Sari la conținut

Harley Davidson Sportster 1200 Low - Brontozaurul


ddmkro
 Share

Postări Recomandate

sunt partial de acord ce cele expuse de tine, dar daca un motociclist are multe sezoane, multi km si un numar al accidentelor foarte mic, spre zero, consider ca are multa experienta.

pentru ca asa cum ai zis indiferent de ceea ce drumul iti arunca in cale, tu continui sa mergi inainte, inseamna ca faci ceva bine, ca ai experienta si ca reusesti sa mergi mai departe.

 

nu prea reusesc sa imi astern in cuvinte ceea ce gandesc dar cred ca intelegi ce vreau sa spun.

 

Cred ca inteleg si sunt de acord - totusi, ma abtin sa fac public standardul meu intern complet despre ceea ce cred EU ca inseamna experienta, sau motociclist bun, ptr ca este ceva subiectiv. Si ceea ce e subiectiv e discutabil...si suntem pe un forum...etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 440
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca inteleg si sunt de acord - totusi, ma abtin sa fac public standardul meu intern complet despre ceea ce cred EU ca inseamna experienta, sau motociclist bun, ptr ca este ceva subiectiv. Si ceea ce e subiectiv e discutabil...si suntem pe un forum...etc.

Sper ca nu ai patit si tu ca si mine ca te-ai inprastiat cu moto chiar la inceput de sezon si te-ai pus tare pe ganduri ce inseamna experienta....

 

Poti sa ne spui ce revizii ai facut motocicletei la inceput de sezon, la ce service, ..etc..?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca nu ai patit si tu ca si mine ca te-ai inprastiat cu moto chiar la inceput de sezon si te-ai pus tare pe ganduri ce inseamna experienta....

 

Poti sa ne spui ce revizii ai facut motocicletei la inceput de sezon, la ce service, ..etc..?

 

Nu, n-am patit nimic ... nu stiu exact de ce, am imbatranit, m-am inmuitat ( prietenii zic ca ambele )..dar am devenit mai precaut.

Anii trecuti faceam totul sa merg, pe orice vreme ( aproape - NU NINSOARE SAU GHEATA PE JOS), ajungeam uneori inghetat si consumat nervos la destinatie...anul asta - acu' o saptamana - m-a apucat o ploicica, in drum spre casa, am verificat la un semafor aderenta cu piciorul - asa m-a invatat si pe mine un motorist mai batran - alunecos, mult praf pe jos in Bucuresti -> am tras imediat pe dreapta, mi-am aprins o tigara ...am asteptat vreo 20 de minute, ploicica s-a oprit, s-a si uscat pe jos.

 

O fi si treaba asta cu batranetea, dar are ceva si Harley-ul ( generalizand, probabil orice chopper/cruiser) care ma domoleste: pozitia. N-am nimic de dovedit, mi se rupe pur si simplu uneori, merg in treaba mea. Vrea sa ma intreaca X ? Sa ma intreaca ...vrea Y sa mearga mai repede si sa ma faca ? ...Treaba lui.

 

Nu am facut nici o revizie - oricum se apropie 8000 km si trebuie sa fac revizia a 2-a. De facut, o sa o fac la service Harley Bucuresti, ca altfel pierd garantia. Revizia tipica consta in schimbat ulei/uleiurile ? ( uleiul de transmisie e diferit de uleiul de cutie), filtru de ulei ...si cam atat cred.

Mesaj completat

Off the record

 

Week-end-ul asta a fost Freedom Week-end la HD Romania. Adica au adus cu un trailer din Anglia o multime de motoare de test.

Am dat si eu o tura pe acolo (unde sunt motoare, am, n-am ce face, ma prezint si eu).

 

Ce m-a interesat pe mine

Sportster 48

------------

- doar vazut. Interesante conceptual oglinzile si roata fata groasa, se vede pe ansamblu ca e orientat mai racing - ghidon stramt, jos.

Pe cat de interesante oglinzile, pe atat de controversate - asezat in sa, trebuie sa misc amplu ochii ca sa ma uit in ele - la toate motoarele care mi-au trecut prin mana, ma uit cu coada ochiului...Ramane de vazut cum e in realitate...

 

Fat Boy.

----------

Arata extraordinar. Isi merita numele - si din exterior, si de pe sa - un far mare, prins pe o placa de metal, niste amortizoare grascene. In special varianta Lo - janta era neagra, numai marginile erau gri. Cand ma gandesc la Fat Boy, imi vine in minte "I need your clothes, your boots and your motorcycle"cu accentul inconfundabil al lui Arnold->

http://www.youtube.com/watch?v=RITE-FiW5Gg...feature=related

.

Ma urc pe el, pun contactul, start...se simte ca o japoneza rasata. Nici pic de vibratii. Ptr mine e dezamagitor. Harley fara vibratii... Daca nu conteaza vibratiile, merita, arata impresionant. Eu am refuzat trist sa il testez... Adio Arnold, adio vise de Teminator 2 in Bucuresti...

 

Fat Bob

----------

Din punctul meu de vedere, reprezinta surogatul cel mai apropiat de Fat Boy, sau daca vreti un frate mai amarat al Fat Boy-ului din alta familie - acelesi roti(dimensional doar), jenti de aliaj, aproape pline, acelasi rezervor, impresie asemanatoare de grasosenie(doar nu degeaba or fi ambele fat).Si cam atat: alt cadru, alte suspensii, alte frane, motor un pic diferitfar dublu ( interesant, mie imi aduce a moaca de Buell), motor un pic diferit.

Ma urc pe el, contact-start, vruuum, vibreaza :blink:.

Bun, ma programez la un test - testul consta intr-un tur, in grup, cu deschizator-inchizator, toata lumea are veste reflectorizante. Nu prea ai multe de aflat daca esti in mijlocul grupului. Am avut noroc si am nimerit ultimul...asa ca lasam distanta fata de cel din fata - tailgunnerul imi facea semn, baga, baga ce stai - dupa care acceleram in diferite trepte, ma apropiam de resul grupului si testam si franele. Am mai testat usurinta de pus pe o parte pe alta - opturi, ocoliri de gropi.

Concluzii:

- motor + cutie - se simt mai cizelate, mai rafinate decat Sportsterul

- franele ...excelente fata de Sportster - did I mention it has 2 front discs ?

- repriza comparabila, am tendinta sa zic ca mai bine la Fat Bob, dar poate m-au inselat vibratiile mai mici ( am incercat vitezele 2, 3, 4, 5 are reserve)

- suspensie - buna, am luat cateva denivelari, nu mi-a rupt "sira spinarii"

Ce nu mi-a placut

- comenzi inaintate ...ajungeam cu greu la schimbator si frana de picior.Sper ca sunt reglabile.

- panoul cu luminile de control - nu reuseam sa vad cu coada ochiului ledul de semnalizare...pur si simplu nu intra in raza mea vizuala...

 

Per ansamblu, impresia a fost de motor bine inchegat - parca sunt zeci de ani intre Sportster si Fat Bob - Fat Bob-ul m-a indepartat de feelingul de Harley Davidson si m-a apropiat de feelingul de motociclist.

De vibrat, vibreaza si Fat Bob-ul, dar intr-un mod discret. Sportsterul are niste vibratii fioroase, tractoristice, comparativ cu Fat Bob-ul. Asta imi place mult la Sportster.

 

Mesaj completat

Tura Cheia - sambata 01.05.2010

 

Mi-am zis sa fac deschiderea de iesit pe Cheia anul asta.

Plecare din Bucuresti sambata de 1 Mai la 05:45 dimineata. Frig, soseaua umeda pana dupa Ploiesti, ceata.

Ajuns la Valeni in jur de opt - am oprit de cateva ori sa ma incalzesc.

La Cheia, balegi la greu. Trafic redus.

Era sa o comit - dupa intersectia cu drumul spre Muntele Rosu , dau de un ac de par la dreapta - vizibilitate 0, pe asfalt ceva ce semana cu pamant/ nisip ( dar nu nisip normal, parea lipit sau intrat in asfalt). Cand trec cu roata spate, imi fuge violent spre centru. Scurt, n-am timp sa ma gandesc, se redreseaza singura... Ok, zic, pana aici, ma intorc.M-am speriat, dar dupa ce s-a intamplat faza Gasesc o zona de intors, intorc, si ajung inapoi in curba aia, in coborare acum. Trag ambreiajul si trec de zona cu 5 la ora. Ce era pe asfalt...ulei de motor pe toata latimea soselei, care fusese acoperit cu nisip. Probabil fusese un accident acolo.

La intoarcere, la cativa km de curba asta, ma intlanesc cu primii motoristi...2, genunchiul la pamant, n-am avut cum sa ii avertizez...mergeau fix spre zona aia, sper sa nu fi avut probleme.

Per ansablu a fost o tura nasoala.

 

Am observat cu ocazia asta ca motorul nu mai trage ca lumea - chiar a avut cateva intreruperi sau "caderi" bruste de turatie. Plus acceleratia in ture joase nu mai e asa vehementa.Am pus-o pe seama benzinei, am pus benzina super-ultra mega, tot mi s-a intamplat de vreo 2 ori sa traga smucit, la drum intins, din senin. Am 7600 km, la 8000 am revizia... la GSR cand ma apropiam de termenul reviziei, intr-adevar incepea sa traga mai prost. La SMAEB mi-am luat un manual Haynes ptr Sportster. Acolo zic baietii sa verific si sa spal (?!) filtrul de aer. Iau manualul de la HD, si acolo spunea ca filtrul se spala, chiar daca e de hartie.

Dau filtru jos, il spal... mizerie la greu, moloz, muste, musculite si alte insecte...Practic s-a innegrit apa din cada.

Acum sunt cu filtrul spalat, uscat si montat. Va zic in 2-3 zile daca mai e vreo problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Era sa o comit - dupa intersectia cu drumul spre Muntele Rosu , dau de un ac de par la dreapta - vizibilitate 0, pe asfalt ceva ce semana cu pamant/ nisip ( dar nu nisip normal, parea lipit sau intrat in asfalt). Cand trec cu roata spate, imi fuge violent spre centru. Scurt, n-am timp sa ma gandesc, se redreseaza singura... Ok, zic, pana aici, ma intorc.M-am speriat, dar dupa ce s-a intamplat faza Gasesc o zona de intors, intorc, si ajung inapoi in curba aia, in coborare acum. Trag ambreiajul si trec de zona cu 5 la ora. Ce era pe asfalt...ulei de motor pe toata latimea soselei, care fusese acoperit cu nisip. Probabil fusese un accident acolo.

 

Ridicasera inseamna Tirul rasturnat :laugh: de care am dat eu(paralel),vineri pe 30apr,eu nu am simtit uleiul ala,am lasat-o usor rau,erau cred ca 10 politisti si 4 loganuri noi,stelth+pompieri in zona,am zis prima oara ca e actiune cu RAR ul pe motociclisti pe Cheia,baraj total sa se mai potoleasca violatorii pe 2 roti ai naturii :lol: ,bine ca nu ai patit nimic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ridicasera inseamna Tirul rasturnat :laugh: de care am dat eu(paralel),vineri pe 30apr,eu nu am simtit uleiul ala,am lasat-o usor rau,erau cred ca 10 politisti si 4 loganuri noi,stelth+pompieri in zona,am zis prima oara ca e actiune cu RAR ul pe motociclisti pe Cheia,baraj total sa se mai potoleasca violatorii pe 2 roti ai naturii :lol: ,bine ca nu ai patit nimic :)

 

F.u.cking sh.it ! Deci a fost groasa rau acolo... erai cu motorul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* am reusit sa termin de citit topicul, astazi m-a tinut "in priza", iar de acuma il voi urmarii consecvent. pentru ca in multe privinte avem pareri comune si in altele, in care parerile sunt "divergente", avem ce discuta.

 

eu am inceput sa merg pe chopper (il aveam in garaj cand faceam scoala moto) si nu credeam ca am sa trec pe alt tip de motor vreodata. idealul meu in viata (!) era un Harley old-school sau - mai palpabil - Ironul care a aparut (tocmai ca sa pastreze ideea...) in 2009 si pe care am pus ochii de cum l-am vazut intaiash data. e, acuma, lucrurile au evoluat intr-o directie si intr-un mod absolut ...halucinant, in luna aprilile, asa incat de o saptamana sunt in posesia unui motor enduro-touring de la BMW. (o alta idee fixa de-a mea: sa fac calatorii pe continentul african si asiatic). povestea nu e lunga, dar poate fi plictisitoare, asa ca o pastrez pentru zilele de iarna. pentru urmatorii ani, HD-ul iese din discutie (deh! nici eu nu sunt manager de multinationala :huh: ), insa dupa acestia (uratorii urmatorilor ani), am sa caut motorul old-school pe care sa-l construiesc dupa "trupul si asemanarea" mea, adica un custom.

 

o explicatie (daca e nevoie): de fiecare data cand vad ca cineva trece de pe un motor sport pe un chopper/cruiser am un puseu de multumire si de admiratie pe care nu pot sa nu-l scot la vedere :cheers:

 

a la votre!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] am sa caut motorul old-school pe care sa-l construiesc dupa "trupul si asemanarea" mea, adica un custom.

 

o explicatie (daca e nevoie): de fiecare data cand vad ca cineva trece de pe un motor sport pe un chopper/cruiser am un puseu de multumire si de admiratie pe care nu pot sa nu-l scot la vedere :D

 

a la votre!

 

Asta da "nebunie", sa iti construiesti singur motorul :P. Sper sa te tii de cuvant.

Legat de motoare in general...stiu sigur ca nu o sa ma limitez la Harley. O sa incerc la un moment dat un Ducati - de preferinta rosu, naked si classic 1000 -, un Triumph Bonneville, poate un Kawa W650, un Royal Enfield, un Moto Guzzi, un Norton commando, o Honda CB 750 din anii '70...

 

Treaba asta cu trecutul de pe sport pe chopper poti sa o interpretezi si ca un mariaj nepotrivit sfarsit cu un divort ptr nepotrivire de caracter :cheers:...ceea ce nu e neaparat in avantajul meu.

Am intalnit insa oameni potriviti ptr sportive - reci, calculati, isi stapanesc bine emotiile, atenti, tehnici, n-au nimic de demonstrat pe strada in oras.

Unde se poate, adica e safe o ard cu 200+, altfel mers cuminte, legal, capul la cutie. Eu nu fac parte din categoria asta, din pacate.

 

Bafta in calatoria programata - am intalnit la SMAEB un baiat care a mers cu un GS 650 Dakar pana in Mongolia - Mihai Barbu - mongolia.ro.

 

Mesaj completat

Brontozaur 7930 km

-----------------------

Dupa spalarea filtrului de aer s-a schimbat radical - trage vehement de jos, motorul se aude frumos la ralenti.

Inca imi place fierotenia.

Ce imi place

--------------

Vibratiile si sunetul. Nu stiu exact in ce ordine. Stiu sigur ca imi plac vibratiile, imi place sa simt fiecare explozie in mine, imi place cum se zguduie motorul la ralenti si cum trepideaza furca fata cu totul. Imi place cum bubuie astamatic si stangaci la ralanti, imi place cum toarce la drum intins, imi place cum maraie amenintator cand deschid brusc.

M-am urcat si pe alte Harley-uri - seria Dyna e cea mai apropiata, dar e blega ca si vibratii comparativ cu sportsterul. Softail arata bine, dar nu e de nasul meu ( Did I mention I like vibrations ? :moto: )...VRSC nu e Harley ...baggerele iar nu sunt de mine.

Pana acum nimic din ceea ce a spus nu a avut tangenta cu motociclismul, sper ca remarcati ) ( are tangenta cu poezia...de coltul strazii).

 

Tinuta de drum e acceptabila - nu se impaca excelent cu gropile, denivelarile, dar face fata. Viteza maxima prinsa de mine pe A2 - 180 km/h. Sportsterul mai avea rezerve, in schimb eu nu mai aveam.

Accelereaza vehement de jos - deh, cuplul de la ture joase - de multe ori imi vine in cap fraza "entering warp zone" cand deschid gazul brusc.

 

Pot sa ma strecor printre masini fara probleme - credeam la inceput ca o sa fie probleme din cauza latimii, dar nu sunt. Nu e asa lat cum imi inchipuiam. Merg zilnic in trafic, stiu ce vorbesc.

 

Ce nu imi place

------------------

Franele - mai exact frana fata. Posibil si gumele sa fie cam proaste. Frana bleaga, necesita forta, pierde aderenta destul de repede si cam imprevizibil as zice ( cand aud vaietul sau scrasnetul sunt deja fara aderenta - la motoarele sport auzi prima data un soi de vaiet fix inainte sa pierzi aderenta).

Suspensiile - preferam suspensii standard - am suspensii low(scurte), ptr oameni micuti - asta ma penalizeaza pe drumurile proaste sau pe viraje.

Distanta intre scarite si sa - e mica ptr mine. La viteza - > 120 - imi desface picioarele - ma cracaneaza - si e foarte obositor. Solutia ar fi o noua sa, mai inalta sau un seat pad.

Probabil o sa imi fac un seat pad din piele, cu care sa acopar locul pilotului.

 

Reactii in trafic

-----------------

Cei mai tineri - stiu ca e vb de un HD, zic ceva de genul - inconfundabil sunet.

Cei intre doua varste sau mai batrani a 2 tipuri de reactii:

- zic ceva de genul - are ceva motorul, nu merge rotund

- sau tac si se uita luuuung si visator la motor...parca ii si aud - parca mi-as lua si eu unul

Cocalarii - cat costa frate ? da' cat prinde ? e original ?

Gagicile - zero reactii . Raman la concluzia mea ca gagicile "trag" la plastic ( vitezane) ( Asta ca sa imi justific de fapt lipsa de farmec personal :huh: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bafta in calatoria programata - am intalnit la SMAEB un baiat care a mers cu un GS 650 Dakar pana in Mongolia - Mihai Barbu - mongolia.ro.

 

* da, Mihai este unul dintre motivele (motivatiile) pentru care mi-am luat GS. Eram vara trecuta cu sufletul la gura cand ii citeam jurnalul si Dakar-ul imi bantuia visele :cheers: Doar ca atunci cand l-am incercat s-a dovedit "neconform", asa am ajuns la varianta asta de GS (un hibrid, de fapt). Btw., sunt f. incantata de el, ...dar asta pe alt topic.

 

Reactii in trafic

-----------------

...

Gagicile - zero reactii . Raman la concluzia mea ca gagicile "trag" la plastic ( vitezane) ( Asta ca sa imi justific de fapt lipsa de farmec personal :D )

 

* hm..., ce spui tu pare de necrezut. I am the living proof! eu cand aud/simt vibratiile motorului de Harley ...ma pierd cu firea! La test-ride la ei, imi transpirasera mainile pe mansoane de era sa pierd ghidonul in mers :huh:

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos acest topic despre Harley.Ai putea scrie o carte despre asta:)

Referitor la HOG: am avut contact cu ei anul trecut, in cadrul unui eveniment de pe un aerodrom de langa Capitala.Nici mie nu mi a placut atitudinea lor.Mi s-au parut destul de exclusivisti, rezervati...fitosi.

Referitor la 40la ora senzatie majora...asa veneau si pe drumul dinspre aerodrom...poate este viteza votata de ei in cadrul grupului.merg incet sa faca furori, sa aibe omu' timp sa ii admire...

 

Referitor la Mihai si Mongolia...eu momentan am un Beta rr, enduro.Motorul mic, drujba, dar ma invat cu vitezele momentan.Intentionez sa dau de permis, sa imi iau ceva mai mare cand am finante si sa plec in astfel de expeditii, de ce nu:).Consider ca inveti multe, iei contact cu mai multi oameni, intampini mai multe situatii intr-o astfel de calatorie, decat ai intampina intr-o vacanta in care mergi cu trenul sau masina mica.

Mesaj completat

fiind motor vtwin cu un singur maneton ,pistonul din fata intra la detenta un pic intarziat. in turatie de relanti se simte cel mai bine intarzierea. de aceea motorul vibreaza foarte tare si are "galopul " acela in turatii joase.

Mesaj completat

nu imi place harley davidson, este o motocicleta care nu iti ofera cine stie ce. dar asa cum e ea ,este unica si inimitabila. este un simbol, o bucatica de istorie, este legenda. harley davidson nu va putea fi copiat niciodata.

 

 

NU ii subestima pe chinezi:))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* hm..., ce spui tu pare de necrezut. I am the living proof! eu cand aud/simt vibratiile motorului de Harley ...ma pierd cu firea! La test-ride la ei, imi transpirasera mainile pe mansoane de era sa pierd ghidonul in mers :)

 

Inseamna ca nu ne-am intersectat niciodata :P...Ia sa ma gandesc mai bine...casca openface neagra, ochelari vintage RAF-style...calare pe un Iron la mega test drive-ul de la Harley. S-ar putea sa ne fi intersectat totusi.Daca despre tine e vorba, mi s-a parut ca nu iti venea foarte bine Iron-ul.

 

Am uitat sa precizez o categorie la care am succes - copiii !!!

Eu parchez langa un parculet de joaca. Cu mame, cu copii mici...Copii mici (1-2 ani, abia merg) sunt fascinati, sunt atrasi ca de un magnet - unul dintre ei, nici nu mergea bine si voia sa vina catre mine, cu mana intinsa spre motor...in timp ce motorul bubuia !!! Eu credeam ca se sperie...

Mesaj completat

Foarte frumos acest topic despre Harley.Ai putea scrie o carte despre asta:)

Referitor la HOG: am avut contact cu ei anul trecut, in cadrul unui eveniment de pe un aerodrom de langa Capitala.Nici mie nu mi a placut atitudinea lor.Mi s-au parut destul de exclusivisti, rezervati...fitosi.

Referitor la 40la ora senzatie majora...asa veneau si pe drumul dinspre aerodrom...poate este viteza votata de ei in cadrul grupului.merg incet sa faca furori, sa aibe omu' timp sa ii admire...

...

NU ii subestima pe chinezi:))))

 

Multumesc de aprecieri.

Acum despre mersul incet al HOG-ilor( se aplica si la alte grupuri mari - vezi demonstratiile moto)...poate sunt printre ei multi care practica motociclismul de relaxare...sau de duminica, pe care eu ii asociez cu inceptotrii.

Si cum ritmul grupului e dat de media celor mai slabi, e mai sigur sa mearga incet.

 

Si mai e si un alt aspect...poate ai avut ocazia sa participi la demonstratii moto, sau la defilari...se merge molcom, e riscant sa maresti ritmul, se fragmenteaza grupul, etc.

 

Subscriu la treaba cu chinezii, ai dreptate. Nu m-ar mira ca peste jumaate din piesele sportsterului sa fie Made in China.

 

Mesaj completat

Revin la leit-motivul vietii mele...

De unde pasiunea asta moto?

De unde preferinta ptr un tip sau o marca ?

 

De ce mi-am luat motor, si de ce Harley Davidson ? ... Mai exact cat din dorinta de a avea HD a fost indusa prin publicitate si cat e pura- vezi filmele de categorie B,C in care "eroul", "baiatul rau", "meseriasul"... Je ne sais pas..sau mai exact ma fac ca nu stiu. Evident ca o parte din "pasiunea" ptr HD se datoreaza publicitatii...Sper ca nu toata pasiunea.

 

Adevarul e ca nu am o pasiune deosebita ptr Harley, nu sunt fan, nu sunt "Harley pana la moarte", nu sunt "forever two wheels", nu sunt "there's no replacement for displacement", nu sunt "jap crap sucks/rice(croutch) rockets sucks" si alte lozinci de astea. Nu am NIMIC, dar nimic de la Harley in afara de motor si husa. A, si emblema si insigna HOG.

 

Nu o sa port chiloti Harley, nu o sa ma sterg cu hartie harley, nu o sa imi tai unghiile cu unghiera harley, nu o sa port ceas harley, nu o sa ma rad cu masina de ras harley...cum nu o sa port nici chiloti Suzuki, KTM, BMW, etc. Din principiu. Ma intereseaza motoarele de la ei.Si atat.

 

Cunosc ceva istorie si tehnica moto, poate de aia uneori sunt putin mai dur cu pretentiile japoneze de Harley. Daca tot facem misto de chinezi ca sunt copiatorii, de ce sa ii menajam pe japonezi la categoria chopper/custom/cruiser?...

 

In fine, pana gasesc eu raspunsul corect la intrebarea existentiala de ce mi-am luat Harley, pana una alta, am unul. Ce naiba sa ma fac cu el ?...sa zic ca e nasol, pic eu de prost...si atunci stau si inventez povesti...vaaai, ce misto e si ce meserias sunt eu...vrajeala.

Chiar crede cineva ca un adevarat scrie tone de posturi pe forum in loc sa se plimbe ?...

 

M-am saturat de toate povestile astea cu baiatul/fata rea, care vezi domne sunt speciali ptr ca merg pe Harley...O laie, niste tocilari, soareci de biblioteca,fantezisti/visatori ratati, impotenti care tot timpul au trait viata din carti sau din telenovele.

M-am saturat de papagalii si papagalitlele care asculta rock doar ca sa para mari meseriasi, in rest, nu inteleg nimic si nici nu traiesc viata propovaduita prin muzichiile alea...Niste prefacuti, asta suntem...ne imbracam in piele, de preferinta neagra, tricorui negre - ca deh, tre' sa sugeram asa, o nemultumire, o duritate, un sentiment de neimplinire, un doliu ptr ca valorile adevarate sunt moarte, o revolta, si cand colo, cine se ascunde dupa toate astea ?

Niste conformisti dar de speta mai joasa decat conformistul obisnuit - macar ala e vizibil la vedere, recunoaste...

 

Da ma, asa o fi...dar tot imi place Sporsterul...

Si nu exista alb si negru in viata..rau sau bun...exista nuante...o parte e conformism,nevoia de acceptare in societate, o parte e iubire pura...

Unii isi iau motoare din pasiune pura.

Unii ca sa para mai altcumva...sa se dea mari, sa isi schimbe statutul, sa isi imbunatateasca viata sexuala.

Nu pot sa ii condamn.

Fiecare cu adevarul si motivele lui. Cum spunea Isus, cine e nevinovat sa arunce primul piatra.

 

Sa revenim un pic cu picioarele pe pamant. Destul cu atata metafizica.

Azi -adica aseara - am venit cu motorul pe negura. Vant puternic, bufeuri, gauri in asfalt. Foarte usor de pierdut controlul si dat in gropi in oras...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg dece nu-ti iei alt motor? Lasa Sporsterasul pentru cineva care o sa se bucure de el! Acum inteleg dece tipii din HOG te-or faultat... Esti epifania a ceea ce dispretuiesc la bikeri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca nu ne-am intersectat niciodata :P...Ia sa ma gandesc mai bine...casca openface neagra, ochelari vintage RAF-style...calare pe un Iron la mega test drive-ul de la Harley. S-ar putea sa ne fi intersectat totusi.Daca despre tine e vorba, mi s-a parut ca nu iti venea foarte bine Iron-ul.

 

...

 

* se potriveste portretul robot la fix :moto: da, nu ne-am intersectat, poate doar privirile :) ...desi eu nu mai aveam ochi dect ptr. Iron.

acuma, ca mi-am luat BMW-ul sansele sunt si mai mici (de intersectare), daca ne luam dupa "estimarile" generale valabile pe ...forumuri :hug:

 

anyway, ce zici tu despre "spiritul" care-i mana pe posesorii de HD (motoare, gadgeturi, vesminte si alte posesiuni) mi se pare o generalizare pe care nu pot s-o exclud cu totul din rationamentul aprecierii (subiective). sunt sute si mii poate de posesori Harley care corespund tiparului, dar, in lumea de dincolo de "certificatul de membru" (ala HOG), exista suflete cu adevarat pasionate si care au facut ca dorinta de a deveni "baiat (fata) rau (rea)" sa se transforme in dorinta de e deveni ...altfel decat o majoritate in care nu te regasesti. out of usual self, daca vrei. personal, cunosc un astfel de motociclist in persoana (si mai multi asa, virtual), m-a fascinat personajul de cum l-am vazut si nu prin imaginea (aia pe care o stiam din filme) de calaret dur si singuratic, ci prin personalitatea lui ca intreg. Omul iubeste Harleyurile vechi, la momentul cand l-am cunoscut avea 2 si inca unul in constructie, de prin anii '60 si '70, toate. Modele clasice, rare(!) De multi bani (pe ultimul daduse vreo 10.000 euro si era neatins, totul din fabrica cum ar veni - old-timer - fericit ca il gasise la pretul asta, in Germania). Roman, din Brasov, de profesie tehnician dentar, necasatorit (deci fara crize), peste 40 de ani si fara muschi, adica o statura normala, poti sa crezi? E, acum e partea ce mai interesanta din "tablou". Omul locuia intr-un container, intr-o fosta hala a unei fabrici din portul vechi din Amsterdam si lucra cu ziua. Adica nici un fel de siguranta, nici 1%, pentru ziua de maine. Nu rate la banca, nu leasing, nu cizme HD sau bandana. Purta haine kaki, genul militar. Nu avea nici casca! Iar tehnic vorbind, desfacuse si facuse la loc motoarele alea de catava ori. Aaaaaa! si n-avea internet acolo in hala. El stia totul pe de rost. Picture that!

 

P.S. asa e, Ironul in forma aia nu mi se potrivea deloc. La mers ma refer, ca in poza ...nu zic nu :blink:

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg dece nu-ti iei alt motor? Lasa Sporsterasul pentru cineva care o sa se bucure de el! Acum inteleg dece tipii din HOG te-or faultat... Esti epifania a ceea ce dispretuiesc la bikeri!

:)

 

Mesaj completat

vand Intruder VS800, vand si plictiseala de F650, imi iau un spid

:P

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg dece nu-ti iei alt motor? Lasa Sporsterasul pentru cineva care o sa se bucure de el! Acum inteleg dece tipii din HOG te-or faultat... Esti epifania a ceea ce dispretuiesc la bikeri!

Mai exact, de ce? Pentru ca omul merge la munca cu Harleyu'? Pentru ca iese din oras cu Harleyu'? Pentru ca critica Harleyu'? Pentru ca-i place sa se incline cu Harleyu'? Pentru ca nu are chiloti Harley? Pentru ca e deschis, sociabil si saluta ceilalti motoristi cand merge cu Harleyu'? Pentru ca are bun simt, desi merge cu Harleyu'? Mda, gasesti niste motive pe aici pentru care HOG-ii ar putea deveni invidiosi si frustrati atunci cand l-ar vedea pe om...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor

 

De vreo 2 luni sunt posesorul unu HD Sportster 1200 Low cumparat nou de la repezentanta. Inainte de Sportster am avut un naked japonez - Suzuki GSR 600.

Topicul asta este ptr a scrie impresiile mele legate de Sportster, legate de trecerea de la tehnologie japoneza high-tech la traditie americana, cu toate plusurile si minusurile. Pe bune, fara ascunzisuri, cinstit.

Inainte sa iau Sportsterul am cautat o multime pe net dupa cineva care a fost in situatia mea - naked sportiv -> HD. Nu prea am gasit ceva consistent si coerent - doar informatii disparate.

Data fiind lipsa asta, o sa incerc sa umplu golul cu ceea ce am experimentat pana acum.

Deci, am avut Suzuki GSR 600. Vreo 2 ani. Cam 70% mers in oras. Am avut 2 motive princicpale sa trec la alta categorie:

- cu cat deveneam mai experimentat, cu atat faceam mai multe chestii riscante cu GSR-ul. Pur si simplu ma indemna la mai mult. Viteza tipica de mers in oras devenise 120 . Bineinteles ca 180 nu era nici o problema, tot in oras. In afara am dus-o la 240. Poate ptr multi 240 inseamna putin. 240 cu GSR-ul, fara nici un fel de parbriz, inseamna risc si chin - culcat pe rezervor, vibratie continua, casca se lipea de nas/gura, ghidonul trebuie tinut si controlat ferm, etc.

- sotia mea nu a avut niciodata curajul sa mearga cu GSR-ul ca pasager.

Mai e un motiv ..as zice "Matrix reason" - GSR era prea buna, as zice secant de previzibila - facea tot ceea ce ii ceream de o maniera exemplara...Parca fara personalitate.

 

Deci am hotarat sa ma linistesc. Sa iau ceva traditional si mai "bleg"....chiar daca vreau eu, sa nu poata motorul. ( La GSR era ceva de genul - Eu(gsr) mai pot, tu mai poti ?). Deci cruiser/chopper sa fie - ... Cum imi plac lucrurile originale si cinstite, am zis Harley sa fie. Original ca V-TWIN la 45 se fabrica din 1909. Cinstit are aripioare de racire si chiar e racit cu aer - spre deosebire de o multime de choppere/cruisere japoneze, care sunt foarte high-tech dar simuleaza low tech-ul ( aripioare de racire, dar racite cu aer ?...)

Ok, deci HD sa fie. Ce sa imi aleg din panoplia de HD ? ... Eu imi doresc sa merg cu motorul, zilnic daca se poate, chiar daca ploua/ninge, in oras, in afara, nu conteaza ... deci ca aspect practic, am zis Sportster, ptr ca e cel mai manevrabil.

Bineinteles ca si pretul a contat.

Dintre Sportster-e, preferatele mele au fost Iron 883 si Nightster. Aspect brut, garajastic, fara mult crom. Nu sunt genul - hei uitatva la jucaria mea lucioasa si frumoasa, nu-i asa ca sunt jmeker ? - Back to basis - un strigat inapoi catre baietii din anii '50-'60. Din pacate, ambele motoare au niste mici neajunsuri.Nu au sa pasager si nici scarite - deci daca voiam sa merg pasager, trebuia sa cumpar niste extra-uri - care nu sunt deloc ieftine. In plus, rezervorul peanut care arata superb, are numai 12,5 litri ...cam putin totusi. Asa ca am sfarsit cu un Sportster 1200 Low Negru. Am tinut mult sa am motorul de 1200 - diferenta de cuplu intre 883 si 1200 e de aprox 30 Nm.

Si in plus e fun ptr mine sa stiu ca am 2 bucati cilindri de 600 cmc in loc de 2 bucati de 400-si-ceva.

 

Impresii generale:

----------------------

Se conduce foarte usor, ajung bine cu picioarele jos. La partea asta avantaj Spostster fata de GSR - la GSR nu am ajuns niciodata cu talpa jos complet, cu ambele picioare ( am 1.71 metri).

Cum am perceput cuplul de la ture joase : am simtit ca sunt cu un tanc sovietic, zgomotos, vibrant dar care trage puternic. Tractoristic, brutal, necizelat. Vibreaza, dar placut.

Sunetul:...mmm de la 90 de km/h nu se mai aude...se mai simte doar vibratia. Am inca esapament stock.

Aspect practic...ei, aici se simte o maaaaare diferenta. Pot inca sa ma bag printre masini - dar limitat, comparativ cu GSR, as zice ca din cauza amaptamentului/unghiului furcii, ca de lat, nu e mai lat. Am invatat sa stau la rand, sa ma depaseasca dubite, camioane, Dacii... Exista viata si daca te depasesc alte masini :)...inainte se intampla rar sa ma depaseasca cineva. Cu sportsterul de cele mai multe ori stau la rand. Am incercat sa fac flic-flac-uri cu el - adica serpuiri rapide stanga-dreapta-stanga-dreapta .... mmmm nu e ptr asa ceva. E greoi. E ca un brontozaur. Fac flic stanga, si pana sa il culc pe dreapta, trec ani ...:P

 

 

HOG ( Harley Owner's Group) si experienta mea cu ei

---------------------------------------------------------------

Cand iti cumperi motor nou, esti inscris automat in HOG

Si in Romania exista HOG, si mai fac din cand in cand iesiri. La inceput am fost susceptibil - ce incredere sa am intr-un grup de oameni care sunt legati doar de dreptul de proprietate ? Parerea mea e ca daca nu te intalnesc pe strada, degeaba imi arati o hartie de proprietate, ca nu esti motorist ptr mine.

Pana la urma mi-am calcat pe orgoliu si am mers o data - mi-am zis,poate am ocazia sa intalnesc pe cineva pasionat, ca si mine. Parerea traditionala despre detinatorii de HD, este ca sunt niste ingamfati, plictisiti de viata,, cu bani multi, care zic ceva de genul -" care e cea mai scumpa motocicleta de pe aici si pe care o stie tot prostul ? HD ? De asta imi iau."

Ce sa zic, mi-au cam confirmat preconceptia asta. Poate am nimerit eu intr-o zi proasta ? ... Grup eterogen, oamenii nu din cale afara de prietenosi sau politicosi. Fite. Multe fite. Duhnea a figuri si mai putin a motociclism.

 

Intalnirea cu ei

Poate are si un aspect social, nu stiu, dar HOG-ii cu motoare mai ieftinache ( sportster-e) au venit primii si parca erau mai normali, mai abordabili. S-au prezentat, au fost politicosi. Restul au venit mai tarziu - vorba aia, oamenii importanti se lasa asteptati.

Trebuia sa mergem la Cheia - eu stiam ce insemna Cheia de la GSR: distractie, curbe luate cu genunchiul la pamant, motor urland intre 9000-12000 ture, sport, adrenalina. Si un imens sentiment de satisfactie dupa. Asa ca am icnercat sa ma pregates...mi-am reglat amortizoarele, presiunea in pneuri - ma si gandeam, mamaaa, sa vezi senzatie, daca cu o sportiva e normal sa te dai pe curbe, ca de aia e facuta, sa vezi cu Harley-ul ce challenging si fun e ... O laie...s-a mers cu 30-40 la ora, in grup...mergeam cu o mana la un moment dat... fu**ing shit imi ziceam, oamenii astia merg la Cheia doar ca sa zica si ei ca au fost la Cheia, dar rateaza toata distractia. La intoarcere, am cerut permisiunea sa ma despart de grup -si cu mine s-au mai despartit un tip cu un Buell si un tip cu un V-ROD ( nu stiu ce model). Este fun si cu Harley-ul pe curbe... Numa' sa te duci cu oamenii potriviti :blink:

In total, m-am despartit de vreo 2 ori de grup ca sa ii dau un pic gaz si sa raman si cu altceva decat figuri/fite/discutii despre bani/averi. Se pare ca limita e doar o data - adica doar o singura data "ai voie" sa te desparti de grup si sa te dai in stilul tau, ptr ca am generat ceva animozitati.

 

Probleme

-------------------------

- pe la 2000 de km, s-a stricat senzorul de rezerva combustibil - asa ca lumina de "low fuel warning" sta tot timpul aprinsa. Am fost la service, mi-a examinat-o tipul de acolo si a comandat un nou senzor cred. Astept sa ma sune cand vine - sper sa ma sune el/ei....

- au inceput sa apara mici pete de rugina - la 2 luni si 3000 de km. Tin motorul in fata blocului cu husa. E adevarat ca am mers pe ploaie cu el. Sunt de parere ca HD e in primul rand motocicleta si trebuie sa "performeze". Cand i-am zis dealerului ca au aparut pete de rugina cica - a, pai o tii afara ? :moto:) Probabil ar tebui sa o tin in casa cu mine, sa dorm cu ea in pat :hug:)

- Inainte sa imi iau cruiser, mai multi chopperisti ziceau ca o sa ma cam doara spatele dupa un timp. Intr-adevar, au inceput ceva dureri. Sper sa tina de obisnuinta.

Tot la capitolul probleme, ceva neasteptat ... am facut bataturi (BATATURI) la mana stanga de la ambreiaj. Maneta e foarte groasa, si cere ceva forta comparativ cu japonezele. Bineinteles ca baietii/fetele care conduc HD din an in paste, si numai prin afara, o sa fie surprinsi. EI, eu o conduc zilnic, in trafic, trafic greu si stiu ce vorbesc.

 

Manual de utilizare:Facut ptr americani...Cum sa spun...ptr chestiile mai iesite din comun - "Call the dealer"... Baga-mi-as... Un exemplu care ma racaie - la GSR era specificat clar jocul la maneta de ambreiaj ... la Harley nu e...

Trusa de scule ? Niet. Cumperi daca vrei. Macar cheie de reglat amortizoarele ?...Niet, cumperi.

 

Amortizoare XL 1200 Low - proaste. Ajung repede la limita ( sunt puse pe pozitia 3 din 5).

 

Frane : sunt ok, fac fata, dar trebuie hotarare cand sunt stranse/apasate. Folosesc preponderent frana fata

 

Mers pe ploaie/umed - ok, m-am simtit mai increzator decat cu GSR-ul.

 

Oglinzi: sunt mai utilizabile decat la GSR; la GSR aveam 2 pozitii - una de oras si un de autostrada - ptr ca pe autostrada stateam culcat pe rezervor. Aici am o singura pozitie

 

Consum: aprox 5-6. La GSR era 8-9 la suta

 

Factorul distractie:...avantaj GSR. Flic-flac-uri, bagat printre masini, stoppie, wheelie, genunchi la pamant pe curbe, Cheia "facuta" "chirurgical"

 

Lumini: mai bune la Sportster. La GSR trebuia sa merg cu faza mica + butonul de PASS apasat ca sa vad cat de cat. La Sportster, faza lunga e suficienta

 

Controale:americanii sunt idioti la categoria asta: semnalizatoare - am 2 butoane separate, pe fiecare maneta - unul de stanga, unul de dreapta. Are si lumini de avarii dar se actioneaza (cuvant urat) - trebuie apasate concomitent cele 2 butoane de pe cele 2 manete timp de o seunda. Inchiputiti-va sa faceti asta intr-o situatie de urgenta ....Deci sunt de nefolosit.Butonul de claxon e pus idiot. Puncte GSR

 

Accesorii:

- preturi mari, comparativ cu SUA. Calitatea in schimb e ok.

In plus nu prea pare dezvoltata piata de accesorii HD.

 

Reactii in trafic:

Oamenii sunt mult mai curiosi decat la GSR. O data un taximetrist uitase sa plece de la semafor uitiandu-se la Sportster

In ordinea aparitiilor:

1. Cea mai deasa reactie - e semnul ok sau ceva de genul - misto motor

2. Chiar e Harley ? Nu, e Mobra, i-am pus eu un abtibild ...

3. Cat a costat ? 10500 ? Doar atata ? Credeam ca astea sunt vreo 30000...

4. (rar) Cat prinde ? 100 zic io ( si in gandul meu... Who cares ? )

 

Cea mai secanta reactie.

Vine un nene cu un scuter langa mine la semafor. Un nene cam de varsta tatalui meu - cam 65 de ani. Echipament ok, scuterul inscris ( 250 cmc). Intram in vorba.

El: - Frumoasa motocicleta

Eu:- Multumesc

EL:- Da' nu merge bine. I-auzi cum se aude ...

- E normal, e Harley, asa se aude, e traditional...etc

- Nu, nu, n-are cum. Nu se aude rotund. Trebuie dusa la mecanic. Eu ma pricep la chestiile asta

Plecam ...la urmatorul semafor ( omul era bine intentionat, nu am nici o indoiala)

- Trebuie sa o duci neaparat la mecanic...Uite si cum vibreaza motorul...Nu e normal

- ....

 

Sunt curios daca o sa mai gasesc un tampit/a ca mine, fara prea multi bani, care si-a luat HD nou, nu ca status symbol, si pe care il foloseste ca pe o motocicleta, zilnic daca se poate.

HArley, "mult (prea mult) zgomot ptr ce ofera! Nu inteleg de ce ai nevoie de o comunitate anume ptr a te simti bine, nu suport "bisericutele", .....Ride alone, ride free

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o zi asa frumoasa azi in Bucuresti ( ploaie, nor) incat ma face sa ma simt generos. Asa ca o sa ignor toate mesajele de bine, mesajele pe langa etc.

 

Spite ruginite - solutie.

Reamintesc - am mers prin ploaie si au inceput sa imi rugineasca spitele.Cred ca s-a intamplat in primele 2 luni.

Nu stiam ca piesele de otel cromat necesita intretinere continua, altfel ruginesc.

Am cumparat de la SMAEB o solutie de curatit piesele cromate - Chrom-Politur de la www.caramba.de.

Functioneaza. Dar tot cere migaleala: curatit spita cu spita, pe toate partile (greu de ajuns prin partea cu discul de frana).Plictisitor ptr mine.

 

Asa ca mi-am consumat rezerva de miglaleala in alt proiect :

 

Supra-sa. (Seat padding)

La drum lung ma cam doare coccisul. La viteze de autostrada mi se cracaneza picioarele. Am studiat problema si se pare este din cauza seii (http://www.diymotorcycleseat.com/)

Asa ca m-am apucat sa imi construiesc o supra-sa, care sa ma inalte un pic, sa modifice unghiul dintre corp si picioare si sa ofere o mai buna sustinele ptr osul iliaceu. Totul customizat pe detaliile mele anatomice ( os iliaceu, coccis, inaltime).

Supra-saua o sa se puna deasupra seii originale. Deocamdata am terminat "inima" - umplutura. Materialul de amortizare - burete celula inchisa de 3 mm, lipit in straturi - acelasi material folosit la parchet laminat, se pune dedesupt ptr amortizare.Am ales solutia asta ca sa pot da forma seii originale, din mai multe straturi.

Mi-a mai ramas de cusut exteriorul, din piele.

 

Poze o sa pun cand termin.

 

 

 

 

Mesaj completat

Nu inteleg dece nu-ti iei alt motor? Lasa Sporsterasul pentru cineva care o sa se bucure de el! Acum inteleg dece tipii din HOG te-or faultat... Esti epifania a ceea ce dispretuiesc la bikeri!

 

Imi place inca Sporsterashul. E cinstit ca din cand in cand sa ma mai intreb daca merita...si daca tot am promis ca scriu tot si de bine si de rau legat de experienta cu Hrley-ul, din cand in cand imi mai scapa si cate o intrebare existentiala gen: de ce, merita, pana cand...etc.

Frumoasa fraza cu epifania - simpla dar efectul plastic e masiv la mine.

Mesaj completat

[...]

Roman, din Brasov, de profesie tehnician dentar, necasatorit (deci fara crize), peste 40 de ani si fara muschi, adica o statura normala, poti sa crezi? E, acum e partea ce mai interesanta din "tablou". Omul locuia intr-un container, intr-o fosta hala a unei fabrici din portul vechi din Amsterdam si lucra cu ziua. Adica nici un fel de siguranta, nici 1%, pentru ziua de maine. Nu rate la banca, nu leasing, nu cizme HD sau bandana. Purta haine kaki, genul militar. Nu avea nici casca! Iar tehnic vorbind, desfacuse si facuse la loc motoarele alea de catava ori. Aaaaaa! si n-avea internet acolo in hala. El stia totul pe de rost. Picture that!

 

Interesant personaj ! Mi-ar place sa-l cunosc.

Mesaj completat

Am terminat supra-saua. N-am avut timp sa mai pun poze - aseara pe la 10:30 PM o montam pe motor.

 

Primele impresii ( doar 10 km de mers).

- amortizare denivelari excelenta.

- senzatie tampita la semafor, cu ambele picioare jos - parca stau pe o teava. Asta ptr ca sunt invatat sa stau cu abele picioare jos, probabil o sa ma dezvat.

 

Va tin la curent, sper sa vina pozele azi.

Mesaj completat

HArley, "mult (prea mult) zgomot ptr ce ofera! Nu inteleg de ce ai nevoie de o comunitate anume ptr a te simti bine, nu suport "bisericutele", .....Ride alone, ride free

 

Ar fi interesant de aflat ptr mine daca domnul cu "Harley=mult zgomot ptr ce ofera" si-a fundamentat parerea printr-o experienta proprie cu Harley-ul sau nu.

Toti avem pareri, si in general exista clisee si legende urbane legate de cam orice marca. Domnul are un BMW - exista niste clisee frumusele foc legate de motoarele BMW si de posesorii lor.

Dar o sa ma abtin ptr ca nu-i cinstit ca bazandu-ma pe experienta mea limitata cu BMW-urile sa ard un bocanc plin de namol in botul oricarui posesor de BMW.

Mesaj completat

Poze cu procesu' de fabricatie si produsul finit

 

 

Mesaj completat

Produsul finit arata un pic cam dubios, e adevarat

Mesaj completat

Imbracamintea de sa e din piele...din pacate nu am avut inca la dispozitie piele de calitate.

Mesaj completat

Raman de finisat cusaturile externe si marginea. Pana una alta o sa ma bucur de ea chiar daca nu arata a Corbin.

 

Simt motorul mai bine acum - pozitia mai ridicata, priza buna cu picioarele, priza mai relazata cu mainile...parca e un pic mai sportiv. Inainte stateam parca prea bleg, pe spate.

post-20099-1273512629_thumb.jpg

post-20099-1273512646_thumb.jpg

post-20099-1273512665_thumb.jpg

post-20099-1273512680_thumb.jpg

post-20099-1273512690_thumb.jpg

post-20099-1273512757_thumb.jpg

post-20099-1273512784_thumb.jpg

post-20099-1273512797_thumb.jpg

post-20099-1273512806_thumb.jpg

post-20099-1273512821_thumb.jpg

post-20099-1273513425_thumb.jpg

post-20099-1273513488_thumb.jpg

post-20099-1273513623_thumb.jpg

post-20099-1273513642_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O incantare topicul asta! Miki, parca asa te-ai semnat, trebuie sa stam candva la povesti acompaniate cu bere pt ca avem multe puncte comune si cumva o sa despicam firul de par in patru! Eu, mai nou, am renuntat la intentia da da mii de euro pe motociclete plastificate si lipsite de poezie si har, pt moto trecute de 25 de ani dar cu mult farmec si stil. Mi-am luat de curand un Kawa Gpz 750, cel din filmul Top Gun si ma simt mai ceva decat Tom Cruise, calare pe el! Urmatoarea va fi o Honda CB 750 Nighthawk. Gpz-ul va fi restaurat, nu il voi vinde. ;)

post-23362-1273523950_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O incantare topicul asta! Miki, parca asa te-ai semnat, trebuie sa stam candva la povesti acompaniate cu bere pt ca avem multe puncte comune si cumva o sa despicam firul de par in patru! Eu, mai nou, am renuntat la intentia da da mii de euro pe motociclete plastificate si lipsite de poezie si har, pt moto trecute de 25 de ani dar cu mult farmec si stil. Mi-am luat de curand un Kawa Gpz 750, cel din filmul Top Gun si ma simt mai ceva decat Tom Cruise, calare pe el! Urmatoarea va fi o Honda CB 750 Nighthawk. Gpz-ul va fi restaurat, nu il voi vinde. ;)

 

Multumesc de aprecieri. Da, o sa ne vedem candva la o bere, la povesti.

Interesanta "batranica" GPz de 7 jumate'. Am un coleg cu un Kawa de 900 care te-ar contrazice la faza cu motorul din Top Gun ( cica Tom Cruise ar fi calarit un Kawa GPz900R).

O sa il intreb daca si el se simte ca Tom Cruise :agree:.

Oricum ar fi, arata interesant.

Cat despre CB 750, intr-adevar e o motocicleta "iconic"-a - (pun pariu ca majoritatea bikerilor de Magheru habar nu au de ea, iar daca o vad pe strada o sa zica ce e cu IJ-ul asta).

Acum vreo 3 ani am cunoscut un tip care isi luase un CB 750 - negru, frumos, necazut, 10000 km. Il luase ptr ca era ieftin, el visa la "plasticate". Cred ca l-a tinut o mie de km dupa care a scapat de ea.

Motociclete ptr cunoscatori...

Mesaj completat

Am renuntat la supra saua maro - arata cam urat.

Am cumparat niste piele de la Pielorex, niste burete cu celula inchisa, si iata ce a iesit.

post-20099-1274100147_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Fain topic!ma bucur ca "inca" iti mai place Sportster-ul[desi ma indoiesc ca o sa te tina o vesnicie sentimentul].

Tom Cruise nu a condus vreo motocicleta in Top Gun pentru ca nu stia sa mearga pe vreuna.motocicleta ce apare in film e modelul GPz900R.

Eu conduc acuma o Honda CB 750 F din 1979 asa ca musai ma numar printre "cunoscatori".

Mi-ar place sa stam de vorba candva,da nu la o bere ca nu imi place. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmm...ce s-a intamplat de nu ne mai povestiti nimic dle ddmkro?Vrem sa ne mai destindem putin-cel putin eu,pt ca acest topic este pur si simplu superb.tocmai acum cand aveti si sa custom :lol:).

 

O zi frumoasa si asfalt uscat (la mn picura putin :-s).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmm...ce s-a intamplat de nu ne mai povestiti nimic dle ddmkro?Vrem sa ne mai destindem putin-cel putin eu,pt ca acest topic este pur si simplu superb.tocmai acum cand aveti si sa custom :lol:).

 

O zi frumoasa si asfalt uscat (la mn picura putin :-s).

 

Da,chiar asa.Ceva plimbari? Ai mers pe ploaie torentiala?

 

Inteleg ca tu ai 18 ani si ddmkro 35 ,dar prea esti ofcial plus ca il faci sa se simta batran. :lol:

 

Suntem intre motociclisti aici. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmm...ce s-a intamplat de nu ne mai povestiti nimic dle ddmkro?Vrem sa ne mai destindem putin-cel putin eu,pt ca acest topic este pur si simplu superb.tocmai acum cand aveti si sa custom :lol:).

 

O zi frumoasa si asfalt uscat (la mn picura putin :-s).

 

Am fost un pic ocupat cu deplasari, cu treburi casnice.

Am mai testat un pic saua pe autostrada - ultima varianta - e mult mai bine ptr coloana si partea dorasala ...adica am facut vreo 300 de km fara pauze.

In rest, cum e cu Mostrul ? S-a dovedit o alegere buna ?

Mesaj completat

Da,chiar asa.Ceva plimbari? Ai mers pe ploaie torentiala?

 

Inteleg ca tu ai 18 ani si ddmkro 35 ,dar prea esti ofcial plus ca il faci sa se simta batran. :)

 

Suntem intre motociclisti aici. :)

 

He, he, he, stai linistit, nu ma supar deloc :lol:. Si vorba aia ca barabt adevarat ce ma consider, nu imi ascund varsta :lol:.

Am mers de 2 ori pe ploaie torentiala-torentiala (aversa)...

Merge ok pe ploaie, atat doar ca roata din fata arunca tone de apa pe picioare.

In rest, problema obisnuita ...soferii care parca innebunesc brusc in primele momente ale ploii, nu stiu de ce, e ceva ancestral care se declanseaza in ei, o teama, un atavism...parca brusc toti vor acasa- parca ii si aud - vreau acasaaa la mama, la protectie !.

 

In ultimul timp sunt cam nemultumit de brontozaur ...nu prea imi mai place cum trage.

Parca se limiteaza, uneori imi da impresia ca imi taie gazul ca si cum ar intra limitatorul de turatie...

La ultima tura pe autostrada, m-am "caznit" sa ajung la 160 (inainte ajungea fara probleme la 180 si mai avea).

 

O sa ii verific din nou filtrul si bujiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nemultumit de brontozaur?nu se poate...poate a mai obosit si el desi n-are voie,vedeti care e pb,oricum nu e o motocicleta pt 160 sau mai mult-parerea mea.

 

Monstrul da,e o alegere f buna,am niste mici probleme cu el,e fisurat capacul stang si pierde putin ulei dar cu putin Poxipol sper sa se rezolve pana o sa cumpar altul ca e destul de scump(mi-as fi dorit sa fi observat de la inceput fisura sau macar fostul proprietar sa-mi fi spus dar...asta e) si cu lantul mai am probleme care bate cand accelerez :cheers:,nu imi dau seama de ce face urat pt ca nu e nici intins prea tare si nici prea slab iar roata e si ea asezata f bn.In fine,sper sa am ocazia sa o duc la un mecanic bun cat mai curand.

 

Astazi am cunoscut motociclistii de la mn din oras si le-a placut si lor oarecum motoreta mea desi au o problema cu firma Ducati,ca toata lumea de fapt ("arata bine dar ducati frate.........."ori "cat ai dat?/ooo mult pt un ducati")wtf...nu e cbr sau gsx dar e o motocicleta foarte buna t clasa ei .

 

Tot astazi,am probat pt prima data un chopper,un kawasaki vulcan de 500.Motocicleta in sine...eh,nu e visul meu,dar cand m-am urcat pe ea uuuuufff,era ataaaaaaaaaaaaaat de bine :X,avea comenzi avansate si stateam super comod iar pt capacitatea ei era destul de ok,ma asteptam sa fie mai lenesa.oricum se simte diferenta.Nu m-am dat in vant dupa tobe,erau weird,nici un zgomot nimic;nici sunetul nu era de "real chopper" dar am fost f incantat de comportament in sine.

 

Cam atat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nemultumit de brontozaur?nu se poate...poate a mai obosit si el desi n-are voie,vedeti care e pb,oricum nu e o motocicleta pt 160 sau mai mult-parerea mea.

 

Monstrul da,e o alegere f buna,am niste mici probleme cu el,e fisurat capacul stang si pierde putin ulei dar cu putin Poxipol sper sa se rezolve pana o sa cumpar altul ca e destul de scump(mi-as fi dorit sa fi observat de la inceput fisura sau macar fostul proprietar sa-mi fi spus dar...asta e) si cu lantul mai am probleme care bate cand accelerez :wink:,nu imi dau seama de ce face urat pt ca nu e nici intins prea tare si nici prea slab iar roata e si ea asezata f bn.In fine,sper sa am ocazia sa o duc la un mecanic bun cat mai curand.

 

Astazi am cunoscut motociclistii de la mn din oras si le-a placut si lor oarecum motoreta mea desi au o problema cu firma Ducati,ca toata lumea de fapt ("arata bine dar ducati frate.........."ori "cat ai dat?/ooo mult pt un ducati")wtf...nu e cbr sau gsx dar e o motocicleta foarte buna t clasa ei .

 

Tot astazi,am probat pt prima data un chopper,un kawasaki vulcan de 500.Motocicleta in sine...eh,nu e visul meu,dar cand m-am urcat pe ea uuuuufff,era ataaaaaaaaaaaaaat de bine :X,avea comenzi avansate si stateam super comod iar pt capacitatea ei era destul de ok,ma asteptam sa fie mai lenesa.oricum se simte diferenta.Nu m-am dat in vant dupa tobe,erau weird,nici un zgomot nimic;nici sunetul nu era de "real chopper" dar am fost f incantat de comportament in sine.

 

Cam atat...

 

Acum, ce sa zic, Ducati e o italianca, necesita dragoste, atentie, pasiune, mai face gat din cand in cand, motor latin, deh :cheers: .

Asta pe partea de ingrijire. La partea de satisfactii, e peste multe japoneze, germane, etc. Proiectata de un argentinian, construita de italieni, are ceva sange latin, nu ? Se spune despre Monstru ca e una dintre motocicletele cu "factorul distractie" foarte mare. Poti sa ai un motor cu tzspe sute de cai, cu tone de crom, magneziu, titan, super accesorizata..roti de super curse, sa fi costat nu stiu ca...ma, daca nu trezeste in tine acolo, o bucurie, o scanteie...e zero.Zero, zero, zero. Nul. Nimic.

Daca atunci cand vii de la drum nu ai un zambet tamp pe fata, iarasi, e zero.

Restul nu conteaza. Ca le place unora sau nu, e problema lor, da-i in ma-sa. Nu traim ca sa ii multumim pe altii.

Tie sa iti placa. Spuneam undeva ca fiecare firma are sleahta ei de laudatori si detractori.

Se mai poate intampla ca multi dintre asa-zisii amici sau prieteni sa fie doar invidiosi si atat. Mai ales daca ai ceva exclusivist. Si Ducati e exclusivist.

 

Legat de lant, stiu ca Ducatiurile cam bat oricum la ture mici, e un soi de "known issue".

Oricum ar fi asteapta-te sa mai faci o mica reparatie, un mic reglaj, e motor la mana a doua, e absolut normal - nu te uita la astia care zic ca japonezele sau germanele n-ar avea problemele "astea" ca e o minciuna.

 

Ciao Ducatista :(

 

Mesaj completat

Spuneam ca in ultimul timp ma enerveaza felul in care se comporta motorul.

Cu vreo 500 de km in urma am spalat filtrul. A tras bine la inceput, dupa care a inceput sa faca figuri: sa traga bleg, sa aiba ezitari, sa se limiteze in turatie, ce sa mai, in ultimul timp se simtea ca si cum ar fi fost sedat. Bleg. Moale. Ezitant. ( Criteriul real de evaluare a fost ca nu am mai "facut" pe nimeni de ceva timp la o liniuta ;) )

Aseara l-am luat la verificat. Am verificat benzina si filtrul. Filtrul oarecum curat, doar cu ceva muste, caltzi(de la ninsorile din plopi) si ceva ulei in partea de jos ( motorul "respira" un pic prin filtru, e normal).

Astia de la Harley zic ca filtrul se spala, deci ar fi trebuit sa fie totul ok.

Si atunci ?...

Si deodata m-a izbit. Data trecuta, la prima spalare, ptr ca nu se usca asa repede, am folosit o carpa de microfibra cu care l-am tamponat ca sa se usuce !!! Ori chestia asta e posibil sa fi inchis porii din hartie. M-am dus repede si am scos un filtru vechi de GSR si l-am comparat cu lupa cu filtrul de Harley.

Ochiometric, filtrul de GSR arata mult mai poros.

 

L-am spalat din nou, cantitatea de mizerie iesita din el, mica, insignifianta...

Ok, de data asta doar l-am centrifugat ( adica l-am scuturat zdravan de ma dor si azi umerii). L-am pus pe motor aseara - un pic umed e adevarat. Si am dat o tura de uscare.

 

Fiara. Bestie. Trage ca dementul. Slava domnului.

Oricum o sa imi iau un filtru K&N, sper numai sa ma tina asta inca vreo 500 de km.

 

Sportsterul mai are si o chestie prost proiectata, cel putin ptr praful de pe la noi. Priza de aer e spre fata (ram air intake, ce credeati ca numai japonezele au ? ) si nu are nici un fel de sita sa filtreze mizeriile mari.

Practic poate sa intre o vrabie prin gaura aia. O sa ii fac un soi de capac cu sita, sa filtreze macar vrabiile care are ar putea sa imi intre in filtru la viteza :D)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...