Sari la conținut

Michelin Pilot Road vs. Pilot Sport


gn77b
 Share

Postări Recomandate

O sa fii dezamagit doar de timpul foarte lung (circa 5km urban, cu accelerari si franari dese) pana se incalzesc si de faptul ca atunci cand sunt reci sunt praf ca si aderenta.

 

Faptul ca raportezi incalzirea unor cauciucuri la traficul urban ma face sa ma indoiesc de obiectivitatea opiniei tale. Regimul de rulaj prin oras nu va permite niciodata ca un cauciuc sa ajunga la temperatura optima.

 

Cu scuze initiatorului topicului pentru alunecarea de la subiectul initial, as fi curios sa aud si alte pareri despre B-016, un pic mai bine motivate.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 71
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Faptul ca raportezi incalzirea unor cauciucuri la traficul urban ma face sa ma indoiesc de obiectivitatea opiniei tale.

Ma raportez si eu la mediul in care o folosesc zi de zi. Putin in pasa daca niste gume sunt super sticky pe circuit sau dupa ce au fost rulate 100km, eu merg zilnic in oras cu porniri la rece si o distanta de cca 5km in care sa simti ca mobra se joaca sub tine nu mi'ar conveni.

O sa'i spun unui prieten sa scrie si el parerea lui despre BT-016, ca el le are pe un GSX-R750. Eu doar vorbesc din auzite, de la el.. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu scuze initiatorului topicului pentru alunecarea de la subiectul initial, as fi curios sa aud si alte pareri despre B-016, un pic mai bine motivate.

Nu-i problema, chiar am zis ca nu-s blocat pe Michelin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut un set bt016 original, m-au tinut peste 14.000km

acum am altul la fel, sunt la 8000 cu ele si inca arata foarte bine.

 

per total sunt multumit de ele, sunt constient ca nu se incalzesc suficient in oras (daca mergi mai putin de 15 minute.. cum fac eu, pana la servici si inapoi), dar pe alta parte, dupa ce se incalzesc sunt super oK, si tin mai mult decat multe alte cauciucuri. Si asta e un factor..pe criza asta.

 

ps: sa nu credeti ca sunt chiar praf pana se incalzesc. sunt ok pentru un mers normal, atent si la limita legalitatii :rock: in oras. nu pentru cascadorii, plecari in forja sau alte asemenea :bounce:

Editat de ray
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi-a venit motorul cu niste michelinuri pilot race m2. mi-au placut foaaaaaaaarte mult. pe uscat erau lux. in schimb pe ploaie mergeam ca pe ace. s-au dus si acum ca varianta intermediara am pirelli dragon evo de care sunt foarte nemultumit. targetul este unul din urmatoarele modele: Metzeler Racetec K3, Pirelli Diablo Supercorsa si Continental RaceAttack.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As dori si eu o parere de la cunoscatori despre METZELLER SPORTEC M3.

As vrea sa le pun pe un CBR 600RR .

 

:bounce:

Uite o parere, fara pretentii de cunoscator sau adevaruri absolute, ci ceea ce am constatat eu cu ele.

In principiu in ultima perioada, mai mult pe cald si uscat dar m-am dat si la 0 grade si ma rog si pe ploaie.

Au carne multa, arata sexoase dar la mine mai mult de 3000km n-a tinut setul. Le schimb cam in acelasi timp (fata/spate) fara diferente majore de uzura. Am mina usoara la gaz, nu le abuzez, nu wheele-uri si alte, ci mers mai dinamic. Am consumat anul trecut vreo 4-5 si anul asta unu si am trecut pe bt 016 cu care am vreo 700 km cred (si care la cum le vad n-o sa tina mai mult).

Pe ploaie, mie m3 mi se par f stabile, mai ales pe frina (fata). Daca bagi unghia in el si bagi intr-un bt016, bt016 se simte ca o guma de mestecat iar m3 se simte ca o guma de mestecat pe care ai scapat-o in praf (are siliciu in el),. Nu stiu cum e bt016 pe ploaie, dar m3 mie mi-a facut o impresie buna. Ca si timp de incalzire, depinde si de presiunea in roti, dar din nou, m3-ul sta bine. La 0 grade, mers rapid, nici o ezitare.Si bt016 la fel, in schimb bt015 se incalzea greu al naibii. Ca si tractiune: M3-ul, cel putin spatele, mai vrea sa te scoale in picioare din cind in cind. Se mai invirte in gol, mai derapeaza. Totusi: de cite ori o face, o face progresiv. Fata la fel. De cite ori mi-a fugit fata, era mai mult cit sa versi cafeaua pe tine sau poate nici atit. Totusi: Si la bt016 a facut cam la fel in aceleasi conditii (fata), dar spatele zic eu ca e mai aderent la bt016, cel putin pe uscat (pe ud nu stiu eu). Ca si profil, sint 2 variante: fie eu fara sa-mi dau seama am mai multa incredere in bt-uri, totusi m3-ul zic eu ca avea mai multa guma pe viraj (nu-l foloseam complet complet ) pe cind la bt016 se termina mai repede. Cel putin asta-i impresia mea. Pe fata, si bt-ul si m3-ul, canalele de apa se termina mai sus si ai vreo 2 degete mai groase de slick, ceea ce-i perfect pe uscat/inclinat dar s-ar putea sa nu fie asa bine pe ploaie. Cam asta e.

Nu vind, n-am pr cu ele, e ceea ce am vazut eu. Dar ma rog. Eu cred ca nu conteaza. Daca te dai 15000km cu ele, nu conteaza. Si daca te dai 1000km, la fel. In primul caz nu simti nimic si in al 2-lea se termina repede asa ca-i alegerea ta, nu vreau sa te influentez

PS: Nu am pus michelin niciodata. Cred ca o sa-l incerc peste vreo 3 we, sa vad cum tin bt-urile.

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

here we go again, discutii despre gume in general. :bounce:

 

ps: un alt challenge va fi sa definim ce inseamna aia cunoscator. :rock:

 

Nu te obliga nimeni sa intrii pe acest topic..care este despre "gume"

 

Si cand am zis cunoscatori m-am referit mai putin la cei care au auzit prin carti ,reviste ,la o barfa....si mai mult la cei care au mers cu ele , scuze ca nu am precizat. :moto:

 

PS:Mersi miq..ai o bere de la mine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact radio guy, dupa ce citesti linkul ala realizezi ca, de fapt, nu e bine sa te iei dupa X sau Y ci ca trebuie sa ai o viziune mai larga asupra fenomenului.

Fiindca X si Y difera poate foarte mult ca stil de mers, ca motor, cu pasager sau fara, drumuri lungi sau daily commuting.. :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact radio guy, dupa ce citesti linkul ala realizezi ca, de fapt, nu e bine sa te iei dupa X sau Y ci ca trebuie sa ai o viziune mai larga asupra fenomenului.

Fiindca X si Y difera poate foarte mult ca stil de mers, ca motor, cu pasager sau fara, drumuri lungi sau daily commuting.. :angryfire:

 

Exact strumfule, pe forum vei gasi pareri extrem de diferite despre un anume tip de guma (si nu numai)... asa ca cel mai bine e sa le ignori si sa testezi personal.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit si eu articolul si m-am apropiat de convingere in decizia c-ar trebui sa trec pe niste cauciucuri sport-touring. Si mai mult de-atit, am ajuns la concluzia c-ar trebui sa pun pe spate 150 cum e standard pt. Bandit, nu 160 cum am acum (nu eu le-am pus, asa am cumparat motorul, nu sariti pe mine). Daca o sa fie Michelin Pilot Road sau altceva, ramine de vazut. Intre timp mai ramine sa iau o hotarire: daca sa risc punind un alt tip de cauciuc pe fata, urmind sa-l inlocuiesc si pe cel de pe spate cu acelasi tip cind i-o veni vremea, sau sa incerc sa-l vind pe cel de pe spate si sa le inlocuiesc pe amindoua in acelasi timp. Indiferent de decizie, probabil voi face asta la inceputul sezonului urmator.

 

Inca un lucru: am citit pe un alt forum recent ca slalomurile care cica chipurile ar fi menite sa incalzeasca cauciucurile ar realiza de fapt efectul invers, pare-mi-se pe pista s-ar face asta pentru a curata pneurile pe margini, nu a le incalzi. Ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca un lucru: am citit pe un alt forum recent ca slalomurile care cica chipurile ar fi menite sa incalzeasca cauciucurile ar realiza de fapt efectul invers, pare-mi-se pe pista s-ar face asta pentru a curata pneurile pe margini, nu a le incalzi. Ce parere aveti?

habar n'am, insa gumele se incalzesc cel mai repede prin accelerari si franari puternice, datorita torsiunii carcasei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calin, la cat mergi tu pe an ia gume sportive strada (P.Power, Conti Sportcontact, etc.). Iti vor oferi aderenta foarte buna si te vor tine minim 2 sezoane.

Mai mult de 2 sezoane oricum nu se recomanda sa mergi cu niste gume, ca se evapora din ele componentele volatile si se fac ca ebonita => aderenta nexam.

 

Cand am luat 954'le avea pe el niste Diablo Corsa cu uzura profilului in jur de 40%, insa din...2004. Nu vrei sa stii ce aderenta aveau pe asfalt, parca mergeam pe apa.

Ce vreau sa zic e ca degeaba iei gume de strada care sa tina mult daca tu nu faci multi km/an cu ele. Din al treilea sezon oricum nu mai e recomandabil sa mergi cu ele. :angryfire:

 

Perfect de acord, exact ce vroiam sa zic si eu Calin. Gumele mai sport inseamna aderenta buna, la cat mergi tu, is perfecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Gumele mai sport inseamna aderenta buna...

 

In principiu asa este insa trebuie tinut cont de faptul ca, pentru a beneficia de aceasta "extra"-aderenta a gumelor "mai sport", trebuie ca acestea sa lucreze in conditiile pentru care au fost concepute.

 

Spre exemplu, contrar opiniei generale, gumele ultra-sport (racing) se incalzesc mai greu decat cele sport-strada sau sport-turing, temperaturile optime putand fi atinse numai pe pista. In plus, ele vor avea o aderenta inferioara fata de cele de strada (la temperaturi mici) iar numarul de cicluri de incalzire-racire maxim admis este extrem de redus fata de variantele sport-strada sau sport-turing. Rata uzurii este prea evidenta pentru a mai trebui amintita.

 

Ride Safe!

 

 

P.S. Am inceput deja sa cer oferte de preturi pentru BT-016 si cat de curand voi putea sa'mi fac o impresie...

 

 

post-11356-1248334588_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paul, "Radio man" o fi traducind articole de prin reviste sau de pe net, dar din postarile lui am aflat mult mai multe lucruri interesante si/sau utile decit din "legendele Fundatiei".

Daca-ti aduci aminte, Taz a zis odata despre Pilot Sport ca "nu-s chiar asa de moi". Ceva imi zice sa iau si parerea lui in calcul.

O sa pun pe spate guma touring (ramine de vazut ce marca si tip) de 150, PUNCT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu am 22.000 KM rulati cu un set de Pilot Road si sunt super incantat de ele. Acum plec la o plimbare de vreo 4-5.000 de km si planuiesc sa le schimb in iarna, dar sigur voi alege Pilot Road sau Pilot Road 2.

Durabilitate ( la mers normal, fara burnout & stuff ) nota 10 plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit setul de BT-016, probabil saptamana viitoare o sa le pun pe motor.

 

Dupa cca 1000km o sa revin cu pareri (personale) despre BT-016 in comparatie cu Pilot ROAD si POWER.

 

Ride Safe!

 

 

Mesaj completat

Am facut prima tura (500km) cu noul set de BT-016. Nu am reusit sa'mi dau seama cum se comporta cand sunt reci si in cat timp se incalzesc insa, dupa un "rodaj" de cca. 100km m'am "dat" la ele si prima impresie e ca sunt cu mult peste nevoile "normale", de strada... cel putin pt motorul meu.

 

Voi reveni cu mai multe comentarii dupa primul drum mai lung, prin munti.

 

 

 

 

 

post-11356-1250534890_thumb.jpg

 

Se pare ca, pentru noile gume trebuie sa schimb toba cu una mai ingusta!!!

 

 

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Se pare ca, pentru noile gume trebuie sa schimb toba cu una mai ingusta!!!

Vezi, si ne ziceai ca nu e bine sa schimbi toba cu una aftermarket :cheers:

 

Ca tot ai reinviat topicul, am si eu o nelamurire: latimea si profilul cauciucurilor limiteaza unghiul de aplecare in curbe? Teoretic, ar trebui sa fie asa. Si practic, am observat urmatoarele: fost la Radauti, si dupa mers 180 km prin ploaie + noroi, "chicken strips"-urile (marginile neroase de la cauciucuri) s-au sters. A fost si un coleg forumist, tot cu Bandit 600 din '96, ca al meu, si am mers la parada unul linga altul, acelasi drum, aceeasi viteza, aplecat in curbe la fel de mult (mers pe ceva serpentine la viteza mica). Doar ca el are pe spate Pirelli Multistrada de 150, pe cind eu am Michelin Pilot Sport de 160. Dupa ce ne-am intors, m-am uitat de curiozitate la aspectul cauciucurilor spate: el avea margine neroasa de maxim 5 mm, pe cind eu cam 12 mm. Incerc sa gasesc o explicatie logica si singura pare sa fie profil diferit si/sau latimea mai mare a pneului. Cum comentati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Astazi am observat o crapatura in cauciuc ... e vorba despre un Pilot Road 2 (2CT). Ce ma ingrijoreaza este ca pare ca se duce in profunzime si tinde sa se extinda. Ati mai patit asa ceva ? Remedii?

Ma gandeam la un petec pe interior desi nu ar trebui sa se extinda dincolo de ate / sarme ca sa fac pana.

post-843-1251730760_thumb.jpg

post-843-1251730799_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-11356-1250534890_thumb.jpg

 

Se pare ca, pentru noile gume trebuie sa schimb toba cu una mai ingusta!!!

Deci eu credeam ca sunt tare cand ma dadeam cu crash-urile (oricum foarte aproape de cilindri) in asfalt pe circuit cu gume de touring. I bow to you :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...