Corin Dreucan Postat Decembrie 17, 2015 Share Postat Decembrie 17, 2015 Clar nu sunt km reali. Nu stiu de ce a pus vanzatorul ca este 2005. Dar din pacate pt vanzator, am aflat istoric mobrei si este... de tot c...l. Mai caut poate gasesc ceva si eu. Merci mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 (editat) cine ma poate ajuta, nu-mi merge butonul fizic de FLASH rapid(cel cu care poti schimba intermitent intre faza scurta si lunga), am masurat firele din maneta de control de la semighidon si am 0 tensiune, stie careva pozitia releului care se ocupa de asta? moto: r6 2007 Editat Ianuarie 19, 2016 de maiermarius85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Sendria Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 (editat) Am inteles ca au probleme cu motorul (cuzinetii)...doresc sa-mi achizitionez unul, si am tot auzit probleme de genul. Multumesc! Editat Ianuarie 24, 2016 de Ionut Sendria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 Este topic dedicat ''Detinatorii de R6'' in sectiunea ''Motociclete de viteza'' Acolo gasesti toate raspunsurile. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikulmoga Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 Eu am avut modelul asta timp de 5 ani...si nu am avut nici un fel de probleme.Am cumparat-o cand avea 4650 km si am vandut-o la 20.000 km si inca nu are probleme nici la noul proprietar » Post actualizat in 24 Jan 2016 11:30Este prea frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 Cea mai mare putere, cea mai buna ciclistica. 600RR are si ea ciclistica buna dar e dedicata pt oamenii mai scunzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Salut, Cred ca comutatorul faza scurta/faza lunga sau Dimmer Switch functioneaza, adica faza lunga este OK? Atunci discutam de acel buton de semnale scurte luminoase pe faza lunga/lumina de drum sau ''Passing Button'' cum se identifica in scheme, sau FLASH cum vrei tu sa-i spui... Daca o sa masori tensiunea la cele doua conductoare care ajung la acest buton este ZERO pentru ca acestea se afla la aceeasi polaritate + la +, butonul tau practic face o intrerupetre pe circuit. Daca faza lunga functioneaza si nu ai probleme pe circuit cand lucrezi cu comutatorul, atunci: a) porneste motorul ( luminile functioneaza cu motorul pornit) si realizeaza o PUNTE intre cele doua conductoare care ajung in Passing Button/ atingi capetele lor cu un alt conductor. Daca functioneaza, atunci butonul este defect, contacte oxidate, etc. daca totusi nu se aprind luminile(FL)/FLASH, verifica conexiunile acestor conductoare din releul de faza lunga si comutatorul faza lunga/faza scurta; Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 sa o iau pe lung, am masurat continuitatea intrerupatorului de Passing Button si este OK, dar nu am curent pe el acuma s-ar putea sa am probleme la releele de faza lunga si scurta, ala de scurta i clar dus si ala de lunga vad ca ramane actionat ca se incalzeste putin(am probat la 6 grade, posibil vara sa nu am probleme de genul asta). Ideea i ca am desfacut suportul de pe semi-ghidon si am cautat firele fizic, inretupatorul de faza lunga si scurta ON/OFF are firele ROSU/GaBALBEN si GALBEN si asta cu care am eu probleme are ROSU/GABLEN si ALB-GALBEN, si cand l-am urmarit in mufa am realizat ca am un singur fir ROSU/GALBEN, asa am presupus ca i fir comun cu celelalt intrerupator. Realizand ca am probleme cu releul de faza scurta, ACUMA, desi 3 ani o mers doar fara Passing Button. Exista sansa sa fie problem de releu? desi mi-a functioant impecabil faza lunga si scurta pana in momentul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Sa recapitulam...altfel nu ne mai intelegem, raspunzi cu DA sau NU la intrebari, sau completezi scurt : 1. Faza lunga si faza scurta functioneaza dar nu functionea Passing Button,....sau mai exact ce functioneaza? 2. Daca nu functioneaza o faza / circuit ai verifica sigurantele fuzibile pentru circuitul respectiv? 3. Daca o faza functioneaza prin releu este normal sa cupleze, chiar nu conteaza anotimpul... cat de mult se incalzeste acel releu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Sa o iau pe bucati: A) cand motorul era intreg si circulam cu el 1) Functiona faza scurt si lunga conform comutatoarelor dar Passing Button NU acuma am l-am adus de la revizia propulsorului si cautam sa vad ce are Passing Button1)m-am trezit ca nu AM lumini deloc 2)am verificat releele(din ce am vazut pe net is 2 diferite desi la mine is ambele cu acealasi coduri 5JJ-20-2), dar cand bagam unu din ele pe pozitia din dreapta(faza scurta) imi sare siguranta de lumina 3)am pus releul pe faza lunga si i-am dat drumul la motor si am facut pune pe instalatie sa verific ca merge si functioneaza corect(ON/OFF) doar ca se mai trezeste cateodata sa nu cupleze, il aud cum tzacane de cateva ori si dupaia ramane cuplat sau sta cateva secunde si se cupleaza pernamenet. Nu i permanent simptomul, poate sa nu se repete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Sper sa rezolvi cu ce ti-am trimis referitor la schema electrica a motocicletei pe care o ai. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 nu am apucat sa merg la garaj, dar intre timp am achizitionat un nou releau ca sa reintragesc instalatia » Post actualizat in 29 Jan 2016 13:37se pare ca NU am curent pt activarea releului de faza scurta, desi este ceva diferenta de potential cand pun aparatul de masura pe fire si m-am trezit ca nu imi mai porneste acuma BORDUL, motorul functioneaza BORDUL 0, nici macar lumina de pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hayabusa_sd Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 salut. vand o cutie de viteze r6 an 2002 in perfecta stare pret 450 lei, electromotor 150 lei, axe cu came 150lei, capac axe came 70 lei, distributie (lant + intinzator) 100lei. in rest donez supape, biele, pistoane tel 0754669305 sau pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 din modelel '99-'02 cate scapa de problema la cutie? mai exact de treapta 2a? » Post actualizat in 14 Feb 2016 15:33intrebare pt stiutori, vreau sa-mi achizitionez un set nou de cauciucuri, ma gandeam la Michelling Power Pilot 2CT sau 3, utilizarea strada. Ce recomandati? Multumesc de informatii anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anatolii Tifin Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Salutare lume , sunt nou peaici sry daca dau aceiasi intrebare de 2 ori , dar poate ma ajuta cineva , detin o yamaha r6s 2004 , are 65 000 la bort , si vreau sa verific daca lantul de distributie nu depaseste limita de intindere ( 35-45 mm ) , am cautat pe internet cu se face procedura , care am gasito e cam dubioasa , poate a mai facut cineva ,si se da cu parerea , p.s pe net era in asa fel : dupa ce ai oprit motorul , scoti capacul care ascunde un surub de pe intinzatorul de lant , il stopezi cu o surubelnita , apoi il scoti atent din motor , si masori citi cm ( mm ) , are iesit , in asa mod verifici daca e intins lantul sau nu , nu e greu sa faci asta singur , dar poate sunt ceva detalii ascunse , de genu pozitia pistonelor , si alte chestii care au influienta asupra lantului ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnye94 Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Mi-au ramas acestea de pe un R6 - 2006.Daca va intereseaza ceva, astept PM Toate la 100 euro ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GuLL1v3R Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 (editat) Dupa cum spune si titlul ma confrunt cu o problema. Imi place ca si aspect destul de mult R6, dar majoritatea prietenilor detin suzuki, honda, iar eu calaresc de 2 ani de zile un gsxr iar sezonul asta am decis sa fac o schimbare asa ca am zis f4i, 600 rr, r6, dar toti din jur mi-au spus sa renunt la r6 diferite motive: - defectiuni frecvente - explozile acelea pe care le are la turatii( am inteles ca ar fi undeva 7000-8000 si 12000 mii cva de genul). Vreau ceva pareri pro contra acestui model... modelul ar fi unul 1999-2002 carburatie. Am cautat postari dar cei care au acest model sunt multumiti, este normal atunci cand e motoreta ta. Dar oare chiar asa de rea sa fie?? Editat Martie 12, 2016 de GuLL1v3R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 Ce buget ai ? Eu recomand 929. r6 e scump prea scump părerea mea pt varsta lui . Fata de un gaxt injectie sau o Honda f4i. » Post actualizat in 12 Mar 2016 17:55 Gsxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 De ce ai da gsxrul pe care il ai pe un R6 din acelasi an? Am avut srad ca tine din 2000 si am avut ocazia sa ma dau si pe r6 din 2001.R6-le mi s-a parut mai bun doar la frane,in rest la viteze mai mari de 160 era foarte instabila. Sa nu mai zic ca modelul pe care il cauti tu are probleme cu cilindri,cutie de viteze. Mai bine te apuci sa strangi bani si cauti ceva mai nou,gen k6,zx6 2006+. Asta e,te mai dai sezonul asta pe gsxr ca n-o sa crape garantat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrinceanu Andrei Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 "Exploziile de putere"- nu e nimic wow care sa te sperie ! Ia-ti ce ti place tie cel mai mult ! Vad ca ai specificat 600rr- acest model a aparut in 2003 si iti pot spune ca are ciclistica cea mai buna. Ideea e ca toate au aceeasi putere, diferente dintre ele(iar aici ma refer la putere)sunt extrem extrem de mici. Valoarea reala a unui 600rr din 2003 este la 2000 de euro ! Si k4 600 de la Suzuki e fain-si care se apropie de 2000 euro real ! Zic de pretul real pentru ca au aparut fel si fel de tehnologii, iar mai toate modelele de 600,1000 sunt deja foarte demodate. Prin 2004 a inceput sa apara furca up side down si abia din 2007 selectarea puterii si tot asa ..... Ce iti place tie, aia sa ti cumperi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GuLL1v3R Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 (editat) @massimowest - nu vreau sa sar de 600, ca si buget 2200 un pic plus daca e cazul... @gbv - de srad sunt multumit nu neg, dar nu imi place mai deloc carenajul si initial cautam injectie. Dar am zis de ce nu si r6 carburatie daca tot imi place dar am aceasta retinere.iar de 2006+ momentan nu imi permit. @vranceanu andrei -imi place destul de mult k4 dar nu prea se gasesc...iar preturile de care vorbesti tu sunt de vis, acum pe piata gasesti f4i la 2600 euro din 2001 , r6 din 99 la 2300 euro ) deci ce vorbim » Post actualizat in 12 Mar 2016 18:38 Iar aici nu tine de ceea ce imi place am selectat modelele care imi plac doar ca momentan ce se vand sunt niste cazane supraevaluate iar cand ii explici vanzatorului se uita de sus la tine in fine mai putin conteaza...ideea e ca nici nu vreau sa stau toat ziua buna ziua sa bag bani in reparatii si sa ma lase la cucuietii din deal ca nu stiu ce sa mai infundat/blocat la ea...sau ca risc ca in nu stiu ce turatie sa ma dea cu craci-n sus. Editat Martie 12, 2016 de GuLL1v3R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrinceanu Andrei Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 Eu mi am luat k4 in 2013 cu 2600 euro ! NU TE GRABI si evalueaza motocicleta la un pret corect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 ...sau ca risc ca in nu stiu ce turatie sa ma dea cu craci-n sus. Aici este problema .Ai pus botu la povesti nemuritoare care te-au intrigat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 Nu cred că un R6 are puterea să te ridice cu cracii în sus decât dacă are turbo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 (editat) @massimowest - nu vreau sa sar de 600, ca si buget 2200 un pic plus daca e cazul... @gbv - de srad sunt multumit nu neg, dar nu imi place mai deloc carenajul si initial cautam injectie. Dar am zis de ce nu si r6 carburatie daca tot imi place dar am aceasta retinere.iar de 2006+ momentan nu imi permit. @vranceanu andrei -imi place destul de mult k4 dar nu prea se gasesc...iar preturile de care vorbesti tu sunt de vis, acum pe piata gasesti f4i la 2600 euro din 2001 , r6 din 99 la 2300 euro ) deci ce vorbim » Post actualizat in 12 Mar 2016 18:38 Iar aici nu tine de ceea ce imi place am selectat modelele care imi plac doar ca momentan ce se vand sunt niste cazane supraevaluate iar cand ii explici vanzatorului se uita de sus la tine in fine mai putin conteaza...ideea e ca nici nu vreau sa stau toat ziua buna ziua sa bag bani in reparatii si sa ma lase la cucuietii din deal ca nu stiu ce sa mai infundat/blocat la ea...sau ca risc ca in nu stiu ce turatie sa ma dea cu craci-n sus. Bine zic colegi nu te grabii, gsxr 600 2001-2002 gasesti la banii astia. Ba chiar iti mai rămân. Eu am zis 929 ca e dotat bine si putere tot ce vrei si un pret fr bun an bun. Tot srad am si eu si sunt ft multumit. Pana strâng bani sa trec la gsxr pe injectie. Din experienta zic sa ramai pe Suzuki. Sunt mai bune decât restul nu am auzit lumea sa se plângă de ele cu prob pe la cutii saualte nebuneli. La banii astia poti incerca si f4i. E chiar misto si bine dotat. Gasesti cva frumos. Yamaha are carburatie pana in 2002 si sa dai 2000€ pe caburatie in 2016 eu zic ca nu merita. Mergi pe injectie. E mult mai buna . Editat Martie 12, 2016 de MassimoWest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.