tudyyy Postat Noiembrie 16, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2009 (editat) O rugaminte am . Pana o sa se incalzeasca afar, vreau sa strang tot ce trebuie pentru urmatorul chopper. Acum.. Poate cineva sa ma ajute cu un motor, in stare buna, de minim 250 cc (da nu dala cu cilindri pe orizontala,.... de ural parca). Nu conteaza cati cilindri, (de preferat in V ), dar sa fie cat de cat in stare buna. Un pret estimativ asa si ne intelegem Ca eu numai pot sa stau. Vreau sa fac unu "adevarat"...... un chopper in adevaratul sens al cuvantului, mare:X Multumesc si astept oferte Mesaj completat cam de asa ceva o sa ma apuc spre primavara. Daca gasesc niste juguri potrivite, poate o sa dau unghiul la furca mai mare. Mesaj completat un document din lege despre mopede si scutere referitor la inregistrarea acestora si cate ceva despre documentele necesare ciculatiei (ciudat e ca ei incadreaza scuterele la A1, da in fine) document_2008_03_3_2497112_0_reguli_circulatie_pentru_scutere_mopede.pdf Editat Noiembrie 16, 2009 de tudyyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 (editat) Avand in vedere ca chopperul este echipat cu un motor de 49 cc, se incadreaq legal la "mopede". Deci nu intereseaza pe nimeni cat de lung e, cat de jos, ca nu seamna ca "scuterele alea cu pedale". Mopedele trebuie sa aiba carte de identitate (pe care sunt scrise capacitatea motorului, viteza... si seria de pe cadru). Din pacate, am pierdut cartea . Din cate am aflat pana acum de la cativa prieteni care si-au inregistrat de curand scuterele, La primarie trebuie sa prezint decat factura (sau orice alt act care sa ateste provenianta, sa dovedeasca ca e al meu), si astfel obtin placuta si certificatul de inregistrare. Conform legi, cand sunt oprit de politie, sunt obligat sa am asupra mea si sa prezint certificatul de inregistrare si atestatul ca am absolvit un curs de legislatie rutiera (sau permis). Deci nu sunt obligat sa prezint cartea. Cartea eventual o sa-mi trebuiasca daca ma opreste vreodata RAR-u'. Deci pana acum nu am intalnit vreun caz sa fi patit cineva ceva, ca nu are carte la MOPED. Desigur, o sa caut cartea ca vreau sa am totul la el. Recunosc insa ca ce m-a impulsionat sa m-apuc de asa ceva, a fost simsonu lui Klaus, din 2004, pe care l-am vazut din intamplare aici pe forum. Sunt doua lanturi: lantul mic e pentru pornire, iar cel mare e cel care invarte roata. Cand dau la pedala, lantul mic invarte roata, care invarte la randul ei fulia din imagine (datorita lantului mare), care invarte la randul ei ambreiajul (prin intermediul curelei). In acest timp apas combresia si ii dau drumul, si astfel pornesc motorul . Faza cu lanturile e pe principiul minimobrei...te ajuti de lantu de la pedale sa dai motorul peste cap spre al porni... Dar din ce vad, tu ai ceva electric acolo care sa invarta roata in locul pedalelor?Oricum, fain proiect, si lucratura e de detaliu, frumoasa...felicitari... Si un mic ajutor pe care ti-l pot da este asta, referitor la acte si inregistrare(ma mai ocup si cu inregistrare pt diverse scutere pt firme, cand am timp): /index.php?...t&p=1339125 (daca e SH tre facut rar-u...iar daca mopedul poarta in acte o denumire mai ciudata, KQTXetc, nici nu se obosesc sa caute detalii, ca exista mopede cioparite gata luate din cora, asa ca nu se deranjeaza ei cu omologare individuala la moped, din ce stiu) Cartea tot la rar ti-o faci daca ai pierdut-o...e necesara la primarie pe langa factura...citeste-mi postul din link, si sper sa te ajute... Mult succes in continuare LE: aaaa, tu esti din Pitesti mane...Pai cu inregistrarea nu tre sa fie problema, mai ales ca acolo gaseai inainte permis auto la toate librariile Editat Noiembrie 16, 2009 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosferatum18 Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 O rugaminte am . Pana o sa se incalzeasca afar, vreau sa strang tot ce trebuie pentru urmatorul chopper. Acum.. Poate cineva sa ma ajute cu un motor, in stare buna, de minim 250 cc (da nu dala cu cilindri pe orizontala,.... de ural parca). Nu conteaza cati cilindri, (de preferat in V ), dar sa fie cat de cat in stare buna. Un pret estimativ asa si ne intelegem Ca eu numai pot sa stau. Vreau sa fac unu "adevarat"...... un chopper in adevaratul sens al cuvantului, mare:X Multumesc si astept oferte Mesaj completat cam de asa ceva o sa ma apuc spre primavara. Daca gasesc niste juguri potrivite, poate o sa dau unghiul la furca mai mare. Mesaj completat un document din lege despre mopede si scutere referitor la inregistrarea acestora si cate ceva despre documentele necesare ciculatiei (ciudat e ca ei incadreaza scuterele la A1, da in fine) document_2008_03_3_2497112_0_reguli_circulatie_pentru_scutere_mopede.pdf sincer sa nu fiu rautacios modelul tau e destul de banal, incearca cva mult mai inovativ cva ce lumea nu a mai vazut, doar asa te poti face remarcat.eu asta fac cu bicicletele si pana acum mi a iesit destul de bn.Si asta a fost un sfat sa te imping spre cva mai maret,fi mult mai original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 O poza de la prezentare. Ciudat e ca toata sala a observat fetele mele, da' chopperu nu Apropo. Am luat premiul intai si m-am calificat la nationala Uof, de ce nu mai am eu 18 ani?? Sincere felicitari pentru premiu, Tudy, succesuri macsime la nationala!! Daca ai nevoie de galerie, anunta cand si unde, sunt sigur ca daca vremea permite se gasesc cativa nebuni sa vina sa te sustina!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Noiembrie 16, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2009 (editat) Faza cu lanturile e pe principiul minimobrei...te ajuti de lantu de la pedale sa dai motorul peste cap spre al porni... Dar din ce vad, tu ai ceva electric acolo care sa invarta roata in locul pedalelor?Oricum, fain proiect, si lucratura e de detaliu, frumoasa...felicitari... Cu ajutoru lantului de bicla invart la final ambreiaju, si in acelas timp magnetou de pe partea opusa, care poduce curent la 12 V, si astfel da scanteie. Editat Noiembrie 16, 2009 de tudyyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Hai, bajeti, lasati gargara si hai sa-i gasim omului un motoras mai serios. Tudy, incearca pe topicurile "comunistilor", acolo lumea e mai sensibila la asa ceva si cred ca inca se mai fac donatii. La "japo" e mai chitrosenie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 In sfarsit niste poze calumea :D/ si ultima cu mine * bravo mai, Tudyyy! te-ai descurcat exemplar! sunt mai mult decat incantata de rezultatul tau, sper sa-ti alegi un drum in viata pe care sa-ti dezvolti talentul si inclinatia asta de a construi motociclete, ar fi tare pacat sa nu o faci. felicitari si parintilor tai (mai ales tata, ca inteleg ca te-a ajutat) pentru ca ti-au dat "gena" buna bafta! pentru urmatorul proiect si sa nu te lasi influentat prea tare. stiu ca toti sunt binevoitori si in orice situati oamenii sunt plin de intentii bune, mai intai, apoi incep sa ceara, sa pretinda, sa impuna s.a.m.d. Tine-i in frau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosferatum18 Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 ia k mi am bagat si yo nasu cu un desen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 ia k mi am bagat si yo nasu cu un desen. Interesant de LOW! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Noiembrie 18, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2009 Cam asa ceva :-? . Nu cred ca va fi culoarea asta..... dar cadru asa va fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Cam asa ceva :-? . Nu cred ca va fi culoarea asta..... dar cadru asa va fi. Cu spite sau genti turnate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Noiembrie 22, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2009 Nu stiu. Nu m-am hotarat. De preferat jenti turnate, pentru ca jentile o sa el cromez de data asta si oricum, daca o sa gasesc ceva frumos cu spite, cu spite o sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Nu stiu. Nu m-am hotarat. De preferat jenti turnate, pentru ca jentile o sa el cromez de data asta si oricum, daca o sa gasesc ceva frumos cu spite, cu spite o sa fie. Iti doresc spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Noiembrie 25, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2009 (editat) probleme-probleme. Cartea nu o mai gasesc si sunt nevoit sa fac alta. Aici intervine porblema. Am citit legi intregi despre omologarea individuala la RAR si am gasit cateva lucruri foarte interesante. Plus ca am vorbit cu cineva de la rar care mi-a oferit cateva informatii :-? . Cert e ca daca pun cap la cap tot ce am citit pana acum, s-ar putea sa obtin omologare individuala. Deocamdata sunt in faza de "studiu". Din ce am citit pe forum nu prea a reusit nimeni sa obtina omologare individuala pentru o moto facuta de la zero. Dar in legile privind omologarea individuala (RNTR 7 si RNTR 1), nu scrie nimic care sa ma impiedice sa fac acest lucru. Ca o paranteza acum cativa ani tata si-a modificat radical masina (wv beatle), a decapotat-o, a lucrat la caroserie. A reusit sa o rezole cu RAR-ul, a obtinut carte pentru ea si a si vandut-o. Adica in romania se poate face orice. Oricum, incercarea moarte n-are . Asa ca...... citesc, intreb ma interesez. Editat Noiembrie 25, 2009 de tudyyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cartinescu Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Bravos Tuddy....de nota 20!!!! La mai mare!! Absolut impresionant!! Jos palaria in fata ta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazvan Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Asa ca...... citesc, intreb ma interesez. ... si ne spui si noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Ianuarie 3, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2010 La Multi Ani tuturor si la cat mai multe customuri anul acesta Datorita vremii de afara choperelul sta la garaj si asteapta vreme mai buna. M-am gandit sa fac o modificare. Am editat putin pozele in photoshop si mi-am dat seama ca ar arat mult mai bine cu un unghi la furca mai mare. DIferenta se vede in pozele de mai jos. Acuma nu stiu.. sa-l las asa... sa-l modific... Gatul il am la 35 grade si nu o sa ma apuc sa-l tai, si oricum nu as putea sa-i dau unghi mai mare fiindca nu ii mai respect geometria. Solutia ar fi o furca daia cu unghi intre telescoape si gat. Daca m-ar ajuta cineva cu astfel de juguri sau mi-ar da o idee despre cum/unde le-as putea face ar fi perfect. Singurul motiv pentru care vreau sa-l modific este ca vreau sa para mai "matur" mai agresiv. M-am mai jucat un pic cu editatul si am obtinut poza de mai jos . Multumesc, Tudyyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 salut eu zic sa il vinzi si sa iti iei o motocicleta si sa faci ceva dak tot incerci.... si nu imi zice si tuh k nu ai baniii...... motoreta aia a costat vreo 2000 ron, si eu pe honda mea am dat 500 euro , asa k vezi ce faci.... asta e doar un sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 (editat) nu are rost sa mai tai! ar fi pacat! frumos lucrat! numa bine! Editat Ianuarie 3, 2010 de robychopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 imi faci pofta de modificat, sudat etc. in putin timp am sa iau si eu simsonul de la galati si ma apuc de el. Bafta in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Ianuarie 3, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2010 (editat) saluteu zic sa il vinzi si sa iti iei o motocicleta si sa faci ceva dak tot incerci.... si nu imi zice si tuh k nu ai baniii...... motoreta aia a costat vreo 2000 ron, si eu pe honda mea am dat 500 euro , asa k vezi ce faci.... asta e doar un sfat. Pai asta e si ideea. Intradevar motoreta initiala a costat vreo 20 mil. Si am pastrat de pe ea decat rotile, motoru (care e nou) si telescoapele. Un var d'alu tata are o honda ft 500 care sta degeaba si de cateva saptamani incerc sa fac in asa fel incat sa mi-o dea la cateva sute de euro Editat Ianuarie 3, 2010 de tudyyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 Super tare , frate. Nu te mai chinui cu asta , treci la o etapa superioara. Asta a atins deja masa critica , restul muncii depuse ar fi doar ca sa mai pierzi timp si bani. Sint curios de ce scule dispui , eu insumi m-am apucat de modificat mobra mea , nu ciopar , streetfighter , dar tot modificare e. Ideea e cum ai indoit tablele alea asa de bine , la mine merge mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 salutare, Felicitari super super arata, o parere insa... nu mai muncii atat sa ii modifici unghiul la furca, arata foarte bine asa, totul este sa nu exagerezi. bafta mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Ianuarie 21, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2010 (editat) Ce se mai aude?Cand incepi lucrul la urmatorul model? In primavara. Acum lucrez la niste utilaje. Vreau sa-mi fac un utilaj de indoit teava si o roata engleza. Palnurile sunt dupa net si sper sa ma apuc cat de curand. Moto urmatoare va fi un chopper cu o furga springer foarte lunga la un unghi destul de mare (ceva asemanator ca in poza). Deocamdata totul e la stadiul de proiectare. Pana cand mai da caldura sper sa fac rost de ceva bani pentru ca acest model va fi unul destul de complex. salut Editat Ianuarie 21, 2010 de tudyyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Ianuarie 22, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2010 Cam asa ceva ... Motorul va fi unul de honda ft 500 , in doi cilindri de 600 cmc parca. Furca o s-o fac de la zero... Deci sa vina primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.