Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alta bobina,...nu este fisa. O schimbi atunci cand incepe sa faca figuri..de regula cand se incalzeste.

» Post actualizat in 14 Aug 2017 19:00

Alta bobina,...nu este fisa. O schimbi atunci cand incepe sa faca figuri..de regula cand se incalzeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragilor,

 

De curand am cumparat un R6 din 2000... si pe zi ce trece regret tot mai mult alegerea facuta. Din pacate nu am timp sa scormonesc pe forum exact toate problemele care le am. Asa ca vin cu o cerere de ajutor catre voi.

 

1.Smucituri in treapta 2 ( zici ca-i posedata, parca vrea sa ma arunce de pe ea), banuiesc ca ar fi cutia de viteze dar nu stiu sigur.

 

2.Becul de carburant vesnic aprins, uneori palpaie mai repede alteori mai incet, in functie de cum o aplec.

 

3. Am 2 furtune taiate(cred) langa butoiasu de antigel.(nu pot pune poza)

 

4. Revine greu din turatii.

 

5. Se tureaza singura cand se incalzeste apoi scade si tot asa, turatia ajungand si pana la 3000 ~3500.

 

6. Temperatura a ajuns la 97 de grade??? e normal?.

 

PS: de curand s-a reglat carburatoarele intr-un service, cum au fost facute nu ma intrebati....

 

Multumesc de ajutor

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate raspunsul la intebarile/defectiunile tale,nu o da le gasesti/rezolvi pe net...sunt cam multe si pot fi o multitudine de cauze. Deci o solutie ar fi sa ajungi la un mecanic.

» Post actualizat in 15 Aug 2017 17:15

In primul rand nu-ti cunosti moto, si nu poti selecta un raspuns bun fata de altul fake.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Nu pot sa-ti dau raspuns la toate dar la cateva dintre ele pot sa-ti raspund.

 

Salutare dragilor,

 

De curand am cumparat un R6 din 2000... si pe zi ce trece regret tot mai mult alegerea facuta. Din pacate nu am timp sa scormonesc pe forum exact toate problemele care le am. Asa ca vin cu o cerere de ajutor catre voi.

 

1.Smucituri in treapta 2 ( zici ca-i posedata, parca vrea sa ma arunce de pe ea), banuiesc ca ar fi cutia de viteze dar nu stiu sigur. -> nu imi dau seama ce ar putea avea....

 

2.Becul de carburant vesnic aprins, uneori palpaie mai repede alteori mai incet, in functie de cum o aplec. -> da jos rezervorul si verifica instalatia cablurile care merg catre senzorul din rezervor, posibil sa fie o izolatie slaba si sa faca un scurt ceva.... sau poti scoate din rezervor senzorul si sa rogi un electronist sa il verifice daca are ceva electronic in el....

 

3. Am 2 furtune taiate(cred) langa butoiasu de antigel.(nu pot pune poza) -> verifica manualul de service si acolo ar trebui sa ai o schema a sistemului de racire al motorului.

 

4. Revine greu din turatii. -> la fel am patit-o si eu.... surubul de reglaj amestec de pe fiecare carburator nu e setat corect-> cand amestecul e setat prea sarac atunci ramane turata si nu revine in relantiu, incearca sa ii scazi relantiul pana cand vezi ca se tureaza si revine din turatii foarte usor. Problema asta se poate rezolva ca pentru setarea actuala de relanti sa iti mai destranga suruburile pentru a face un amestec mai bogat.

 

5. Se tureaza singura cand se incalzeste apoi scade si tot asa, turatia ajungand si pana la 3000 ~3500. -> vezi explicatia de la punctul 4.

 

6. Temperatura a ajuns la 97 de grade??? e normal?. Daca mergi mult pe oras se incalzeste foarte tare. Pe senzorul care da comanda de pornire la electroventilator este stantata temperatura, eu la moto meu mi-am pus un senzor care da comanda la 85 de grade. Daca mergi in afara orasului la viteze, mai mari de sa zicem 80 la ora ar trebui sa nu iti urce asa mult temperatura.

 

PS: de curand s-a reglat carburatoarele intr-un service, cum au fost facute nu ma intrebati.... -> au facut o munca de mantuiala din ce imi spui tu.

Recomand sa mergi la TNG, asta daca esti din Bucuresti. Este un om deosebit care sigur iti gaseste rezolvare la toate problemele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare dragilor,

 

De curand am cumparat un R6 din 2000... si pe zi ce trece regret tot mai mult alegerea facuta. Din pacate nu am timp sa scormonesc pe forum exact toate problemele care le am. Asa ca vin cu o cerere de ajutor catre voi.

 

1.Smucituri in treapta 2 ( zici ca-i posedata, parca vrea sa ma arunce de pe ea), banuiesc ca ar fi cutia de viteze dar nu stiu sigur.

 

2.Becul de carburant vesnic aprins, uneori palpaie mai repede alteori mai incet, in functie de cum o aplec.

 

3. Am 2 furtune taiate(cred) langa butoiasu de antigel.(nu pot pune poza)

 

4. Revine greu din turatii.

 

5. Se tureaza singura cand se incalzeste apoi scade si tot asa, turatia ajungand si pana la 3000 ~3500.

 

6. Temperatura a ajuns la 97 de grade??? e normal?.

 

PS: de curand s-a reglat carburatoarele intr-un service, cum au fost facute nu ma intrebati....

 

Multumesc de ajutor

 

Du-te la un mecanic.

 

2. Sub rezervor ai un fir cu o mufa verde. Ala e senzorul de nivel de benzina. Mufa nu e cuplata.

3. Furtunele alea sunt de preaplin, pe acolo ar trebui sa scurga benzina si apa in exces. Asa ar trebui sa fie, taiate.

6. Da, e normal, mai ales vara.

 

1,4,5>250, ar trebui sa o duci la un mecanic, pare ca esti depasit de situatie. Nu da vina pe mecanicul care ti-a facut carburatia ca nu stii tu nimic despre motocicleta. Modelul asta de R6 e plin de bube, nu doar ce ai enumerat tu acolo. In curand o sa ai si alte probleme, la fel de dubioase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Poate ma puteti ajuta cu o parere.
Am un r6 2003 si pana in 3500 RPM imi intrerupe pe accelerare, mai are o buba acum 2 ani dupa ce am iesit de pe pista imi statea relantiul la 4000 RPM el era setat pe la 2000RPM am crezut ca s-a dereglat asa ca l-am dat mai mic, dupa ce am pornit motorul statea la 1000 asa ca l-am dat iar pe la 2000 RPM toate bune pana cand turez pe loc motorul pe revenire ramane la 4000 RPM cateva secude 2-3 si pe urma pica iar la 2000 si tot asa, (nu se intampla mereu asta), problema cu intreruptul a apaurt odata cu problema relantiului.

Pana acum: schimbat baterie(era deja moarta dupa iarna trecuta), testat alte bobine, schimbat bujii( erau deja vechi), curatat/verificat filtru aer, curatat TPS(cu toate ca atunci cand am avut probleme cu tps-ul imi murea la relanti), curatat sincronizat injectia astea au tinut de mine mai departe nu ma pricep, nu stiu ce sa ii mai fac sa fie problema mecanica electrica? ceva aer fals, injectoare? TPS ?
Ma gandeam sa anulez TPS_ul sa vad daca intrerupe , macar imi dau seama daca e de la el sau nu.

( dupa ce am curatat sincronizat injectie nu mai face asa rau )
Editat de Himura
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Are careva idee daca se potrivește chiulasa de r6 2002 la r6 de 2004?

Stiu ca axele cu came sunt diferite, le am deja.

Problema e ca imi fierbe antigelul in vasul de expansiune si mi-l aruncă afara.

Am aerisit-o de mai mare ori, am montat alt radiator, alta pompa de apa, alt buson de radiator si tot fierbe. Imi lucreaza termocupla, însă nu face fata.

Motorul a fost refăcut și s-au făcut vreo 5000 de km în speranța că o sa isi dea drumul, gandindu-ma ca era strâns, însă fără rezultat.

În afară de garnitura de chiulasa si chiulasa în sine, nu imi pot da seama ce mai poate avea defect. Garnitura a fost noua. Nu am desfăcut inca motorul, dar e mai ieftina chiulasa de modelul '99.

Ori mai pot face altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca are vreo importanta sau nu, dar furtunile de la radiator este moale. Sper sa nu gresesc, dar presiunea apei ar fi trebuit să il faca tare( analogia nu e cea mai bine aleasă, dar sper sa înțelegeți ce vreau sa spun).

» Post actualizat in 29 Apr 2018 05:10

Nu m-am uitat în mod special la ax, dar am sa verific.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,cand se incalzeste motorul apa se dilata, si creste presiunea in instalatia de racire,asa ca furtunele trebuie sa fie putin mai "tari" de cat atunci cand este rece. Daca sunt moi, si nu se simte nici un pic de presiune, atunci ai problema cu etansarea la busonul de la radiator.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...