kris Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Multumesc pentru promtitudinea cu care mi-ati venit in ajutor. O sa iau in considerare si sfaturile voastra in achizitionarea unui burgman, pentru care sunt 75% sanse sa fie de 400cmc. Sper sa fie cat mai curand. salut Luigi...ti-am trimis PM..eu am un burgman AN 400 din 2001, sunt din sibiu /index.php?...&hl=burgman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luigi2208 Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 salut Luigi...ti-am trimis PM..eu am un burgman AN 400 din 2001, sunt din sibiu /index.php?...&hl=burgman Merci frumos pentru oferta, o sa o iau in calcul. Mesaj completat Ce parere aveti despre KYMCO XCiting 500cmc? Credeti ca este OK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red_rocket Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Xciting 500 am vrut sa-mi iau eu.. Referintele sunt bune, este comod, are ABS, arata foarte bine, dar sunt si dezavantaje: -Piese destul de scumpe care pot veni destul de greu. -Consumul destul de mare raportat la puterea lui. -Pretul de achizitie/revanzare destul de mic. Daca primul aspect nu deranjeaza, la revanzare se pierde mult. Eu cred ca mai bine ramai la un Burgman de 400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Kymko totusi nu e Suzuki...nu e Burgman....Racheta Rosie are dreptate in tot ce ti-a scris....plus fiabilitatea si economicitatea/performante la burgman.... Mesaj completat e misto al lui kris de la sibiu, vad in poze ca e full de spatiu depozitare; ajungi pina la Vladivostock daca-l umpli!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kris Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 multzam soimule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepinno Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 sal....aveti dreptate eu am luat un xciting de 500 si consuma destul de multicel excusiv oras 6 % si spatiul de depozitare u e tocmai ce speram....am sa ii pun un topcase...dar sincer vorbind...10 hp in plus se simpt....trage de rupe....iar franele sant dementiale deh are 2 discuri pe fata....Preturile de intretinere sant si ele pe mesura capacitatii 110 euro cureaua de variator. 100lei placutele setul de 2 bucati adica doar spatele....avantajul este ca are un motor hibrid de honda cu carburatie....al meu are 20000 si se comporta superb avand in vedere ca trec de pe un motor de 75 hp este superb de orash dar si de drum lung extra comod si nu te bate vantul din nici o directie...la 160 inca mai are gaz...Este adevarat suzi e suzi...dar nici xcitingul nu face fite....aprpos are roti 15 inci suzi are 14....altfel iei viraje si gropi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Azi e intalnire la IKEEA ? Unde trebuie postat Eu as veni sa va mai vad ... asta daca se strang 3-4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Salutare, Chiar daca nu a mai postat nimeni pe aici de mult, supun atentiei dvs. si intentia mea de a-mi achizitiona un maxi-scuter Yamaha Versity XC 300 din anul 2007 cu 7000 km la bord si pretul de 1750 EURO. Cumpar de la cineva din Nadlac, Arad stiu ca s-a mai discutat de tipul care aduce motoare si scutere de acolo si pare in regula. Ma cam ingrijoreaza acest model pentru ca este destul de rar si nu stiu daca pot gasi repede piese de schimb uzuale care se schimba la revizii (filtrele in special, cureaua, etc.). Am studiat manualul de intretinere din limba italian si am inteles ca uleiul de motor se schimba la 3000 km (un interval destul de mic fata de ale maxscutere ale altor producatori care au intervale de schimb ulei duble), ce de transmisie pe la 20.000 km si asa mai departe. M-ar interesa foarte mult un consum real la acest model (e pe carburatie) si informatii privitoare la fiabilitate - daca a mai condus cineva asa ceva sau a detinut imi poate fi de mare ajutor. Va multumesc anticipat pentru raspunsurile pertinente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Salutare, De banii aia mi-as lua Burgman de 400. Mai uita-te pe moto.it si vezi daca e corect pretul ala. Corect inseamna sa mai gasesti macar 3-4 modele cu aceiasi kilometri cu vreo 1-200 de euro mai ieftin decat ti-o da tipu' din Nadlac (nu exista mos craciun si toata lumea cauta profit). Mai gandeste-te la ce vrei sa faci cu ea. Daca vrei sa o folosesti in oras e ok, pentru ture lungi nu cred ca e foarte comoda. Consumul... Habar n-am. Insa n-ar trebui sa fie cu mult peste 4%. Vezi poate gasesti in topicul asta ceva informatii. Legat de ulei nu te omoara nimeni daca mai tragi 500-1000 km in plus, insa n-are cum sa-i faca rau schimbul la 3000. Uleiul de transmisie il schimb 1 data pe sezon. Nu stiu cum o fi la asta, dar mie imi ia cam 200 ml de ulei de transmisie. Deci o sticla imi ajunge cativa ani. Filtre? Merg de 3 ani cu ragalia mea si n-am schimbat niciun filtru. Cureaua am schimbat-o o data, cred ca era originala; scuterul avea cam 40.000 km si mai mergea inca vreo 5000 linistit. Filtrul de aer se curata, filtrul de ulei e ca o sita, nu se schimba, filtrul de benzina nici ala nu se schimba prea des. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 pe mine chiar ma ingrijoreaza cand vad in bord kilometri putini. mi s-ar parea normal sa vad 30-40 000, e motor mare,de mers peste tot, pe autostrada chiar. cam greu de grezut ca proprietarul abia i-a facut rodajul si l-a si vandut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Va multumesc pentru raspunsuri. In legatura cu km putini si eu cred ca s-a umblat la kilometraj poate, nu am de unde sa stiu. Burgman de 400 imi place dar e cam mare si cam greu dupa parerea mea. Imi doresc in maxiscuter cam de 250 cc, nu unul de 400 cc ca mi se pare destul de mare si consumul cred ca e pe masura la cel din urma. In legatura cu schimburile de uleiri nu e o asa problema ca se schimba la un interval asa mic, nici nu intra ulei mult in motor, cam 1,2 l la schimb - asa scrie in carea din limba italiana din ce am inteles eu de acolo. Oricum nici nu achizitionez scuterul pentru a merge cu viteza foarte mare deci consumul ma gandesc ca ar trebui sa se incadreze intre 3 si 4 l/100 km. Nu am de unde sti ca omul de la Nadlac e de incredere sau nu pentru ca nu am fost pana acolo, eu stiu ce am citit pe forum despre el. Am verificat pe site-ul indicat www.moto.it si am vazut ca pretul in raport cu nr de km declarati - 7000 si anul fabricatiei - 2007 este foarte bun, poate chiar mai bun ca preturile indicate la ei deci imi trezeste suspiciuni. aici am gasit anuntul http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...007-349505.html . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 pai daca e din 2007 ar trebui sa aibe carte de service, abia a iesit din garantie. problema nu ar fi consumabilele, ca uleiul nu e special de maxiscuter, ci uzura lui reala. daca pica motorul...garantie iti ofera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Nu iti ofera nimeni garantie. Te duci, vezi, dai o tura si il iei sau nu. Mai complicat e cand tre' sa bati peste 500 km si e posibil sa te intorci tot cu trenul. Daca e bun pretul comparat cu moto.it sau cu mobile.ro/de e un mare semn de intrebare. Am 3 povestioare legate de vanzatori. Povestioara 1: Era mai 2008, aveam cam 1500 de euro de investit intr-un scuter. Vad un Grand Dink in Targu Secuiesc cu 1200 de euro. A doua zi ma sui in masina cu 2 prieteni si ajungem la Tg Secuiesc (vreo 100 km de Brasov). Curtea plina de scutere 2 Grand Dink-uri, ambele de 250. Imi zice din prima ca unu' e impecabil la caroserie (vreo 15000 km), dar nu trece de 80, altul trage foarte bine dar are cateva zgarieturi (vreo 30000 km). Dau cate 1 tura cu fiecare, sunt in culmea fericirii, ramane cel putin zgariat. Intre timp unul din prieteni s-a ocupat de negociere, pret final 1050 euro cu transport in Brasov (nu era inmatriculat). Ajunge in Brasov, mai dau o tura, vad ca e aprins ledul de baterie in bord, intreb care-i treaba si imi zice ca nu e incarcata bateria, ca a uitat sa o incarce. Pun botu', dau banii si raman cu scuteru'. Vreo 4-5 porniri mai tarziu a murit de tot bateria. Nici o problema, ca nu se stie cand iti trebuie un redresor prin casa. Am incarcat bateria, bucurie mare ca a pornit scuterul. Inca vreo 10 porniri si din nou bateria goala. Nu e bine... Releu de incarcare busit, pana vine altul nou sunt binevenite niste cabluri, ca doar tot e loc de depozitare sub sa. Vine releul de incarcare, il montez, incarc bateria si pana la urma tot moare. Refuz sa cred ca e busit statorul, asa ca imi cumpar si o baterie noua. Oricum cu 2 baterii e mai greu sa ramai in pana de curent. Intr-un final a trebuit sa ma impac cu ideea ca e o problema cu sistemul de incarcare si trebuie desfacut tot motorul si schimbat ce e de schimbat. Un an mai tarziu am facut bucati scuterul, am rebobinat statorul si cu ocazia respectiva am inlocuit si piston, cilindru si alte maruntisuri. Distractie totala: 400 rebobinat stator, si vreo 1500-1600 cilindru, piston si ce am mai schimbat. Mai punem 1 baterie 250 RON. Practic la cat am investit in el, daca-l vand ies in pierdere. In afara de reparatia capitala am mai schimbat ambreiajul si cureaua, insa a fost promotie. cu 100 de euro am mai schimbat si toate carenele, bordul, un senzor de la radiator, blocul motor, carburatorul, parbrizul si alte maruntisuri. Povestioara 2: Un prieten vrea scuter. Merge tot la Targu Secuiesc, vede Yamaha din semnatura cu vreo 25000 km. Face o tura, da banii si se intoarce cu ea acasa. 2000 km mai tarziu ii crapa ambielajul. Nu a verificat uleiul suficient de des, a ramas fara, s-a gripat. S-a busit ambielaj, cilindru, piston si ce mai e p-acolo. Reparatie toata vreo 600 de euro. Sta se gandeste putin si se hotaraste sa ia inca una identica de la tipul din Nadlac. Se inteleg telefonic la 800, ajuns acolo o ia cu 900 si incepe povestioara 3 Povestioara 3: Vorbeste una, acolo se intampla alta, pana la urma se inteleg si pleaca calare de la nadlac spre brasov. Evident vine noaptea si farul era reglat prost, asa ca se opreste sa-l regleze bine. Supriza, nu mai pleaca scuterul. Era busit ceva la instalatia electrica. Pana la urma ajunge intreg in Brasov. Muta motorul de pe cea "noua" pe cea "veche" si incepe sa se plimbe. Scuterul de pe care a facut "mutarea" avea in bord 15000 km. Cel pe care a mutat avea 27000 cand a facut "mutarea", 51000 are in prezent. De atunci a schimbat de vreo 2 ori variatorul si 1 data ambreiajul, iar acum trebuie facuta o segmentare, care o sa o faca urmatorul proprietar. Cumparatul e o chestie de noroc. Nu o sa te lase nimeni sa te apuci sa desfaci si sa verifici. Totul o sa fiu stralucitor si imbietor. Ca sa evit tzeapa cu statorul la urmatoarea achizitie o sa am cu mine un multimetru. Carte de service sigur nu o sa aibe, fiind de 300 nu stiu cate piese care "se potrivesc" vei gasi pentru ea. Raman la parerea mea ca e buna daca e de oras si o sa te ucida pozitia la drum lung. Diferenta de consum e nesemnificativa, dupa parerea mea. 3,5 spre 4 ia 250-ul meu; din ce am vazut ca discuta burgmanistii pe topicul lor le consuma intre 4 si 5 400-le. Diferenta semnificativa e la manevrabilitate, cu siguranta si e in favoarea la Yamaha. Orice ai alege, sa ai bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Va multumesc celor care ati raspuns. Nu am reusit sa tratez cu tipul de la Nadlac pentru ca e plecat din tara pana la inceputul saptamanii viitoare. In concluzie, nu poti avea incredere in nimeni si nimic si nu se stie cum nimeresti maxiscuterul, e si dupa noroc. Ma ingrijoreaza povestirile postate de tine, nu prea imi vine sa mai cumpar maxiscuter. Totusi, si eu am o intamplare cu achizitia unui scuter - de altfel fericita. Am achizionat in luna martie 2008 un scuter de 500 cc Aprilia Scarabeo 50 cc 4t de la cineva din Marasesti - Vrancea. Scuterul avea 500 km cand l-am achizitionat, deci era practic nou, era si limitat la maxim 50 km/h. Dupa cum functiona si cum arata era evident ca km erau reali. Am venit pe scuter de la Marasasti la Botosani pe 7 martie 2008 si nu am avut nici o problema, doar ca viteza de deplasare era foarte mica - maxim 50 km/h - am parcurs peste 380 km in acea zi cam in 10 ore cu pauzele aferente. Am dat la vremea respectiva 3200 lei pe scuter dar s-a metrita pe deplin. La ora actuala mai am scuterul si am parcursi 18500 km doar cu schimburile de ulei facute la timp si operatii normale de intretinere (curatare carburator, inlocuire bujie cu una cu iridiu de la NGK, curatare filtru aer). Probleme mari nu am intampinat in acest timp cu exceptia: stopul pe spate era pe leduri, s-a ars si nu am gasit alt stop de acelasi tip la un pret acceptabil (nou trece de 100 EURO), deci am improvizat si l-am inlocuit cu unul cu bec normal de la un Piaggio Liberty - costul stopului de Liberty - 50 ron, alta problema a fost cu releul de semnalizare care la acest model este incorporat in regulatorul de tensiune, dici nu ai cum sa-l repari daca se strica - mi s-a defectat acest releu de semnalizare dar la fel am improvizat si am introdus pe circuit un releu de semnalizare normal si nu am mai avut probleme. Interesant e ca regulatorul de tensiune nu s-a defectat pentru ca am masurat adeseori curentul de incarcare al bateriei si acesta nu depaseste limitele admise. Lasand aceste detalii la o parte, am dorit sa subliniez ca unui dealeri sunt si de incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Salutare De vreo doua saptamani(nici nu mai stiu exact) mi-am cumparat un scuter benelli velvet 250,pe care l-am vazut,i-am ascultat motorul la relantii vreo 5-10min...am batut palma cu vanzatorul si l-a adus in duba.Nici macar nu am mers cu el din cauza zapezii,daca nu e prea frig vreau sa dau o tura cu el la sfarsitul saptamanii pe stradute daca nu e prea frig Vanzatorul mi-a spus ca motorul e identic cu cel de majesty,leonardo si madison,in carte are puterea de 14kw,cred ca e destul de putin pentru un motor de 250cc.Si tot nenea vanzatorul mi-a spus ca ajunge la 140km/h Ce imi puteti spune despre motor,e fiabil? are vreo problema anume?.....la cati km se schimba uleiul? Are motorul schimbat in vara anului trecut(are identificarea facuta),discurile de frana sunt noi...le-a luat dupa un alt scuter avariat cu 5000km,cica si motorul e de la acel scuter Imi place ca e usor(are 125kg) si e o idee mai mare decat unul de 49,asta fiind si motivul pentru care l-am cumparat...sa merg cu el in oras si sa ma strecor mai usor printre masini O sa vad cum se comporta din primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 14 kw inseamna 20 cai. pentru o motocicleta nu e mult deloc, dar pentru un scuter sunt prea multi. ai grija,daca tragi de manson mai nervos te duce la 100 si ai si ramas fara permis! nu recomand sa-l duci la 140, eu unul in depasiri mai trec de 100, apoi reduc la 80-90, nu e motor in 4 cilindri... uleiul la Kymco il schimb la 2000 km, e maroniu,ar mai merge, dar pt un litru de ulei nu ma complic. repet, pentru un scuteras asa micut, cei 20 cai sunt suficienti, la inceput trebuie sa ai grija ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 In legatura cu pozitia pe posibilul maxiscuter pe care l-as putea achizitiona, nu inteleg de ce spuneti ca nu ar fi confortabil la drum lung. Eu pe scuterul actual Aprilia Scarabeo 50 cc 4t stau destul de confortabil, bine, nici nu se compara. Dar pare solid construit acest maxiscuter si ai unde intinde putin picioarele. Va spun sincer ca inca nici nu am permis categoria A (doar B-ul il am de 5 ani) dar visul privitor la maxiscuter il am de mai multi ani (am 28 ani jumatate, deci as porni "tarziu" in lumea motocicismului). De categoria A vreau sa dau acum in primavara dar si oferta cu maxiscuterul pare o oferta parca prea buna pentru a fi ratata, de aceea l-as achiziona acum chiar daca nu as circula inca pe el, ar mai dura cateva luni. Acum nu stiu ce sa fac, sunt intr-o mare dilema, de aceea va si ceream sfatul. Scuterul actual de 50 cc pe care il detin il las tatalui meu ca sa faca naveta la serviciu (bineinteles ca il vand - dar nu mi-ar da banii toti odata ci pe rend in decursul catorva luni) deci as recupera o parte din costuri pentru maxiscuter. Oricum, raman la parerea mea ca un maxi de 400 cc ar fi prea mare pentru mine, de aceea caut unul mai mic. Mai era recent un tip pe bikeshop din Giurgiu parca cu un Aprilia Atlantic de 500 cc din 2005 cu 10500 km la bord si cerea pe el - surprinzator 1050 Euro la ultima strigare - la prima a cerul 1200 Euro parca si ulterior a mai scazut. A postat chiar si poze in care parea ca arata bine, acum cu partea tehnica si a actelor nu stiu, el spunea in anunat ca detine toate actele pentru inmatriculare si maxiscuterului i s-a efectuat revizia recent. Acum nu stiu cat de adevarat o fi ca nu l-am sunat dar pare un chilipir prea bun pentru a fi adevarat. Deci in concluzie, tipul cu Aprilia Atlantic nu-mi inspira deloc incredere si nici in omul de la Nadlac nu am mai mare dar pare mai in regula. Am uitat sa va spun, daca as cumpara Yamaha Versity nu m-as duce pana acolo ca e departe si nu am nici permis sa-l aduc in Botosani. Mi l-ar trimite omul prin curier rapid mai ales ca nu e inmatriculat. Si asta iar e o problema, parca sunt totusi prea multe chestiuni de rezolvat. Cred ca dupa ce am spus si astea nu ma veti incuraja nici unul sa-mi cumpar maxiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 14 kw inseamna 20 cai. pentru o motocicleta nu e mult deloc, dar pentru un scuter sunt prea multi. ai grija,daca tragi de manson mai nervos te duce la 100 si ai si ramas fara permis! nu recomand sa-l duci la 140, eu unul in depasiri mai trec de 100, apoi reduc la 80-90, nu e motor in 4 cilindri... uleiul la Kymco il schimb la 2000 km, e maroniu,ar mai merge, dar pt un litru de ulei nu ma complic. repet, pentru un scuteras asa micut, cei 20 cai sunt suficienti, la inceput trebuie sa ai grija ... Moto din poza de la profil e al meu...cel din plan apropiat,nu mai e nevoie sa spun cum incepe sa traga de la 180 pana la 240 In oras mobra e mult prea betivana...10% poate chiar 11,plus ca nu coboara temperatura motorului sub 100grade vara si imi incinge oualele destul de tare.Asta e motivul pentru care am cumparat acest scuter care am inteles ca nu consuma mai mult de 4% si e mai usor de manevrat....mobra ramane pentru iesiri pe autostrada sau drumuri mai lungi In primavara vreau sa ies cu asta mic in bulgaria si abia astept sa dau o tura pana la sinaia prin martie cand se deschide sezonul moto Mesaj completat In legatura cu pozitia pe posibilul maxiscuter pe care l-as putea achizitiona, nu inteleg de ce spuneti ca nu ar fi confortabil la drum lung. Eu pe scuterul actual Aprilia Scarabeo 50 cc 4t stau destul de confortabil, bine, nici nu se compara. Dar pare solid construit acest maxiscuter si ai unde intinde putin picioarele. Va spun sincer ca inca nici nu am permis categoria A (doar B-ul il am de 5 ani) dar visul privitor la maxiscuter il am de mai multi ani (am 28 ani jumatate, deci as porni "tarziu" in lumea motocicismului). De categoria A vreau sa dau acum in primavara dar si oferta cu maxiscuterul pare o oferta parca prea buna pentru a fi ratata, de aceea l-as achiziona acum chiar daca nu as circula inca pe el, ar mai dura cateva luni. Acum nu stiu ce sa fac, sunt intr-o mare dilema, de aceea va si ceream sfatul. Scuterul actual de 50 cc pe care il detin il las tatalui meu ca sa faca naveta la serviciu (bineinteles ca il vand - dar nu mi-ar da banii toti odata ci pe rend in decursul catorva luni) deci as recupera o parte din costuri pentru maxiscuter. Oricum, raman la parerea mea ca un maxi de 400 cc ar fi prea mare pentru mine, de aceea caut unul mai mic. Mai era recent un tip pe bikeshop din Giurgiu parca cu un Aprilia Atlantic de 500 cc din 2005 cu 10500 km la bord si cerea pe el - surprinzator 1050 Euro la ultima strigare - la prima a cerul 1200 Euro parca si ulterior a mai scazut. A postat chiar si poze in care parea ca arata bine, acum cu partea tehnica si a actelor nu stiu, el spunea in anunat ca detine toate actele pentru inmatriculare si maxiscuterului i s-a efectuat revizia recent. Acum nu stiu cat de adevarat o fi ca nu l-am sunat dar pare un chilipir prea bun pentru a fi adevarat. Deci in concluzie, tipul cu Aprilia Atlantic nu-mi inspira deloc incredere si nici in omul de la Nadlac nu am mai mare dar pare mai in regula. Am uitat sa va spun, daca as cumpara Yamaha Versity nu m-as duce pana acolo ca e departe si nu am nici permis sa-l aduc in Botosani. Mi l-ar trimite omul prin curier rapid mai ales ca nu e inmatriculat. Si asta iar e o problema, parca sunt totusi prea multe chestiuni de rezolvat. Cred ca dupa ce am spus si astea nu ma veti incuraja nici unul sa-mi cumpar maxiul. Scuter fara acte in regula nu te sfatuiesc sa cumperi.Daca aia care adus scuterele de afara de ce refuza sa faca rar-u?...daca nu au facut radierea scuterului nu il poti inmatricula in romanica de unde si faza cu..mai scad 100e sa faci tu rar-u.Il stiu pe un tip din bucuresti care vinde un atlantic de 200cc,daca vrei intreb cat cere pe el.....e inmatriculat Legat de putere eu dupa ca am luat A-u m-am urcat pe vitezana din poza de la profil,Dupa aproape 2ani ne intelegem bine insa....o singura data(si asta dupa un an)am tras de gaz pana am pus toti poneii la roata.Daca esti echilibrat si nu fortezi,poti merge linistit mult si bine pana cand capeti experienta necesata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 eu ma dau cu scuterul de prin martie pana prin decembrie. il folosesc atat pentru invartit prin oras cat si pentru deplasari in afara. in vara am mers brasov - hunedoara - tr severin in ziua unu, tr. severin - timisoara (pe malul dunarii) in ziua 2, timisoara - cluj in ziua 3 si cluj - brasov in ziua 4. la 250 in general vad problema vitezei de croaziera. nu ma lasa inima s-o tin constant peste 100 km/h la drum intins. pe langa asta, pana pe la 80 se duce bine, de la 80 la 110 imbatranesti. la 250-ul meu in particular ma enerveaza pozitia. chiar daca am vreo 3 pozitii in care pot sa imi tin picioarele in niciuna nu stau cu ele perfect intinse; in oras nu e o problema ca faci 10 km mai stai la un semafor sau chiar ajungi la destinatie. cand te tot mergi la drum lung ar fi mai confortabil sa ai genunchii intinsi. 400 e prea mare pentru utilizare preponderenta in oras. tot atunci e prea mare ca gabarit burgmanul sau majesty-ul, sau atlanticul, sau alta "barca". deci revin la ideea de gandeste-te pentru ce il vei folosi si ma opresc din comentarii, sa mai posteze si altii. @little wayne motor de leonardo nu cred ca e. leonardo e 125 sau 300. eventual scarabeo sau altceva. nu cred ca e nici de yamaha, pentru ca nu vad de ce ar pune italienii motor japonez. legat de schimb de ulei io zic vreo 3-4000. manualul cred ca zice vreo 3000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 11, 2011 Admin Share Postat Ianuarie 11, 2011 (editat) Eu mi-am luat Burgman-ul de la cineva care l-a cumparat la randul lui de la Victor, din Nadlac. Avea 21.000 km, din 2004. Este posibil sa fie dati inapoi km, dar in Italia, aici nu stie nimeni sa faca asa ceva, nu are scule. In fine, l-am verificat cind l-am luat si era impecabil, nu era lovit, motorul se auzea super, franele ok, totul in firea lui. Marele avantaj la un scuter este ca-fiind inconjurat de carene-iti poti da seama imediat daca a fost lovit si facut cu improvizatii, se vede imediat, plasticele nu mai stau la locul lor, se vad lufturi intre ele, etc. Scuterul merge impecabil si acum, am mai adaugat vreo 12.000 intre timp in el.. Cind am umblat pe la el am vazut ca, carenele de sub podea, unde tii picioarele, cele laterale au fost schimbate. Erau originale, cu sigla Suzuki, dar nu mai aveau insonorizarea de pasla pe ele. Probabil ca a fost cazut pe-o parte (sau pe ambele parti)usor si le-a schimbat pe asigurare, dar cu piese originale. Nici nu-i de mirare, este foarte greu si daca nu-l tii bine il scapi imediat. In rest totul este tipla pe el, neruginit, nerupt nimic, toate vin fest pe el. Ma gandesc ca poate tipul le ia lovite usor, harjaite si italienii le schimba carene pe ele, de asta sunt mai ieftine. In fine, important este sa asculti motorul si sa te uiti la starea generala, la discuri, la furci, cadru(atat cit se poate). Un scuter manarit se vede imediat. Tipul aduce numai maxiscutere, nu este un tepar, poti avea incredere atata timp cit verifici ce ti-am spus. Si ca la orice SH, conteaza si norocul tau. Bafta. PS;Aprilia Atlantic de 500, aia din Giurgiu este foooarte ieftina la anii aia. Cred ca este furaciune..nimeni nu face pomeni.. PS2:Daca Burgman -ul de 400 este mare asta de 650 ce mai este? Editat Ianuarie 11, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Mersi pentru raspunsuri.I.u.v. ce parere ai daca nu ma duc pana la Nadlac ci ma inteleg cu tipul la telefon si mi-l trimite prin curier rapid? ma gandesc ca oricum degeaba ma duc ca nu am permis sa vin pe el sau macar sa-l incerc ca nici nu e inmatriculat. Mie nu-mi convine daca nu m-as duce dar parca ar fi o pierdere de timp inutila ca tot cu trenu sau autocarul ma intorc. In ceea ce priveste maxiul la care fac referire, se vede ca nu este birjarit prea tare, cel putin asa reiese din foto. Deci rezulta ca as achizitiona produsul "pe incredere" ceea ce nu e recomandabil in Romania. Am mai vorbit cu tipul la telefon dar nu acum ci in trecut pentru un alt model si imi spunea ca a trimis si la Constanta si Bucuresti maxiuri cu curier rapid si nu a avut nici un fel de reclamatie. Ideal ar fi sa posteze poate cineva care a cumparat direct de la tipul de la Nadlac, a fost pana acolo sa vada ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Mersi pentru raspunsuri.I.u.v. ce parere ai daca nu ma duc pana la Nadlac ci ma inteleg cu tipul la telefon si mi-l trimite prin curier rapid? ma gandesc ca oricum degeaba ma duc ca nu am permis sa vin pe el sau macar sa-l incerc ca nici nu e inmatriculat. Mie nu-mi convine daca nu m-as duce dar parca ar fi o pierdere de timp inutila ca tot cu trenu sau autocarul ma intorc. In ceea ce priveste maxiul la care fac referire, se vede ca nu este birjarit prea tare, cel putin asa reiese din foto. Deci rezulta ca as achizitiona produsul "pe incredere" ceea ce nu e recomandabil in Romania. Am mai vorbit cu tipul la telefon dar nu acum ci in trecut pentru un alt model si imi spunea ca a trimis si la Constanta si Bucuresti maxiuri cu curier rapid si nu a avut nici un fel de reclamatie. Ideal ar fi sa posteze poate cineva care a cumparat direct de la tipul de la Nadlac, a fost pana acolo sa vada ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 nu cred ca te intereseaza reputatia vanzatorului, tu cumperi marfa in sine, nu te insori cu vanzatorul. deci tu trebuie sa verifici motorul,actele,franele. cum sa-l cumperi fara proba de drum? sa vezi cum accelereaza,daca scoate fum, daca pierde din putere pe traseu,daca incepe sa bata motorul la turatie mare...deci va trebui sa cumperi un scuter pe care sa-l poti proba. nu-l iei asa, repede ca pleaca trenul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 du-te si vezi cum arata si cum merge samd. mai bine pierzi 2 zile pe drum decat 1700 de euro. nu patesti nimic daca te invarti 500 de metri pe stradute laturalnice fara permis si fara sa fie inmatriculat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 11, 2011 Admin Share Postat Ianuarie 11, 2011 Tipul trimite intr-adevar prin curier, dar odata dati banii..i-ai dat. Lasa pozele, nu sunt relevante.. Din ce inteleg nici nu te pricepi, cauta pe cineva priceput, care stie despre motoare si mergi cu o remorca acolko, sa se uite la el. Te costa putin mai mult, dar stii ce cumperi! Sa se uite la cadru, la starea generala, sa asculte motorul, sa verifice furcile sa nu curga, scuterul trebuie sa mearga drept pe drum, sa nu traga intr-o parte, etc. Ca idee, cu cit mai mare motorul cu atat este mai fiabil.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.