Sari la conținut

Accident Grav Intamplat Pe Viilor 31.03.2006


bulterieri
 Share

Postări Recomandate

Condoleantze familiei shi prietenilor.

:moto: :moto: :moto: :moto:

 

PS: Viteza ucide. Soferul este vinovat dar daca mergeau cu 100 nu este singurul vinovat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 170
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

... shi pina la urma ce facem? asteptam sa ni se intimple shi noua? sau speram ca nu se poate asa ceva...

 

 

 

 

Nu frate, da' macar cascam ochii in paispe.Ca n-o sa ai ba nimeni grija de pielea noastra decat noi insine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atita timp cit bikerii vor merge cu peste 100-150 in oras chiar si pe distante scurte (ca sprinturi) vor fi accidente grave, cine o face, o face pe pielea lui si stim bine cu totii asta.Nu avem cum sa cerem conservarilor sa fie atenti la noi daca avem 150 la ora. Daca avem 50 la ora si ne iese unu in fata cum a facut asta cu golfu pe Viilor avem toate motivele sa-i dam un picior in usa sau un pumn in geam sau whatever.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viata este plina de surprize..te poarta pe culmile ei si ai impresia k nimic nu te poate atinge..dar nu intotdeauna este asa..te loveste iar uneori nu mai ai sanse..

Nu conteaza cat de experimentat esti,cat de bun esti...viata este imprevizibila si nu stii cand firul care ne tine in viata se rupe..Poate din vina ta...poate din vina unui sofer beat.....Nu este corect ce s-a intamplat dar pana la urma ce este corect??? Condoleante familiilor si celor apropiati

RIP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator <-BlacK_Killer->

RIP :moto:

 

am citit tot ce s-a scris, dar concluzia este una : vina a fost de ambele parti , nu era accident daca nu iesea golful si erau sanse mici sa se produca accidentul daca motocicleta avea viteza mai mica.

 

 

 

 

Cascati ochii oameni buni !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-8149-1144102912_thumb.jpgOdihneasca-se in pace si condoleante familiei ! :moto: :moto: :moto: :moto: A fost un baiat minunat care nu a deranjat niciodata pe nimeni . Nu merita o asemenea soarta . Nu-l vom uita niciodata si amintirea lui va avea totdeauna loc in inimile noastre , ale prietenilor . Propun ca la mitingul de pe 15 sa-l comemoram si pe Adrian si sa pastram un moment de reculegere pentru cei care nu mai sunt printre noi . Daca doriti , puteti intra pe saitul www.cucubau.ro , un sait facut in memoria lui Adrian . Este un sait provizoriu , iar cand va fi gata cel final , voi posta adresa .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RIP :moto:

 

am citit tot ce s-a scris, dar concluzia este una : vina a fost de ambele parti , nu era accident daca nu iesea golful si erau sanse mici sa se produca accidentul daca motocicleta avea viteza mai mica.

Cascati ochii oameni buni !

:moto: ce inseamna pt tine viteza mai mica???

Sti cumva care a fost rezultatul expertizei facute de politisti privind viteza motocicletei???daca nu,am sa te ajut eu si pe tine ca pe viitor sa nu mai bati campii referitor la viteza "mare" pe care o avea motociclistul.

Motocicleta avea 50 KM/H...dupa tine cam cu cit era "obligat" sa circule???5-10-15 Km/h...

Astep raspunsul tau "Domnule expert in culpe" :moto:

P.s Sunt tare curios cu ce viteza "mica" circuli tu deobicei!!!

Editat de Blackman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti nu mai spuneti ca a avut viteza si asta e problema ca nu a avut eu stau in blocu unde sa produs accidentu

si toti spun ca max 50 -60 km la ora problema e a golfului care cam trebuie omorat din bataie ca a plecat cu scarturi din parcare fara se se asigure

si nu ca sa o ia drept si sa ocoleasca o linie de treanvai deaceia noua deci in concluzie soferu nu trebuia sa plece cu suferinta pe el el are 99% vina si baiatu [motociclistu] nici nu a mai pucat sa franeze ca si sa trezit in portiera .si din cate am inteles eu baiatu mai putea trai daca nu ii zdrobea coloana motoru si salvarea a venit peste 40 min chiar daca era fix langa spital , medici din spital nu au putut ce ii face doarece e spital de plamani si pasageru nu mai vorbim ca nu avea casca

 

dumnezeu sa ii ierte si sa le fie tarana usoara :moto: :moto: :moto:

 

baiati aveti meru griza la conserve ca si eu era sa o sfarsesc asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

Va admir (in mod special pe motociclistii care au vazut faza live) ca dupa faze de genul asta nu dati foc la motoare si la permise de conducere. Eu cred ca imi dinamitam si masina si bicicleta daca ii vedeam pe aia doi zvarcolindu-se si murind in fata mea. Motor n-am, si dracu-si mai cumpara.

 

Pacat de ei. Si eu am fost dat pe un Yamaha R1 in spate fara casca cu 150 km/h si mi-am vazut moartea cu ochii. Din fericire moartea cred ca era ocupata cu altceva in momentul ala. Tipul care m-a dat era incepator de 4 luni. Inca imi mai trag palme in oglinda in amintirea fazei.

Editat de Dragon Warrior
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Te urci in masina gandindu-te la o mie si una de chestii. Ai avut o zi proasta la serviciu, meetingul ala a fost de toata groaza. Sau poate ca de-abia astepti sa ajungi acasa la sotie si la o cada cu apa fierbinte, si tot ce-ti doresti este sa se miste odata traficul in care mai mult stai decat mergi.

 

Astepti pe prima banda, prima masina de la stop, bagi semnal dreapta, se face in sfarsit verde, si dai sa pleci. Oricat de tare ai dat muzica in masina, zgomotul infundat al unei busituri violente in portiera din spate dreapta si zgaltaiala masinii te fac sa franezi a panica. Nici nu-ti dai seama ce s-a intamplat, doar intre tine si trotuar nu mai era nicio masina, iar ala cu Matizul din spate de-abia a apucat sa se miste. Te dai jos, si vezi o silueta zacand intr-o balta de sange, cu o casca de plastic crapata, un motor imprastiat pe jos si portiera ta din spate facuta varza. Welcome to hell, my friend!

 

 

Esti fericita. Banditul GSF 650 de sub tine e stabil, solid si sprinten, numai bun pentru al patrulea an de dat cu motorul prin Bucuresti. I-ai spus ca vei fi acolo la ora sase, si te uiti ingrijorata la ceas. Da-l incolo, mai poate astepta inca 10 minute. Bine ca ai luat motorul azi, traficul e ingrozitor. Iarasi stau fraierii astia la stop, este incredibil, coloana are cel putin 100 de metri! Ah, un pic mai la stanga, sa nu-i iei astuia oglinda... Acum la dreapta, asa..., bine ca ai experienta, te poti strecura printre conserve. In sfarsit e mai liber pe dreapta, au strans astia gunoaiele de langa bordura, ai pe unde merge, o sa se puna verde imediat. Daca accelerezi un pic, vei lua fata tuturor fara sa apuce ei sa plece. O sa fie bine, o sa ajungi la timp de data asta. Acum!... ?! ... Ce face ala?!?!? ...

 

Scenariul de mai sus este pura fictiune. Cu toate acestea, el se intampla cel putin o data pe saptamana, fie in Bucuresti, fie in alta localitate din tara. Si, culmea, e mereu acelasi: autoturism care nu s-a asigurat la schimbarea directiei de mers, motociclist care a venit cu viteza excesiva, depasind de multe ori prin dreapta, si gata, tu, soferul de masina, stai si te uiti prosteste cum masina ta e de-abia botita, iar calaretul de pe motor se zbate intre viata si moarte, urland de durere.

 

Si uite asa pica peste tine cerurile, dosarele penale, tribunalele si mustrarile de constiinta. Serviciul, meetingul cel naspa, baia de seara, sotia si copiii trebuie sa astepte. Tocmai ai ranit grav un om, sau poate chiar l-ai bagat in mormant. Esti the bad guy. Esti cretinul cu conserva care nu s-a asigurat la timp ca sa-si dea seama ca va lovi un motociclist. Esti piaza rea, inconstientul la volan. Esti un criminal. Esti o statistica.

 

Iar daca ai fost pe motor, ii vei multumi lui Dumnezeu daca ai scapat doar cu fracturi, maini julite sau coaste rupte si cinci luni de spital. Asta daca ai avut echipamentul pe tine. Daca nu, posibil sa nu mai citesti niciun articol despre motoare, care sa te enerveze cum o va face acesta. In definitiv, n-ai fi singura persoana care moare stupid, din lipsa echipamentului. Sau a prevederii. Atat a ta, cat si a celuilalt. Si daca nu te-ai fi grabit degeaba, ai fi ajuns cu un minut mai tarziu. O adevarata tragedie.

 

Am numarat nu mai putin de 120 de accidente de motocicleta pe forumul motociclism.ro, la subiectul dedicat acestora. Posibil sa-mi fi scapat unul, doua. Citind discutiile aprinse de pe forumurile auto si moto cu privire la 'Cine e de vina', am remarcat deloc surprins ca motociclistii sustin ca 80% din accidente sunt provocate de automobilisti. Iar automobilistii, viceversa. Curiozitatea m-a impins mai departe, si am stat sa pun fiecare accident relatat acolo intr-una din cele doua categorii. 64 de accidente au fost produse intr-adevar de neatentia soferilor, care au schimbat directia de mers (intoarcere, depasire, viraj simplu) fara sa se asigure suficient. 47 de accidente au fost insa provocate strict de motociclistii insisi. Viteza excesiva, neasigurarea suficienta, manevre riscante. In fine, 9 accidente au fost provocate de inamicii comuni: pietonii neatenti, carutasii, tractoristii, gropile imense din drumuri.

 

Asadar, a cazut un mit. Nu, nu 80% dintre accidentele care implica o motocicleta sunt provocate de automobilisti. Ci undeva la 60%. Si asta luand in calcul doar o statistica facuta chiar de motociclistii insisi. Insa aceasta impartire a vinei arata altceva: ca toata lumea e de vina. Si ca in loc sa-si arunce dispretuitori vina unii in carca altora, atat soferii cat si motociclistii ar trebui sa inteleaga un lucru foarte simplu: impartim aceleasi drumuri. Proaste, bune, nu asta conteaza. Ideea e ca suntem cu totii acolo. Iar diferenta dintre viata si moarte o pot face doar doua lucruri: intelegerea celuilalt, si respectarea regulilor de circulatie.

 

Esti sofer? Vrei sa ajungi linistit acasa, la sotie si copii? Gandeste-te de acum incolo si la motociclisti, nu doar la masini. Nu mai vira fara sa te asiguri. Motociclistii nu pot anticipa suficient de repede schimbarile tale de directie, si ii vei acrosa. Vezi ca un motociclist este departe de tine? Nu te grabi sa faci manevra. Mai mult ca sigur ca va ajunge langa tine mai repede decat te astepti. Si va crede ca il vei astepta, motiv pentru care va intra din plin in tine. Ai rabdare doua secunde, n-o sa mori din asta. Vrei sa schimbi banda? Verifica-ti si unghiul mort. S-ar putea sa ai surprize motorizate tasnind pe langa tine. Sau ai un individ pe scuter in fata ta? Lasa-l sa traiasca, omule. Nu-l claxona, nu-l grabi, ocoleste-l atent. Respecta-l. Ai vrea sa-l omori ca merge asa incet, dar crede-ma, nu merita. Decat sa te enervezi ca tu stai in trafic iar ei se strecoara printre masini, incearca sa te pui in costumul lor. Tu ai sta in coloana la stop, daca ai avea motor? Si nu in ultimul rand: incepe sa accepti ca motociclistii SUNT pe drum. Nu poti scapa de ei. Nu le poti dicta ce sa faca. Nu le poti impune respect doar pentru ca tu ai patru roti si esti mai mare si mai tare. Ei vor presupune ca-i respecti ca pe participanti egali la trafic, si-si vor pierde viata din cauza asta. Sau mai bine ii feresti tu. Asta este, live with it. Ei sunt aici ca sa ramana, vorba americanului. Si atunci si tu, si ei, va veti vedea linistiti de drum. Si nu vei mai privi bruneta aia care agonizeaza intre viata si moarte, pentru ca nu te-ai asigurat de doua ori inainte de a face manevra spre dreapta. Da, pare excesiv sa te asiguri de doua ori. Da' ce te costa?

 

Esti motociclist? Te crezi cumva zeu? Crezi ca daca ti-au crescut doua roti sub fund ai deodata si capacitati supranaturale, care iti permit sa dictezi in trafic asa cum o face Ghost Rider, unul dintre cei mai cretini criminali pe doua roti nascuti in Europa ?(vezi filmul atasat) Atunci da un ochi pe topicul de accidente de motor, de pe forumul specializat. Iti recomandam cu caldura si ogrish.com. In primul rand, daca vrei sa te bucuri de motorul tau, ia-ti echipament. Casca, da, si manusi, da, si combinezon special. Nu stramba din nas, ca tu te descurci in blugi, adidasi si casca, pentru ca atat cat dai pe protectia ta, atat iti valorezi si viata aia proprie si personala. Nu dispretui conservarii. Or sta ei ca niste sardine in masini, dar ei asculta muzica, le e cald si bine, motaie pe ei si le umbla mintea la cu totul alte lucruri decat un semizeu pe roti care vine cu viteza prin dreapta lor. Sunt obisnuiti sa se asigure cu doua-trei secunde inainte sa faca o manevra, si pentru ca tu esti inca departe, o vor si face. Prin fata ta. Nu-i mai condamna atat ca nu se asigura. Se asigura, destui dintre ei se asigura. Chiar si cei care provoaca accidente. Doar ca nu stau cu ochii beliti non-stop in oglinzile retrovizoare, pentru ca au si altele de facut. N-o mai lua prin dreapta. Stim, nu poti merge pe centrul benzii de circulatiei, ca aluneci pe petele de ulei de la masini. Stim, ti-ai luat motor ca sa te strecori liber prin trafic, sa fii primul la stop, nu sa stai in rand cu conservarii. Stim, poti accelera mult mai repede decat tot sirul de masini, si de multe ori iti pui increderea in asta atunci cand treci in viteza pe langa coloana abia pusa in miscare. Dar nu uita: conservarii sunt aparati de carcasele in care isi duc penibila existenta. Ei se misca mai incet, si sunt preocupati sa ocoleasca gropile, nu sa se uite in oglinda sa te vada pe tine gonind nebuneste. Ei schimba vitezele cu ajutorul unei manivele, si au trei pedale pe care trebuie sa apese. E complicat. Unora le ocupa tot IQ-ul. Tocmai din cauza asta, daca ei nu au grija de viata ta - pentru ca nu s-au obisnuit cu prezenta ta pe strazi, pentru ca in masina stau confortabili si adormiti, si pentru ca frustrarea poate atinge cote maxime acolo - atunci macar tu ai grija de viata ta. Stai si tu un stop, daca nu poti depasi incet prin stanga. N-ai sa mori tu din atat. Porneste si tu mai incet de la stop, sa nu te calce vreun zevzec trecut pe rosu. Aprinde si tu lumina in permanenta, sa fii mai vizibil. A, si mai ales, dar mai ales: respecta-i pe conservari. Daca vrei si tu ca ei sa te respecte pe tine. Daca esti mai rapid ca ei, nu inseamna ca esti si mai destept. Te poate costa viata, si nu vrei asta, nu?

 

Mai este o chestie care duce la accidente, asta mai ales in afara oraselor. Pe acelasi forum de motoare, un sondaj arata o realitate foarte simpla: Daca un motor nou de 8000 de euro poate prinde 220km/h (masinile capabile de asa ceva incep de la 16000 euro de obicei...), atunci si motociclistul il va duce la acea viteza. Mai precis, 14% dintre motociclisti au admis ca au circulat cu peste 300 km/h, 23.4% au trecut de 200 km/h, si circa 20% au ajuns la 200 km/h. Iar 29.4% au mers cu viteze intre 100-150km/h.

 

Cu alte cuvinte, circa 37% dintre amicii nostri pe doua roti au depasit 200km/h... Comparati asta de exemplu cu cei circa 15% dintre conducatorii de Opeluri care au depasit 200 km/h, si veti intelege unde sta problema (nu ne cereti sa o comparam doar cu posesorii de BMW, ca acestia sunt o specie aparte in Romania...).

 

Stim ca va place sa fiti liberi. Si noua ne place sa fim liberi. Daca ne pica pe mana o masina 'supertare', o luam pe A2 si ii dam la blana, macar doua-trei minute, sa nu fim ipocriti. Numai ca la 180km/h, daca ea intalneste o pata de ulei, o piatra sau o rafala de vant, va merge mai departe, nici nu va simti asta. Voi, in general, nu. Si oricum, daca traficul pe patru roti se misca cu 130 km/h, este oare neaparat necesar sa mergeti cu 200 la ora? Iarasi, este oare necesar sa ne spargeti urechile accelerand puternic in interiorul orasului? Stim ca vreti sa fiti respectati, si aveti dreptate. Mor prea multi dintre voi din cauza nepasarii soferilor - si unul singur si este prea mult. Insa daca vreti sa transam o data pentru totdeauna chestiunea cu 'cine e de vina', ostracizati-i si pe aceia dintre voi care nu respecta regulile jocului. Iar regulile astea au si un nume, Codul Rutier mai precis. Si atunci poate ca ne va fi tuturor mai bine.

 

Ghost Rider isi va face probabil de cap si de acum inainte. Daca moare el sau e arestat, o sa-i ia altii locul, caci nebuni sunt peste tot. Noi ceilalti am face bine sa ne miscam fundurile inspre si de la serviciu cu capul pe umeri. Si atunci nu va mai muri nimeni, caci nu motoarele omoara, nu masinile omoara, nu viteza omoara, ci doar prostia. Si din asta, din pacate, se moare prea des.

 

Asfalt uscat si drum fara peripetii, asadar, prieteni!"

e dintr un ziar on-line

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...