Jump to content

Kawasaki Zx12r


NinjaMan
 Share

Recommended Posts

Nici a mea nu le are sub lac. Vopseaua e putin polizata in stanga, se vede ca nu e revopsita,dar mi s.a parut ciudat ca nu sunt sub lac... Oricum, le.am dat jos si urmeaza sa vad cum le inlocuiesc, aspectul original gen galben perlat sau metal sau ce textura are mi se parea cocalaresc...

Edited by catranel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 378
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mai, dar repede te.ai miscat! Unde le.ai facut asa repede? Mi.as face si eu gri(sau auriu mat?) o pereche...ma ajuti cu o recomandare?

Link to comment
Share on other sites

ZX 12 in varianta originala nu are stickere sub lac, la ce am vazut pana acum. In urma cu 3 sap. am vazut in UK. Plymouth 8 zx12 la o intalnire de weekend, variante din mai multi ani de fabricatie, dar la fel cum este cel verde de sus, aratau f. bine. Mie nu-mi place verdele si argintiul( este pe 2001), dar este un moft personal, tinand cont cum arata cea de sus, rar am vazut un zx12 asa impecabil. Verdele de sus este 2000-2001, pentru ca din 2002 japonezii fac modificari la carena fata, motor si frane. Am stat pana mi-a cazut in mana culoarea neagra, si a venit si cu anul 2006 + 28.000 km, ultima generatie :hug: Nu am modificari majore la ea, optez pentru original, am pastrat si "burlanul" de toba. Schimbarea tobei si chiar a filtrului de aer cu variante after implica si ajustari pe injectie, nu era vb. de aceasta, dar sunt totusi costuri substantiale. O sa intru pe o achizitie de Power Commander V, vreau sa ma "joc" putin pe injectie puntru a taia din consum, are rezerva de putere si cuplu, nu se pune in discutie o pierdere de putere. Dupa PC V, se poate add+ pentru toba si filtre, PV te ajuta puntru ajustari corecte. Am ceva after: manete si fork adjuster de la TITAX, mansoane, capete de ghidon si suporti stander spate pe auriu.

Link to comment
Share on other sites

 

Ale mele erau comandate de ceva vreme. Eu le-am facut la o firma care face tot felul de colantari si reclame luminoase.

Nu ma intreba cat m-au costat. Firma e a cumnatului unui prieten de-al meu...Din aceasta cauza au fost comandate de mult....si tot de aia nu stiu cat costa.

Dar daca le dai jos pe ale tale si mergi la tine in oras la o firma de profil, ma gandesc ca te costa maxim 50 de lei si sunt gata in 15 minute.

 

 

Pacat ca au adus modificari la motor....era ok asa cum era la inceput. Motorul acesta i-a adus numele de scena de : "Busa Killer".

Motorul meu urca pana in 350 km/h ( pe verificate ).

M-am gandit si eu o vreme la un Dynojet, dar nu stiu daca mi-ar fi de foarte mare folos...Inca nu am gasit vreun motor sau masina care sa ma faca (nici macar sa ma chinui tare :michael: ).

Link to comment
Share on other sites

Ce am eu chiar daca este 2006 si se aplica norme europene cu limitare viteza la motociclete la 280 km/h, este adusa din Japonia de cei de la Tomina in 2006, este varianta asiatica si are in bord 340 km/h!!. In urma cu doi ani am dus-o la 310 km/h, se mai ducea, dar am redus pentru ca in fata ceva era in neregula ...chiar daca eram pe banda a treia pe autostrada. Serios, acum nu as mai face inca o data, riscul este ffff mare sa o testezi pe un drum public chiar daca este autostrada!!. Multumeste-te ca te poti duce rapid la 150-200 km/h, si gata...motorul asta este super, dar si periculos, bucura-te de cuplul imens, 178 Nm si atat. Stiu ca arunci "fumul" pe orice masina, dar....

Sfatul meu, tu decizi :hug:

Link to comment
Share on other sites

Cuplu parca era'doar' 134 Nm pe la 7000rpm. Dar chiar si asa tot e destul... Ce mai imi place la motoreta asta e ciclistica impresionanta, nu ma asteptam ca acest tip de cadru sa aiba efectu asta...

Link to comment
Share on other sites

Corect colegu, 134 Nm la 7500 rot/min....ce am scris acolo sunt CP.

Link to comment
Share on other sites

Ce am eu chiar daca este 2006 si se aplica norme europene cu limitare viteza la motociclete la 280 km/h, este adusa din Japonia de cei de la Tomina in 2006, este varianta asiatica si are in bord 340 km/h!!. In urma cu doi ani am dus-o la 310 km/h, se mai ducea, dar am redus pentru ca in fata ceva era in neregula ...chiar daca eram pe banda a treia pe autostrada. Serios, acum nu as mai face inca o data, riscul este ffff mare sa o testezi pe un drum public chiar daca este autostrada!!. Multumeste-te ca te poti duce rapid la 150-200 km/h, si gata...motorul asta este super, dar si periculos, bucura-te de cuplul imens, 178 Nm si atat. Stiu ca arunci "fumul" pe orice masina, dar....

Sfatul meu, tu decizi :hug:

Sunt de acord intru totul cu tine....doar ca mai am momente in care mi se aseaza valul pe creier si simt ca vreau sa zbor. Cred ca toti motociclistii simt asta, altfel de ce ti-ai dori un motor ca si asta?

Si mai cred, ca cel putin 9 din 10 motociclisti ( fani declarati ai altor clase ) si-ar dori un motor de genul asta, doar ca invoca fel si fel de motive, greu de crezut pentru mine.

Din punctul meu de vedere asta inseamna motociclism curat : o super sportiva de cel putin 150 CP.

Dar, revenind...imi place sa cred ca sunt un motociclist prudent. Rar, depasesc cei 200 de km/h. Doar ca am testat-o de cateva ori ( sinucidere curata ) .Sper sa nu imi mai doresc sa o fac altundeva decat pe o autostrada din Germania.

Link to comment
Share on other sites

Ciclistica impresionanta? :crack: Ce vorbiti voi aici, mai baieti? Fata de cine, fata de un tren care merge numai drept banuiesc...


» Post actualizat in 03 May 2016 14:21

P.S. Poate ati vrut sa ziceti "impresionant de greu de pus pe curba" :D

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu maestru, fata de ce tiruri am avut anii trecuti, TDM, Zx9r, VF-ul si chiar si fata de zx6r-ul de acum, mi se pare mai prietenos. Nu am mers pe R1. zx10 si altele fasnete, dar e clar ca nu se compara. Totusi pt. ce imi trebuie mie, e destul, ca doar l-am luat sa merg cu pasager, aproape de viteza legala, sa nu stau chircit pe el si daca vreau sa trag ca maimuta de sarma, sa nu stau o vesnicie pana incepe sa se miste.

Link to comment
Share on other sites

Ciclistica impresionanta? :crack: Ce vorbiti voi aici, mai baieti? Fata de cine, fata de un tren care merge numai drept banuiesc...

» Post actualizat in 03 May 2016 14:21

P.S. Poate ati vrut sa ziceti "impresionant de greu de pus pe curba" :D

Mda....cred ca discutia despre ciclistica poate fi destul de ampla. In functie si de cel care o piloteaza.

Da-mi voie sa nu fiu de acord cu punctul tau de vedere. ( cu greu de pus in curba ).

Link to comment
Share on other sites

Am avut ZX9, model 2000. E oricand mai fasnet pe curbe decat un ZX12,plus ca e mai usor.Nu mai zic de clasa 600 sau 1000. Deci ate ciclistica buna fata de cine? Hayabusa si XX? As zice discutabil,exact cadrul ala atat de rigid si pozitia inalta il fac greu de pus pe curba. Plus cauciucul de 200 pe spate...

E o motocicleta misto,dar in niciun caz cu o ciclistica buna.

Link to comment
Share on other sites

E cum zici tu, nu are ciclistica deloc, nu stiu de ce au mai facut.o... Ultimele 3 mobre cu care m mers in oras au fost zx6,9,12. Din toate astea ma simt cel mai bine pe 12. Daca tu te dai tare, pt mine conteaza mai putin asta si mai mult conteaza efortul de a o inclina, ca sunt o persoana comoda, merg touring si de obicei cu pasager si avand astea in vedere astea, am zis ce mi s.a parut.

Link to comment
Share on other sites

Ce zic, pe curbe te lupti putin cu ea! Da, sunt 250 kg, ceva lungime si inaltime, nu?. Mai pun " my wife" + bagaje se aduna, dar pozitia este totusi comoda si nu am simtit niciodata durere de spate sau brate.

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Vis-a-vis de stickere, le voi lua jos ( in foto par albastre, dar sunt un mov care mie nu imi place ) si voi pune pe negru si pe gri.

Uite, in seara asta am inlocuit stickerele. Imi plac mai mult asa.

Mov cu verde este o combinatie rara si misto, negru/verde gasesti pe toate drumurile, dar ma rog..

In alta ordine de idei, prin 2004/2005 eram innebunit dupa modelul asta, dar nu a fost sa fie, atunci era o barca de bani!

Cat consuma real hardughia asta, ca peste tot se vorbeste de galeti de combustibil?

Link to comment
Share on other sites

Ce zic, pe curbe te lupti putin cu ea! Da, sunt 250 kg, ceva lungime si inaltime, nu?. Mai pun " my wife" + bagaje se aduna, dar pozitia este totusi comoda si nu am simtit niciodata durere de spate sau brate.

Exact. E o motoreta foarte misto dar are alte calitati, nu ciclistica. Are un motor foarte tare si fiabil, care te tine cu ranjetul pe buze daca stii sa tragi de gaz. E comoda pentru touring. Mie imi place si acum design-ul.

 

De consumat, daca un miar consuma 7 la un drum romanesc combinat, un ZX12 consuma 8. In oras probabil e dramatic

Link to comment
Share on other sites

Nici zx9 nu a avut ciclistica miarelor vremii (macar), ce sa mai vorbim de ciclistica zx12. Oricum a fost conceput pentru stabilitate pe drept si pe curbe largi de viteza si, fiind penalizat si de greutate, este oarecum normal sa te lupti putin pe curbe stranse. Dar nu cred ca asta-i intereseaza asa de tare pe propietari. Consumul in schimb, am auzit si eu ca e pe masura performantelor motorului. Stiu un baiat in Constanta care a trecut de la F4 si imi zicea ca, din punctul asta de vedere, are impresia ca merge cu doua motociclete de-odata.

Link to comment
Share on other sites

Consumul l-am tot calculat pe drumuri lungi si combinate cu oras+exterior, in final este de 8% . Nu discutam strict de oras, zx12 ca si celelalte "locomotive" cu motoare peste 1200 cmc, nu este o motocicleta sa te plimbi prin oras, de dragul plimbarii. Eu cand vreau sa ma plimb prin oras pe 2 roti, sau ies la cumparaturi "scurte", iau bicicleta, valabil de primavara pana toamna. Cum am spus mai sus, cu ajustari/harti pe injectie poti duce consumul lui zx12r la 6-6,5%.

post-74268-0-68509700-1462363818_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ale mele erau comandate de ceva vreme. Eu le-am facut la o firma care face tot felul de colantari si reclame luminoase.

Nu ma intreba cat m-au costat. Firma e a cumnatului unui prieten de-al meu...Din aceasta cauza au fost comandate de mult....si tot de aia nu stiu cat costa.

Dar daca le dai jos pe ale tale si mergi la tine in oras la o firma de profil, ma gandesc ca te costa maxim 50 de lei si sunt gata in 15 minute.

 

Pacat ca au adus modificari la motor....era ok asa cum era la inceput. Motorul acesta i-a adus numele de scena de : "Busa Killer".

Motorul meu urca pana in 350 km/h ( pe verificate ).

M-am gandit si eu o vreme la un Dynojet, dar nu stiu daca mi-ar fi de foarte mare folos...Inca nu am gasit vreun motor sau masina care sa ma faca (nici macar sa ma chinui tare ).

 

tu si veyronu' bre nene! :)) ia pune matale un gps pe ea sa vezi cat de reali sunt cei 350 km/h din bord... o sa plangi ani intregi la cat lauzi vechitura aia...

 

Ciclistica impresionanta? Ce vorbiti voi aici, mai baieti? Fata de cine, fata de un tren care merge numai drept banuiesc...

» Post actualizat in 03 May 2016 14:21

P.S. Poate ati vrut sa ziceti "impresionant de greu de pus pe curba"

 

e un touring destul de confortabil... ciclistica in schimb pfff! :))) am avut ocazia sa testez unul o saptamana in anglia, mi-am setat si suspensiile, pana mea... nu e pt. curbe stranse! :))

Link to comment
Share on other sites

In principiu nu sunt de acord sa promovez "viteza" si incalcarea normelor, dar eu am vazut si simtit ce poate motorul asata, chiar daca este din 2006 si pare o vechitura pe langa infuzia de tehnologie din industria moto ce a aparut si apare progresiv. Ar trebui luate in considrrare cateva calcule sumare, adica zx12r din 2006, are o putere 190 CP cu ram air raportata la o masa la plin(combustibil) de 240 kg. Mai pun si masa pilotului 80 kg si facem 320 kg, in final inseamna 190 cp: 320 kg= 0,59 CP / 1 kg masa. Hai sa trecem la auto.....ca sa avem la un automobil acest raport putere/masa , si spune Sinister de un auto de 2000 kg, inseamna ca masina asta ar trebui sa aiba o putere de 0,59 X 2000 Kg =1180 CP....de unde este avionul asta prin RO?

Asa ca la viteza, zx 12 r, variantele cu 340/350 km/h "rup" sau sunt pe pozitia de leader prin RO!!

Link to comment
Share on other sites

Din cele 3 "active" de pe forum, acesta, al lui dedant arata cel mai bine! Bravo man !

De acord. E cea mai noua, dotarile cele mai misto (mai putin urateniile alea de mansoane :-L - sau hai urate nu or fi, dar mie mi se par incomode, a fost primul lucru care l-am dat jos de pe a mea).

 

 

e un touring destul de confortabil... ciclistica in schimb pfff! :))) am avut ocazia sa testez unul o saptamana in anglia, mi-am setat si suspensiile, pana mea... nu e pt. curbe stranse! )

cred ca treaba asta cu ciclistica e si oarecum subiectiva. Adica na, e clar ca nu se compara in oras vreodata cu un naked cu 60 kg mai usor sau pe curbe cu vreun R1. Insa mie mi s-a parut mai comod (si ma repet IN VIZIUNEA MEA) la treburile la care l-am supus decat altele, nicidecum ca ar fi tzatza de matza, best-ever sau vreun super-sport de circuit. Acuma sa nu ziceti ca si enduro are pe offroad ciclistica mai buna... Asta am vrut sa spun si asta e ultimul post pe subiectul asta. :)

Link to comment
Share on other sites

Nu asa facem calcule,dar ma rog. Spre exemplu,un m5 v10, fabricatie 2008, nu are nici de departe puterea spusa de tine,nu pare,nu e avion. Si cam nu te tii de el :). Dar ma rog,sa n o dam in d-astea,sa poluam un topic dedicat unor motoare de legenda,zic eu,cu toate ca sunt din secolul 21 :P

In principiu nu sunt de acord sa promovez "viteza" si incalcarea normelor, dar eu am vazut si simtit ce poate motorul asata, chiar daca este din 2006 si pare o vechitura pe langa infuzia de tehnologie din industria moto ce a aparut si apare progresiv. Ar trebui luate in considrrare cateva calcule sumare, adica zx12r din 2006, are o putere 190 CP cu ram air raportata la o masa la plin(combustibil) de 240 kg. Mai pun si masa pilotului 80 kg si facem 320 kg, in final inseamna 190 cp: 320 kg= 0,59 CP / 1 kg masa. Hai sa trecem la auto.....ca sa avem la un automobil acest raport putere/masa , si spune Sinister de un auto de 2000 kg, inseamna ca masina asta ar trebui sa aiba o putere de 0,59 X 2000 Kg =1180 CP....de unde este avionul asta prin RO?

Asa ca la viteza, zx 12 r, variantele cu 340/350 km/h "rup" sau sunt pe pozitia de leader prin RO!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...