Sari la conținut

Supersport la drumuri lungi


Taw
 Share

Postări Recomandate

Fratilor, am un R6 si vreau sa fac vreo 1000+ km in vara asta cu ea intr-o excursie de 5-6 zile.Problema e ca dupa 50-60km simt nevoia acuta de o pauza, ma dor spatele, umerii, bratele si incheieturile de nu mai pot.Uneori imi amorteste palma dreapta.:)

 

Nu se pune problema sa o schimb pe altceva anul asta, deci daca exista vreun secret profesional cu privire la oboseala pe SS, il ascult cu placere. Mi-e teama ca voi incepe excursia si n-o voi putea duce la sfarsit din cauza oboselii acumulate pe seama pozitiei extrem de incofortabile.

 

10x.

Editat de tau_xxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am vazut ca ca detinatorii de sv650S care se plang de pozitia nu foarte confortabila au ales sa isi cumpere inaltatoare de ghidon. de fapt sunt semighidoane inaltate, pe care le gasesti la 50-60 de euro pe net(SH cu siguranta mai ieftine, asta daca gasesti).

Poti sa incerci sa cauti pentru Yamaha, si sa le schimbi doar cand faci drumuri lungi(de genul excursiei din proiect).

Eu cred ca solutia asta te'ar ajuta mai mult decat orice schimbare de pozitie ai incerca pe moto ta.

 

bafta si distractie placuta in vara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce R6 ai? Eu am acum un zx6r si am facut ceva drumuri pe afara fara probleme mari, m-a incomodat doar saua un pic dupa cateva ore.Sunt tentat sa trec la R6 insa vad ca tot mai multi se plang de pozitie.Cat de nasoala poate fi fata de alte modele?adica ai patit asta si pe alte modele sau doar pe r6?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

si eu am deschis un topic pe tema asta pe undeva, mai demult

treaba e in felul urmator, din cate mi-am dat eu seama:

inaltimea ta are un rol determinant (as putea pune pariu ca nu esti scund);

cu timpul, incepi sa te inveti (primul meu drum, 220 km, dus cu 6 pauze, intors cu o pauza), acuma mai recent cluj-oradea o pauza dus, o pauza intors, in aceeasi zi si vreo 6-7 ore de mers prin poligon, exercitii si altele, si nu pot spune ca am ajuns foarte obosit.

in concluzie, singurul sfat care ti-l pot da e sa incerci cateva drumuri inainte, incepi cu 150 de km, si mai urci eventual, s-apoi vezi cum te simti

Si eu vreau drum de italia prin toamna, cu gixxerul, toata faza e ca o sa merg singur, sa nu tin pe nimeni dupa mine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@hardKnot

Ma tenteaza niste inaltatoare.Ai idee cum se numesc in engleza ca sa incep cautarile pe ebay?

 

@black_killer

Am R6 model 03-05.

Tu ai zx6-r din ce an?Conteaza enorm anul la zx6.Cele sub 2003 au ghidonul sport-touring, sunt mai grele si e o delectare sa mergi cu ele la drumuri lungi. Doar cele dupa 2003 sunt ss-uri veritabile.

 

@radu

Mane nu am vrea multi km in afara, vreo 800 doar, facuti in 2 drumuri.Cert e in ambele drumuri m-am simtit istovit, cel putin gatul si incheietura mainii drepte...f nasol.

Poate fac vreo greseala, ma sprijin in ghidon, naiba stie...

Nu, nu sunt inalt, am 177.:)

Editat de tau_xxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am mers pana in Italia cu fireblade si am 191cm. important e sa stai relaxat pe motor, sa mergi un ritm normal, si sa te odihnesti ori de cate ori simti nevoia. 100km de ex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti prea concentrat si tensionat, zic eu. Incearca sa te mai misti cand esti pe mobra;mai scapi un pic de amorteala.

 

Replica asta ar fi mers in prima noapte de amor, dar pe R6, la cat e de rigida..mai greu.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DAca replica ar fi venit de la un baiat, nu te-ar fi deranjat :)))

Eu ziceam sa te misti tu, sa te indrepti, sa iti scoti picioarele din scarita , sa lasi mana stanga jos...vitezanele sunt un pic incomode, depinde cat esti tu de obisnuit cu pozitia aia :)) si n-o mai lua ad literam :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers ceva pe R6-le de care zici si nu mi s-a parut chiar atat de incomod. Anul trecut am avut un GSX-R 600 K8 pentru cateva luni si am facut drumuri lungi cu el fara probleme. Am 1,85 m. Ma gandesc ca poate chiar ar trebui sa fii mai inalt ca sa te intinzi mai putin peste rezervor. Ma mai gandesc ca poate ai suspensia reglata prea tare si iti transmite prea mult socurile in maini si spate. La drum lung, eu ma tin foarte mult din picioare si din spate si imi las mainile relaxate. La inceput a fost oarecum o corvoada, dar apoi m-am obisnuit si pe GSX-R nu oboseam deloc, oricat as fi mers.

Uite un exemplu de inaltatoare:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ana.maria

Stai linistita ca nu m-am suparat or smth, postul meu a fost o gluma.:)

 

@kriminal

Da mane, niste inaltatoare d-alea ar fi perfecte, mai ales ca in link-ul tau puteau fi si latite.Incep cautarile.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Incearca sa mergi cu o viteza la care curentul de aer din fata sa-ti sustina trunchiul si sa mai iei din greutatea de pe maini. La mine e vreo 130km\h viteza asta si am 1.83 ai 93 de kg (in afara localitatii e perfect posibil).

-Strange rezervorul intre picioare si sustine-ti greutatea din muschii lombari cand iti obosesc mainile.

-la fiecare ora de mers sau la fiecare reumplere a rezervorului daca rezisti...fa o pauza de 10 minute...stai jos, bea ceva, intinde-te, descalta-te, orice te relaxeaza

-Vezi sa nu fie prea strans echipamentul (genuchere, manusi, sau rucsac daca porti) pentru ca o sa amortesti. Nici prea libere nu e bine in caz de doamne fereste.

-Daca ai un tank-bag pe care ai putea sa il folosesti din cand in cand drept sprijin pentru trunchi, foloseste-l. Vezi sa fie bine fixat ca daca il desprinzi sau il deplasezi sa intampla alte probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu eu intaltatoarele se numesc clip-on (asta la singular).

 

eu as fi vrut un dispozitiv sa-mi tina acceleratia constanta, un fel de cruise control. am vazut cateva, dar pentru choppere. la ss ar prinde chiar bine la drum lung. n-am alta problema decat amortitul mainii drepte (am niste probleme la ea) si tare as vrea s-o mai las libera din cand in cand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le mai zice si "helibars, de la "handlebar risers", cauta si dupa cuvintele astea. Si pe mine ma batea gandul odata,dar m-am obisnuit cu ea asa si nu mai e cazul.

 

In rest totul s-a cam zis, la scarite avand in vedere ca nu esti inalt nu ar trebui sa ai probleme cu dureri de picioare. Tine-ti corpul din muschii lombari si lasa mainile relaxate,doar ghidoneaza cu ele,nu te sprijini cu toata greutatea corpului.

Lasand gluma la o parte eu chiar am bagat la sala grupa de lombari in program din cauza asta si in cateva luni pot sa stau tinandu-ma doar din muschii spatelui si din picioare.

Cand am facut primul drum de 500km cu Zx9 am zis ca-l vand si n-am fost bun de nimic a doua zi de atata oboseala. Acum am invatat sa stau pe ea si am facut si 650km pe zi fara probleme. Stiu ca ZX9 e mai lejer decat R6 dar eu am 1.90 si 115kg.

 

Treaba cu mersul mai repejor ca sa te tina vantul iar e adevarata. Altfel de dureri o sa simti daca mergi incet si cu opriri/porniri decat daca rulezi constant cu 130km/h.

 

Conteza sa fii si imbracat mai lejer, pantalonii chiar si aia de textil imi creeaza disconfort mai mult chiar decat saua la un drum lung.Daca merg in blugi nu mai am nici o problema. ma bate gandul sa-mi bag si eu niste burete suplimentar cum si-au mai pus baietii sub sa.

 

Studiaza si tu si vezi cum ti-e mai bine, o sa inveti sa te relaxezi pe ea cu timpul. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa un drum Cluj - Constanta 660 km aproape 11 ore de mers cu un kawasaki zx6r 2003 ... cu 3 pauze de alimentat si motoru si pilotu :). Ma mir ca nu m-a durut spatele a 2-a zi, pozitia este destul de inalta, incomoda. dar na... supersportul nu-i pentru drumuri lungi. Dar se pot face si drumuri lungi fara mari probleme. cum mai zicea cineva, e bine sa ai cat de cat conditie fizica si sa mai folositi si muschii spatelui. Normal ca nu-i comfortabil ca un motor touring pt ca nu pt asta a fost conceput.

 

sunt bune chestiile alea care te ajuta sa tii acceleratia ca la choppere, pe autostrada mai tineam acceleratia cu mana stanga pt ca dreapta ma durea deja :)

 

parerea mea...

Editat de Junior_RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

 

sunt bune chestiile alea care te ajuta sa tii acceleratia ca la choppere, pe autostrada mai tineam acceleratia cu mana stanga pt ca dreapta ma durea deja :laugh:

 

parerea mea...

da,sunt bune, si eu am cautat, dar n-am gasit nik. vre-o idee? ca si pe mine ma bate gandul la o plimbarica mai lunga in concediu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu comparati pozitia dupa motoare unele sunt sport touring iar altele super sport. pozitile sunt cam diferite pe super sport te cocoseaza rau poti sa faci drumul ideia ar fi sa nu iti mai lasi greutatea in maini incearca si tine mainile mai in jos pe ghidon in asa fel in cat sa nu mai se supuna tot stresul pe incheieturi .. Bafta si drum bun :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...