pacorabane Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 Va solicit si eu sprijinul intr-un demers pe care vreau sa-l intreprind in curand.As vrea sa inlocuiesc masina in Bucuresti cu un scuter,preferabil cu unul care sa nu necesite permis ori inmatriculare.Am sondat piata si nu stiu ce sa aleg.Am gasit Aprilia sr 50 cam la 2700 E,Yamaha in jur de 2200 E, Peugeot cam pe la 70 milioane si mai sunt cele de la First Bike.Ma gandesc eu ca unul de 50 cmc si eventual in 2T imi va fi suficient pt deplasari in oras, chiar si in 2 persoane ,neavand pretentii exagerate in privinta vitezei.Nu sunt insa lamurit daca sa-mi iau unul nou sau un SH.Am umblat ceva timp prin afara (Italia) si am vazut ca as putea gasi si unul bun (cel putin asa ar arata) chiar daca este SH.Exista riscuri majore? oricum dif de pret este foarte mare intre nou si SH si ma gandesc eu ca nu as baga f.multi bani chiar daca mai cad piese.o buna intrebare ar fi si daca se gasesc aceste piese... Sper sa ma ajutati voi sa ma hotarasc la ceva.Astept opinii avizate.Cu bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 Sfatul meu ar fi sa iti iei doar unul SH.Cu un scuter/moped nou, pur si simplu incepi se pierzi bani in secunda in care ai iesit cu el pe usa magazinului.2000-3000 de euro este un pret imens pentru ce poate sa faca un 50 cmc. , poate fi sdi fabricatie 2012 si vandut acum P.S. Un moped bun il gasesti incepand de pe la 10 mil. Nu se pune problema sa inlocuiesti conserva, cu mopedul nu poti iesi din oras ca imbatranesati pe drum si nu poti cara mare lucru, dar il poti folosi de cate ori vrei sa ajungi rapid undeva in oras . Banii astia ti-i scoti repede numai din benzina pe care nu o mai arzi in masina la frecus pe drumuri scurte. Spor la cautat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 Aprilia SR e foarte reusit, modelele "Factory line" au injectie si consuma foarte putin. E agil si usor, racit cu apa si frine pe disc. In schimb exista un mare DAR: nu isi face banii de nou. Asta e. Daca vrei consum mic gaseste unul cu injectie SH si asta da e o afacere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 Subscriu la cele spuse despre SR 50 DiTech (sau Factory, numele modelului difera in functie de ce motor e folosit, Morini sau Piaggio). Injectie, frane disc fata-spate, racire pe lichid, o alegere buna in general. Nou nu prea merita luat decat daca esti absolut sigur ca-l vei tine cel putin 4 ani (dupa perioada asta, nu mai are ce sa se devalorizeze si preturile incep sa se egalizeze). Daca vrei sa-l tii vreo 2-3 ani, un SH nefugarit e probabil o optiune mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 Am uitat sa adaug o chestie (si nu mai pot edita mesajul anterior): m-am gandit un pic si exista o mica problema comuna scuterelor SH: majoritatea sunt delimitate. Tu ai zis ca vrei unul care sa nu necesite carnet sau inmatriculare. Sa conduci un scuter delimitat fara carnet constituie o infractiune, deoarece un scuter delimitat face parte din alta clasa de vehicule fata de unul limitat si se aplica cu totul alte legi (un scuter delimitat de 50cc este considerat d.p.d.v. legal motocicleta usoara, pe cand unul limitat este considerat d.p.d.v. legal ciclomotor). De asemenea, desi nu este nevoie de inmatriculare, odata cu implementarea noului cod rutier (undeva prin toamna-iarna, destul de probabil) se introduce si obligativitatea inregistrarii scuterelor (limitate) la consiile locale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 ia unu de la fb de 125 cm. e mare e frumos e puternic, e ieftin, 59 mil, nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 Peugeot cam pe la 70 milioane ia unu de la fb de 125 cm. e mare e frumos e puternic, e ieftin, 59 mil, nou Personal n-am avut nici Peugeot nici FB dar la diferenta asta eu zic ca mai bine-si cumpara un Peugeot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 NU iti lua first bike decat first bike mai bine ceva Sh te sfatuiesc sa iti ie un scuter SH aprilia, piaggio, gilera, peugeot ,yamaha,derbi etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 Concluzia ar fi sa gasesti un moped SH de marca buna (Puch, Peugeot, Piaggio etc), la vreo 10-15 mil. Merg foarte bine, consum 1%, e foarte usor si mai ales NU are nevoie de permis sau inmatriculare, ca scuterele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 asta cu 1 % nu o creeed. am vaz eu pe la altii cum e cu scuterele sh.......mai mult repara la ele decat merg pe ele. da peugeot la 70 mil e de 50 nu de 125 , deci e mai tare fb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 Duh ! Omu a zis ca vrea de 50cc ! In alta ordine de idei, mopedurile nu se descurca prea bine cu 2 persoane pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 da peugeot la 70 mil e de 50 nu de 125 , deci e mai tare fb Crezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 Concluzia ar fi sa gasesti un moped SH de marca buna (Puch, Peugeot, Piaggio etc), la vreo 10-15 mil. Merg foarte bine, consum 1%, e foarte usor si mai ales NU are nevoie de permis sau inmatriculare, ca scuterele. peugeot consuma 3,5 - 4 % asta cu 1 % nu o creeed. am vaz eu pe la altii cum e cu scuterele sh.......mai mult repara la ele decat merg pe ele. da peugeot la 70 mil e de 50 nu de 125 , deci e mai tare fb dupa ce delimitezi pejoul prinde cat un first bike de 125, iar desprea fiabilitate nu are rost sa vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pacorabane Postat Aprilie 12, 2006 Autor Share Postat Aprilie 12, 2006 peugeot consuma 3,5 - 4 % dupa ce delimitezi pejoul prinde cat un first bike de 125, iar desprea fiabilitate nu are rost sa vorbim mai intai am sa va multumesc pentru ca v-ati oferit sa ma ajutati.am gasit pe bike shop un scuter peugeot vivacity aproape nou, cu 90 km la bord, cumparat de nou din Ro , care a cam stat degeaba circa 2-3 ani pt ca a fost al unei fete care l-a lovit usor in fata (are aparatoarea roata sparta si farul infundat ) si s-a speriat refuzand sa-l mai conduca de teama .cred eu ca l-am luat bine ca bani-1100 E (nou este 2000 E) in conditiile in care are acte , carte de identitate , instructiuni si nici nu este delimitat , arata nou nout.m-am interesat si farul nu trebuie schimbat se repune la pozitie iar aparatoarea este circa 35 E la reprezentanta.am mers deja 2 zile cu el si se comporta excelent, este destul de vioi(are 4 CP) si apropo, nu cred ca consuma 3-4 l/100 km, eu l-am alergat deja vreo 50 km si nu se cunoaste aproape nimic la rezervor.credeti ca m-am pacalit cumva ? PS mi s-a parut de incredere vanzatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 Probabil ca iti consuma mult mai putin... 3-4 l/100 consuma un motor japonez de 250 cmc. CU siguranta consumul la scuterul ala e fff.mic. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gopop Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 la banii aia iei un GoPOP (www.revaromania.ro) nou si cu garantie un an sau 10.000 km si cu alarma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.