie-mi place sunetul, recunosc, dar ma intreb daca nu poate indica ceva probleme de amestec. Poate toba noua influenteaza carburatia incit amestecul devine prea bogat (ma gindesc ca asta ar determina piriiturile alea)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 din partea mea bagati cate pocnituri vreti, (eu asa o sa fac) k nu cred sa se intample ceva rau.... dar calin d (carcotas e putin spus) ori are boala contrazicerii, ori e frustrat ...... totul e din pogniet............... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Eu as pune o alta intrebare, zic eu mai utila: de cind am schimbat toba (nu e goala, are filtre), observ ca "pir-pir"-ul pe frina de motor e mai accentuat. Evident e si "vina" tobei mai zgomotoase (merg doar fara dB killer) dar ma intreb daca e normal totusi, unele tobe nu suna asa. Mie-mi place sunetul, recunosc, dar ma intreb daca nu poate indica ceva probleme de amestec. Poate toba noua influenteaza carburatia incit amestecul devine prea bogat (ma gindesc ca asta ar determina piriiturile alea)? nu mai ai destula presiune care sa tina gazele in cilindru cand sunt deschise ambele (ma rog, toate 4) supape in galerii. esti doar (cuvant urat) si crezi ca stii ceva despre motoare. nu stii nimic. dar chiar nimic... auzi tu, manualul spune tot, cat de BOU poti sa fii sa zici asa ceva??? dar asa te-a facut ma-ta, nu ai tu nici o vina, ea are ca nu te-a omorat cand te-a nascut.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 din partea mea bagati cate pocnituri vreti, (eu asa o sa fac) k nu cred sa se intample ceva rau....dar calin d (carcotas e putin spus) ori are boala contrazicerii, ori e frustrat ...... totul e din pogniet............... Da man, am o frustrare mare, in primul rind ca nu o am asa de mare ca tine, si in al doilea rind ca nu reusesc sa besesc cu mobra asa de frumos ca tine. Da-i mai handicapatule in continuare cu pocneala, is banii tai. Ca sa nu mai zic ca esti atit de handicapat incit nu poti sa intelegi niste notiuni elementare de macanica, ca sa nu zic sub-elementare. Adica mecanica pe care ar pricepe-o si gagica-ta Te pup, handicapatule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 kawasaki zzr 1100 a mai iesit si biela prin bloc la biela s-au rupt suruburile de prindere pe arbore, ma rog e spus asa sa inteleaga toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 23, 2009 Autor Share Postat Iunie 23, 2009 (editat) nu cred ca are vreo legatura cu pacanelele acest lucru, astapare lucratura unui amestec mai special cu o cifra octanica mai mare decat a benzinei obisnuite, sau poate chiulasa asta a fost cosmetizata putin sau avans necorespuzator Editat Iunie 23, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Ala nu a fost cumva ZZR a lui Romi, care pusca non-stop pe la intruniri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 e normal sa iti arunce benzina pe evacuare cand inchizi brusc gazu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.